PODINSPEKTOR DS.PROMOCJI I INFORMACJI Starogard Gdański oferta pracy URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS.PROMOCJI I INFORMACJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczących działalności organów Gminy.więcej informacji na (big.ugstarogard.pl)
Data publikacji: 2021-06-08
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczących działalności organów Gminy.więcej informacji na (big.ugstarogard.pl)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS.PROMOCJI I INFORMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali specjaliści do spraw public relations
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Data zakończenia pracy: 31.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, więcej informacji na bip.ugstarogard.pl
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
danePracodawcy_nip: 5921002278
danePracodawcy_regon: 000548643
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ Skierowaniebip.ugstarogard.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: starogardzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2213
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934837
Adres strony pracodawcy: www.bip.starogardgd.ug.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali specjaliści do spraw public relations
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.06.2021
Oferta pracy ważna do: 21.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4dfeb1461e571e126f674f97e7716b17
Podobne oferty pracy
- opracowywanie scenariuszy projektów tekstowych, graficznych, fotograficznych i dźwiękowych w j. rosyjskim oraz ukraińskim w celu tworzenia stron www;- projektowanie i tworzenie stron internetowych wg opracowanego scenariusza na zlecenie różnych kontrahentów;- wykorzystywanie HTML, CSS, PHP do realizacji i wdrożenia projektu;- nadzorowanie innych pracowników;- współpraca w zespole rosyjsko i ukraińskojęzycznym.
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP" - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
Doradctwo i opieka klientów,naprawa sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2020-06-25 - Lębork (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-05-30 - Żywiec (śląskie)
sprzedaż art. przemysłowych, alkoholi i art. spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów
Przedsiębiorstwo Handlowe EWA Dariusz Osiak Łuków - 2018-08-14 - Łuków (lubelskie)
staż w biurze podatkowym
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca przy komputerowym rejestrze obiektów, prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów, obsługa interesantów, uczestnictwo w kontrolach objętych nadzorem
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Prace pomocnicze w piekarni
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Lichnowy (pomorskie)
wyszukiwanie ładunków na giełdzie Trans, TimoCom, rozliczanie kierowców - diety, delegacje, paliwo
MT TRANS Kobylińscy Spółka Jawna - 2016-01-15 - Choroszcz (podlaskie)
Szycie sukienek , bluzek , bluz , getrów, odzieży damskiej z dzianiny
PPHU MAR-POL MARIANNA RÓŻAŃSKA - 2021-06-25 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa, obsługa telefonów, umawianie klientów, przelewy, porządkowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
wykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczeniemoże być osoba do przyuczenia1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 13 zł brutto/h
EKO-SYSTEMY Rafał Kołodziej - 2017-12-28 - Gorzyce Wielkie (wielkopolskie)
trasy międzynarodowe
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie poprawek krawieckich sukni ślubnych, wieczorowych i innych asortymentów wg. potrzeb.
Trend Group Aurelia Niemiec - 2018-01-31 - Bieruń (śląskie)
prace murarskie i szalunkowe
DALMINE Krzysztof Więcek - 2019-10-03 - Siedliska (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1792&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/152/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Planowania Inwestycyjnego w Wydziale Rozwoju Miasta.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała ocenę merytoryczną składanych wniosków w ramach budżetu obywatelskiego w zakresie zadań inwestycyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem uwarunkowań finansowych, technicznych, terenowych i własnościowych oraz weryfikowała koszty realizacji zadania,- współpracowała z wnioskodawcami oraz komórkami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie zebrania informacji niezbędnych do przeprowadzenia oceny merytorycznej składanych wniosków w ramach budżetu obywatelskiego,- przygotowywała mapy i plany sytuacyjne, uwzględniające informacje niezbędne do podjęcia decyzji inwestycyjnych i prawidłowej oceny składanych wniosków w ramach budżetu obywatelskiego,- opracowywała specyfikację techniczną na wykonanie prac projektowych dla zadań inwestycyjnych, w tym wybranych do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego, - opiniowała przedstawiane do uzgodnienia zamierzenia inwestycyjne, przewidywane do realizacji na terenie Katowic pod kątem zgodności z aktualnymi kierunkami rozwoju infrastruktury technicznej miasta oraz istniejącym i planowanym uzbrojeniem podziemnym,- udzielała informacji na temat wyposażenia w infrastrukturę komunalną gruntów gminnych, dla których przewidywana jest zmiana sposobu użytkowania,- przygotowywała projekty odpowiedzi na wnioski i skargi mieszkańców lub instytucji, zapytania i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady Miasta Katowice.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca przy komputerze oraz w terenie /przeprowadzenie wizji/ wymagająca zaangażowania oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz klientami zewnętrznymi.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-11-29 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn- cięcie plazmowe lub gazowe, możliwość przyuczenia, kontrola parametrów wyrobu
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.00- 11.00
Columbus Invest Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Ustka (pomorskie)
prowadzenie pojazdu ciężarowego z przyczepą w ruchu międzynarodowym (Niemcy, Skandynawia, Francja, Anglia)
AB-Trans s.c. Agnieszka Bańczerowska Bartłomiej Norkowski - 2016-02-02 - Kawęczyn (kujawsko-pomorskie)
Zamiatanie klatek schodowych, mycie na mokro posadzek, ścieranie kurzy, zamiatanie hali garażowej. Praca w godz. 8-13.
Igma Beata Adamska - 2016-12-09 - Gdynia (pomorskie)
Znajomość zasad konstrukcji odzieży i stopniowania, ręczne lub przez program richpeace dgs system
TUDOR PPHU - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa koparko-ładowarki
Eko-Radomsko Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Radomsko (łódzkie)
*dokonywanie wymiany ładunków pocztowych,w tym:skrzynie,kasety,palety*przyjmowanie,opracowywanie i ewidencjonowanie przesyłek i odsyłek z zachowaniem wewnętrznych terminów kontrolnych,*transport wewnętrzny przesyłek,przedmiotów ładunku i odsyłek,*sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych zadań
Poczta Polska S.A. Pion Kapitału Ludzkiego Ośrodek Pionu Kapitału Ludzkiego w Olsztynie - 2016-02-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kompletowanie, pakowanie wyrobów do odpowiednich opakowań (wg przyjętych norm). Układanie zapakowanych kartonów, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem. Sprzątanie, segregowanie odpadów. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy itp. Około 153 godziny pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 5:00-21:00.
Art Vending Sp.z o.o. Oddział w Płocku - 2020-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku sprzątaczka. Oferta pracy skierowana do osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Praca w godz 15.30-22. Miejsce pracy: Sąd Rejonowy w Wejherowie.
SEMERLING SECURITY Biuro Ochrony Mienia Marcin Semerling - 2018-12-06 - Wejherowo (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej podatków lokalnych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, windykacja należności z tytułu podatków lokalnych - wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych, sporządzanie wniosków do sądu o wpis hipotek przymusowych i stosowanie innych środków egzekucyjnych zgodnie z przepisami prawa, prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych, prowadzenie postępowań w/s określenia wysokości nadpłat z tytułu podatków lokalnych, przygotowywanie decyzji stwierdzających nadpłatę, zwrot i rozliczanie nadpłat, przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty, dokonywanie kwartalnych przypisów odsetek od zaległości, dokonywanie odpisów aktualizacyjnych zaległości w okresach bilansowych, prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyszji w sprawach dotyczących ulg wynikających z ustawy Ordynacja Podatkowa - odroczenia, rozłożenia na raty, umorzenia, w zakresie podatków lokalnych oraz podatku od spadków i darowizn, dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowej inkasentów w zakresie inkasa podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych, opłaty targowej oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, sporządzanie płac za inkaso podatków, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania - kwitariuszy przychodowych K103, kontrola kont księgowych oraz uzgadnianie sald, wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach i opłatach lokalnych, naliczanie i odpowadzanie wpłat na rzecz Izby Rolniczej, przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdań finansowych kwartalnych, półrocznych i rocznych z wykonania dochodów z zakresu prowadzonych spraw.
Urząd Gminy w Osiecznicy - 2016-08-18 - Osiecznica (dolnośląskie)
przygotowywanie zamówień, dbanie o porządek na magazynie, dojazd do klienta
P.H.U. ŁACISZ Mateusz Łacisz - 2020-10-21 - Łódź (łódzkie)
Pomoc na kuchni, prace porządkowe, okazjonalna obsługa klientów,dyspozycyjność 11-22Miejsce pracy: Wrocław, pl. Wolności160 h sala G
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
obieranie warzyw i owoców, sporządzanie surówek, klusek, sosów, utrzymywanie porządku w miejscu pracy, pomoc w przygotowywaniu wydawaniu sprzątaniu imprez okolicznościowych, cateringów i wesel.
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Brzeźce (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
montaż maszyn
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Niedźwiedź (wielkopolskie)