REFERENT DO SPRAW PŁAC Bolesławiec oferta pracy Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i sporządzanie list płac. Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo - płacowym. Praca jednozmianowa od godziny 07.25 - 15.00. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, kolejan na czas określony.
Data publikacji: 2019-02-25
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i sporządzanie list płac. Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo - płacowym. Praca jednozmianowa od godziny 07.25 - 15.00. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, kolejan na czas określony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, znajomość pakietu MS Office, programu Excel, rzetelność, skrupulatność.
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt osobisty w godzinach 08.00 - 15.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Aleja Tysiąclecia
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 25.02.2019
Oferta pracy ważna do: 25.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Żywiec (śląskie)
wykonywanie prac zwiazanych z przyjmowaniem i wydawaniem materiałów, nadzór nad prawidłościami dokumentacji magazynowej
DARMEX CASING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie pism urzędowych, odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie dokumentów firmowych, odpowiedzialność za koordynowanie oraz nadzorowanie obiegu korespondencji w firmie, współpraca z wewnętrznymi działami firmy, wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego;
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Żory (śląskie)
pracownik budowlany
ELEKTRO USŁUGI Zdzisław Karsznia - 2017-07-13 - Puck (pomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych dla klientów z Czech, Ukrainy oraz Rosji
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Bytom (śląskie)
Znajomość obsługi komputera oraz Pakietu Office, doświadczenie zawodowe w handlu min. 1 rok, mile widziana znajomość języka angielskiego lub j. niemieckiego
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2018-03-06 - Racibórz (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA, WPROWADZANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DO SYSTEMU, SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW, PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2018-09-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowywanie dokumentacji do produkcji - przygotowywanie rysunków saun - tworzenie kalkulacji, specyfikacji wysyłkowej, umowa o pracę najpierw na trzy miesiące próby, praca Bagatelka,
KLAFS Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Miłosław (wielkopolskie)
wystawianie upomnień oraz prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia w przypadku braku wpłaty środków z tytułu nałożonych kar z mocy ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o drogach publicznychwystawianie tytułów wykonawczych - kierowanie ich do właściwych terytorialnie urzędów skarbowych i prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia oraz zawieszanie lub wycofywanie tytułów przygotowanie pism kierowanych do urzędów skarbowych, związanych z realizacją zadań wynikających z procedur egzekucyjnychzgłaszanie do sądu wierzytelności w przypadku upadłości podmiotów, na których ciążą zobowiązania z tytułu nałożonych karudzielanie podmiotom informacji dotyczących procesu egzekucji należnościpozostałe na stronie http://bip.dolnyslask.witd.gov.pl w zakładce PracaKontakt kandydatów z pracodwcą: do 21.08.2017 decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczeniaInna umowa : umowa o pracę na podst. ustawy o słuzbie cywilnejsala E
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu - 2017-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Białystok (podlaskie)
obsługa (sprzedaż) klienta osadzonego w areszcie, zamawianie i przyjmowanie towaru
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2016-07-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego,obsługa portali aukcyjnych(ALLEGRO),obsługa klienta(TELEFONICZNA),wystawianie faktur,opracowywanie zamówień,fotografowanie,katalogowanie,przygotowanie do sprzedaży,tworzenie list produktów,podstawowa obróbka zdjęć,tworzenie ofert.
PH KRISPOL, Krzysztof Krawiec - 2017-01-25 - Sulejów (łódzkie)
- przyjmowanie korespondencji bezpośrednio od interesantów,- rozdzielanie korespondencji,- dbieranie korespondencji wew.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z wewnętrznymi i zwenętrznymi podmiotami; obsługa klientów i kontrahentów w obszarze logistyki; obsługa urządzeń biurowych; prowadzenie zestawień na potrzeby danego działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; .
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie obsługi kasowej, prowadzenie ewidencji i rozliczenie należnosci. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie ewidencji faktur sprzedaży, sporządzenie JPK. Sporządzenie list plac pracownikow zgodnie z obowiązujacymi przepisami. Obsługa systemu bankowości elektronicznej. Obsługa finansowo - księgowa projektu finansowanego ze srodków EFS. Archiwizacja dokumnetow ksiegowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2018-04-10 - Legnica (dolnośląskie)
- Obsługa recepcji,- Wystawianie faktur VAT za korzystanie z pokoi hotelowych, tel., sal konferencyjnych oraz pobrania gotówki lub przyjmowania płatności kartami płatniczymi,- Ewidencjonowanie sprzedaży przy zastosowaniu kasy fisklanej,- Sporzadzanie sprawozdań wykorzystania zasobów Hotelu Eskulap,- Przygotowywanie korespondencji związanej ze sprawami administracyjnymi,- Wystawianie wezwań do najemców z tyt. zaległości,- Wspłpraca z Działem finansowym ICZMP,- Przygotowywanie listy zapotrzebowania na art. niezbędne do prawidłowego funkcjonowanieSekcji.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Probostwo Górne (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadao wykonywanych na stanowisku: prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, prowadzenie ewidencji wniosków o zasiłek macierzyoski, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowy w przedłużonymokresie, ustalanie prawa i sporządzanie decyzji w sprawach o zasiłek macierzyoski, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowyw przedłużonym okresie, zasiłek pogrzebowy, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, obsługa stanowiska informacji, prowadzenie postępowania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przymonitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowoporuszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-13 - Chmielniki (kujawsko-pomorskie)
bezpośrednia obsługa klienta, eksponowanie towarów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku zycia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kąty Rybackie (pomorskie)
- prowadz. akt osobowych,kartoteki absencyjnej,ewidencja czasu pracy,- naliczanie wynagrodzeń praocwników,- rozliczanie zasiłków chorobowych,opiekuńczych i macierzyńskich,-obsługa programu PŁATNIK,- OBSŁ. PROGRAMU KADROWO-PŁACOWEGO, -prowadz. rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na rodzaje.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków: analiza danych, przygotowanie dokumentów zgodnie z kryteriami klientów, wprowadzanie danych do systemu firmy, gospodarka materiałami biurowymi, archiwizacja dokumentów. Praca 6:00-14:00, 21:00-9:00Kontakt z pracodawcą: 696 010 352
SOLID MCG Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski - 2017-05-15 - Białystok (podlaskie)
Utrzymanie czystości w powierzonym rewirze
Usługi Sprzątające Anna Rogulska, Grzelak i Spółka Spółka Jawna - 2016-04-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1.Pomoc i specjalistyczne poradnictwo prawne świadczone osobom i rodzinom, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych, bez względu na posiadany dochód , w tym praca z trudnym klientem:1)udzielanie informacji o obowiązujących przepisach z zakresu prawa karnego, rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów,2)skazywanie sposobów załatwienia danej sprawy,3)sporządzanie pism procesowych, wniosków, pozwów;2.Prowadzenie poradnictwa prawnego dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.3.Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniach sądowych w przedmiocie wytoczenia przez Dyrektora PCPR w Łęcznej powództwa o zasądzanie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej.4.Poradnictwo prawne skierowane do pracowników obejmujące w szczególności:1)udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii, 2)wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądem, w sprawach dotyczących działania jednostki,3)bieżące informowanie Dyrektora i pracowników o zmianach prawa dotyczących działalności jednostki;
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2018-08-23 - Łęczna (lubelskie)
Nauka archiwizowania dokumentów podatkowych i księgowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Mielno (zachodniopomorskie)
wykonywanie rachunku kosztów na potrzeby zarządzania, prognozowanie przyszłych przychodów i wyników
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-08-08 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientami, dbałośc o terminowość zpłat
Steinpol Central Services Sp.z o.o. - 2015-12-03 - Rzepin (lubuskie)
obsluga komputeraobsluga urządzen biurowychobsługa klientaprzygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Przyjmowanie zamówień od klienta.2. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.3. Opracowanie ofert handlowych , kalkulacje nowych projektów.4. Sprawdzenie dostępności surowców oraz materiałów do produkcji.5. Przygotowanie zleceń produkcyjnych oraz zestawień materiałów i surowców do produkcji.6. Zlecenia zakupu surowców i materiałów.7. Sporządzenie instrukcji pakowania, montażu i etykietowania detali.8. Tworzenie i drukowanie etykiet kodowych i innych etykiet na wyroby.9. Obsługa dostaw.10. Obsługa wysyłek/odbiorów – (niezbędna dokumentacja, współpraca z magazynem).11. Wystawianie dokumentów sprzedaży.12. Wystawianie dokumentów zakupowych.14. Ustalenia i zamówienie transportu.15. Nadzór nad inwentaryzacją.16. Uzgadnianie kompensat.17. Przygotowywanie raportów dla biura rachunkowego.
PRODUKCJA ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH "APLEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)