REFERENT BIURA ZARZĄDU Białka oferta pracy "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT BIURA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy.
Data publikacji: 2020-09-01
Lokalizacja: Białka (małopolskie)
Pracodawca: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT BIURA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1215
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Maków Podhalański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kierunek studiów: ekonomia, administracja, praw.Mile widziane doświadczenie zawodowe, obsługa komputera i język angielski.
Nazwa pracodawcy: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 5520100851
danePracodawcy_regon: 000568166
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: suski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1215
Gmina pracodawcy: Maków Podhalański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białka
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0059967
Numer budynku pracodawcy: 556
Profil działalności pracodawcy: Produkcja osłonek do mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3881a9234107e51db857b25060e696f9
Podobne oferty pracy
pozananie zasad funkcjonowoania firmy, ofertowania i przygotowywania produkcji zamówień specjalnych, poznanie zasaf tworzenia, zatwierdzania, udostępniania i archiwizowania dokumentacji produktu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2016-04-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
referent ds. kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1. Segregowanie dokumentów wpływających do urzędu.2. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji.3. Tworzenie paczek z deklaracjami.4. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzędu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych.5. Rozdzielanie deklaracji na zwroty i wypłaty.6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania.7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.8. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.9. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu.10. Otwieranie i sprawdzanie ilościowe korespondencji wpływającej do tut. urzędu.11. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach w aplikacjach informatycznych urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kartuzy (pomorskie)
jw.
ZAKŁAD EMERYTALNO-RENTOWY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych powyżej 30 r.ż.Obsługa programów księgowych, wprowadzanie danych, księgowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Otwock (mazowieckie)
Tynkarz
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Płock (mazowieckie)
Zarządzanie zamówieniami Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalenie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
spawanie metodą TIG, prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa sekretariatu i działu kadr.
SIPMOT Spółka z o. o. - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
- Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska, ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice ogłasza konkurs na stanowisko Referent. ds. informacji przyrodniczej (Konkurs: Nr 1/2018). - Zakres obowiązków: organizuje, koordynuje i prowadzi komputerowe bazy danych o przyrodzie województwa śląskiego, w szczególności bazę danych w portalu dziedzinowym Przyroda Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej (bazę BioGeo-Silesia ORSIP), co obejmuje w szczególności pozyskiwanie i wprowadzanie rekordów, edycję, synchronizację i replikację bazy,spółpracuje z innymi jednostkami w zakresie rozwiązań technicznych bazy BioGeo Silesia. Pozyskuje przyrodnicze dane w terenie (prowadzi inwentaryzacje, waloryzacje). Opracowuje opinie, ekspertyzy, prognozy i raporty, udziela informacji i konsultacji z zakresu swojej specjalności. Opracowuje, na podstawie prowadzonych baz, dane do udostępnienia w trybie wnioskowym informacji o środowisku. Popularyzuje i promuje portal dziedzinowy Przyroda jako część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2020. Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00.Określenie wymagań niezbędnych związanych ze stanowiskiem pracy: 1) wykształcenie kierunkowe (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo lub pokrewne)2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania MS Office (dobra znajomość MS Office Excel),3) umiejętność obsługi oprogramowania GIS-owego (preferowana znajomość ArcGIS),4) zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku,5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,6) znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany lub wyższy).Wymagania dodatkowe:1) podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych,2) podstawowa znajomość SQL.
CENTRUM DZIEDZICTWA PRZYRODY GÓRNEGO ŚLĄSKA - 2018-10-26 - Katowice (śląskie)
Współpraca z serwisem zewnętrznym w zakresie napraw i wykonywania przeglądów nadzorowanej aparatury i sprzętu medycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Pełczyn (lubelskie)
Znajomość obsługi komputera MS Office (Exel, Word), znajomość programów księgowych,
Zakłady Drzewne "POLDAN"Export-Import Z. Kroplewski Sławno , ul. Gdańska 65A - 2019-09-05 - Sławno (zachodniopomorskie)
Budowa linii kablowych
SP-INSTAL Sebastian Przepiórski - 2017-07-07 - Zgierz (łódzkie)
według zawodu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2017-02-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Nauka bezpośredniej obsługi klienta ( osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych w PUP). Pomoc klientom PUP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia. Pomoc pracodawcom w pozyskaniu pracowników. Udzielenie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Kojarzenie ofert pracy z osobami bezrobotnymi. Pomoc w organizowaniu giełd pracy, targów pracy.
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż krajowa (wystawianie faktur, organizacja logistyki, przyjmowanie zamówień, rozmowy z kontrahentami, praca stacjonarna)
ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-10 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mienia (mazowieckie)
obsługa maszyn produkcyjnych, drobne prace serwisowe
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Bogumiłów (łódzkie)
praca w dziale transportu i logistyki, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2019-02-20 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
- czynności w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy z zatrudnionymi przez Kanclearię Prawną Lexus pracownikami, - naliczanie wynagrodzeń, - czynności związane z ustalaniem zapisów wewnątrzzakładowych, - czynności w zakresie obowiązków sprawozdawczych i rozliczeniowych z instytucjami państwowymi, - raportowanie na potrzeby Zarządu, - obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - cdzynności w zakresie umów cywilno-prawnych. 1/2 etatu lub pełen etat - do uzgodnienia. Oferta dostępna w sali E.
Kancelaria Prawna LEXUS M. Bobolewski i S-ka, Spółka komandytowa - 2019-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Słubice (lubuskie)
prowadzenie spraw wierzycielskich
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 2018-07-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Wojkowicach - 2017-10-18 - Wojkowice (śląskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta w biurze, przygotowywanie i sprzedaż ofert, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Zabrze (śląskie)
- Realizacji zakładowej polityki personalnej zgodnie z obowiązującą procedurą ZZL w oparciu o przepisy prawa.- Przeprowadzania procedur zewnętrznych i wewnętrznych rekrutacji pracowników.- Kompletowania i gromadzenia akt pracowniczych pracowników firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Koordynowania prac związanych z projektowaniem i rozliczaniem czasu pracy.- Organizowania praktyk uczniowskich i studenckich oraz staży zawodowych.
Gzella Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Sp. k. - 2015-11-27 - Osie (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zadań pomocniczych i technicznych pod nadzorem pracownika w komórkach organizacyjnych Urzędu Skarbowego: Dziale obsługi Bezpośredniej (SOB), Pierwszym i Drugim Dziale Egzekucji Administracyjnej ( SEE-1, SEE-2), Pierwszym, Drugim i Trzecim Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających ( SKA-1, SKA-2 i SKA-3), Dziale Rachunkowości (SER), Dziale Spaw Wierzycielskich (SEW) oraz dziale Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników (SKI).
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Wejherowo (pomorskie)