-REFERENT.-OPIEKUN KLIENTA.-SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA. Koluszki oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY TOWARZYSTWO OSZCZĘDNOŚCIOWO-POŻYCZKOWE
Stanowisko: -REFERENT.-OPIEKUN KLIENTA.-SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA.
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Bezpośrednia obsługa klienta,-Oferowanie klientom produktów bankowych oraz realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce.- Poszukiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Koluszki (łódzkie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY TOWARZYSTWO OSZCZĘDNOŚCIOWO-POŻYCZKOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reja 3A, 95-040 Koluszki, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bezpośrednia obsługa klienta,-Oferowanie klientom produktów bankowych oraz realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce.- Poszukiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Aktualizacja co 30 dni
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
-REFERENT.-OPIEKUN KLIENTA.-SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koluszki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łódzki wschodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koluszki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy mile widziany.
Nazwa pracodawcy:
BANK SPÓŁDZIELCZY TOWARZYSTWO OSZCZĘDNOŚCIOWO-POŻYCZKOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Pułaskiego 8, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2176d25dcd2ac4456769a0ae3ebccd33
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z PRORAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Skierniewice (łódzkie)
Prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, prowadzenie transportu gospodarczego.
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą kadrową jednostki; z przygotowaniem płac; z gospodarką magazynową; z postępowaniem o zamówienia publiczne; z organizacją i funkcjonowaniem jednostki; prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej, sporządzanie planów i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw, sporządzanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych ( zarządzeń, instrukcji, regulaminów) w zakresie prowadzonych spraw; wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrowie Górniczej - 2016-01-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa klienta. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków, sporządzanie umów, dokonywanie analiz ekonomicznych. Obsługa klienta w zakresie prowadzonych rachunków, lokat, ubezpieczeń.
Morąsko-Zalewski Bank Spółdzielczy w Zalewie - 2016-11-18 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
PRACA POLEGA NA PRZYGOTOWYWANIU PACZEK DO WYSYŁKI, FIRMA ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ WYSYŁKOWĄ BAKALII
RXONE AGNIESZKA OLEJARZ - 2018-12-06 - Krasne (podkarpackie)
wprowadzanie i opisywanie faktur do programu księgowego,kontrola dokumentów,obliczanie delegacji,kontrola płatności,wystawianie dokumentow transportowych,zarządzanie sprawami administracyjnymi firmy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Trzebinia (małopolskie)
- Układanie płytek ceramicznych oraz montaż okładzin z innych elementów budowlanych takich jak : płytki klinkierowe, terakota, lastriko, płytki szklane, klepki i płyty drewniane, płytki z tworzyw sztucznych na ścianach i posadzkach.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, teren RP (wg zleceń).- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + soboty. Wymagane wykształcenie podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące. Wymagane umiejętności: układanie płytek ceramicznych; montaż okładzin z innych elementów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie budynków mieszkalnych, klatek schodowych, piwnic, pomieszczeń wspólnego użytku, terenów przyległych i zielonych.
ZAKŁAD BUDOWLANO-USŁUGOWY STANISŁAW GARBICZ - 2016-06-28 - Oleśnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, praca w SAP, ZNAJOMOŚC OFFICE
Impel Food Hygiene Company Sp. z o.o. Warszawa - 2016-06-23 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki- zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o świadczeniach wychowawczych oraz Kodeksem Postępowania Administracyjnego- zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych do systemu komputerowego- wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- Prowadzenie ewidencji przyjmowanych wniosków, dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- wysyłanie korespondencji- pomoc przy sporządzaniu list płac- inne czynniki wskazane przez Kierownika Ośrodka
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Żukowo (pomorskie)
Sporządzanie umów pożyczkowych, przyjmowanie wpłat
BIURO KREDYTOWE LUKAS Sebastian Bodnar - 2016-04-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
raportowanie produkcji maszyn do sitodruku, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, wykrywanie błędów w dokumentacji, tworzenie raportów na potrzeby wydziału, zbieranie informacji zwrotnych o realizacji planu produkcyjnego
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- Prowadzenie sekretariatu,- wprowadzanie kart pracy do programu,- tworzenie dokumentacji budowy.
Pol-Dróg S. A. - 2017-03-28 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
- dekretyzacja, ewidencja, księgowanie dokumentów,- regulowanie płatności wg zapisów,- bieżące rozliczenie kont rozrachunkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Pawłówek (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
- Rozliczanie taboru z zużycia środków eksploatacyjnych, współdziałanie w tworzeniu specyfikacji technicznych pojazdów, rozlicznie godzin pracy kierowców, lokowanie zleceń na naprawy pojazdów, rozliczanie szkód komunikacyjnych.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiskowa. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Znajomość zagadnień mechaniki płynów. Znajomość zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę. Praktyczna znajomość systemów do modelowania, co najmniej EPANET 2. Znajomość zasad matematyki i statystyki. Znajomość aplikacji GIS (np. ArcGIS lub QGIS). Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)
Ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych występujących w Spółdzielni w określonym zakresie
Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE" - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
Obróbka skrawanie-toczenie.Praca w Płocku i na terenie całego kraju w godz. 7-15.
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-02-19 - Płock (mazowieckie)
wystawianie faktur, zakładanie kartotek kontrahentów, zakładanie zlecen produkcyjnych i usługowych, zestawienia kart pracy, zestawienie kosztów obróbki obcej, wystawianie i rozliczanie kart pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie z zasadami przygotowania i prowadzenia dokumentacji na potrzeby zarządu i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stoisław (zachodniopomorskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego, obsługa pojazdu i przyczep i inne czynności związane z dostarczaniem towaru
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-06-29 - Twardogóra (dolnośląskie)
.
P.H.U. "JONA - BUD" Rafał Kawczyński - 2018-06-11 - Podrzecze (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia,mile widziane uprawnienia na wózek widłowy i prawo jazdy kat.B
"GRUPA FESTA RUSZTOWANIA" Renata Przybylska - 2016-07-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przyjmowanie studentów Uczelni oraz udzielanie informacji nt. ogólnego zakresu programu dydaktycznego, osób prowadzących lub zmian w tym zakresie.Prowadzenie kalendarza spotkań, zebrań jednostki oraz ich obsługa.Organizacja przepływu dokumentów i informacji w jednostce.Obsługa administracyjna działalności dydaktycznej jednostki.Obsługa baz danych (wprowadzanie i aktualizacja).Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji dydaktycznej i naukowej.Aktualizacja strony internetowej jednostki.Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prac jednostki.Praca na jedną zmianę, na 1/2 etatu w godz. 9:00-13:00. Wynagrodzenie zależne od doświadczenia.Możliwość podnoszenia kwalifikacji, pakiet socjalny, karta MultiSport.Kontakt z pracodawcą e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.plInformacja o ofercie w sali C, E
Uniwersytet Medyczny im.Piastów Śląskich - 2016-02-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansować SOD.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-06-23 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie pojazdów ciężarowych, przewóz materiałów sypkich
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Glinna (zachodniopomorskie)
Obsługa biura budowy.
AM-FOR Arkadiusz Fortuna - 2018-12-17 - Rogów (śląskie)
referent ds.adm.kadrowych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Garczegorze (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
- obsługa klienta w biurze- księgowanie dokumentów (PKPiR), ewidencja VAT,- obsługa programów płacowych, ZUS
Kancelaria Usług Finansowo - Księgowych Anna Halina Szymańska - 2018-08-22 - Biała Rawska (łódzkie)