PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M

Wynagrodzenie: od 3 700 PLN

Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.

Data publikacji: 2019-03-14

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy+ dodatek motywacyjny do 50% (przyznany po 3 miesiącach pracy)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/ inspektora lub st. inspektora w Zespole Finansowo-Księgowym wymiar czasu pracy 1 et. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : Miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka na parterze oraz poza siedzibą. Bezpieczne warunki pracy. Pomieszczenia i ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą innych urządzeń biurowych, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018.poz. 1260 z późn. zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe nieposzlakowana opinia wykształcenie średnie wymagany staż pracy dla kandydatów na stanowisko: podinspektora minimum 2 lata pracy w obszarze finanse i rachunkowość inspektora minimum 4 lata pracy, w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość st. inspektora minimum 5 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość Wymagania dodatkowe: profil wykształcenia pożądanego: finanse i rachunkowość, ekonomia znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym i administracyjnym znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) znajomość programu finansowo-księgowego Xpertis pożądane kompetencje: efektywność działania, komunikatywność, rzetelność Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty i oświadczenia curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane odręcznie list motywacyjny podpisany odręcznie kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy w lub zaświadczenie o zatrudnieniu-zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie oświadczenie o treści: Zapoznałem się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane określone w art. 221 Kodeksu pracy przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w celu wzięcia udziału w naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze do zakończenia terminu przechowywania dokumentów z naboru, określonego w instrukcji kancelaryjnej. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczyć na język polski. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów ( w zamkniętych kopertach) do sekretariatu Ośrodka (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00) lub przesłanie za pośrednictwem poczty na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 z dopiskiem na kopercie: podinspektor/inspektor/st. inspektor ZFK Oferty odrzucone w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy i nie później niż 4 miesiące od dokonanego wyboru kandydata -zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 25.03.2019 r. do godz. 16.00 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY OCHOTA M.ST. WARSZAWY Administratorem Danych przetwarzanych w ramach niniejszego naboru jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie, ul. Przemyska 11, 02-361Warszawa. W Ośrodku został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail: iod (at) opsochota.waw.pl lub na adres korespondencyjny Ośrodka. Dane osobowe kandydatów do zatrudnienia przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO, do zakończenia terminu naboru określonego w instrukcji kancelaryjnej. Po tym czasie dane osobowe kandydatów do zatrudnienia zostaną przez Administratora Danych trwale usunięte. Administrator Danych informuje, że nie prowadzi bazy potencjalnych kandydatów do zatrudnienia. Dane osobowe przetwarzane w ramach procesu naboru nie będą wysyłane do państw trzecich. Administrator Danych nie przewiduje też udostępniania danych podmiotom trzecim. Osobom fizycznym, których dane będą przetwarzane w ramach naboru przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych na podstawie art. 21 ust. 4 RODO. Ponadto kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie przez kandydata do zatrudnienia danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Warszawa, 14.03.2019 r.

Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w zgłoszeniu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Przemyska

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 15.03.2019

Oferta pracy ważna do: 25.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU - 2 000 - 3 000 PLN

Zarządzanie zespołem. Zarządzanie salą sprzedaży. Prace związane z wykonywanym zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pajęczno (łódzkie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - do 1 850 PLN

Naprawy powypadkowe pojazdów, odbudowy oldtimer, obsługa ramy blacharskiej wraz z pomiarami. Miejsce pracy: wrocław ul. MiędzyleskaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znaujduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY-AUTOMATYKA,HYDRAULIKA, PNEUMATYKA - 3 000 - 5 000 PLN

PRACA W CHARAKTERZE PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO NA MIASTO POLKOWICE. ZARZĄDZANIE ODDZIAŁEM FIRMY (BIURA HANDLOWEGO),PO OKRESIE PRÓBNYM UTWORZENIE BIURA HANDLOWEGO W MIEŚCIE POLKOWICE MOŻLIWOŚĆ PRACY W SWOIM MIEJSCU ZAMIESZKANIA, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, SPOTKANIA Z KLIENTAMI, RAPORTOWANIE SPRZEDAŻY, DBANIE O DOBRE KONTAKTY Z KLIENTAMI, PRACA W PROGRAMIE PAKIECIE OFFICE (WORD, EXCEL), TWORZENIE OFERT I ZAMÓWIEŃ DLA KONTRAHENTÓW, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Polkowice (dolnośląskie)

MONTAŻYSTA OKIEN I DRZWI - 3 000 - 3 500 PLN

Prace montażowe (osadzanie okien, drzwi, rolet itp.)
P.H.U. VOTINO Jacek Zgonina - 2019-01-21 - Kożuchów (lubuskie)

PODINSPEKTOR DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC - od 2 300 PLN

Szczegółowe informacje na stronie BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2019-03-07 - Krasnystaw (lubelskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac budowlanych.
Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. - 2017-07-27 - Kępno (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY - do 2 000 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie dokumentów wprowadzanie danych w system
DORADZTWO PODATKOWE GRACZYK S.C. - 2017-02-24 - Chorzele (mazowieckie)

MONTER WYROBÓW Z DREWNA - od 2 100 PLN

odbiór elementow drewnianaych , układaie kantówki
kontakt przez PUP - 2018-03-04 - Wołcza Mała (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 500 - 3 000 PLN

-Przyjmowanie zamówień, obsługa Klienta-Fakturowanie, wydawanie towaru-Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,-Dwie zmiany ( 3:00-11:00; 7:00-15:00)-Kontakt: telefon 664-125-562, 506-761-005; 58 536-18-08, -Kontakt e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Bielawki (pomorskie)

SORTOWACZ - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Sanok (podkarpackie)

KIEROWCA TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO - 2 100 - 2 300 PLN

praca w transporcie wewnętrznym firmy, załadunek i rozładunek materiału, transport materiału samochodem ciężarowym
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRAWDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR DS. OPŁAT SKARBOWYCH - 2 200 - 2 400 PLN

Wysyłanie wezwań do zapłaty. Rozpatrywanie wniosków. Stwierdzanie nadpłaty. Wydawanie decyzji.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)

TOKARZ W METALU - od 2 500 PLN

obsługa tokarki manualne, automaty tokarskie
Delta S.C. Zakład Produkcji Obsługowych Urządzeń Samochodowych - 2018-05-04 - Pawłów (opolskie)

OPIEKUN FINANSOWY - od 3 000 PLN

Obsługa Klienta telefoniczna i bezpośrednia (stanowisko kasowe)
Stefczyk Finanse - 2018-07-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Wymagane min. średnie wykształcenie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: marek.ant (at) wp.pl, mile widziany kontakt osobisty.
LOMBARD ANTOŃCZYK MAREK - 2017-03-29 - Rybnik (śląskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 3 500 PLN

-
INAMAR Grażyna Bajonczak - 2017-09-11 - Łubiana (pomorskie)

KASJER - od 1 850 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
TYCHYDIS Sp z o.o. - 2015-12-30 - Tychy (śląskie)

KUCHARZ - 1 017,4 PLN

1. Przygotowywanie posiłków2. Porządek na stanowisku pracy3. Podawanie potraw4. Przeróbka mięsa i warzyw
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Gryfino (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 14 PLN

Kierowca samochodu ciężarowegoWymagania :- aktualne prawo jazdy kat. C,- mile widziane uprawnienia na ładowarkę, koparkę- posiadanie karty kierowcy,- świadectwo kwalifikacji zawodowej na przewóz rzeczy,- oświadczenie psychologiczne,- dyspozycyjność,- komunikatywność,
FIRMA P.H.U. "GLOB-METAL" Krzysztof Zielaskiewicz - 2016-05-31 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI GMINY W WYDZIALE SKARBU W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. prowadzenie postępowania w zakresie bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,2. kontrola w terenie nieruchomości gminnych użytkowanych bez tytułu prawnego,3. uwłaszczanie państwowych i samorządowych osób prawnych, spółdzielni, innych osób prawnych i posiadaczy nieruchomości w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Gminy,4. współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi i geodetami w zakresie ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych i bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,5. obciążanie nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi za wyjątkiem spraw dotyczących służebności przesyłu, 6. wizje w terenie dotyczące ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych, zwłaszcza służebności drogi koniecznej,7. przekazywanie do Wydziału Budżetowo - Finansowego informacji wynikających ze zdarzeń prawnych, które mogą spowodować powstanie zobowiązania podatkowego.
Urząd Miejski - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH - do 5 000 PLN

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami realizowanymi przez Spółkę w zakresie określonym przepisami prawa budowlanego, ustawą o własności lokali, ustawą o gospodarce nieruchomościami i innymi obowiązującymi przepisami.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.2. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny, e-mail.Oferta znajduje się w sali:D
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - od 2 400 PLN

Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków; Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań, Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących: przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych, przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych, zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne, opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób, podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych; Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opiek Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej, Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ORGANIZATOR OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

internetowa sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Sztum (pomorskie)

MANAGER - 5 000 - 10 000 PLN

Rekrutacja pracowników. Budowa zepołów. Szkolenie konsultantów. Wspołpraca w zakresie pośrednictwa usług/pracy, nieruchomości i produkcji z partnerami ukraińskimi. Możliwe wyjazdy na Ukrainę, szkolenia na koszt pracodawcy. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: 1rekrutacjanpz (at) gmail.comRekrutacja na terenie Wrocławia.
WARMIŃSKO-MAZURSKIE BIURO KREDYTOWE JAROSŁAW GLABAS - 2017-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)

KRAWCOWA - do 14,7 PLN

Przeróbki krawieckie.
"Clean - Eco 2000" Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat