REFERENT DS. SZKOLEŃ Wrocław oferta pracy Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu

Stanowisko: REFERENT DS. SZKOLEŃ

Wynagrodzenie: od 2 450 PLN

Zakres obowiązków: - organizacja szkoleń,- sporządzanie harmonogramów szkoleń,- działania związane z promocją Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu,- analizowanie rentowności kursów,- bezposredni kontak z klientem,- praca w programoe szkoleniowym ENOVAKontakt z pracodawcą: SEKRETARIAT (at) OSZ.WROCLAW.PL lub A.MIKOLAJCZYK (at) OSZ.WROCLAW.PL

Data publikacji: 2016-02-29

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- organizacja szkoleń,- sporządzanie harmonogramów szkoleń,- działania związane z promocją Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu,- analizowanie rentowności kursów,- bezposredni kontak z klientem,- praca w programoe szkoleniowym ENOVAKontakt z pracodawcą: SEKRETARIAT (at) OSZ.WROCLAW.PL lub A.MIKOLAJCZYK (at) OSZ.WROCLAW.PL

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SZKOLEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, ok. 2 lata doświadczenia umiejętność obsługi komputera pakiet Ms Office, umiejętności analityczne, umiejętności pracy w zespole, otwartość, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy, podstawowa znajomość języka angielskiego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - A.MIKOLAJCZYK (at) OSZ.WROCLAW.PL

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Orzechowa

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.02.2016

Data dodania oferty pracy: 29.02.2016

Oferta pracy ważna do: 11.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK BUDOWLANY - 3 000 - 3 500 PLN

Prace budowlane i remontowe, murowanie, motaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, pracew wykończeniowe, tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazur, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp., praca w godz. 8-16, praca na terenie woj opolskiego i sląskiego.
LeasingTeam sp. z o.o. - 2017-02-09 - Opole (opolskie)

INWENTARYZACJA - 11 - 13 PLN

Liczenie towarów za pomocą skanera.
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK DO PRAC PROSTYCH DORYWCZYCH - od 1 200 PLN

prace proste w hotelarstwie, przemyśle i gastronomii (sprzątanie pomieszczeń, przygotowywanie posiłków, mycie samochodów, czynności konserwacyjne budynków)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "KOS" SEBASTIAN KOSSAKOWSKI - 2017-08-21 - Swolszewice Duże (łódzkie)

REFERENT - 997,4 PLN

redagowanie prostych pism urzedowych, sporzadzanie zawiadomień o wszczęciu postępowania i wydaniu decyzji, tworzenie list adresatów, a także zwrotnych potwierdzeń odbioru, wypełnianie druków sadowych celem zawiadomienia sadu o wszczęciu postępowania i wydaniu decyzji, współpraca ze wskazanymi pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych urzedu, archiwizacja dokumentacji, skanowanie i kserowanie dokumentacji, wsparcie pracowników Oddziału w wykonywaniu bieżących zadań
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace biuroweStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW BIUROWYCH - od 2 300 PLN

wydawanie zeleceń na poszczegolne gniazda, wprowadzanie dokumentacji technicznej do komputera, zliczanie czasu pracy i wydajności pracowników, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 500 PLN

kompletowanie dokumentacji technicznej do budżetowania i rozliczeń wykonanych robót drodowych, pozyskiwanie podwykonawców.
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-03-21 - Wąchock (świętokrzyskie)

REFERENT DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentacji według wskazań, obsługa kopiarki, skanowanie dokumentów, wysyłanie informacji droga elektroniczną / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Pabianice (łódzkie)

REFERENT DS KSIĘGOWYCH - od 2 300 PLN

Wykonywanie obowiązków na stanowisku Księgowa/księgowy - pomoc.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-24 - Chojnice (pomorskie)

REFERENT DS. PRODUKCJI - od 2 500 PLN

1. Przyjmowanie zamówień od klientów. 2.Składanie zamówień na surowce do produkcji.3. Obługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "LAKMET" MARIUSZ KASICKI - 2016-12-07 - Starogard Gdański (pomorskie)

REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W ŚWIECIU(NR 9489) - od 925 PLN

obsługa kancelaryjna polegająca na rejestrowaniu korespondencji wpływającej i wychodzącejw systemie informacyjnym,prowadzenie rejestrów w/w zakresie,kompletowanie wniosków ,opracowywanie list, prowadzenie korespondencji i przygotowywaniedo wypłaty świadczeń krótkoterminowych,prowadzenie rejestrów spraw.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Świecie (dolnośląskie)

REFERENT- STAŻYSTA - 1 017,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, sporządzanie zestawienia opłat i innych wydatków poniesionych w postępowaniu, wysyłanie zawiadomień do stron o skierowaniu aktu oskarżenia do Sądu,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI KADR - 997,4 PLN

Prace związane z obiegiem dokumentów, zapoznanie się z narzędziami HR, programami Asseco, bazą szkoleń itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kwidzyn (pomorskie)

REFERENT W ZESPOLE OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

sprzedaż produktów i usług bakowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Miedźna (śląskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA - od 1 850 PLN

obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

INŻYNIER OPROGRAMOWANIA - od 8 200 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)

ELEKTROMECHANIK - od 2 300 PLN

naprawa maszyn i urządzeń na terenie zakładu.(mile widziane doświadczenie na stanowisku,uprawnienia E-grupa A pkt. 1)
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2017-05-16 - Skwierzyna (lubuskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

Wsparcie w zakresie prowadzenia dokumentacji projektu, obsługa zamówień pod kątem logistyczno-administracyjnym, odpowiedzialność za obieg korespondencji w oddziale, terminowe przekazywanie kompletnej dokumentacji do centrali firmy.Miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Gliwice (śląskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krzywda (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 14 PLN

Spotkanie rekrutacyjne - sal. meb. Nowe Miasto Lubawskie, ul.Działyńskich 12, dnia 14.05.2018 r. godz 11:00
FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 997,4 PLN

1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Sokolniki (podkarpackie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

analiza i kalkulacje ekonomiczne, sprawozdawczość finansowa, dekretacja i księgowanie operacji gospodraczych
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-08-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

REFERENT DS. NIERUCHOMOŚCI - 1/2 ETATU - od 1 000 PLN

-Obsługa klienta w biurze obrotu nieruchomościami,-Praca na 1/2 etatu - godziny pracy do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: nieruchomosci (at) wladasz.plProsimy o dołączenie do cv klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI- JOLANTA WŁADASZ - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)

REFERENT DS KADR - od 2 000 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umow o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2017-07-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - nieodpłatny

1. obsługa centrali telefonicznej Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży realizującym działalność w zakresie rynku pracy;2. obsługa urządzeń biurowych;3. pomoc w prowadzeniu ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej;4. rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych,5. archiwizacja i segregacja dokumentacji;6. inne prace zlecone przez Dyrektora jednostki.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-09-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)


Wybierz powiat