REFERENT DS. SZKOLEŃ Wrocław oferta pracy Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu
Stanowisko: REFERENT DS. SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja szkoleń,- sporządzanie harmonogramów szkoleń,- działania związane z promocją Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu,- analizowanie rentowności kursów,- bezposredni kontak z klientem,- praca w programoe szkoleniowym ENOVAKontakt z pracodawcą: SEKRETARIAT (at) OSZ.WROCLAW.PL lub A.MIKOLAJCZYK (at) OSZ.WROCLAW.PL
Data publikacji: 2016-02-29
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizacja szkoleń,- sporządzanie harmonogramów szkoleń,- działania związane z promocją Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu,- analizowanie rentowności kursów,- bezposredni kontak z klientem,- praca w programoe szkoleniowym ENOVAKontakt z pracodawcą: SEKRETARIAT (at) OSZ.WROCLAW.PL lub A.MIKOLAJCZYK (at) OSZ.WROCLAW.PL
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, ok. 2 lata doświadczenia umiejętność obsługi komputera pakiet Ms Office, umiejętności analityczne, umiejętności pracy w zespole, otwartość, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy, podstawowa znajomość języka angielskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - A.MIKOLAJCZYK (at) OSZ.WROCLAW.PL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Orzechowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.02.2016
Data dodania oferty pracy: 29.02.2016
Oferta pracy ważna do: 11.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace budowlane i remontowe, murowanie, motaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, pracew wykończeniowe, tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazur, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp., praca w godz. 8-16, praca na terenie woj opolskiego i sląskiego.
LeasingTeam sp. z o.o. - 2017-02-09 - Opole (opolskie)
Liczenie towarów za pomocą skanera.
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)
prace proste w hotelarstwie, przemyśle i gastronomii (sprzątanie pomieszczeń, przygotowywanie posiłków, mycie samochodów, czynności konserwacyjne budynków)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "KOS" SEBASTIAN KOSSAKOWSKI - 2017-08-21 - Swolszewice Duże (łódzkie)
redagowanie prostych pism urzedowych, sporzadzanie zawiadomień o wszczęciu postępowania i wydaniu decyzji, tworzenie list adresatów, a także zwrotnych potwierdzeń odbioru, wypełnianie druków sadowych celem zawiadomienia sadu o wszczęciu postępowania i wydaniu decyzji, współpraca ze wskazanymi pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych urzedu, archiwizacja dokumentacji, skanowanie i kserowanie dokumentacji, wsparcie pracowników Oddziału w wykonywaniu bieżących zadań
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Prace biuroweStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wydawanie zeleceń na poszczegolne gniazda, wprowadzanie dokumentacji technicznej do komputera, zliczanie czasu pracy i wydajności pracowników, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
kompletowanie dokumentacji technicznej do budżetowania i rozliczeń wykonanych robót drodowych, pozyskiwanie podwykonawców.
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-03-21 - Wąchock (świętokrzyskie)
Segregowanie dokumentacji według wskazań, obsługa kopiarki, skanowanie dokumentów, wysyłanie informacji droga elektroniczną / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Pabianice (łódzkie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku Księgowa/księgowy - pomoc.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-24 - Chojnice (pomorskie)
1. Przyjmowanie zamówień od klientów. 2.Składanie zamówień na surowce do produkcji.3. Obługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "LAKMET" MARIUSZ KASICKI - 2016-12-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa kancelaryjna polegająca na rejestrowaniu korespondencji wpływającej i wychodzącejw systemie informacyjnym,prowadzenie rejestrów w/w zakresie,kompletowanie wniosków ,opracowywanie list, prowadzenie korespondencji i przygotowywaniedo wypłaty świadczeń krótkoterminowych,prowadzenie rejestrów spraw.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Świecie (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, sporządzanie zestawienia opłat i innych wydatków poniesionych w postępowaniu, wysyłanie zawiadomień do stron o skierowaniu aktu oskarżenia do Sądu,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prace związane z obiegiem dokumentów, zapoznanie się z narzędziami HR, programami Asseco, bazą szkoleń itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kwidzyn (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów i usług bakowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Miedźna (śląskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa maszyn i urządzeń na terenie zakładu.(mile widziane doświadczenie na stanowisku,uprawnienia E-grupa A pkt. 1)
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2017-05-16 - Skwierzyna (lubuskie)
Wsparcie w zakresie prowadzenia dokumentacji projektu, obsługa zamówień pod kątem logistyczno-administracyjnym, odpowiedzialność za obieg korespondencji w oddziale, terminowe przekazywanie kompletnej dokumentacji do centrali firmy.Miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Gliwice (śląskie)
prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krzywda (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Spotkanie rekrutacyjne - sal. meb. Nowe Miasto Lubawskie, ul.Działyńskich 12, dnia 14.05.2018 r. godz 11:00
FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Sokolniki (podkarpackie)
analiza i kalkulacje ekonomiczne, sprawozdawczość finansowa, dekretacja i księgowanie operacji gospodraczych
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-08-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
-Obsługa klienta w biurze obrotu nieruchomościami,-Praca na 1/2 etatu - godziny pracy do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: nieruchomosci (at) wladasz.plProsimy o dołączenie do cv klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI- JOLANTA WŁADASZ - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umow o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2017-07-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. obsługa centrali telefonicznej Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży realizującym działalność w zakresie rynku pracy;2. obsługa urządzeń biurowych;3. pomoc w prowadzeniu ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej;4. rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych,5. archiwizacja i segregacja dokumentacji;6. inne prace zlecone przez Dyrektora jednostki.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-09-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)