PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Data publikacji: 2020-01-20

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik elektryk*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie: - na stanowisko Inspektora wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie instalacji elektrycznych lub elektroenergetycznych,- na stanowisko Podinspektora - minimum średnie branżowe/techniczne;6. staż pracy minimum 3 lata;7. udokumentowany co najmniej 1 rok doświadczenia w charakterze kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru;8. uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 30 stycznia 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*

Data dodania oferty pracy: 21.01.2020

Oferta pracy ważna do: 30.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0327f83a5b44298705f356d364088607

Podobne oferty pracy

PORTIER - od 2 600 PLN

otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej, rejestr osób, które wchodzą i wychodzą z budynku, monitorowanie obiektu, udzielanie informacji pracownikom i innym osobom, dbanie o porządek na portierni
Transkom Polska sp. z o.o. - 2020-06-16 - Biała Podlaska (lubelskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 1 850 PLN

- Transport towarów na terenie Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + diety. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodne z czasem pracy kierowców. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kierowcy ciągnika siodłowego w transporcie międzynarodowym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Katowice (śląskie)

KROJCZY - 997,4 PLN

Krojczy materiałów tapicerskich
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Twardogóra (dolnośląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 300 PLN

załadunki i rozładunki towaru
Fabryka Ceramiki Budowlanej sp.z o.o w Ostrzeszowie - 2017-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

- obsługa klienta - sprzedaż towaru - rozliczanie i fakturowanie
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Jarosław (podkarpackie)

HYDRAULIK - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca Słupsk i okolice w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
MONTGAZ Ryszard Krugły - 2016-02-25 - Słupsk (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Złotoryja (dolnośląskie)

LAKIERNIK PROSZKOWY - 3 500 - 4 000 PLN

Przygotowywanie elementów do malowania proszkowego, malowanie metodą elektrostatyczną, weryfikacja jakościowa i ilościowa pomalowanych elementów.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-17 - Kraków (małopolskie)

MECHANIK - od 5 500 PLN

Naprawa samochodów osobowych
BERNARD LIPKA BENO - 2019-02-18 - Gogolin (opolskie)

KIEROWCA - UMPI/16/0062/W79 - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

MAGAZYNIER - od 21 PLN

- praca związana z załadunkiem i wyładunkiem stali- zatrudnienie od zaraz
CENTROZŁOM WROCŁAW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-22 - Łódź (łódzkie)

ADIUNKT - od 80 PLN

Dziekan Wydziału Nauk Ekonomiczno-Społecznych PSW za zgodą JM Rektora PSW ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta na Wydziale Nauk Ekonomiczno-Społecznych.Do konkursu mogą przystąpić osoby posiadające tytuł naukowy magistra lub stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych, nauk społecznych, posiadające dorobek naukowy. Dodatkowo od kandydata wymagana jest dokumentacja potwierdzająca doświadczenie w pracy naukowej oraz dydaktycznej.Kandydat zobowiązany jest do spełnieniu wymogów wynikających z art. 109 ust.1 oraz art. 129. l. ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o Szkolnictwie Wyższym (Dz.U. 2017, poz. 2183).
Powiślańska Szkoła Wyższa w Kwidzynie - 2018-04-24 - Kwidzyn (pomorskie)

POMOCNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 13 - 19 PLN

Praca fizyczna, prace pomocnicze na budowie
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

profesjonalna obsługa klientów w sklepie spożywczym, obsługa kasy fiskalnej i innych urządzeń sklepowych, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym, układanie towaru (ekspozycja)
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

PODINSPEKTOR W DZIALE USŁUG OPIEKUŃCZYCH - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji sporządzonej w Dziale Usług Opiekuńczych. Monitorowanie specyfiki problemów osób i rodzin zgłaszających się o pomoc w postaci usług opiekuńczych. Przyjmowanie wniosków, uwag do przyznanej pomocy w formie usług opiekuńczych. Rozpoznawanie potrzeb środowiska poprzez rozmowę z osobami, którymi świadczone są usługi opiekuńcze, bieżące informowanie podopiecznych o zmianach w grafikach. Nadzór i kontrola nad świadczeniem usług opiekuńczych przez opiekunki w środowiskach. Ustalanie grafików pracy i dyżurów, organizowanie zastępstw. Współdziałanie z instytucjami, organizacjami, służbą zdrowia w celu rozwiązywania problemów zdrowotnych, bytowych, rodzinnych i prawnych podopiecznych. Wystawianie dla podopiecznych faktur zgodnie z liczbą świadczonych usług i obowiązującą stawką godzinową.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-12-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Końskie (świętokrzyskie)

KELNER/BARISTA - od 14,7 PLN

obsługa klientów, przyjmowanie i realizacja zamówień, parzenie kawy, krojenie ciast, dbanie o czystość i porządek w lokalu.
kontakt przez OHP - 2019-10-16 - Rybnik (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

kontakt z klientem niemieckim. Przygotowanie i nadzór inwestycji, kosztorysowanie inwestycji. Branża : meble na wymiar. Możliwość pracy w delegacji (Niemcy).
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zabrze (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 000 PLN

przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Boża Wola (lubelskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Sierpc (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. B - do 1 387,5 PLN

rozwożenie pieczywa, liczenie, szykowanie, mycie samochodu, utrzymanie porządku
Piekarnia Grzegorz Antosiak Sklep Spożywczy Artykuły Cukiernicze - 2016-06-30 - Łęczyca (wielkopolskie)

PAKOWACZ - 7,43 - 11,15 PLN

Pakowanie listów i zupek knorr. Praca w godz. 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wynagrodzenie 6-8zł netto/h
SYTO CO-PACKAGING Wadowice Sp. z o. o. - 2016-10-05 - Inwałd (małopolskie)

KRAWCOWA - od 1 850 PLN

szycie tkaniny, dzianiny
PAWEŁ BOBROWICZ ANDRA - 2016-02-09 - Białystok (podlaskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 340 PLN

transport towaru w warunkach kontrolowanych, załadunek i rozładunek towaru, transport krajowy
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Radom (mazowieckie)

SZWACZKA MASZYNOWA - 997,4 PLN

obsługa maszyny szyjącej, sprawdznie jej stanu technicznego, nauka doboru odpowiednich materiałów
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK STACJI PALIW - od 3 600 PLN

-Zarządzanie załogą pracowników,-Praca 2-zmianowa: 6:00-14:00. 14:00-6:00-Praca na terenie stacji w Zajączkowie Tczewskim,-Kontakt telefoniczny 795-515-060,-CV na adres mail: zatrudnienie (at) paliwaolkop.pl
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW - 2019-10-04 - Zajączkowo (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

praca przy transporcie owoców samochodem ciężarowym w kraju, transporcie sadzonek w kraju, transporcie owoców z lantacji do magazynu samochodem ciężarowym
P.P.H.U. Bio Juice Paweł Michalak - 2016-08-11 - Dąbie (lubelskie)

PODINSPEKTOR W BIURZE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - OFERTA KONKURSOWA - od 2 600 PLN

zakres zadań na stronie internetowej www.powiat.cieszyn.pl
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2020-03-17 - Cieszyn (śląskie)


Wybierz powiat