PODINSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA INWESTYCYJNEGO W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZ膭D MIASTA KATOWICE
Stanowisko: PODINSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA INWESTYCYJNEGO W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Wi臋cej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1792&menu=729- Og艂oszenie Nr OZ/152/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. M艂y艅ska 4 Urz膮d Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urz臋dnicze - podinspektor - w Referacie Planowania Inwestycyjnego w Wydziale Rozwoju Miasta.Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- przeprowadza艂a ocen臋 merytoryczn膮 sk艂adanych wniosk贸w w ramach bud偶etu obywatelskiego w zakresie zada艅 inwestycyjnych, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, z uwzgl臋dnieniem uwarunkowa艅 finansowych, technicznych, terenowych i w艂asno艣ciowych oraz weryfikowa艂a koszty realizacji zadania,- wsp贸艂pracowa艂a z wnioskodawcami oraz kom贸rkami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie zebrania informacji niezb臋dnych do przeprowadzenia oceny merytorycznej sk艂adanych wniosk贸w w ramach bud偶etu obywatelskiego,- przygotowywa艂a mapy i plany sytuacyjne, uwzgl臋dniaj膮ce informacje niezb臋dne do podj臋cia decyzji inwestycyjnych i prawid艂owej oceny sk艂adanych wniosk贸w w ramach bud偶etu obywatelskiego,- opracowywa艂a specyfikacj臋 techniczn膮 na wykonanie prac projektowych dla zada艅 inwestycyjnych, w tym wybranych do realizacji w ramach bud偶etu obywatelskiego, - opiniowa艂a przedstawiane do uzgodnienia zamierzenia inwestycyjne, przewidywane do realizacji na terenie Katowic pod k膮tem zgodno艣ci z aktualnymi kierunkami rozwoju infrastruktury technicznej miasta oraz istniej膮cym i planowanym uzbrojeniem podziemnym,- udziela艂a informacji na temat wyposa偶enia w infrastruktur臋 komunaln膮 grunt贸w gminnych, dla kt贸rych przewidywana jest zmiana sposobu u偶ytkowania,- przygotowywa艂a projekty odpowiedzi na wnioski i skargi mieszka艅c贸w lub instytucji, zapytania i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady Miasta Katowice.Praca: poniedzia艂ku - 艣rody w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w pi膮tek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pe艂ny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposa偶ony w wind臋 /do pokonania kilka schod贸w na parterze/,- praca przy komputerze oraz w terenie /przeprowadzenie wizji/ wymagaj膮ca zaanga偶owania oraz bezpo艣redniego i telefonicznego kontaktu z innymi kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du Miasta oraz klientami zewn臋trznymi.- na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizacj臋 z dogodnymi po艂膮czeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, bilet贸w do kina, teatru oraz zaj臋膰 sportowych,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Po偶yczkowej, pozwalaj膮cej na uzyskanie dodatkowych 艣rodk贸w pieni臋偶nych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- mo偶liwo艣膰 skorzystania z grupowego ubezpieczenia na 偶ycie i zdrowie,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projekt贸w,- rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez udzia艂 w szkoleniach i kursach.
Data publikacji: 2019-11-29
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: URZ膭D MIASTA KATOWICE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 4, 40-006 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Wi臋cej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1792&menu=729- Og艂oszenie Nr OZ/152/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. M艂y艅ska 4 Urz膮d Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urz臋dnicze - podinspektor - w Referacie Planowania Inwestycyjnego w Wydziale Rozwoju Miasta.Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- przeprowadza艂a ocen臋 merytoryczn膮 sk艂adanych wniosk贸w w ramach bud偶etu obywatelskiego w zakresie zada艅 inwestycyjnych, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, z uwzgl臋dnieniem uwarunkowa艅 finansowych, technicznych, terenowych i w艂asno艣ciowych oraz weryfikowa艂a koszty realizacji zadania,- wsp贸艂pracowa艂a z wnioskodawcami oraz kom贸rkami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie zebrania informacji niezb臋dnych do przeprowadzenia oceny merytorycznej sk艂adanych wniosk贸w w ramach bud偶etu obywatelskiego,- przygotowywa艂a mapy i plany sytuacyjne, uwzgl臋dniaj膮ce informacje niezb臋dne do podj臋cia decyzji inwestycyjnych i prawid艂owej oceny sk艂adanych wniosk贸w w ramach bud偶etu obywatelskiego,- opracowywa艂a specyfikacj臋 techniczn膮 na wykonanie prac projektowych dla zada艅 inwestycyjnych, w tym wybranych do realizacji w ramach bud偶etu obywatelskiego, - opiniowa艂a przedstawiane do uzgodnienia zamierzenia inwestycyjne, przewidywane do realizacji na terenie Katowic pod k膮tem zgodno艣ci z aktualnymi kierunkami rozwoju infrastruktury technicznej miasta oraz istniej膮cym i planowanym uzbrojeniem podziemnym,- udziela艂a informacji na temat wyposa偶enia w infrastruktur臋 komunaln膮 grunt贸w gminnych, dla kt贸rych przewidywana jest zmiana sposobu u偶ytkowania,- przygotowywa艂a projekty odpowiedzi na wnioski i skargi mieszka艅c贸w lub instytucji, zapytania i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady Miasta Katowice.Praca: poniedzia艂ku - 艣rody w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w pi膮tek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pe艂ny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposa偶ony w wind臋 /do pokonania kilka schod贸w na parterze/,- praca przy komputerze oraz w terenie /przeprowadzenie wizji/ wymagaj膮ca zaanga偶owania oraz bezpo艣redniego i telefonicznego kontaktu z innymi kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du Miasta oraz klientami zewn臋trznymi.- na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizacj臋 z dogodnymi po艂膮czeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, bilet贸w do kina, teatru oraz zaj臋膰 sportowych,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Po偶yczkowej, pozwalaj膮cej na uzyskanie dodatkowych 艣rodk贸w pieni臋偶nych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- mo偶liwo艣膰 skorzystania z grupowego ubezpieczenia na 偶ycie i zdrowie,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projekt贸w,- rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez udzia艂 w szkoleniach i kursach.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony 6 miesi臋cy. Docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy - do ustalenia z pracodawc膮.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA INWESTYCYJNEGO W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 19.12.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne:- wykszta艂cenie wy偶sze: in偶ynier lub magister in偶ynier, o kierunku lub specjalno艣ci: ochrona 艣rodowiska, in偶ynieria 艣rodowiska, ciep艂ownictwo, energetyka, budownictwo, architektura,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w z艂o偶onej ofercie, kt贸rych obowi膮zek podania nie wynikaz przepis贸w prawa, - podstawowa znajomo艣膰 przepis贸w: ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Kodeks post臋powania administracyjnego, ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o samorz膮dzie powiatowym, - znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 w trybie bud偶etu obywatelskiego,- znajomo艣膰 programu System贸w Informacji Geograficznej - typu ArcGIS,- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w: Open Office i MS Office oraz poczty elektronicznej - w stopniu podstawowym.Wymagania dodatkowe:- umiej臋tno艣膰 interpretacji i stosowania przepis贸w prawa,- umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu,- umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy ze stronami,- dok艂adno艣膰, rzetelno艣膰,- komunikatywno艣膰.
Nazwa pracodawcy: URZ膭D MIASTA KATOWICE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
M艂y艅ska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowi膮zani s膮 do dostarczenia nast臋puj膮cych dokument贸w:- wype艂niony i podpisany formularz aplikacyjny (dost臋pny na stronie internetowej Urz臋du Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urz臋dzie Miasta Katowice),- list motywacyjny - odr臋cznie podpisany,- kserokopia dyplomu, 艣wiadectw lub innych dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane kwalifikacje,- osoby, kt贸re zamierzaj膮 skorzysta膰 z uprawnienia, o kt贸rym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych s膮 obowi膮zane do z艂o偶enia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰. Oferty wraz z dokumentami nale偶y sk艂ada膰: w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮: Nab贸r Nr OZ/152/2019 na stanowisko urz臋dnicze - podinspektor - w Wydziale Rozwoju Miasta w sekretariacie Wydzia艂u Organizacji i Zarz膮dzania pok贸j 302 ul. M艂y艅ska 4 od poniedzia艂ku do 艣rodyw godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w pi膮tek w godzinach od 7.30 do 14.00 lub drog膮 pocztow膮, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 grudnia 2019 r.Aplikacje kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du /liczy si臋 data otrzymania dokument贸w przez Urz膮d/ po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydat贸w do zatrudnienia w Urz臋dzie Miasta Katowice dost臋pna jest na stronie internetowej BIP Urz臋du Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wska藕nik zatrudnienia:W pa藕dzierniku 2019 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi艂 mniej ni偶 6%.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta, Termin: Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w terminie do dnia 9 grudnia 2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl
Ulica pracodawcy: M艂y艅ska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIA艁ALNO艢CI PUBLICZNEJ.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2019
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy wa偶na do: 09.12.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 29.11.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 29.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?635a538f530cfddcf4f0b1cd81dc5b24
Podobne oferty pracy
Operator uk艂adarki drogowej
Przedsi臋biorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
przew贸z 偶ywego drobiu na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Otwock (mazowieckie)
Obs艂uga maszyn CNC
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gorzewo (mazowieckie)
Obs艂uga linii technicznych, zbiornik贸w procesowych, obs艂uga maszyn i urz膮dze艅 zautomatyzowanych, nadzorowanie parametr贸w procesu produkcyjnego.
KERRY POLSKA SP.Z.O.O - 2016-09-27 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
prace tynkarskie
PROBATUS SP. Z O.O. SP.K - 2017-12-08 - Poniatowa (lubelskie)
Og贸lnie poj臋te prace konserwatorskie na terenie p艂ywalni i hali "Gryfia", wykonywanie drobnych prac remontowych, malarskich, budowlanych, przygotowywanie obiekt贸w p艂ywalni i hali na organizowane imprezy sportowo-widowiskowe, dbanie o trawniki i ziele艅 znajduj膮c膮 si臋 na terenie obiektu. Okres zatrudnienia 3 m-ce z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia. Godz. pracy 6-14, 14-22, 22-6.
S艂upski O艣rodek Sportu i Rekreacji w S艂upsku - 2019-10-04 - S艂upsk (pomorskie)
Zakres zada艅:Realizacja najwa偶niejszych zada艅 z zakresu:1) ustawy o swobodzie dzia艂alno艣ci gospodarczej, a w szczeg贸lno艣ci czynno艣ci zwi膮zane z Centraln膮 Ewidencj膮 i Informacj膮 o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej,2) ustawy o us艂ugach turystycznych w szczeg贸lno艣ci prowadzenie ewidencji innych obiekt贸w, w kt贸rych s膮 艣wiadczone us艂ugi hotelarskie oraz prowadzenie ewidencji p贸l biwakowych,3) spraw zwi膮zanych z wydawaniem zezwole艅 na przeprowadzenie imprezy masowej, zgodnie z ustaw膮 o bezpiecze艅stwie imprez masowych,4) udzielania pozwole艅 na przeprowadzenie zbi贸rek publicznych zgodnie z przepisami ustawy o zbiorkach publicznych,5) prowadzenia ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urz臋du Miasta Ustka. Budynek parterowy, ci膮gi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szeroko艣ci. Zatrudnienie na czas okre艣lony, w celu zast臋pstwa na czas nieobecno艣ci w pracy pracownika w Wydziale SOA, w pe艂nym wymiarze czasu pracy. 5. Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych:Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w miesi膮cu pa藕dzierniku 2016 r. w Urz臋dzie Miasta Ustka wynosi艂 co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2000-2300 z艂 brutto.
Urz膮d Miasta Ustka - 2016-11-30 - Ustka (pomorskie)
przew贸z rzeczy
DAWID MULARSKI PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE "STRADA" - 2016-12-07 - Pyrzowice (艣l膮skie)
WYMAGANE ORZECZENIE O NIEPE艁NOSPRAWNO艢CI
CENTRUM HANDLOWE "POLAM" J.KARCZEWSKI, W.GOCLAN - SP脫艁KA JAWNA - 2016-04-27 - Rzesz贸w (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Radom (mazowieckie)
Obs艂uga zam贸wie艅 eksportowych Utrzymywanie kontaktu telefonicznego z partnerami handlowymi. Promocja i sprzeda偶 produkt贸w firmowych Aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, oraz profesjonalna ich obs艂uga Realizowanie plan贸wsprzeda偶owych Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
PUF SP. Z O.O. - 2019-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nadz贸r i kontrola budowlana, praca 7-15, technikum budowlane+ uprawnienia budowlane lub studia wy偶sze i bez uprawnie艅, umiej臋tno艣膰 kosztorysowania, mile widziana znajomo艣膰 programu NORMA i AUTO-CAD, prawo jazdy B
Miejski Zarz膮d Gospodarki Komunalnej - 2017-08-14 - Mys艂owice (艣l膮skie)
szycie element贸w odzie偶y
P.H.U."EGRO" EWELINA ZNAJMIECKA - 2016-04-05 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
diagnozowanie problem贸w i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy; identyfikowanie 藕r贸de艂 finansowania planowanych dzia艂a艅; analizowanie warunk贸w i ocenianie szans na uzyskanie finansowania; opracowywanie dokumentacji we wsp贸艂pracy ze specjalistami r贸偶nych dziedzin; przygotowywanie i sk艂adanie wniosku o finansowanie 艂膮cznie z dokumentami towarzysz膮cymi; sk艂adanie uzupe艂nie艅 i dodatkowych wyja艣nie艅, odwo艂ywanie si臋 od nies艂usznych decyzji i ocen; przygotowywanie pe艂nej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia tej umowy; ocenianie skuteczno艣ci dzia艂a艅 podj臋tych w zwi膮zku z pozyskiwaniem finansowania
Wioletta Wudniak Biuro Rachunkowe Strefa Biznesu - 2018-12-04 - Zamo艣膰 (lubelskie)
przew贸z rzeczy po terenie gminy
Katarzyna Saternus " TOMAS " - 2016-02-29 - Kamie艅sk (艂贸dzkie)
przeprowadzanie bada艅, interpretacja wynik贸w, przeprowadzanie wywiad贸w, przyjmowanie pism, kontakt z s膮dami
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Realizacja 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych 艣wiadcze艅 realizowanych przez GOPS.Kontakt: telefon: 58 683-90-89e-mail: gops (at) pszczolki.pl
GMINNY O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W PSZCZ脫艁KACH - 2016-02-08 - Pszcz贸艂ki (pomorskie)
Dzia艂alno艣膰 higieniczno-profilaktyczna Asystowanie lekarzowidenty艣cie, dwie zmiany 7-15, 13-21
AMBASADA U艢MIECHU S.C. - 2019-02-22 - Opole (opolskie)
obs艂uga klienta biznesowego oraz obs艂uga program贸w ksi臋gowych
Biuro Rachunkowe Fabryka Natalia Halicka - 2019-11-18 - Bytom (艣l膮skie)
1) Prowadzenie spraw pracowniczych zwi膮zanych ze stosunkiem pracy os贸b zatrudnionych w CIS, 2) Prowadzenie ewidencji indywidualnych upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictw wydanych przez Dyrektora CIS, 3) Projektowanie i nadz贸r nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji oraz prowadzenie spraw wynikaj膮cych z instrukcji kancelaryjnej, 4) Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania przepis贸w regulaminu pracy i kodeksu pracy, 5) Opracowywanie materia艂贸w z przeprowadzonych kontroli, 6) Kontrola realizacji zlece艅 organ贸w kontroli zewn臋trznej, 7) Prowadzenie spraw zw z rozpatrywaniem skarg, wniosk贸w i za偶ale艅, 8) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowo艣ci wykonywania bada艅 okresowych pracownik贸w i prowadzenie stosownej ewidencji, 9) Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wydawaniem polece艅 wyjazd贸w s艂u偶bowych oraz legitymacji ubezpieczeniowych, 10) Prowadzenie rejestr贸w wykorzystanych urlop贸w, 11) Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosk贸w o emerytury i renty pracownik贸w CIS, 12) Prowadzenie spraw zw z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracownik贸w, 13) Prowadzenie archiwum zak艂adowego, 14) Nadz贸r nad zam贸wieniami publicznymi oraz sporz膮dzanie protoko艂贸w, 15) Administrowanie maj膮tkiem Centrum, w tym przeprowadzanie spis贸w inwentaryzacyjnych oraz spis贸w z natury zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, 16) Prowadzenie gospodarki 艣rodkami ruchomymi, 17) Prowadzenie spraw formalno-prawnych dot obiekt贸w i pomieszcze艅 zw z dzia艂alno艣ci膮 CIS, 18) Pobieranie i rozliczanie kwot zgodnie z przedstawionymii fakturami, 19) Zaopatrywanie CIS w potrzebne 艣rodki czysto艣ci, materia艂y biurowe i inne, sporz膮dzanie protoko艂u przerobu i wyceny, 20) Wystawienie rachunk贸w za wykonanie us艂ug i not obci膮偶eniowych, 21) Odpowiedzialno艣膰 za sprz臋t biurowy, 22) Wydawanie 艣rodk贸w czysto艣ci, obuwia, odzie偶y, 23) Prowadzenie sekretariatu CIS. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze lub 艣rednie, kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub technik ekonomista, technik administracji, sta偶 pracy co najmniej 3 lata, znajomo艣膰 ustawy o finansach publicznych, o samorz膮dzie gminnym, zam贸wieniach publicznych, pracownikach samorz膮dowych, kodeksu pracy, o ochronie danych osobowych, o instrukcji kancelaryjnej, znajomo艣膰 ustawy o zatrudnieniu socjalnym, o pomocy spo艂ecznej, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o dzia艂alno艣ci po偶ytku publicznego i o wolontariacie. Docelowo umowa na czas nieokre艣lony. WA呕NO艢膯 OFERTY - 21.07.2017r.
CENTRUM INTEGRACJI SPO艁ECZNEJ W RUMI - 2017-07-14 - Rumia (pomorskie)
Mechanik pojazd贸w samochodowych i motorower贸w
FIRMA CHLISZCZ S.C. MIROS艁AWA I ZBIGNIEW CHLISZCZ - 2017-12-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Realizacja zada艅 dotycz膮cych gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta S艂upska; Nadzorowanie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym wykonawcy wy艂onionego w drodze przetargu; Weryfikowanie z艂o偶onych przez w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci deklaracji o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami; Szczeg贸艂owe informacje dost臋pne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2016-02-08 - S艂upsk (pomorskie)
PRZYJMOWANIE, UK艁ADANIE, MAGAZYNOWANIE I WYDAWANIE ELEMENT脫W SYSTEM脫W KLIMATYZACYJNYCH/WENTYLACYJNYCH ZGODNIE Z ZAM脫WIENIEM KONTRAHENTA.
We Can Do HR Sp.zo.o. (KRAZ 11686) - 2020-02-13 - Aleksandr贸w Kujawski (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Chojnice (pomorskie)
1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-01-20 - P艂ock (mazowieckie)
Transport trocin - ci膮gnik z przyczep膮, transport busem do 3,5 tony palet, praca fizyczna - piel臋gnacja ro艣lin na gospodarstwie.
Specjalistyczne Gospodarstwo Ogrodnicze, Robert Hojdus - 2016-04-12 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Przygotowanie da艅 kuchni wietnamskiej z zastosowaniem przypraw charakterystycznych dla tej kuchni, porcjowanie i wydawanie da艅, dbanie o najwy偶sz膮 jako艣膰 i smak serwowanych da艅.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Z膮bki (mazowieckie)
1) przyjmowanie i dokonywanie w ewidencji op艂at parkingowych informacji o u偶ytkownikach,na kt贸rych na艂o偶ono karne op艂aty parkingowe,2) prowadzenie ewidencji druk贸w 艣cis艂ego zarachowania dot. karnych op艂at parkingowych,3) prowadzenie procedur odwo艂awczych, prowadzenie korespondencji z osobami sk艂adaj膮cymiodwo艂ania dot. op艂at parkingowych,4) ustalanie w艂a艣cicieli pojazd贸w, na kt贸re na艂o偶ono karne op艂aty parkingowe,5) ustalanie z referatem obs艂ugi finansowej Urz臋du Miasta listy d艂u偶nik贸w z tyt. op艂atparkingowych,6) dokonywanie w ewidencji op艂at parkingowych przypis贸w op艂at karnych,7) prowadzenie spraw zwi膮zanych z bie偶膮c膮 obs艂ug膮 strefy p艂atnych parking贸w,8) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z transportem i przeliczaniem bilonu,9) opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego,przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej lub portaluinternetowym gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonymodr臋bnymi przepisami,12) wykonywanie zada艅 z zakresu przeciwdzia艂ania i zwalczania skutk贸w kl臋sk 偶ywio艂owych,katastrof, awarii, ska偶e艅 i innych zagro偶e艅 o powszechnym lub lokalnym zasi臋gu oraz zada艅obronnych - zgodnie z odr臋bnymi przepisami szczeg贸lnymi, ustalonymi na okre艣lon膮okoliczno艣膰.
Urz膮d Miasta - 2017-10-17 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
rehabilitacja ruchowa uczestnik贸w WTZ
Towarzystwo Przyjaci贸艂 Dzieci Oddzia艂 Miejski w Sosnowcu - 2018-01-29 - Sosnowiec (艣l膮skie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Rog贸藕no (kujawsko-pomorskie)