REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH Krotoszyn oferta pracy DINO POLSKA SA
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, do艣wiadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, ob艂uga komputeraZakres obowi膮zk贸w: analiza dokument贸w zgodnie z procedurami firmy, wprowadzanie i uzupe艂nianie danych w systemie, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami w firmie, samodzielne realizowanie bie偶膮cych zada艅Zatrudnionym osobom oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋, atrakcyjne warunki finansowe, szerokie mo偶liwo艣ci rozwoju w zale偶no艣ci od osobistych predyspozycji, prac臋 w renomowanej firmie
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: DINO POLSKA SA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszy艅ski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, do艣wiadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, ob艂uga komputeraZakres obowi膮zk贸w: analiza dokument贸w zgodnie z procedurami firmy, wprowadzanie i uzupe艂nianie danych w systemie, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami w firmie, samodzielne realizowanie bie偶膮cych zada艅Zatrudnionym osobom oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋, atrakcyjne warunki finansowe, szerokie mo偶liwo艣ci rozwoju w zale偶no艣ci od osobistych predyspozycji, prac臋 w renomowanej firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krotoszyn
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: krotoszy艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Krotoszyn
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.05.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBS艁UGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: DINO POLSKA SA
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszy艅ski, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv i podanie wys艂a膰 e-mailem do firmy oraz kontakt przez stron臋 marketu (zak艂adka "Kariera")
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszy艅ski
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krotoszyn
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy wa偶na do: 10.05.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 15.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e1ec314e8e4fecd153a934d322bc385e
Podobne oferty pracy
prowadzenie pojazd贸w zgodnie z uprawnienia , przewo偶enie os贸b na terenie kraju + Europy wschodniej i zachodniej
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga klienta w zakresie zawierania i wypowiadania um贸w ubezpiecze艅 maj膮tkowych i osobowych. Praca na 2 zmiany: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00. Praca na pe艂ny etat lub 1/2 etatu.
Po艣rednictwo Ubezpieczeniowe El偶bieta Dyhdalewicz - 2016-02-08 - Zabrze (艣l膮skie)
obs艂uga kasy fiskalnej, wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem
ZAK艁AD PRODUKCJI MATERIA艁OW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-08-19 - Karpicko (wielkopolskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie porz膮dku i czysto艣ci w obiekcie hotelowym
Firma "DURKOSZ" Tadeusz Durka - 2016-08-03 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
referent do spraw budownictawa
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - S艂ubice (lubuskie)
pomoc w obs艂udze kadrowej pracownik贸w, prowadzenie ewidencji czasu pracy, opracowywanie zestawie艅 zbiorczych, sprawozda艅 i wniosk贸w
Miejski Zarz膮d O艣wiaty w Skoczowie - 2016-07-14 - Skocz贸w (艣l膮skie)
rejestrowanie protoko艂贸w z bada艅, zarz膮dzanie dokumentacj膮 oraz archiwizjacja, wprowadzanie wynik贸w bada艅, nadz贸r nad sprz臋tem
Centrum Technologiczna BETOTECH Sp. z o.o. - 2016-05-20 - D膮browa (wielkopolskie)
Realizacja procedur zameldowania / wymeldowania go艣ci. Rozliczanie, przyjmowanie i zarz膮dzanie rezerwacjami. Informowanie o ofercie hotelu. Kompatybilne sprawdzanie razem z go艣ciem na tablecie stanu poprawno艣ci rezerwacji. Tworzenie na tablecie raport贸w o stanie pokoj贸w, np czy go艣膰 czego艣 nie zostawi艂, nie uszkodzi艂.
Park Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Zamo艣膰 (lubelskie)
Brak danych.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Wykszta艂cenie min.艣rednie, kier. rachunkowo艣膰; min.3 lata do艣wiadczenia; znajomo艣膰 przepis贸w podatkowych; zakres obowi膮zk贸w: ksi臋gowanie faktur zakupowych; sporz膮dzanie kompensat; uzgadanianie sald kont rozrachunkowych; nadz贸r nad nale偶no艣ciami sp贸艂ki; prowadzenie kasy got贸wkowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-02 - Gliwice (艣l膮skie)
1. Wykonywanie zada艅 zgodnie z wymogami wiedzy fachowej, z zachowaniem obowi膮zuj膮cych przepis贸w oraz otrzymywanych wytycznych i polece艅 s艂u偶bowych.2. Gruntowna znajomo艣膰 przepis贸w w dziedzinach nale偶膮cych do zakresu dzia艂ania pracownika oraz prowadzenie ich ewidencji.3. Nale偶yte zebranie i ocena materia艂贸w stanowi膮cych podstaw臋 do za艂atwienia sprawy lub wydania decyzji.4. Wykazanie inicjatywy w podejmowaniu problem贸w i spraw wynikaj膮cych w toku pracy i wyst臋powanie z odpowiednimi wnioskami do kierownika kom贸rki organizacyjnej.5. Referowanie spraw obiektywnie oraz redagowanie materia艂贸w i pism zgodnie z obowi膮zuj膮cymi formami i wymaganiami techniki biurowej z zachowaniem wyznaczonych termin贸w.6. Przedk艂adanie projekt贸w do zatwierdzenia kierownikowi kom贸rki organizacyjnej.7. W艂a艣ciwe rejestrowanie i przechowywanie akt.8. Sta艂e podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz przestrzeganie zasad etyki pracowniczej.9. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy pa艅stwowej i s艂u偶bowej.10. Wykonywanie innych polece艅 s艂u偶bowych prze艂o偶onego zwi膮zanych z wykonywaniem powierzonych obowi膮zk贸w.11. Prowadzenie ksi膮g dr贸g i obiekt贸w mostowych.12. Prowadzenie pozosta艂ych ewidencji zatok, przystank贸w, skrzy偶owa艅, barier ochronnych itp.13. Udzia艂 w inwentaryzacji pasa drogowego i rejestrowanie danych w formie elektronicznej ewidencji.14. Udzia艂 w przygotowaniach dokumentacji i specyfikacji technicznych potrzebnych do rozpocz臋cia procedur PZP, w tym pomoc przy sporz膮dzaniu skr贸conych projekt贸w rob贸t.15. Weryfikowanie i sprawdzanie poprawno艣ci wprowadzonych danych do systemu ewidencji dr贸g.16. Wsp贸艂praca z centrum zarz膮dzania ewidencj膮 dr贸g mieszcz膮cych si臋 w siedzibie ZDW w Bydgoszczy.17. Wsp贸艂praca z kom贸rkami Zarz膮du, Rejonu i innymi Rejonami w zakresie spraw b臋d膮cych przedmiotem dzia艂ania.18. Obs艂uga komputera w zakresie prowadzonych zagadnie艅.19. Terminowe i prawid艂owe pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym za艂atwianie spraw.20. Wykonywanie polece艅 kierownika kom贸rki organizacyjnej.21. Dba艂o艣膰 i racjonalne wykorzystanie 艣rodk贸w pracy.22. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy pa艅stwowej i s艂u偶bowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.23. Przestrzeganie przepis贸w BHP i p.po偶. na zajmowanym stanowisku.24. Organizacja stanowiska pracy i wykorzystanie dnia pracy, przestrzegania regulaminu pracy oraz wszystkich Zarz膮dze艅 wydanych przez Dyrektora Zarz膮du Dr贸g Wojew贸dzkich.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:1. Praca biurowa oraz zwi膮zana jest z odbywaniem wyjazd贸w s艂u偶bowych na terenie wojew贸dztwa kujawsko-pomorskiego.2. Obci膮偶enie mi臋艣niowo - szkieletowe oraz obci膮偶enie narz膮du wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzenia pojazdu s艂u偶bowego.3. 艢cis艂a wsp贸艂praca z Drogomistrzem oraz Kierownikiem Sekcji utrzymania dr贸g i most贸w.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urz膮dze艅 biurowych.2. Budynek i jego wyposa偶enie zapewniaj膮 bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki s膮 dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie s膮 przystosowane do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych.3. Praca przy o艣wietleniu naturalnym i sztucznym.
Zarz膮d Dr贸g Wojew贸dzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
nauka wykonywania pokry膰 dachowych, operacji obr贸bki r臋cznej i mechanicznej blachy, nauka pos艂ugiwania si臋 dokumentacj膮 techniczna, nauka dobierania materia艂贸w, narz臋dzi i spr偶etu niezb臋dnych do wykonania prac dekarskich, pomoc przy wykonywaniu izolacji termicznej dach贸w, nauka konserwacji narz臋dzi, maszyn
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Chorz贸w (艣l膮skie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
- Zapoznanie sie z przepisami BHP i PPO呕,- Zapoznanie sier ze statutem i struktur膮 ogranziacyjn膮,- Obs艂. posiedze艅 zarz膮du, sekretariatu oraz poczty elektronicznej,-Pomoc przy organizacji szkole艅.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Pomoc przy wykonywaniu elewacji.
"BRICKMAN" Bartosz Westfal - 2016-07-05 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
prace porzadkowe na terenie wydzielonym i sprzatanie teren贸w zielonych
PANEL SERWIS Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Kalisz (wielkopolskie)
obs艂uga klienta, tworzenie ofert turystycznych, opracowywanie cennik贸w, obs艂uga sprzeda偶y internetowej; praca w 艁odzi;
Konsorcjum Polskich Biur Podr贸偶y Sp. z o.o. - 2016-08-23 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prace wykonywane na dziale produkcyjnym: monta偶 zespo艂贸w i podzespo艂贸w UV oraz prace na dziale mechanicznym.
kontakt przez OHP - 2018-08-02 - 呕urawica (podkarpackie)
przygotowanie prefabrykacji instalacji inst. p. po偶, monta偶 instalacji do 18 m wysoko艣ci z podno艣nik贸w monta偶owych , praca w S-cu i na terenie ca艂ego kraju
"M.S. WIKATECH" Marian Stawiarski - 2018-07-30 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Prace biurowo-administracyjne.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
praca w salonie handlowym
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2017-11-15 - Radomsko (艂贸dzkie)
Referent ds. ksi臋gowych, kadrowo-p艂acowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Drezdenko (lubuskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Krak贸w (ma艂opolskie)
prowadzenie biura firmy, fakturowanie, obs艂uga klienta, kasa, zam贸wienia i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Libi膮偶 (ma艂opolskie)
INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEM脫W OPERACYJNYCH, OBS艁UGA I NAPRAWA URZ膭DZE艃 PERYFERYJNYCH, KONSERWACJA SPRZ臉TU INFORMATYCZNEGOWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE MINIMUM 艢REDNIE, DOBRY STAN ZDROWIA;MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY-TEREN SZCZECINAPRACA W GODZINACH: 07:30-15:30
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Fakturowanie, przyjmowanie zam贸wie艅, rozliczanie sklep贸w.
Z PIECA RODEM SP. Z OO. - 2016-06-16 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sprzeda偶 ubranek dzieci臋cych, doradztwo, obs艂uga komputera.
,,SALVATORE" Kamil Stankiewicz - 2019-03-15 - Go艂dap (warmi艅sko-mazurskie)
wykonywanie prac admistracyjnych
TARGOR-TRUCK Sp. z o. o. - 2018-02-06 - 艁awy (mazowieckie)