PRACOWNIK SOCJALNY Bolesławiec oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu

Pewne i sprawdzone boiska wielofunkcyjne.

Stanowisko: PRACOWNIK SOCJALNY

Wynagrodzenie: od 2 756 PLN

Zakres obowiązków: 1. Realizowanie pracy socjalnej, w tym także przez wykorzystanie narzędzia pracy jakim jest kontrakt socjalny zawierany z klientem/rodziną w celu rozwiązania ich problemów życiowych;2. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania osoby/rodziny;3. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy osobom będącym w trudnej sytuacji życiowej, skutecznie wykorzystując w tym celu obowiązujące przepisy prawa; 4. Pomoc w uzyskaniu poradnictwa dot. możliwości rozwiązywania problemów oraz uzyskania pomocy realizowanej przez inne instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, a także wspieranie w uzyskaniu pomocy; 5. Podejmowanie współpracy i współdziałanie z innymi specjalistami, a także innymi podmiotami (organizacjami i instytucjami) w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych oraz łagodzenie skutków ubóstwa;6. Podejmowanie interwencji socjalnych w sytuacjach patologicznych, kryzysowych, zdarzeniach losowych, klęsk żywiołowych i ekologicznych; 7. Organizowanie i uczestniczenie w projektach socjalnych (np.: zabawa karnawałowa dla dzieci z ubogich rodzin, ogniska integracyjne i imprezy kulturalne i okolicznościowe dla wybranych grup społecznych, itp.);8. Wprowadzanie i systematyczne uaktualnianie danych dot. klienta/rodziny do systemu komputerowego, w tym także pracę socjalną i kontrakt socjalny;9. Prowadzenie obowiązującej w Ośrodku dokumentacji.Umowa na na okres próbny, następna na czas nieokreślony, wynagrodzenie brutto: 2.756,00 + dodatek dla pracowników socjalnych + dodatek za wieloletnią pracę; praca w godzinach od 7.00 do 15.00. Miejsce wykonywania pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu.

Data publikacji: 2020-10-28

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Realizowanie pracy socjalnej, w tym także przez wykorzystanie narzędzia pracy jakim jest kontrakt socjalny zawierany z klientem/rodziną w celu rozwiązania ich problemów życiowych;2. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania osoby/rodziny;3. Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy osobom będącym w trudnej sytuacji życiowej, skutecznie wykorzystując w tym celu obowiązujące przepisy prawa; 4. Pomoc w uzyskaniu poradnictwa dot. możliwości rozwiązywania problemów oraz uzyskania pomocy realizowanej przez inne instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, a także wspieranie w uzyskaniu pomocy; 5. Podejmowanie współpracy i współdziałanie z innymi specjalistami, a także innymi podmiotami (organizacjami i instytucjami) w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych oraz łagodzenie skutków ubóstwa;6. Podejmowanie interwencji socjalnych w sytuacjach patologicznych, kryzysowych, zdarzeniach losowych, klęsk żywiołowych i ekologicznych; 7. Organizowanie i uczestniczenie w projektach socjalnych (np.: zabawa karnawałowa dla dzieci z ubogich rodzin, ogniska integracyjne i imprezy kulturalne i okolicznościowe dla wybranych grup społecznych, itp.);8. Wprowadzanie i systematyczne uaktualnianie danych dot. klienta/rodziny do systemu komputerowego, w tym także pracę socjalną i kontrakt socjalny;9. Prowadzenie obowiązującej w Ośrodku dokumentacji.Umowa na na okres próbny, następna na czas nieokreślony, wynagrodzenie brutto: 2.756,00 + dodatek dla pracowników socjalnych + dodatek za wieloletnią pracę; praca w godzinach od 7.00 do 15.00. Miejsce wykonywania pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 756 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK SOCJALNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik socjalny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 756 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie zgodne z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( tekst jedn. Dz. U. z dnia 30 stycznia 2015 r., poz.163, z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 16 lutego 2007r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej ( Dz. U. Nr 7/, poz.320), znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o pomocy społecznej, znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przygotowania postanowień i decyzji.Wymagania dodatkowe: dobra znajomość i obsługa programu , umiejętność interpretowania przepisów prawnych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność.

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu

danePracodawcy_nip: 6121079357

danePracodawcy_regon: 003273141

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:list motywacyjny, życiorys CV, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Z podstawowymi dokumentami dotyczącymi pracy MOPS kandydaci powinni zapoznać się poprzez stronę internetową mops.boleslawiec.ibip.pl.Oferty należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu ul. Cicha 7, pok. 13 I piętro do 25.11.2020 z dopiskiem "Nabór na stanowisko - pracownik socjalny w Miejskim Osrodku Pomocy Społecznej"Kandydaci spełniający powyższe wymagania obligatoryjne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

danePracodawcy_kodPowiatu: 0201

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935989

Ulica pracodawcy: Cicha

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341205

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik socjalny

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 28.10.2020

Oferta pracy ważna do: 25.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6133481d68e0085019f1b6dfcee504ff

Podobne oferty pracy

ASYSTENT RODZINY - od 1 500 PLN

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,- wspieranie aktywności społecznej rodzin,- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, - podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, - monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,- sporządzenie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,- współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną,- przestrzeganie przepisów KPA i instrukcji kancelaryjnej,- przestrzeganie dyscypliny pracy i tajemnicy służbowej,- wykonywanie innych czynności i poleceń kierownika sekcji, Dyrektora MGOPS wynikających z przepisów.Posiadane wykształcenie: - wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna,- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,- wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,Asystentem rodziny może być osoba która:- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,- wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;- posiada prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,- biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office,- dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii, prawa pracy, prawa rodzinnego, ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich;- preferowane doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Połczyn-Zdrój - 2021-04-06 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ - od 2 500 PLN

Przygotowanie towarów do wysyłki, pakowanie, zabezpieczenie towarów do transportu.
BELPOL Sp. z o.o. - 2019-10-25 - Poręby Nowe (mazowieckie)

MONTER - od 2 100 PLN

montaż wyposażenia, montaż armatury
HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-21 - Jarocin (wielkopolskie)

STOLARZ - do 1 850 PLN

Oferta dla osób pow. 50 roku zgodnie z art. 60d ustawy.Wykształcenie zawodowe; 5 lat doświadczenia; wykonywanie mebli; jedna zmiana; miejsce pracy: Trachy
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Trachy (śląskie)

SEKRETARKA / SEKRETARZ W ODDZIALE GOSPODARCZYM (KONKURS: HR 1102 8/16) - od 1 850 PLN

- Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/2016 Dyrektora Sądu Rejonowego Katowice Zachód w Katowicach z dnia 27 października 2016 r. wsprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko sekretarki/ sekretarza w Sądzie Rejonowym Katowice Zachód w Katowicach.- Ogłoszenie o konkursie na stanowisko SEKRETARKI/ SEKRETARZA pracownika Oddziału Gospodarczego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach- Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko sekretarki/ sekretarza w Oddziale Gospodarczym.- Stanowisko należy do grupy stanowisk obsługi technicznej i gospodarczej (stanowisko nieurzędnicze).- Oznaczenie konkursu: HR 1102 8/16. Liczba wolnych etatów: 1.- Zakres zadań:1. przygotowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji w zakresie działania Oddziału Gospodarczego,2. planowanie i kontrolowanie usług transportowych,3. rejestracja wpływających wniosków w systemie informatycznym,4. obsługa urządzeń biurowych,5. współpraca z oddziałami i wydziałami,6. kontrola pomieszczeń w budynkach Sądu, ewidencjonowanie i zgłaszanie usterek przełożonemu oraz firmom zewnętrznym,7. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie średnie,2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku,3. umiejętność obsługi komputera,4. umiejętność dobrej organizacji pracy, 5. odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, 6. umiejętność pracy w zespole.- Wymagania dodatkowe:1. umiejętność dobrej organizacji pracy, 2. odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, 3. umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2016-11-04 - Katowice (śląskie)

POMOC W BIBLIOTECE - 997,4 PLN

pomoc w bibliotece
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Niedzbórz (mazowieckie)

TAPICER - od 1 850 PLN

obsługa narzędzi tapicerskich, wykańczanie wyrobów tapicerskich pasmanterią, tapicerowanie mebli w tkaninie, skórze, inne prace tapicerskie związane z produkcją mebli
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Srebrzyszcze (lubelskie)

BARMAN - 997,4 PLN

przygotowywanie drinków, wydawanie napoi itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Świętochłowice (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 500 PLN

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,- wspieranie aktywności społecznej rodzin,- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, - podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, - monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,- sporządzenie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,- współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną,- przestrzeganie przepisów KPA i instrukcji kancelaryjnej,- przestrzeganie dyscypliny pracy i tajemnicy służbowej,- wykonywanie innych czynności i poleceń kierownika sekcji, Dyrektora MGOPS wynikających z przepisów.Posiadane wykształcenie: - wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna,- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,- wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,Asystentem rodziny może być osoba która:- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,- wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;- posiada prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,- biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office,- dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii, prawa pracy, prawa rodzinnego, ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich;- preferowane doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Połczyn-Zdrój - 2021-04-06 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 250 PLN

Czyszczenie i woskowanie mebli sosnowych
ROOD-DREW GRZEGORZ POLAK - 2019-03-19 - Białka (małopolskie)

REFERENT - do 2 350 PLN

Konkurs, dokumenty należy składać do 20.01.2016 w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesanta, więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze"; Wykształcenie min. średnie; 2 lata stażu pracy; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2016-01-18 - Pyskowice (śląskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI TYPU FAST FOOD - od 2 100 PLN

Praca na kuchni, pomoc w przygotowaniu produktów do sprzedaży, pomoc nabywcy w wyborze produktu, pomoc w obsłudze kasy fiskalnej i terminala płatniczego, inkasowanie należności za sprzedane produkty, pomoc w przyjmowaniu dostaw, dbanie o prządek miejsca pracy, prace bieżące.
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Przemyśl (podkarpackie)

PRACE POMOCNICZE W LOKALU GASTRONOMICZNYM - od 1 850 PLN

prace pomocnicze w lokalu gastronomicznym
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

OPERATOR MASZYN/POMOCNIK OPERATORA MASZYN - od 3 400 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
PORTOS TR7 Sp. z o.o., S.K. - 2020-06-09 - Kuchary (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY. - od 2 100 PLN

Pracownik biurowy.Zakres czynności: wykonywanie prac administracyjno - biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)

OPERATOR MASZYN DO FORMOWANIA WYROBÓW SZKLANYCH (PRZYUCZENIE). - od 2 500 PLN

Zadaniem operatora automatu szklarskiego jest obsługa oraz nadzorowanie maszyn i urządzeń wchodzących w skład linii produkcyjnych według obowiązujących procedur.
Krosno Glass S.A. - 2018-08-29 - Krosno (podkarpackie)

ELEKTROENERGETYK ELEKTROWNI CIEPLNYCH - 2 900 - 5 500 PLN

montaz urządzeń i osprzętu elektrycznego na terenie zakładu oraz w węzłach cieplnych na terenie Cieszyna, usuwanie usterek w obwodach zasilania i sterowania urządzeń elektrycznych, nazór nad urządzeniami i instalacjami elektrycznymi, odczyt liczników energii w węzłach cieplnych
Energetyka Cieszyńska Spółka z o.o. - 2019-01-10 - Cieszyn (śląskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Gotowanie-przygotowanie posiłków doskonałej jakości
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "JAR" JANUSZ RZĘSA - 2016-06-14 - Józefów nad Wisłą (lubelskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 500 PLN

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,- wspieranie aktywności społecznej rodzin,- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, - podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, - monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,- sporządzenie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,- współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną,- przestrzeganie przepisów KPA i instrukcji kancelaryjnej,- przestrzeganie dyscypliny pracy i tajemnicy służbowej,- wykonywanie innych czynności i poleceń kierownika sekcji, Dyrektora MGOPS wynikających z przepisów.Posiadane wykształcenie: - wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna,- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,- wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,Asystentem rodziny może być osoba która:- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,- wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;- posiada prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,- biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office,- dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii, prawa pracy, prawa rodzinnego, ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich;- preferowane doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Połczyn-Zdrój - 2021-04-06 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)

KAMIENIARZ - od 1 850 PLN

Obróbka kamienia - cięcie, klejenie, polerowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Ludźmierz (małopolskie)

ELEKTROMECHANIK - od 2 604,48 PLN

prowadzenie prawidłowej eksploatacji, wykonywanie prac konserwacyjno- remontowych urządzeń elektroenergetycznych, dokonywanie codziennego przeglądu obiektu, a w szczególności przydzielonych rejonów, prowadzenie prac eksploatacyjno-konserwacyjnych urządzeń uziemiających, zerujących w obiektach KWP w Krakowie, wykonywanie prac kontrolno-pomiarowych i sporządzanie protokołów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wykonywanie prac naprawczych oraz eksploatacyjno-konserwacyjnych instalacji i urządzeń obiektów dla utrzymania ich w stałej sprawności, w tym między innymi: a. wymiana spalonych żarówek, świetlówek, halogenów itp., b. naprawa lub wymiana uszkodzonych instalacji elektroenergetycznych, c. naprawa lub wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego jak: wyłączniki, przełączniki, gniazda, oprawy oświetleniowe, bezpieczniki itp., d. naprawa zamków elektrycznych, urządzeń sygnalizacyjnych, alarmowych, e. przeglądy, konserwacja i wykonywanie niezbędnych napraw tablic rozdzielczych, rozdzielni itp., f. okresowe czyszczenie punktów świetlnych, g. naprawa sprzętu gospodarczego o zasilaniu elektrycznym będącego w użytkowaniu sprzątających oraz konserwatorów, h. konserwacja i naprawa takich urządzeń jak: suszarki do rąk, bojlery-termy elektryczne, prowadzenie bieżących przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji zgodnie z instrukcjami, niezwłoczne usuwanie uszkodzeń i awarii urządzeń elektrycznych, dokonywanie koniecznych przełączeń podległej sieci elektroenergetycznej, odczytywanie wyznaczonych przyrządów pomiarowych oraz dokonywanie zapisów, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjno-ruchowej podległej instalacji i urządzeń, utrzymanie czystości w pomieszczeniach ruchu elektrycznego i innych wyznaczonych pomieszczeń, składanie meldunków, informacji dotyczących pracy obsługiwanych urządzeń, zgłaszanie przełożonym usterek urządzeń takich jak: a. dźwigi, b. urządzeń sygnalizacji pożaru, c. urządzeń sygnalizacji alarmowej, d. zapór drogowych prowadzenie prac eksploatacyjno-konserwacyjnych zespołów prądotwórczych: a. utrzymanie w sprawności przydzielonych w nadzór zespołów prądotwórczych wraz z urządzeniami sterującymi i aparaturą przełączającą, b. wykonywanie prac konserwacyjnych zgodnie z harmonogramem o zakresie wynikającym z instrukcji, c. okresowe ładowanie akumulatorów i uzupełnianie wody destylowanej względnie elektrolitów, d. zabezpieczenie wymaganego zapasu paliwa i olejów, e. prowadzenie kontroli wyposażenia pomieszczenia zespołów prądotwórczych, f. informowanie przełożonych o stanie urządzeń, g. prowadzenie dokumentacji ruchowej agregatu, prowadzenie książek pracy konserwatora oraz rozliczanie się ze zużytego materiału, zadania dodatkowe: pomoc przy transporcie sprzętu kwaterunkowo-biurowego i innych prac za- i wyładowczych, odśnieżanie terenu wg potrzeb.
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Kraków (małopolskie)

BARBER - od 2 700 PLN

Realizacja zleceń barberskich na klientach zgodnie z sztuką fryzjerstwa. Aktywna obsługa klienta.Pozyskiwanie nowych klientów .
Firma Handlowo-Usługowa Shiver Piotr Kwiatkowski - 2020-09-17 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 125 PLN

praca fizyczna, sprzątanie biur, odpowiedzialność za higienę miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Stęszew (wielkopolskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - od 3 500 PLN

kierowanie brygadami budowlanymi,
Strand sp. z o.o. - 2020-05-28 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ (NAUCZYCIEL HOTELARSTWA) (O) - od 2 100 PLN

Praca w Zespole Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie.
MIKAPOLIS Sp. z o.o. - 2020-05-06 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - 2 600 - 2 900 PLN

Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; ochrona obiektu; miejsce pracy Gliwice centrum; praca po 12 godz.
WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-17 - Gliwice (śląskie)

STARSZY PRACOWNIK MAGAZYNU - od 23,2 PLN

-obsługa wózka widłowego, -wstawianie palet z dostaw na regały, -uzupełnianie palet do zbiórki, -czyszczenie miejsc zbiórki;
"JOB IMPULSE POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-11 - Wolbórz (łódzkie)

WULKANIZATOR - 997,4 PLN

....
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Koło (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ENERGETYCZNYCH - od 3 000 PLN

- przygotowywanie danych i sporządzanie bilansów energetycznych w zakresie wytwarzania ciepła oraz wytwarzania i zużycia energii; - podejmowanie działań zmierzających do utrzymania i poprawy efektywności procesów energetycznych; - współudział w planowaniu, nadzorowaniu realizacji oraz odbiorach zadań remontowych i inwestorskich w zakresie urządzeń i instalacji energetycznych; - opracowywanie i weryfikacja instrukcji eksploatacyjnych i stanowiskowych z zakresu swojego działania; - wykonywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej i wewnętrznej z zakresu swojego działania;- obsługa narzędzi wspomagających zarządzanie instalacjami energetycznymi;- współudział w tworzeniu i aktualizacji planów budżetowych w zakresie swojego działania; - kontrolowanie realizacji wymogów dotyczących wymaganych prawem badań i przeglądów urządzeń technologicznych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;- przygotowywanie i nadzór nad umowami zawartymi w zakresie wykonywanych prac (m.in. dostawy ciepła, przyłączenia nowych odbiorców);- nadzór nad gospodarką energetyczną, planowanie zużycia energii elektrycznej, rozliczeniem, współpraca przy postępowaniu taryfowym, współpraca z URE;- aktywny udział w realizacji polityki bezpieczeństwa Spółki;
VEOLIA WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Świdnik (lubelskie)

OPERATOR MASZYN ROLNICZYCH - od 1 850 PLN

obsługa ciągników i maszyn rolniczych oraz kombajnów do zbioru zbóż, zielonek, utrzymywanie dobrego stanu technicznego powierzonych maszyn i urządzeń. Miejsce pracy KORSZE.
AGRO-RENT Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Zambrów (podlaskie)


Wybierz powiat