Praca Urz膮d Gminy w Osiecznicy - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy Urz膮d Gminy w Osiecznicy, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 11 ofert pracy Urz膮d Gminy w Osiecznicy.
1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.2. Prowadzenie sprzeda偶y mienia komunalnego innego ni偶 nieruchomo艣ci.3. Prowadzenie ewidencji akt贸w notarialnych.4. Sporz膮dzanie informacji dot. prywatyzacji i przekszta艂ce艅 mienia komunalnego.5. Sporz膮dzanie projekt贸w wykaz贸w grunt贸w i budynk贸w oraz lokali przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia, najmu oraz ustalenia warunk贸w ich zbycia, oddania w trwa艂y zarz膮d, u偶ytkowanie, u偶yczenie.6. Og艂aszanie i przeprowadzanie przetarg贸w na zbycie, najem ,dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci gruntowych i budowlanych stanowi膮cych mienie komunalne.7. Za艂atwianie spraw zamiany nieruchomo艣ci, oddawania w u偶ytkowanie wieczyste, przekszta艂cania u偶ytkowania wieczystego w prawo w艂asno艣ci.8. Zlecanie opracowa艅 geodezyjnych i operat贸w szacunkowych nieruchomo艣ci przewidzianych do sprzeda偶y, wydzier偶awienia najmu i u偶ytkowania wieczystego.9. Naliczanie op艂at adiacenckich i op艂at z tytu艂u wieczystego u偶ytkowania.10. Ustalanie warunk贸w u偶ytkowania, u偶yczenia nieruchomo艣ci gminy z tytu艂u konieczno艣ci ich czasowego zaj臋cia w celu wykonania rob贸t b膮d藕 napraw oraz ustalenia wysoko艣ci odszkodowa艅 za przejmowane grunty pod inwestycje komunalne i wyw艂aszczenia.11. Przygotowywanie projekt贸w o艣wiadcze艅 o prawie pierwokupu nieruchomo艣ci.12. Wydawanie decyzji zatwierdzaj膮cej podzia艂y nieruchomo艣ci w oparciu o przepisy ustawy o gospodarowaniu nieruchomo艣ciami.13. Wydawanie decyzji o wyga艣ni臋ciu prawa u偶ytkowania lub trwa艂ego zarz膮du zb臋dnych danym jednostkom gminnym.14. Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z nabywaniem nieruchomo艣ci przez gmin臋 w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadk贸w.15. Prowadzenie post臋powa艅 dotycz膮cych ochrony granic nieruchomo艣ci komunalnych.16. Prowadzenie post臋powa艅 scalania i wymiany grunt贸w gminnych.17. Prowadzenie post臋powa艅 rozgraniczania nieruchomo艣ci gminnych.18. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomo艣ci oraz nazw miejscowo艣ci.19. Nadawanie nieruchomo艣ciom numeracji porz膮dkowych i nanoszenie ich na map臋 zasadnicz膮.20. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z prawa wodnego w tym:1) nadz贸r nad melioracj膮 i sp贸艂kami wodnymi w tym spraw dotowania melioracji wodnych,2) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalania op艂at za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomo艣ci powy偶ej 3500m2 rob贸t i obiekt贸w budowlanych trwale zwi膮zanych z gruntem, maj膮cych wp艂yw na zmniejszenie tej retencji przez wy艂膮czenie wi臋cej ni偶 70% powierzchni nieruchomo艣ci z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieuj臋tych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkni臋tej,3) rozpatrywanie reklamacji od w/w wymienionych op艂at,4) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie przywr贸cenia stanu poprzedniego lub wykonanie urz膮dze艅 zapobiegaj膮cych szkodom spowodowanych przez w艂a艣cicieli grunt贸w zmiany stanu wody na gruncie, kt贸re wp艂ywaj膮 na grunty s膮siedzkie,5) gromadzenie pozwole艅 wodnoprawnych otrzymywanych od w艂a艣ciwych organ贸w.21. Wsp贸艂dzia艂anie z odpowiednimi instytucjami w zwalczaniu zara藕liwych chor贸b zwierz膮t oraz ochrony ro艣lin przed chorobami i szkodnikami na terenie gminy.22. Wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych oraz przyjmowanie zezna艅 艣wiadk贸w do cel贸w emerytalno-rentowych.23. Za艂atwianie spraw dot. szacowania strat w gospodarstwach rolnych, w kt贸rych wyst膮pi艂y szkody spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.24. Przygotowywanie przedmiotu zam贸wienia w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku, wymagaj膮cych stosowania procedury zam贸wie艅 publicznych.25. Przygotowywanie projekt贸w zlece艅 i um贸w oraz realizacja zam贸wie艅 do 30 ty艣. euro w zakresie spraw za艂atwianych na stanowisku.26. Dysponowanie 艣rodkami finansowymi do wysoko艣ci planu finansowego.27. Informowanie, z wyprzedzeniem Skarbnika Gminy, o wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i konieczno艣ci ich zwi臋kszenia.28. Sk艂adanie Skarbnikowi Gminy w wyznaczonym terminie do projektu bud偶etu na rok nast臋pny, planu wydatk贸w na zabezpieczenie realizacji zada艅.29. Prowadzenie zaanga偶owania 艣rodk贸w finansowych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku.30. Sporz膮dzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej oraz petycji w zakresie realizowanych zada艅.31. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym sprawozda艅 statystycznych, analiz, informacji i zestawie艅 wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.32. Koordynowanie i sporz膮dzanie sprawozdania statystycznego SG 01.33. Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, uchwa艂 Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynno艣ci34. Wykonywanie innych, nie uj臋tych w niniejszym zakresie czynno艣ci, spraw dora藕nych zleconych przez Sekretarza Gminy lub W贸jta Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2021-05-31 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
1. Dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych bud偶etu oraz jednostki bud偶etowej Urz膮d Gminy, zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 klasyfikacj膮 bud偶etow膮 oraz zak艂adowym planem kont.2. Ewidencja syntetyczna dochod贸w i wydatk贸w bud偶etu oraz jednostki bud偶etowej Urz膮d Gminy. Prowadzenie urz膮dze艅 ksi臋gowych zgodnie z ustaw膮 o rachunkowo艣ci oraz zak艂adowym planem kont.3. Prowadzenie ewidencji zmian bud偶etu gminy w zakresie dochod贸w i wydatk贸w, zgodnie z uchwa艂ami Rady Gminy oraz zarz膮dzeniami W贸jta Gminy.4. Sporz膮dzanie sprawozda艅 bud偶etowych, sprawozda艅 w zakresie operacji finansowych oraz sprawozda艅 finansowych Urz臋du Gminy oraz zbiorczych, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finans贸w, za pomoc膮 systemu Bestia.5. Bie偶膮ca weryfikacja sprawozda艅 bud偶etowych, sprawozda艅 w zakresie operacji finansowych oraz sprawozda艅 finansowych, sk艂adanych przez jednostki organizacyjne Gminy Osiecznica.6. Bie偶膮ca analiza zrealizowanych wydatk贸w, w stosunku do wielko艣ci planowanych, przygotowywanie zmian w bud偶ecie.7. Prowadzenie ewidencji zaanga偶owania wydatk贸w bud偶etowych.8. Zast臋pstwo za Skarbnika Gminy.Podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa- pracownik podlega膰 b臋dzie bezpo艣rednio Skarbnikowi Gminy Osiecznica.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2018-11-14 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
1. Dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych bud偶etu oraz jednostki bud偶etowej Urz膮d Gminy, zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 klasyfikacj膮 bud偶etow膮 oraz zak艂adowym planem kont.2. Ewidencja syntetyczna dochod贸w i wydatk贸w bud偶etu oraz jednostki bud偶etowej Urz膮d Gminy. Prowadzenie urz膮dze艅 ksi臋gowych zgodnie z ustaw膮 o rachunkowo艣ci oraz zak艂adowym planem kont.3. Prowadzenie ewidencji zmian bud偶etu gminy w zakresie dochod贸w i wydatk贸w, zgodnie z uchwa艂ami Rady Gminy oraz zarz膮dzeniami W贸jta Gminy.4. Sporz膮dzanie sprawozda艅 bud偶etowych, sprawozda艅 w zakresie operacji finansowych oraz sprawozda艅 finansowych Urz臋du Gminy oraz zbiorczych, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finans贸w, za pomoc膮 systemu Bestia.5. Bie偶膮ca weryfikacja sprawozda艅 bud偶etowych, sprawozda艅 w zakresie operacji finansowych oraz sprawozda艅 finansowych, sk艂adanych przez jednostki organizacyjne Gminy Osiecznica.6. Bie偶膮ca analiza zrealizowanych wydatk贸w, w stosunku do wielko艣ci planowanych, przygotowywanie zmian w bud偶ecie.7. Prowadzenie ewidencji zaanga偶owania wydatk贸w bud偶etowych.8. Zast臋pstwo za Skarbnika Gminy.PODLEG艁O艢膯 S艁U呕BOWAPracownik podlega膰 b臋dzie bezpo艣rednio Skarbnikowi Gminy Osiecznica.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2018-10-10 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
Dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych bud偶etu oraz jednostki bud偶etowej Urz膮d Gminy, zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 klasyfikacj膮 bud偶etow膮 oraz zak艂adowym planem kont. Ewidencja syntetyczna dochod贸w i wydatk贸w bud偶etu oraz jednostki bud偶etowej Urz膮d Gminy. Prowadzenie urz膮dze艅 ksi臋gowych zgodnie z ustaw膮 o rachunkowo艣ci oraz zak艂adowym planem kont. Prowadzenie ewidencji zmian bud偶etu gminy w zakresie dochod贸w i wydatk贸w, zgodnie z uchwa艂ami Rady Gminy oraz zarz膮dzeniami W贸jta Gminy.Sporz膮dzanie sprawozda艅 bud偶etowych, sprawozda艅 w zakresie operacji finansowych oraz sprawozda艅 finansowych Urz臋du Gminy oraz zbiorczych, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finans贸w, za pomoc膮 systemu Bestia. Bie偶膮ca weryfikacja sprawozda艅 bud偶etowych, sprawozda艅 w zakresie operacji finansowych oraz sprawozda艅 finansowych, sk艂adanych przez jednostki organizacyjne Gminy Osiecznica. Bie偶膮ca analiza zrealizowanych wydatk贸w, w stosunku do wielko艣ci planowanych, przygotowywanie zmian w bud偶ecie. Prowadzenie ewidencji zaanga偶owania wydatk贸w bud偶etowych.Zast臋pstwo za Skarbnika Gminy.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2018-04-25 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie ewidencji ksi臋gowej podatk贸w lokalnych od os贸b fizycznych, os贸b prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadaj膮cych osobowo艣ci prawnej, windykacja nale偶no艣ci z tytu艂u podatk贸w lokalnych - wystawianie upomnie艅, tytu艂贸w wykonawczych, sporz膮dzanie wniosk贸w do s膮du o wpis hipotek przymusowych i stosowanie innych 艣rodk贸w egzekucyjnych zgodnie z przepisami prawa, prowadzenie ewidencji upomnie艅 i tytu艂贸w wykonawczych, prowadzenie post臋powa艅 w/s okre艣lenia wysoko艣ci nadp艂at z tytu艂u podatk贸w lokalnych, przygotowywanie decyzji stwierdzaj膮cych nadp艂at臋, zwrot i rozliczanie nadp艂at, przygotowywanie postanowie艅 o sposobie zarachowania wp艂aty, dokonywanie kwartalnych przypis贸w odsetek od zaleg艂o艣ci, dokonywanie odpis贸w aktualizacyjnych zaleg艂o艣ci w okresach bilansowych, prowadzenie post臋powa艅 i przygotowywanie decyszji w sprawach dotycz膮cych ulg wynikaj膮cych z ustawy Ordynacja Podatkowa - odroczenia, roz艂o偶enia na raty, umorzenia, w zakresie podatk贸w lokalnych oraz podatku od spadk贸w i darowizn, dokonywanie rozlicze艅 i kontroli rachunkowej inkasent贸w w zakresie inkasa podatk贸w od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego od os贸b fizycznych, op艂aty targowej oraz op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, sporz膮dzanie p艂ac za inkaso podatk贸w, prowadzenie ewidencji druk贸w 艣cis艂ego zarachowania - kwitariuszy przychodowych K103, kontrola kont ksi臋gowych oraz uzgadnianie sald, wydawanie za艣wiadcze艅 o nie zaleganiu w podatkach i op艂atach lokalnych, naliczanie i odpowadzanie wp艂at na rzecz Izby Rolniczej, przygotowywanie danych do sporz膮dzania sprawozda艅 finansowych kwartalnych, p贸艂rocznych i rocznych z wykonania dochod贸w z zakresu prowadzonych spraw.
Urz膮d Gminy w Osiecznicy - 2016-08-18 - Osiecznica (dolno艣l膮skie)