REFERENT. DS. INFORMACJI PRZYRODNICZEJ (OFERTA KONKURSOWA: NR 1/2018) Katowice oferta pracy CENTRUM DZIEDZICTWA PRZYRODY GÓRNEGO ŚLĄSKA
Stanowisko: REFERENT. DS. INFORMACJI PRZYRODNICZEJ (OFERTA KONKURSOWA: NR 1/2018)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska, ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice ogłasza konkurs na stanowisko Referent. ds. informacji przyrodniczej (Konkurs: Nr 1/2018). - Zakres obowiązków: organizuje, koordynuje i prowadzi komputerowe bazy danych o przyrodzie województwa śląskiego, w szczególności bazę danych w portalu dziedzinowym Przyroda Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej (bazę BioGeo-Silesia ORSIP), co obejmuje w szczególności pozyskiwanie i wprowadzanie rekordów, edycję, synchronizację i replikację bazy,spółpracuje z innymi jednostkami w zakresie rozwiązań technicznych bazy BioGeo Silesia. Pozyskuje przyrodnicze dane w terenie (prowadzi inwentaryzacje, waloryzacje). Opracowuje opinie, ekspertyzy, prognozy i raporty, udziela informacji i konsultacji z zakresu swojej specjalności. Opracowuje, na podstawie prowadzonych baz, dane do udostępnienia w trybie wnioskowym informacji o środowisku. Popularyzuje i promuje portal dziedzinowy Przyroda jako część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2020. Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00.Określenie wymagań niezbędnych związanych ze stanowiskiem pracy: 1) wykształcenie kierunkowe (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo lub pokrewne)2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania MS Office (dobra znajomość MS Office Excel),3) umiejętność obsługi oprogramowania GIS-owego (preferowana znajomość ArcGIS),4) zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku,5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,6) znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany lub wyższy).Wymagania dodatkowe:1) podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych,2) podstawowa znajomość SQL.
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM DZIEDZICTWA PRZYRODY GÓRNEGO ŚLĄSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 29, 40-017 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska, ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice ogłasza konkurs na stanowisko Referent. ds. informacji przyrodniczej (Konkurs: Nr 1/2018). - Zakres obowiązków: organizuje, koordynuje i prowadzi komputerowe bazy danych o przyrodzie województwa śląskiego, w szczególności bazę danych w portalu dziedzinowym Przyroda Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej (bazę BioGeo-Silesia ORSIP), co obejmuje w szczególności pozyskiwanie i wprowadzanie rekordów, edycję, synchronizację i replikację bazy,spółpracuje z innymi jednostkami w zakresie rozwiązań technicznych bazy BioGeo Silesia. Pozyskuje przyrodnicze dane w terenie (prowadzi inwentaryzacje, waloryzacje). Opracowuje opinie, ekspertyzy, prognozy i raporty, udziela informacji i konsultacji z zakresu swojej specjalności. Opracowuje, na podstawie prowadzonych baz, dane do udostępnienia w trybie wnioskowym informacji o środowisku. Popularyzuje i promuje portal dziedzinowy Przyroda jako część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2020. Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00.Określenie wymagań niezbędnych związanych ze stanowiskiem pracy: 1) wykształcenie kierunkowe (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo lub pokrewne)2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania MS Office (dobra znajomość MS Office Excel),3) umiejętność obsługi oprogramowania GIS-owego (preferowana znajomość ArcGIS),4) zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku,5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,6) znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany lub wyższy).Wymagania dodatkowe:1) podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych,2) podstawowa znajomość SQL.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2020. Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT. DS. INFORMACJI PRZYRODNICZEJ (OFERTA KONKURSOWA: NR 1/2018)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Określenie wymagań niezbędnych związanych ze stanowiskiem pracy: 1) wykształcenie kierunkowe (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo lub pokrewne)2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania MS Office (dobra znajomość MS Office Excel),3) umiejętność obsługi oprogramowania GIS-owego (preferowana znajomość ArcGIS),4) zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku,5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,6) znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany lub wyższy).Wymagania dodatkowe:1) podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych,2) podstawowa znajomość SQL.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM DZIEDZICTWA PRZYRODY GÓRNEGO ŚLĄSKA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz dokumentów i oświadczeń:1. List motywacyjny.2. Życiorys (Curriculum Vitae).3. Kwestionariusz osobowy, wypełniony przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu lub nauce) lub dokumenty stanowiące podstawę do korzystania ze szczególnych uprawnień w zakresie stosunku pracy.5. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.7. Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze, w Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska.8. Zgoda na przetwarzanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych.9. Orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku.Termin i miejsce składania dokumentów:1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zwrotnego i dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze referent ds. informacji przyrodniczej na adres: Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska, ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice lub można składać osobiście w sekretariacie Centrum (VI p. pokój 624)2. Termin składania ofert upływa w dniu 7 listopada 2018 r.3. Dokumenty, które wpłyną do Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego.4. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym: opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy lub nauki, wykaz publikacji i dokumentacji niepublikowanych.Szczegółowe informacje o konkursie, Nr 1/2018 znajdują cię na stronie internetowej Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska: www.cdpgs.katowice.pl oraz http://bip-slaskie.pl/cdpgs
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.cdpgs.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Kamila Nowak
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Graniczna 29, 40-017 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.10.2018
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, wsparcie dla działu kadr i płac.
Dersław Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-20 - Gdynia (pomorskie)
Referent ds. administracyjno-biurowych (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)
Obsługa sekretariatu. Umowa o pracę na okres 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Zatrudnienie od listopada 2016r.Szczegóły naboru dostępne są na stronie internetowej MOPS w Pile www.mops.pila.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-10-07 - Piła (wielkopolskie)
Magazynier z obsługą wózka widłowego.
"Adecco Poland" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-12 - Niepołomice (małopolskie)
adekwatnie do stanowiska
JANECZEK Marianna i Zbysław SC Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2017-03-03 - Gałków Mały (łódzkie)
Manicure, pedicure, makijaż, zabiegi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Biecz (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
"Administrator" sp. z o.o. - 2018-03-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowana inżynieria środowiska), praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. "B".
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Racibórz (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji w sprawie wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy. udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej. obsługa zamówień o wartości nie przekraczajacej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. Opracowanie i archiwizacja dokunetacji prowadzonych postępowań.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2016-07-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe-fakturowanie
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. - 2018-10-15 - Gdańsk (pomorskie)
Referent ds. Kadr i płac
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2018-03-09 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Przyjmowanie gości do ośrodka poprzez zameldowanie, zakwaterowanie zgodnie z wcześniejszą rezerwacją, wydawanie kluczy do pokoi. Kierowanie samochodów na parking. Nadzorowanie terenu ośrodka poprzez monitoring. Realizowanie połączeń, telefonicznych, prowadzenie rejestru połączeń telefonicznych. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie poczty przychodzacej i wychodzącej.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Refernet w dziale logistyki
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-06-06 - Balice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)
Nauka: - obsługi petentów (przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji)- kompletowania, rozdzielania i przechowywania wpływającej dokumentacji - współpracy z poszczególnymi wydziałami i jednostkami ratowniczo - gaśniczymi
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa firmy pod względem księgowym (przygotowanie, kontrola dokumentów, współpraca z centrum usług księgowych), mile widziane doświadczenie, dobra organizacja pracy.
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Prowadzenie kadr w szkole oraz dokumenty płacowe. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.zsp.kolobrzeg.pl
Zespół Szkół Policealnych - 2017-09-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie korespodencji i sprawozdań, obsługa windykacji i należności, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Osiek (pomorskie)
wykonywanie prac biurowych, ewidencjonowanie faktur, obsługa systemu informatycznego SAP. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku.
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2017-12-20 - Łódź (łódzkie)
Nauczyciel matematyki w klasach 4 - 8
STOWARZYSZENIE MIESZKAŃCÓW PŁOTÓW I ZAGÓRZA - 2018-08-23 - Płoty (lubuskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ Z PLASTYKI
Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Szklarach Dolnych - 2017-08-02 - Szklary Dolne (dolnośląskie)
prace biurowe w sekretariacie i referacie ds. karnych skarbowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Żory (śląskie)
obsługa biura, faktury i zamowinia, kadry pomoc
PIEKARNIA-CUKIERNIA IWONA I KAZIMIERZ POKUTYŃSCY S.C. - 2016-07-13 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
-Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej KP PSP w Oleśnicy-Obsługa komputera, gromadzenie i aktualizowanie danych do programów kadrowych-Prowadzenie rejestru delegacji slużbowych-Pomoc w prowadzeniu ewidencji zwolnień lekarskich-Pomoc w prowadzeniu sprawozdawczości KP PSP w Oleśnicy-Przygotowywanie i przekazywanie akt archiwalnych do składnicy archiwalnej-Pomoc w prowadzeniu spraw dotyczących urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, okolicznościowych i nagrodowych strażaków KP PSP w Oleśnicy-Pomoc w przygotowywaniu wg potrzeb zaświadczeń o zatrudnieniu oraz o zarobkach-Prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń pracownikom cywilnym i strażakom
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta, doradztwo przy sprzedaży, sprzedaż produktów optycznych. Praca w salonie optycznym.
Salon Optyczny OKO Artur Prządka - 2016-03-11 - Zamość (lubelskie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
bieżąca obsługa spraw, sporządzanie pism procesowych, obsługa korenspondencji przychodzącej, kontakt z klientami i instytucjami
Kancelaria Radców Prawnych DRB Bartosz Kozak Spółka komandytowa - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)