REFERENT DO SPRAW HANDLU Trzebownisko oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA ODDZIAŁ W TRZEBOWNISKU
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Trzebownisko (podkarpackie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA ODDZIAŁ W TRZEBOWNISKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 36-001 Trzebownisko, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 3000 brutto
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, osoby zainteresowane proszone są o przesłanoe CV na podany adres mail
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA ODDZIAŁ W TRZEBOWNISKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
-, 36-001 Trzebownisko, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv przesyłać na adres pracodawcy z zaznaczeniem nazwy stanowiska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebownisko
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cf06c3e772a605f8c5c097c38774d8fa
Podobne oferty pracy
Prace biuroweJedna zmiana 7-15oferta pracy ze wskazanym kandydatem
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.Wynagrodzenie 2300,00 zł brutto w okresie próbnym.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2018-07-23 - Jaworze (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie: co najmniej średnie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2017-09-20 - Sośnicowice (śląskie)
Rozliczanie przyjetego surowca
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Planowanie transportu i przygotowanie załadunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarządzanie taborem samochodów i wózków widłowych (przeglądy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2016-09-19 - Jawor (dolnośląskie)
Sprzedaż ofert turystycznych w biurze, bezpośredni kontakt z klientem. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa dokumentów dotyczących gospodarki odpadami - wystawianie KPO, sprawozdań, protokołów, nadawanie kodów odpadom;- sporządzanie ofert i pozyskiwanie dostawców odpadów do przetwórstwa;- przygotowywanie i wysyłka próbek tworzyw sztucznych;- sprzedaż tworzyw stucznych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów biurowych, sprawozdawczych. Poufność informacji. Praca na 3/4 etatu, w godz.: 7-13. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 364 63 76.
Zakład Poprawczy w Sadowicach - 2016-08-08 - Sadowice (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji i kontrola obiegu dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, organizacja spotkań, współpraca z działami spółki. Praca w godzinach 8-16
MEB Technical Sp. z o. o. - 2017-10-27 - Opole (opolskie)
Udzielanie porad prawnych zgłaszającym się stronom, opracowywanie opinii prawnych i udzielania odpowiedzi na zapytania.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
księgowanie kosztów i przychodów z wykorzystaniem programu księgowegouzgadnianie kont i sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowychprowadzenie dokumentacji księgowejrozliczanie ewidencji środków trwałychrozliczanie stanów magazynowychsporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych ( faktur zakupu i sprzedaży,wyciągów bankowych,raportów kasowych,rozliczeń pracowniczych), wstępna weryfikacja dokumentów księgowych,sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wykonywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, obsługa programów księgowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2. Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3. Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4. Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5. Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6. Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7. Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8. Współpraca z operatorami sieci łączności.9. Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10. Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11. Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-02-06 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
prace biurowe, administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Ostrówek (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Zgierz (łódzkie)
Sprzątanie terenu gminy Czosnów
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Czosnów (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Zabrze (śląskie)
Praca przy rozładunku i załadunku węgla na składnicy opału w Bydgoszczy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE "FACTUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach zakładu i wokół budynku, przestrzeganie przepisów BHP
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kwaśniów Górny (małopolskie)
obsługa elektronarzędzi; wykonywanie instalacji elektrycznych; naprawa i konserwacja instalacji elektrycznych; naprawa pompGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie kierowców, wystawianie faktur VAT, odbieranie zamówień od klientów
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2017-07-28 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
nadzór nad prawidłowością i terminowością fakturowania przychodów ze sprzedaży, prawidłowe rozliczanie i sprawdzanie dokumentacji związanej z usługami wykonywanymi przez podwykonawców krajowych i międzynarodowych, sporządzanie raportów i analiz związanych z pracą sekcji rozliczeń, współpraca z innymi działami Spółki
ADAMPOL S. A. - 2018-04-17 - Małaszewicze (lubelskie)
wprowadzanie informacji i danych do programu oraz do ich weryfikacji, przygotowanie informacji oraz prowadzenie ewidencji zamówień, kontakty z dostawcami i inwestorami, prowadzenie spraw na etapie realizacji zamówień i prowadzenie zaopatrzenia, współpraca z dostawcami, tworzenie bazy danych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Budy Kozickie (mazowieckie)