REFERENT DO SPRAW FINANSOWYCH Chełm oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 225 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie wszystkich wpłat gotówkowych, wprowadzanie ich na kasę fiskalną;- Sporządzanie tematyczne zestawień wpłat;- Sporządzanie raportów kasowych;- Dokonywanie wszystkich czynności dotyczących wpłacania i pobierania gotówki z kont bankowych;- Dokonywanie przelewów droga elektroniczną;- Przygotowywanie materiałów kasowych do archiwizowania i dbanie o należyte ichprzechowywanie.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:I Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie wszystkich wpłat gotówkowych, wprowadzanie ich na kasę fiskalną;- Sporządzanie tematyczne zestawień wpłat;- Sporządzanie raportów kasowych;- Dokonywanie wszystkich czynności dotyczących wpłacania i pobierania gotówki z kont bankowych;- Dokonywanie przelewów droga elektroniczną;- Przygotowywanie materiałów kasowych do archiwizowania i dbanie o należyte ichprzechowywanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 225 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kasjer w zakładzie pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 225 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki niezbędne przystąpienia do konkursu:Do konkursu może przystąpić kandydat, który:a) Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni prawpublicznych; Cieszy się nieposzlakowaną opinią; Brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie;, Spełnienie jednego z poniższych warunków:- ukończenie jednolitych studiów magisterskich ekonomicznych, lub wyższych studiów zawodowych,lub uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiówpodyplomowych, lub ukończenie średniej ekonomicznej;- wykształcenie wyższe lub średnie i staż pracy w księgowości dający możliwość samodzielnej pracyna stanowisku referenta do spraw finansowych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.b) Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność w działaniu.
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
I Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać wymagane dokumenty:1) List motywacyjny,2) Przebieg pracy zawodowej, w szczególności informacje o stażu pracy;3) Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;4) Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz dokumentów potwierdzającychinne kwalifikacje i umiejętności;5) Zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy nadanym stanowisku;6) Zaświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślneprzestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;7) Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danychosobowych na potrzeby postępowania konkursowego;Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1; tzw. RODO) innych niż wymagane przepisami prawaprzez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: specjalista do sprawfinansowych.2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych dla celówniezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Szkołę Podstawową nr 5im. Marii Konopnickiej w Chełmie.3. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą.4. Zgoda ma charakter dobrowolny.5. Zgoda może zostać w każdym momencie przeze mnie wycofana.6.Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celui sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniemdanych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do16.09.2019r. do godz.15.00 osobiście lub drogą pocztową (decyduje data wpływu) na adres:Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmieul. I Pułku Szwoleżerów 122-100 ChełmDokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z opisem:,, Konkurs na stanowisko specjalista do spraw finansowych.7. Zasady rekrutacji:1) Oferty, które wpłyną do szkoły po wyżej wymienionym terminie nie będąrozpatrywane.2) Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez dyrektoraSzkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie.3) Nabór na stanowisko urzędnicze prowadzony będzie w dwóch etapach:- etap I przeprowadzenie analizy formalnej złożonych przez kandydata dokumentów,- etap II przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami spełniającymiwymagania formalne.4) O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieniindywidualnie.5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:- stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej- tablicy informacyjnej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: I Pułku Szwoleżerów
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Szkoła Podstawowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer w zakładzie pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.09.2019
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 16.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d4e4d83555ee53af0c59dd84163a7e3a
Podobne oferty pracy
Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
- Bezpośrednia obsługa klienta,-Oferowanie klientom produktów bankowych oraz realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce.- Poszukiwanie nowych klientów.
BANK SPÓŁDZIELCZY TOWARZYSTWO OSZCZĘDNOŚCIOWO-POŻYCZKOWE - 2019-05-07 - Koluszki (łódzkie)
dystrybucja ulotek oraz koordynacja kolportażu druków bezadresowych na terenie Bystrzycy Kłodzkiej i Powiatu Kłodzkiego.
EALARM Serwis Elżbieta Sobocińska - 2016-01-12 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
jw.
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
GMINNE CENTRUM KULTURY I KULTURY FIZYCZNEJ W JEDLIŃSKU - 2018-10-11 - Jedlińsk (mazowieckie)
- poznanie zasad Działania MPWiK Sp. z o.o., schematu organizacyjnego, regulaminu pracy,- szkolenie z zakresu BHP, instruktaż stanowiskowy, obsługa urządzeń biurowych i komputera,- prowadzenie dokumentacji organizacyjno - prawnego,- współpraca z radcą prawnym w zakresie obsługi prawnej spółki,- przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówień publicznych oraz pozyskiwanie informacji o organizowanych przetargach ( kompletowanie dokumentów niezbędnych do złożenia ofert przetargowych),- współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki,- obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Będzin (śląskie)
pełna obsługa w zakresie uposażenia pracowników w zakresie BHP zgodnie z taryfikatorem, przyjmowanie, wysyłanie i ewidencja korespondencji, ewidencja czasu pracy, prace przygotowawcze związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (zamawianie odzieży, narzędzi pracy).Oferta pracy przeznaczona dla osób powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klienta.
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONINIE - 2018-10-08 - Rychwał (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznych, obsługa urządzeń biurowych, kopletowanie, wpinanie i archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, pisanie przelewów bankowych.
kontakt przez PUP - 2020-08-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Uzupełnianie dokumentacji księgowej, uaktualnienie danych ewidencyjnych, rejestrowanie oraz wysyłanie korespondencji, obsługa wyciągów bankowych, itp.
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Prowadzenie lekcji jęz. angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. prof.J.Tischnera przy Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność" - 2016-12-16 - Radziszów (małopolskie)
Organizacja przewozu ładunków, komunikacja z kierowcami w języku ukraińskim oraz kontrahentami w języku angielskim lub niemieckim.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Piła (wielkopolskie)
pomoc w realizacji zadań z zakresu obsługi ekonomicznej , organizacyjnej i zaopatrzenia zespołu, roznoszenie dokumentów do poszczególnych komórek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż.; zapoznanie się z obowiązującym regulaminem i organizacją pracy; zapoznanie się z programem stażu; pomoc w prowadzeniu ewidencji materiałowej Służby MPS; udział w sprawdzaniu zgodności wpisów w rozkazach wyjazdów i kartach pracy sprzętu ze zgodnością wpisów w dziennikach rozchodów; pomoc w sprawdzaniu prawidłowości rozliczeń MPS w rozkazach wyjazdu i kartacg pracy sprzętu; asystowanie przy wystawianiu, wydawaniu oraz rozliczaniu upoważnień do tankowania pojazdów; prowadzenie pod nadzorem książki ewidencji limitów paliw płynnych za 44 WOG; prowadzenie pod nadzorem planu eksploatacji sprzętu Służby MPS; współudział w wykonywaniu meldunku o efektywności zużycia paliw płynnych za JW podległe pod 44 WOG; pomoc w archiwizacji dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Analiza wniosków kredytowych, opiniowanie wniosków, monitoring kredytów.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Bieżuń (mazowieckie)
opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną,udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia domu,wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną/praca na terenie Gminy Dąbrowa Biskupia
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DĄBROWA BISKUPIA - 2018-08-20 - Dąbrowa Biskupia (kujawsko-pomorskie)
- obsługa pocztowo kurierska,- zakładanie teczek,- pomoc przy archiwizacji dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Sulęcin (lubuskie)
Opracowanie faktur za noclegi. Sprawdzanie rozliczeń PWS.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2019-05-30 - Świętoszów (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe i UsługTurystyczne Róża Wiatrów R. Król - 2016-03-14 - Sławno (zachodniopomorskie)
WEDŁUG ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa klienta, sekretariatu, pisanie pism.
Kancelaria Prawnicza Alina Matuszczyk Radca Prawny - 2016-04-27 - Mikołów (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,ewidencjonowanie składek,prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-10-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Legnica (dolnośląskie)
- praca w kadrach szkolnych- obsługa sekretariatu
Szkoła Podstawowa nr 190 im Orła Białego - 2019-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zalewacz form kokilowych
"INNOTEC" Sp. z o.o. - 2018-10-30 - Recz (zachodniopomorskie)
Pomoc w obsłudze informatycznej Urzędu,Wprowadzanie danych,Pomoc bieżąca pracownikom w obsłudze programów,
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Radlin (śląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Leżajsk (podkarpackie)