REFERENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ Brodnica oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie rachunku kosztów na potrzeby zarządzania, prognozowanie przyszłych przychodów i wyników
Data publikacji: 2016-08-08
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 9, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie rachunku kosztów na potrzeby zarządzania, prognozowanie przyszłych przychodów i wyników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016
Data zakończenia pracy: 07.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie, ekonomiczne, finanse i rachunkowość, zarządzanie, mile widziuane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
Wiejska 9, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP, dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: brodnicki
Gmina pracodawcy: Brodnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brodnica
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.08.2016
Data dodania oferty pracy: 08.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie profilu firmy w socila mediaprzygotowywanie i realizacja strategii marketingowychpozyskiwanie klientówrozwijanie trwałych relacji z klientemobsługa klientaprowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gdynia (pomorskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
-Realizacja zamówień poniżej 30 tyś euro.-Prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamowieniach publicznych;-Prowadzenie rejestru zamówień publicznych;-Publikacja ogłoszeń w zalezności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, dzienniku Urzedowym UE oraz na stronie internetowej www.dctk.wroc.pl-Udzielanie działom organizacyjnym informacji, co do trybów postepowań przewidzianych w ustawie Pzp.-Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;-Przygotowywanie w zakresie zamówień publicznych projektów zarzadzeń;-Świadczenie pomocy merytorycznej przy przeprowadzeniu postepowań przetargowych;-Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporzadzanej w postepowaniach o zamówienia publiczne;-Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem;-Kontrola poprawnosci innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi;-Prowadzenie konkursów na świadczenia zdrowotne zgodnie z ustawą o działalności leczniczej;Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 79-11-985Oferta pracy znajduje się w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędn-Kredytowa"Piast"w Tychach - 2017-06-12 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za prawidłowe działanie i właściwy stan techniczny aparatury medycznej, prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej i sprzętu medycznego, przygotowanie postępowań na usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów, współpraca z podmiotami świadczącymi usługi serwisowe
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Roboty wykończeniowe (do przyuczenia)
ZAKŁAD MALARSKI WYKAŃCZANIE WNĘTRZ Dariusz Szymanowski - 2017-04-13 - Gostyń (wielkopolskie)
1. Szkolenie BHP i ppoż.2. Podstawy prawne funkcjonowania Komendy Powiatowej PSP (ustawa o PSP, regulamin organizacyjny, instrukcja kancelaryjna).3. Praktyczna obsługa urządzeń biurowych i informatycznych oraz programów komputerowych. 4. Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanda Powiatowego PSP.5. Prowadzenie spraw obiegu dokumentów z zachowaniem ustalonych procedur.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Parczew (lubelskie)
Obsługa urządzeń biurowych, staż w dziale finansowo-księgowym. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce stażu: Administracja Zasobów Komunalnych w Czechowicach-Dziedzicach.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
więcej informacji http://bip.pup.powiatkrosnienski.pl/wakaty/2/11/Referent/
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- dekretacja i księgowanie dokumentów,- prowadzanie okresowej kontroli kont;- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej;- przeprowadzanie klasyfikacji kosztów;- sporządzanie deklaracji PIT, CIT,- prowadzenie rejestru podatku VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),- sporządzanie bilansu i rachunku wyników;
BIŃKOWSKA Usługi finansowo-księgowe Grażyna Bińkowska - 2017-06-05 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły podstawowej, kadr oraz pomoc w pracach księgowych - współpraca z główną księgową.
Szkoła Podstawowa wim. Kornela Makuszyńskiego Świeminie - 2018-04-27 - Świemino (zachodniopomorskie)
- Obsługa Klienta w sklepie z artykułami metalowymi,- Zamawianie towarów u dostawców,- Pozyskiwanie nowych Klientów,- Wystawianie ofert sprzedaży, faktur i dokumentów magazynowychMiejsce pracy: TczewGodziny pracy: od poniedziałku do piątku 7:00-15:00; 9:00-17:00 w soboty 7:00-14:00 Kontakt: telefon 58 763-80-71; e-mail: kamil.balcerzak (at) metalzbyt.com
METALZBYT SPÓŁKA Z O.O. - 2017-12-08 - Tczew (pomorskie)
-Archiwizacja dokumentów,- Obsługa Urządzen biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Łódź (łódzkie)
wydawanie zeleceń na poszczegolne gniazda, wprowadzanie dokumentacji technicznej do komputera, zliczanie czasu pracy i wydajności pracowników, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
szczegóły naboru na stanowisko referenta ds. administarcyjno-księgowych pod n/w linkiem:http://spwislinka.szkolnastrona.pl/bip/index.php?c=article&id=4praca na 0,35 etatu-14 godzinpraca 3 dni w tygodniu
SZKOŁA PODSTAWOWA im. ORŁA BIAŁEGO - 2017-10-20 - Wiślinka (pomorskie)
Obsługa klientów, sprzedaż części zamiennych, branża AGD, RTV.
FIRMA BUJAK AGD S.C. TADEUSZ BUJAK, JADWIGA BUJAK, PATRYK BUJAK, JOANNA BUJAK-DZIEWOŃSKA - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Ropczyce (podkarpackie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
Układanie bukietów, wiązanek itp - sprzedaż
SKLEP WIELOBRANŻOWY ANDRZEJ PAWLAK - 2016-11-16 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Grajewo (podlaskie)
wg.stanowiska
ALMA MARKET S.A. - 2016-06-11 - Węgrzce (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, prace biurowe, obsługa klientów
Zakład Konstrukcji Metalowych Kurasz Marek - 2016-07-05 - Racibórz (śląskie)
Projektowanie mebli.
"VIKING" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Witold Juncewicz - 2016-05-30 - Łobez (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Referent ds. przygotowania produkcji
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Miłosław (wielkopolskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-05-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Przygotowywanie korespondencji do osób, które otrzymały pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej. Sprawdzanie danych wnioskodawców w komputerze w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych osób, które złożyły wniosek o dotację. Kserowanie kart rejestracyjnych osób ubiegających się o dotację. Wpisywanie w rejestr pobranych z działu ewidencji kart. Wpisywanie wniosku o dotacje do rejestru wniosków. Wpisywanie umów o dotację do rejestru umów. Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji dla zleceń produkcyjnych. Planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych. Przekazywanie klientom pełnych informacji zwrotnych dotyczących zapytań ofertowych i zleceń produkcyjnych. Wyjaśnianie wątpliwości konstrukcyjno produkcyjnych
HALFEN PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2018-06-11 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)