PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Data publikacji: 2019-02-20
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie.5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim.Znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych.Osoba, która nie była zatrudniona w administracji samorządowej co najmniej 6 miesięcy musi odbyć służbę przygotowawczą trwającą do 3 miesięcy kończącą się egzaminem.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny. Cv. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 20.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej, uzgadnianie z urzędami inwestorami.
Andrzej Traczykowski PROIN Projektowanie - Pozwolenia - Nadzory - 2016-06-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
jw
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustalania odszkodowań za grunty wydzielone pod drogi, które przeszły z mocy prawa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego;2) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie podziałów i rozgraniczania nieruchomości;3) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie scalania i wymiany gruntów, scalania i podziału nieruchomości;4) współpraca z Wydziałem Rozwoju i Polityki Gospodarczej Miasta w zakresie opiniowania zgodności podziałów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, decyzjami o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz przepisami odrębnymi;5) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, wynikających z zakresu działania stanowiska pracy;6) zawiadamianie Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Płocku o zmianach oznaczenia nieruchomości wynikających z prowadzonych postępowań oraz wnioskowanie o wydzielenie i założenie odrębnych ksiąg wieczystych dla gruntów przejętych pod drogi publiczne;7) przygotowywanie sprawozdań i zestawień dotyczących prowadzonych postępowań administracyjnych.
Urząd Miasta Płocka - 2018-12-28 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości fundacji, rozliczanie projektów unijnych.
Fundacja Benevolens - 2016-12-13 - Głuchołazy (opolskie)
-pełnienie roli "łącznika" pomiędzy fabryką Philips Lighting Electronics a funkcją zakupową w Holandii,pełnienie roli członka zespołu wprowadzającego nowe produkty do produkcji, w zakresie inżynierii zakupowej, materiałów, kosztów, negocjacji,- prowadzenie oraz egzekucja projektów optymalizacji kosztowej,ścisła współpraca z działąmi: rozwoju, marketingu, jakości oraz logistyki,- aktywny udział w projektach "value engineering" oraz warsztatach, a także dalsze wprowaddzanie akcji usprawniajacych po warsztatach,- mapowanie bazy dostawców, wybór dostawców, współpraca z dostawcami, negocjacje z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Piła (wielkopolskie)
Murowanie wewnętrznych i zewnętrznych ścian budynków, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace dekarskie, prace pomocnicze
ZAWADEKS Jarosław Zawada - 2018-08-27 - Augustówka (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej, przyjmowanie towarów na magazyn, wykładanie towaru, kontrola stanów magazynowych. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00. Okres zatrudnienia: 3 miesiące z możliwością przedłużenia.
BAĆ-POL S. A. - 2016-05-13 - Zbrudzewo (wielkopolskie)
KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczegółnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie spraw dot. podatku od nieruchomości, podatków, nadzorowanie obiegu dokumentacji, prowadzenie obsługi podatników, kontrole w terenie, ewidencja wpłat podatków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-01-29 - Knurów (śląskie)
Dystrybucja posiłków do pacjentów, zbieranie brudnych naczyń, zmywanie posiłków, obsługa zmywaka. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 510-011-835, osobiście w godz. 7-15 (Szpital Wejherowo - kuchnia, osoba do kontaktu p. Grażyna Lange).
Impel Catering Spółka z o.o. - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
jw
CHOPIN AIRPORT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy realizacji dostaw zgodnie z umową na dostawę art. spożywczych (szynka drobiowa) w ramach realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 - umowa nr POPŻ/W/14/2017.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Rusiec (łódzkie)
wycinka drzew, prace porządkowe
Ostapiuk Service Company Piotr Ostapiuk - 2017-02-17 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Baranowo (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
montaż obuwia
Maciejka Footwear Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-04-28 - Gniezno (wielkopolskie)
Montaż sieci wodociągowych,urządzeń do oczyszczania i uzdatniania wody,prace konserwacyjne.Wykształcenie - Zasadnicza Szkola Zawodowa.Doświadczenie zawodowe 5 lat.Kontakt z pracodawcą: 16 628 11 30
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Radymnie - 2017-10-30 - Radymno (podkarpackie)
Sprzątanie pokoi pensjonariuszy oraz innych pomieszczeń.
Pielęgniarski Dom Opieki ZŁOTA OSTOJA - 2017-08-30 - Palmiry (mazowieckie)
pozyskiwanie danych i źródeł informacji na rynku wietnamskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
utrzymywanie porządku na terenie zewnętrznym jednostki wojskowejpraca w godz. 6.00-14.00
ZAKŁAD SPRZĄTANIA WNĘTRZ JÓZEF JANKOWSKI "MOP 83" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż, demontaż i serwis rusztowań na obiektach przemysłowych i budowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- krajowy transport dalekobieżny, wykonywanie niemal wyłącznie stałych tras do klientów- praca na terenie całych Niemiec- możliwe trasy 7- bądź 14-dniowe
ArbeitFair Personalservice UG - 2016-03-17 - Niemcy (Niemcy)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa maszyn przemysłowych. Wymagana umiejętność organizacji pracy własnej.
EKO PLASTIK SYSTEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-03 - Zdwórz (mazowieckie)
Montaż, demontaż opon ciężarowych i osobowych, naprawy opon, wulkanizacja opon ciężarowych i osobowych.Praca w serwisie EUROMASTER.
TRUCK-GUM Waldemar Olkowicz - 2017-11-03 - Stojadła (mazowieckie)
Utrzymanie porzadku czystosci, dbanie o godny wygląd pomieszczeń, udzielanie pomocy mieszkańcom domu w codziennych czynnościach.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Rzetnia (wielkopolskie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew lubkrzewów;2) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem administracyjnych opłat i kar pieniężnych,o których mowa w ustawie o ochronie przyrody;3) kontrolowanie wykonania decyzji w zakresie ochrony przyrody,4) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów komunalnychw zakresie zieleni miejskiej, w szczególności:a) przygotowywanie zakresu zadań i przedmiotu zamówienia przy tworzeniu SIWZ dlapotrzeb postępowań przetargowych,b) sporządzanie projektów umów dotyczących realizacji powyższych zamówień,c) zlecanie, kontrola wykonania i uczestnictwo w odbiorach robót związanych z realizacjąumów o bieżące utrzymanie zieleni miejskiej;5) popularyzacja ochrony przyrody;6) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych orazzestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanychzadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwościprzyszłego raportowania tych informacji,7) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconychWydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/1427/podinspektor-ds-zieleni-i-ochrony-przyrody-w-wydziale-ochrony-srodowiska-i-rolnictwa-urzedu-miasta
Urząd Miastsa - 2016-11-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Wykształcenie zawodowe, książeczka sanepidowska.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Rybnik (śląskie)
Pomocnik dekarza, praca na wysokości, praca okolice Bytowa
Usługi Blacharsko-Dekarskie Ekman Kazimierz - 2017-06-02 - Pomysk Wielki (pomorskie)