REFERENT TECHNICZNY Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: REFERENT TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2. Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3. Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4. Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5. Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6. Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7. Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8. Współpraca z operatorami sieci łączności.9. Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10. Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11. Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2. Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3. Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4. Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5. Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6. Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7. Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8. Współpraca z operatorami sieci łączności.9. Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10. Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11. Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Wymagana specjalność informatyka lub posiadanie odpowiednich kwalifikacji tj. kursy, szkolenia, studia podyplomowe w zakresie informatyki3) Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku informatyka.Umiejętności zawodowe:- instalacja i konfiguracja systemów Microsoft Windows,- biegła obsługa sprzętu informatycznego,- wykrywanie usterek sprzętowych, wymiana podzespołów,- konserwacja / modernizacja sprzętu informatycznego,- konfiguracja urządzeń aktywnych sieci,- zarządzanie stronami www,- zarządzanie domenami,- konfiguracja i tworzenie kopii: baz danych, stron www, innych,- administracja sieci komputerowych,- administracja serwerami rodziny Microsoft Windows oraz Linux.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: bip.pwszplock.pl- Wnioski i dokumenty- pkt 3. Dokumenty osobowe (kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie).3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: bip.pwszplock.pl - Wnioski i dokumenty pkt 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, lub przesłać na adres e-mail: kadry (at) pwszplock.pl, lub pocztą tradycyjną na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock z dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko referenta technicznego do dnia 20 lutego 2019 r. liczy się data wpływu do PWSZ w Płocku.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 07.02.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych czynności, prowadzenie kasy gotówkowej, znajomość obsługi komputera, prowadzenie spraw kadrowych, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość zasad fakturowania.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-14 - Leżachów (podkarpackie)
Archiwizacja dokumentów księgowych. Ewidencjonowanie faktur. Rozliczanie bonów towarowych. Księgowanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowychGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2018-04-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Barman
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Towarowanie, obsługa kasy fiskalnej
TESCO HIPERMARKET - 2016-04-11 - Września (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
murowanie ścian z silikatów
BRT ARKADIUSZ KRZEMIŃSKI - 2016-05-19 - Kwidzyn (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Lipsko (mazowieckie)
Referent- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach RPO, skierowanego do osób powyżej 30 roku, w tym w szczególności do: osób powyżej 50 roku życia, osób z niepełnosprawnościami i osób długotrwale bezrobotnych. Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Głogów (dolnośląskie)
Oszałamianie zwierząt, obróbka poubojowa, transport na chłodnie, załadunek samochodu, doczyszczanie tusz
DUNKA Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji, rejestrowanie, powielanie, prace sztabowo-biurowe. Wymagania: wykształcenie średnie, znajomośc pakietu MS Office, umiejętnośc obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wejherowo (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kasjer-sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
ogłaszanie aukcji na portalach internetowych ( cześci samochodowe), sprzedaż części samochodowych na miejscu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Witkówki (wielkopolskie)
prowadzenie rejestru pacjętów, porządkowanie kartoteki
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zapoznanie się z założeniami realizowanych programów i projektów. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji do projektów oraz pomoc przy ich realizacji. Przygotowywanie materiałów promocyjnych do projektów. Obsługa systemu Syriusz. Obsługa urządzeń biurowych, będących na wyposażeniu Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegająca na :sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniajacy właściwy przebieg operacji gospodarczych; deretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający: terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznycjh, prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.; wystawianie faktur VAT; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT; itd...
PowiatowyZespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach - 2017-03-13 - Kobierzyce (dolnośląskie)
PROWADZENIE WYMAGANYCH REJESTRÓW. ZAKŁADANIE TECZEK SPRAW ADMINISTARCYJNYCH. WSZCZYNANIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
1.organizacja własnych przedsięwzięć artystycznych (koncerty, cykle teatralne, spotkania artystyczne, wystawy, warsztaty)2.prowadzenie i obsługa imprez własnych oraz współorganizowanych z innymi jednostkami i instytucjami,3.diagnoza i analiza istniejących zjawisk kulturowych,4.prowadzenie programów edukacyjno-kulturalnych adresowanych do różnych grup wiekowych,5.opracowanie projektów oraz kosztorysów przedsięwzięć artystycznych,6.przygotowanie, koordynacja i realizacja repertuaru w sali teatralnej Centrum,7.prowadzenie dokumentacji merytorycznej w zakresie wykonywanych obowiązków,8.realizacja działań kulturalno-edukacyjnych w świetlicach wiejskich Gminy Kobylnica.Okres próbny 3 m-ce z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-01-29 - Kobylnica (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAZOWY
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie gospodarki komunalnej, prowadzenie korespondencji, prowadzenie korespondencji z usługodawcami, bieżąca analiza planu finansowego w zakresie gospodarki komunalnej.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-10-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dzienników korespondencji w Wydziale, ocena projektów dokumentów strategii dot. rozwoju transportu, programu rozwoju transportu oraz prognozy oddziaływania na środowisko, zrównoważonego planu rozwoju transportu, przygotowywanie projektu uchwały określającej przepisy porządkowe oraz opłaty pobierane przez Wydział, przygotowywanie, koordynacja badań wykorzystania publicznej komunikacji miejskiej oraz tworzenie na podstawie ich wyników analiz, przygotowywanie, koordynacja badań potrzeb przewozowych mieszkańców miasta Kalisz i gmin z którymi miasto Kalisz zawarło porozumienia międzygminne oraz tworzenie na podstawie ich wyników analiz, przygotowywanie wniosków przetargowych oraz projektów umów dot. usług i dostaw wykonywanych na potrzeby MZDiK, analiza raportów sprzedawanych przez operatorów publicznego transportu zbiorowego, promowanie transportu zrównoważonego i komunikacji miejskiej, udzielanie informacji petentom o sposobie załatwienia spraw realizowanych przez Wydział oraz o udzielanie informacji o realizowanym na terenie miasta Kalisza publicznym transporcie zbiorowym, przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń Prezydenta Miasta określających przepisy porządkowe oraz opłat dodatkowych stosowanych w komunikacji miejskiej, prowadzenie rejestru przewożonych pasażerów, jakości usług i innych danych odnośnie komunikacji publicznej, prowadzenie spraw związanych z organizacją, utrzymaniem oraz prawidłowym wykorzystaniem dworców i węzłów przesiadkowych, które w zarządzaniu posiada Wydział, przeprowadzanie zleconych kontroli w zakresie jakości usług świadczonych przez operatora publicznego transportu zbiorowego, rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków dotyczących komunikacji miejskiej, inne czynności zlecone przez przełożonego.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
1. sprzedaż produktów i usług bankowych 2. kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów depozytowych:- otwieranie rachunków dla Klientów indywidualnych, instytucjonalnych- otwieranie rachunków lokat terminowych,- realizacja zleceń Klientów z rachunków bankowych- obsługa, zasilanie bankomatów,- wydawanie i obsługa kart płatniczych,3. kompleksowa obsługa kasowa klientów- obsługa klientów w zakresie skupu i sprzedaży walut obcych,- sporządzanie dokumentów kasowych dotyczących operacji gotówkowych, uzgadnianie obrotów kasy,- obsługa zasilanie bankomatów.
SPÓŁDZIELCZY BANK LUDOWY w Złotowie - 2018-09-11 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Żary (lubuskie)
realizacja zamówień - obsługa klienta, fakturowanie, oferty handlowe, raporty różne: praca w godzinach 07.00-15.00 lub 08.00-16.00
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2018-01-10 - Ruszów (dolnośląskie)
Odbieranie połączeń, kompleksowa obsługa klientów. Praca w ramach umowy pracy tymczasowej. Praca Kraków-Krowodrza Górka.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie do programu księgowego dokumentów, sprawdzanie i numeracja dokumentów księgowych, tworzenie pism w WORDZIE i dokumentów w EXELU, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, archiwizacja i układanie dokumentów, wysyłanie dokumentów drogą elektroniczną i korespondencji pocztą, prowadzenie rozliczeń i ewidencji księgowych, składanie deklaracji w Urzędzie Skarbowym i ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tuchów (małopolskie)