PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Stanowisko: PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy+ dodatek motywacyjny do 50% (przyznany po 3 miesiącach pracy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/ inspektora lub st. inspektora w Zespole Finansowo-Księgowym wymiar czasu pracy 1 et. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : Miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka na parterze oraz poza siedzibą. Bezpieczne warunki pracy. Pomieszczenia i ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą innych urządzeń biurowych, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018.poz. 1260 z późn. zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe nieposzlakowana opinia wykształcenie średnie wymagany staż pracy dla kandydatów na stanowisko: podinspektora minimum 2 lata pracy w obszarze finanse i rachunkowość inspektora minimum 4 lata pracy, w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość st. inspektora minimum 5 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość Wymagania dodatkowe: profil wykształcenia pożądanego: finanse i rachunkowość, ekonomia znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym i administracyjnym znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) znajomość programu finansowo-księgowego Xpertis pożądane kompetencje: efektywność działania, komunikatywność, rzetelność Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty i oświadczenia curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane odręcznie list motywacyjny podpisany odręcznie kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy w lub zaświadczenie o zatrudnieniu-zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie oświadczenie o treści: Zapoznałem się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane określone w art. 221 Kodeksu pracy przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w celu wzięcia udziału w naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze do zakończenia terminu przechowywania dokumentów z naboru, określonego w instrukcji kancelaryjnej. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczyć na język polski. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów ( w zamkniętych kopertach) do sekretariatu Ośrodka (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00) lub przesłanie za pośrednictwem poczty na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 z dopiskiem na kopercie: podinspektor/inspektor/st. inspektor ZFK Oferty odrzucone w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy i nie później niż 4 miesiące od dokonanego wyboru kandydata -zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 25.03.2019 r. do godz. 16.00 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY OCHOTA M.ST. WARSZAWY Administratorem Danych przetwarzanych w ramach niniejszego naboru jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie, ul. Przemyska 11, 02-361Warszawa. W Ośrodku został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail: iod (at) opsochota.waw.pl lub na adres korespondencyjny Ośrodka. Dane osobowe kandydatów do zatrudnienia przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO, do zakończenia terminu naboru określonego w instrukcji kancelaryjnej. Po tym czasie dane osobowe kandydatów do zatrudnienia zostaną przez Administratora Danych trwale usunięte. Administrator Danych informuje, że nie prowadzi bazy potencjalnych kandydatów do zatrudnienia. Dane osobowe przetwarzane w ramach procesu naboru nie będą wysyłane do państw trzecich. Administrator Danych nie przewiduje też udostępniania danych podmiotom trzecim. Osobom fizycznym, których dane będą przetwarzane w ramach naboru przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych na podstawie art. 21 ust. 4 RODO. Ponadto kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie przez kandydata do zatrudnienia danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Warszawa, 14.03.2019 r.
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w zgłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Przemyska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie zespołem. Zarządzanie salą sprzedaży. Prace związane z wykonywanym zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pajęczno (łódzkie)
Naprawy powypadkowe pojazdów, odbudowy oldtimer, obsługa ramy blacharskiej wraz z pomiarami. Miejsce pracy: wrocław ul. MiędzyleskaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znaujduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACA W CHARAKTERZE PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO NA MIASTO POLKOWICE. ZARZĄDZANIE ODDZIAŁEM FIRMY (BIURA HANDLOWEGO),PO OKRESIE PRÓBNYM UTWORZENIE BIURA HANDLOWEGO W MIEŚCIE POLKOWICE MOŻLIWOŚĆ PRACY W SWOIM MIEJSCU ZAMIESZKANIA, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, SPOTKANIA Z KLIENTAMI, RAPORTOWANIE SPRZEDAŻY, DBANIE O DOBRE KONTAKTY Z KLIENTAMI, PRACA W PROGRAMIE PAKIECIE OFFICE (WORD, EXCEL), TWORZENIE OFERT I ZAMÓWIEŃ DLA KONTRAHENTÓW, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Polkowice (dolnośląskie)
Prace montażowe (osadzanie okien, drzwi, rolet itp.)
P.H.U. VOTINO Jacek Zgonina - 2019-01-21 - Kożuchów (lubuskie)
Szczegółowe informacje na stronie BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2019-03-07 - Krasnystaw (lubelskie)
stolarka
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyje >>OKRÓJ<< Stanisław Okrój - 2015-12-15 - Mosty (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych.
Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. - 2017-07-27 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie dokumentów wprowadzanie danych w system
DORADZTWO PODATKOWE GRACZYK S.C. - 2017-02-24 - Chorzele (mazowieckie)
odbiór elementow drewnianaych , układaie kantówki
kontakt przez PUP - 2018-03-04 - Wołcza Mała (pomorskie)
-Przyjmowanie zamówień, obsługa Klienta-Fakturowanie, wydawanie towaru-Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,-Dwie zmiany ( 3:00-11:00; 7:00-15:00)-Kontakt: telefon 664-125-562, 506-761-005; 58 536-18-08, -Kontakt e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Bielawki (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Sanok (podkarpackie)
praca w transporcie wewnętrznym firmy, załadunek i rozładunek materiału, transport materiału samochodem ciężarowym
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRAWDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Wysyłanie wezwań do zapłaty. Rozpatrywanie wniosków. Stwierdzanie nadpłaty. Wydawanie decyzji.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa tokarki manualne, automaty tokarskie
Delta S.C. Zakład Produkcji Obsługowych Urządzeń Samochodowych - 2018-05-04 - Pawłów (opolskie)
Obsługa Klienta telefoniczna i bezpośrednia (stanowisko kasowe)
Stefczyk Finanse - 2018-07-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: marek.ant (at) wp.pl, mile widziany kontakt osobisty.
LOMBARD ANTOŃCZYK MAREK - 2017-03-29 - Rybnik (śląskie)
-
INAMAR Grażyna Bajonczak - 2017-09-11 - Łubiana (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
TYCHYDIS Sp z o.o. - 2015-12-30 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przygotowywanie posiłków2. Porządek na stanowisku pracy3. Podawanie potraw4. Przeróbka mięsa i warzyw
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowegoWymagania :- aktualne prawo jazdy kat. C,- mile widziane uprawnienia na ładowarkę, koparkę- posiadanie karty kierowcy,- świadectwo kwalifikacji zawodowej na przewóz rzeczy,- oświadczenie psychologiczne,- dyspozycyjność,- komunikatywność,
FIRMA P.H.U. "GLOB-METAL" Krzysztof Zielaskiewicz - 2016-05-31 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie postępowania w zakresie bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,2. kontrola w terenie nieruchomości gminnych użytkowanych bez tytułu prawnego,3. uwłaszczanie państwowych i samorządowych osób prawnych, spółdzielni, innych osób prawnych i posiadaczy nieruchomości w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Gminy,4. współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi i geodetami w zakresie ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych i bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,5. obciążanie nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi za wyjątkiem spraw dotyczących służebności przesyłu, 6. wizje w terenie dotyczące ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych, zwłaszcza służebności drogi koniecznej,7. przekazywanie do Wydziału Budżetowo - Finansowego informacji wynikających ze zdarzeń prawnych, które mogą spowodować powstanie zobowiązania podatkowego.
Urząd Miejski - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2015-12-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami realizowanymi przez Spółkę w zakresie określonym przepisami prawa budowlanego, ustawą o własności lokali, ustawą o gospodarce nieruchomościami i innymi obowiązującymi przepisami.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.2. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny, e-mail.Oferta znajduje się w sali:D
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków; Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań, Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących: przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych, przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych, zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne, opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób, podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych; Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opiek Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej, Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
internetowa sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Sztum (pomorskie)
Rekrutacja pracowników. Budowa zepołów. Szkolenie konsultantów. Wspołpraca w zakresie pośrednictwa usług/pracy, nieruchomości i produkcji z partnerami ukraińskimi. Możliwe wyjazdy na Ukrainę, szkolenia na koszt pracodawcy. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: 1rekrutacjanpz (at) gmail.comRekrutacja na terenie Wrocławia.
WARMIŃSKO-MAZURSKIE BIURO KREDYTOWE JAROSŁAW GLABAS - 2017-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeróbki krawieckie.
"Clean - Eco 2000" Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Gdańsk (pomorskie)