PRACOWNIK DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Osiecznica oferta pracy Urząd Gminy w Osiecznicy
Stanowisko: PRACOWNIK DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Urząd Gminy, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont.2. Ewidencja syntetyczna dochodów i wydatków budżetu oraz jednostki budżetowej Urząd Gminy. Prowadzenie urządzeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont.3. Prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy w zakresie dochodów i wydatków, zgodnie z uchwałami Rady Gminy oraz zarządzeniami Wójta Gminy.4. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych Urzędu Gminy oraz zbiorczych, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów, za pomocą systemu Bestia.5. Bieżąca weryfikacja sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych, składanych przez jednostki organizacyjne Gminy Osiecznica.6. Bieżąca analiza zrealizowanych wydatków, w stosunku do wielkości planowanych, przygotowywanie zmian w budżecie.7. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych.8. Zastępstwo za Skarbnika Gminy.PODLEGŁOŚĆ SŁUŻBOWAPracownik podlegać będzie bezpośrednio Skarbnikowi Gminy Osiecznica.
Data publikacji: 2018-10-10
Lokalizacja: Osiecznica (dolnośląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Osiecznicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Urząd Gminy, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont.2. Ewidencja syntetyczna dochodów i wydatków budżetu oraz jednostki budżetowej Urząd Gminy. Prowadzenie urządzeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont.3. Prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy w zakresie dochodów i wydatków, zgodnie z uchwałami Rady Gminy oraz zarządzeniami Wójta Gminy.4. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych Urzędu Gminy oraz zbiorczych, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów, za pomocą systemu Bestia.5. Bieżąca weryfikacja sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych, składanych przez jednostki organizacyjne Gminy Osiecznica.6. Bieżąca analiza zrealizowanych wydatków, w stosunku do wielkości planowanych, przygotowywanie zmian w budżecie.7. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych.8. Zastępstwo za Skarbnika Gminy.PODLEGŁOŚĆ SŁUŻBOWAPracownik podlegać będzie bezpośrednio Skarbnikowi Gminy Osiecznica.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Osiecznica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. nr 1260) pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia niżej wymienione wymagania: jest obywatelem polskim, posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 2-letnia praktyka w księgowości lub średnie ekonomiczne i co najmniej 4-letnia praktyka w księgowości, posiada biegłą obsługę komputera, umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet Ms Office), posiada znajomość przepisów prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w administracji publicznej, prawo jazdy kat. B, znajomość oprogramowania firmy ZSI SIGID, wysoka kultura osobista,obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonaną pracę, rzetelność i staranność, samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność.Kryteria oceny: przygotowanie merytoryczne, umiejętność autoprezentacji.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Osiecznicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, kwestionariusz C.V. (do pobrania na stronie internetowej Urzędu lub w Urzędzie Gminy w Osiecznicy w pokoju nr 1), kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie, kserokopie dokumentów poświadczające staż pracy, kserokopie innych wymaganych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach.Własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, własnoręcznie podpisane oświadczenie , że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. nr 922 z p.zm.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. nr 1260).Termin składania ofert:Termin składania ofert upływa dnia 22 października 2018 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).Miejsce składania ofert: Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Osiecznicy - pokój nr 18, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Osiecznicy, ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica lub pocztą elektroniczną na adres: info (at) osiecznica.pl (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego). Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.osiecznica.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Osiecznicy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Osiecznica
Ulica pracodawcy: Lubańska
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.10.2018
Oferta pracy ważna do: 23.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w drukarni
PHUP ARMARA MACIEJEWSKI ARKADIUSZ - 2017-02-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Produkcja i remont palet.
EUROSŁAW Sp. J. - 2017-08-07 - Poręby Nowe (mazowieckie)
transport sprzętu kuchennego windą, usuwanie odpadów poprodukcyjnych i pokonsumpcyjnych, mycie naczyń
ISS Facility Services Sp. z o. o. - 2017-08-02 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie prostych, rutynowych prac związanych z różnymi etapami budowy
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Skawina (małopolskie)
- organizacja pracy biura: prowadzenie terminarzu, przygotowywanie i organizacja spotkań z klientami,- zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły biurowe oraz sanitarne,- zapoznanie z obsługą wszystkich urzadzeń biurowych,- zapoznanie ze wszystkimi aspektami pracy biura,- zapoznanie ze wszystkimi rodzajami dokumentów oraz sposobem ich obiegu w biurze,- prowadzenie i aktualizowanie bazy danych biura,- pozyskwanie nowych ogłoszeń z portali internetowych oraz słupów i tablic ogłoszeniowych,- tworzenie slajdów z ofertą biura, aktiualizowanie ich,- przygotowanie oferty reklamowej biura w formie ulotek, informacji umieszczanych na słupach reklamowych i tablicach ogłoszeń,- kontakt telefoniczny i mailowy, budowanie relacji z klientami, - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy dzięki odpowiedniej komunikacji interpersonalnej,- nadzór nad korespondencją oraz przepływem informacji w biurze,- praca w terenie: pozyskiwanie dokumentów z odpowiednich urzędów, przygotowywanie nieruchomości do wprowadzenia oferty (zdjęcia, pomiary, wywiad), przedstawienie zainteresowanym klientom poszczególnych nieruchomości,- koordynacja działań i spotkań między klientami i notariuszem w celu realizacji transakcji,- sprawdzanie stanów podliczników energii elektrycznej, gazowej i wodomierzy w celu np. sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie posiłków dbanie o czystość w lokalu.
kontakt przez OHP - 2017-07-10 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów. Pozyskiwanie odbiorców na terenie Ukrainy i krajów rosyjskojęzycznych. Reprezentowanie firmy na targach. Obsługa bieżąca administracji firmy. Wyjazdy służbowe na terenie kraju oraz Ukrainy i krajów rosyjskojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa półautomatycznej myjni i utrzymywanie w czystości samochodów firmy, dbanie o porządek na placu poprzez właściwe parkowanie umytych samochodów.
PETIT FORESTIER POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Bronisze (mazowieckie)
przygotowywanie komponentów pod zamówienia, przyjmowanie i księgowanie komponentów w systemie magazynowym, rozładunek/załadunek towaru, rozwiązywanie bieżących problemów
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB S.A. - 2017-03-30 - Palikówka (podkarpackie)
Praca przy montażu wiązek elektronicznych
"ADECCO POLAND" Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa maszyn produkcyjnych (produkcja podłóg), kontrola jakości, dbanie o porządek na stanowisku pracy
Firma Usługowo- Handlowa "GRODEX" Andrzej Grodziński - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie, pomoc, utrzymywanie czystości
DOMTOM SERVICES SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, sprzedaż i przygotowanie kanapek dań na ciepło
FAN M.M.S. ANTONIUK - 2015-12-21 - Wieliczka (małopolskie)
pracownik ochrony z zakresem ochrony osób i mienia, kontrola bagażu, kontrola ruchu osobowego
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warta (łódzkie)
Prace porządkowe powierzchni handlowych i terenów zielonych.
PANEL SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca przy produkcji i montażu okien PCV i ALU w siedzibie firmy i u klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Doradztwo i sprzedaż, zarządzanie montażami, przyjmowanie zamówień, obsługa korespondencji firmowej (zamówienia, wyceny)
PPHU LAKI Katarzyna Nowaczyńska - 2016-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
Pracownik do dociepleń
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Tarnów (małopolskie)
Utrzymanie czystości na terenie obiektów przymysłowych i biurowych, specjalistyczne sprzątanie budynków, terenów zielonych, zimą odśnieżanie.
MEGAMINI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów, w tym zagranicznych (Niemcy, Chiny), sporządzanie raportów sprzedaży, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów, realizacja polityki handlowej biura, dokumentacja oferowanych usług
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Marysin (mazowieckie)
Prace wykończeniowe wraz z obróbką ręczną, związane z wytwarzaniem fizycznych modeli prototypowych 3D. Prace w zakresie obróbki wykańczającej powierzchnie wytworzonych modeli, zabezpieczanie detali, pakowanie elementów. Bieżąca obsługa maszyn. Wyciąganie wydruków z maszyny. Międzyoperacyjna kontrola jakości.Umowa na czas okreśłony, dwie zmiany wg grafiku (6:00-18:00)
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
-załadunek rozładunek towaru-prowadzenie dokumentacji magazynowej
ALMUS Sp.z o.o. - 2016-08-11 - Słomniki (małopolskie)
mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,sprzatanie hal oraz pomieszczeń socjalnych
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca przy remoncie na terenie Orlenu.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANI-TECH Wiśniewski Sławomir - 2018-04-09 - Płock (mazowieckie)
Rozliczanie prac handlowych; prowadzenie marketingu handlowego; znajomość rachunkowości handlowego programów PC Market i KC-Market
Grażyna Gawrych ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY - 2016-02-01 - Budzyń (wielkopolskie)
Praca fizyczna w tartaku
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HWWM" S.C. Wiesław I Anna Hryniewiccy - 2017-06-05 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Zakład Robót Inżynieryjnych PUH Pniewy - 2017-07-13 - Pniewy (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
praca na dziale produkcji w masarni
MASARNIA SZCZEPAŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-18 - Mroczno (warmińsko-mazurskie)