REFERENT DS. KADR I PŁAC Wrocław oferta pracy Kancelaria Prawna LEXUS M. Bobolewski i S-ka, Spółka komandytowa
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 20 PLN
Zakres obowiązków: - czynności w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy z zatrudnionymi przez Kanclearię Prawną Lexus pracownikami, - naliczanie wynagrodzeń, - czynności związane z ustalaniem zapisów wewnątrzzakładowych, - czynności w zakresie obowiązków sprawozdawczych i rozliczeniowych z instytucjami państwowymi, - raportowanie na potrzeby Zarządu, - obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - cdzynności w zakresie umów cywilno-prawnych. 1/2 etatu lub pełen etat - do uzgodnienia. Oferta dostępna w sali E.
Data publikacji: 2019-05-17
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Kancelaria Prawna LEXUS M. Bobolewski i S-ka, Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opatowicka 130, 52-028 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- czynności w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy z zatrudnionymi przez Kanclearię Prawną Lexus pracownikami, - naliczanie wynagrodzeń, - czynności związane z ustalaniem zapisów wewnątrzzakładowych, - czynności w zakresie obowiązków sprawozdawczych i rozliczeniowych z instytucjami państwowymi, - raportowanie na potrzeby Zarządu, - obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - cdzynności w zakresie umów cywilno-prawnych. 1/2 etatu lub pełen etat - do uzgodnienia. Oferta dostępna w sali E.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 20 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 20 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik obsługi płacowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, staż pracy: rok na podobnym stanowisku, podstawowa znajomość prawa pracy, podstawowa znajomość przespisów z zkresu ubezpieczeń społecznych, podstawowa znajomość przepisów podatkowych, znajomość programu E-Nova oraz Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Prawna LEXUS M. Bobolewski i S-ka, Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Opatowicka 130, 52-028 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Opatowicka
Numer budynku pracodawcy: 130
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 17.05.2019
Oferta pracy ważna do: 17.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9284444574d7b263d831249e23a06a48
Podobne oferty pracy
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Szczytna (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie surowców do produkcji, obróbka surowca w formie, przygotowywanie form do obróbki surowców.Praca stojąca, gdzie występuje dźwiganie od 20 kg z częstotliwością ponad 4 razy na godzinę. Praca w Bielsku-Białej, trzyzmianowa.
Floor House Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca biurowa: zapoznaie z prowadzeniem ewidencji składek na ubezp. społ. rolników oraz ewidencji osób objetych ubezp. zdrowotnym, aktualizacja danych dot. powierzchni gospodarstw rolnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
referent
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Katowice (śląskie)
rozliczenia dotyczące produkcji, spraw magazynowych, gospodarowanie mieniem
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie faktór i rachunków złożonych do zapłaty przez jednostki oświatowe i GZEAS.Przygotowanie poleceń przelewów oraz poleceń wypłaty na podstawie sprawdzonych dokumentów.umieszczanie i zawieszanie przelewów w systemie bankowym,prowadzenie rejetru faktór i rachunków, prowadzenie rejetru umów,wystawianie not księgowych i innych wynikających z dokumentów źródłowych,wystawianie faktur sprzedaży szkół, przedszkoli, i GZEAS,i inne wg załącznika
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-08-09 - Zielonki (małopolskie)
Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, marketing.
DKSM Mirosław Hałdys Sp.k. - 2019-05-14 - Damianowo (dolnośląskie)
Obsługa maszyn wiertniczych i odwierty.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łagiewniki Nowe (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie płac, sprawozdawczość
Spółdzielnia Inwalidów "WARTA" - 2016-01-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Głogów (dolnośląskie)
Realizacja zamówień dla PSSE w zakresie wykonywania zadań ustawowych PIS, (zgodnie z prawem zamówień publicznych), organizowanie napraw i konserwacji wyposażenia stacji, prowadzenie składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji środków trwałych z podziałem na grupy. Umowa na okres próbny 3 m-ce, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.05.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-03-25 - Słupsk (pomorskie)
Staż-limit podstawowy. Obsługa urządzeń biurowych, obsługa kancelaryjna, ewidencja dokumentów, rozliczenia finansowe, przygotowywanie danych do sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa klienta, wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Złochowice (śląskie)
Obsługa sprzedaży hurtowej i detalicznej, pozyskiwanie nowych klientów, branża kosmetyczna, praca stacjonarna.
e-Fiore Katarzyna Raźniak - 2016-03-03 - Rudniki (śląskie)
- organizacja szkoleń,- sporządzanie harmonogramów szkoleń,- działania związane z promocją Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu,- analizowanie rentowności kursów,- bezposredni kontak z klientem,- praca w programoe szkoleniowym ENOVAKontakt z pracodawcą: SEKRETARIAT (at) OSZ.WROCLAW.PL lub A.MIKOLAJCZYK (at) OSZ.WROCLAW.PL
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-02-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie sie z pracą dzału personalnego,dokumentami MS i ich obiegiem, z procedurami i instrukcjami obowiązującymi w MS, praca w systemie SAP, wsparcie procesu rekrutacji, współpraca z uczelniami i szkołami średnimi,wsparcie administracyjne w ramach dok stażowej,monitorowanie zaśwaidczeń lekarskich i kursów BHP,pomoc przy organizacji szkoleń wew i zew, wsparcie prz realizacji ZFŚSi PKZP,prawidłowe i terminowe rozliczanie faktur i innych dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z programem SIGID. Wyodrębnienie w programie SIGID wieczystych użytkowników nieruchomości. Zapoznanie się z elektronicznym obiegiem dokumentów PROTON, Przygotowanie rejestru użytkowników wieczystych nieruchomości.Archiwizacja dokumentów. Uporządkowanie teczek właścicieli nieruchomości.Zapoznanie się ze sprawami udostępniania społeczeństwu informacji o środowisku. Zapoznanie się ze sprawami związanymi z oceną oddziaływania na środowisko.Przygotowywanie spraw dotyczących ochrony drzew, krzewów i zieleni miejskiej. Praktyczne zastosowanie przepisów dot. ochrony środowiska. Zapoznanie się z regulacjami uprawnień do lokali mieszkalnych, socjalnych. Zapoznanie się z realizacją przez Gminę zadań z zakresu gospodarki odpadami i azbestu. Przygotowywanie spraw dot. ochrony drzew, krzewów i zieleni miejskiej; wnioski w sprawie wycinki drzew. Zapoznanie się z tematyką utrzymania czystości, porządku i gospodarki odpadami na terenie Gminy Barlinek. Zapoznanie się z tematyka dotyczącą spraw sołectw. Realizacja spraw z zakresu ochrony zwierząt.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
planowanie środków finansowych na media i usługi komunalne, opracowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, bieżąca sprawozdawczość w zakresie gospodarki komunalnej, miejsce pracy Zgierz, umowa na zastępstwo
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-05-31 - Zgierz (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe (do 6 m-cy po ukończeniu studiów); znajomość pakietu Office; znajomość języka angielskiego poziom B2; umiejętnośc wspołpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno biurowe realizowane przez jednostkę, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji, przygotowywanie sprawozdań i raportów; obsługa klienta; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; mijesce odbywania stazu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gliwice (śląskie)
pomoc w realizacji zadań z zakresu obsługi ekonomicznej , organizacyjnej i zaopatrzenia zespołu, roznoszenie dokumentów do poszczególnych komórek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Obsługa trzodu chlewnejOpieka nad zwierzętamiKarmieniaWykonywanie zbiegów zootechnicznychSprzatanie pomieszczeń świaniarskich
AGRO-SOKOŁÓW Piecki - 2016-10-13 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu. Prace biurowe, wprowadzanie danych do systemó informatycznych, pomoc przy obsłudze interesantów, obsługa urzadzeń biurowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łosice (mazowieckie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-06-27 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS, podatków itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Żagań (lubuskie)
Wg harmonogram
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
Zadania główne:1) Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych2)Kontrola obiegu dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych3)Zapewnienie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo-księgowej dotyczącej środków trwałych4)Wystawianie dokumentów dokument. obrót środków trwałych OT, LT, MT, PT itp.5)Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości CUWO.6)Uzgadnianie okresowo sald dotyczących środków trwałych z pracownikami działu księgowości CUWO, zgodnie z obowiąz. przepisami7)Uzgadnianie ksiąg inwentarzowychz pracownikami jednostek obsługiwanych, odpowiedzialnych za ich prowadzenie w placówkach8)Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych, ewidencja, przegląd i bieżąca weryfikacja środków trwałych przeznaczonych do likwidacji, sprzedaży9)Przygotowanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań statystycznych o stanie i ruchu środków trwałych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych dla potrzeb GUS10)Dokonywanie prawidłowej klasyfikacji środków trwałych na grupy, podgrupy, rodzaje11)Prowadzenie tabel amortyzacyjnych środków trwałych z podziałem na poszczególne grupy rodzajowe oraz naliczanie amortyzacji na koniec każdego roku zgodnie z obowiązującymi przepisami12)Ewidencjonowanie środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującą w tym zakresie polityką rachunkowości i instrukcją inwentaryzacyjną13)Aktualizowanie wartości środków trwałych pozostających w ewidencji analitycznej Działu księgowości CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych14)Opracowywanie i przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania informacji o stanie mienia komunalnego15)Wykonywanie zestawień i analiz z danych zawartych w bazie ewidencji majątku CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych oraz dokumentach opisu mieniaZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)
Lakiernik proszkowy
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Miłocice (dolnośląskie)