PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU Kołobrzeg oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

Wynagrodzenie: 2 400 - 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl

Data publikacji: 2019-05-15

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Okopowa 15, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Okopowa 15, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko "Podinspektor ds. obsługi sekretariatu" do dnia 28.05.2019 r. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 28.05.2019, Godziny : do godz. 15-tej

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Ulica pracodawcy: Okopowa

Numer budynku pracodawcy: 15

Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 15.05.2019

Oferta pracy ważna do: 28.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?90e7e483de6d0a32a806cfc909f4e3a5

Podobne oferty pracy

LEKTOR JĘZYKA FRANCUSKIEGO - od 55 PLN

Prowadzenie zajęć z języka francuskiego z dorosłymi.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-03 - Mońki (podlaskie)

MAGISTER FARMACJI - 4 900 - 5 300 PLN

Obsługa klientów.
Adecco Poland sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2015-12-03 - Nysa (opolskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI GMINY W WYDZIALE SKARBU W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. wykonywanie zadań z zakresu spraw Referatu Nieruchomości Gminy, a w szczególności:wykonywanie zadań zleconych związanych z nadaniem przez Prezydenta miasta pełnomocnictw iupoważnień do wykonywania określonych zadań w imieniu Prezydenta Miasta,opracowywanie planów finansowych i harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji zadań wynikających z Programów Gospodarczych Miasta Jaworzna objętych zakresem działania Wydziału Skarbu,ewidencja analityczna środków trwałych stanowiących własność Gminy,czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem środków finansowych,informowanie o stanie dochodów i wydatków dotyczących Gminy,przygotowanie dokumentacji - zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych, dotyczącej zlecenia usług wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego,prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych stanowiących własność Gminy.
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)

KIEROWCA C+E - 3 000 - 5 000 PLN

transport krajowy i międzynarodowy owoców
Sangrow Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Zajeziorze (świętokrzyskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 100 PLN

Praca na stanowisku montera konstrukcji stalowych, palenie i sczepianie. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca w godz. 7-15.
Fabryka Kotłów "FAKO" - 2018-03-14 - Rumia (pomorskie)

POKOJOWA - 997,4 PLN

utrzymanie porządku i czystości w przydzielonym rejonie
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Piła (wielkopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 15 PLN

zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Chin, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA-TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Pleszew (wielkopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

robotnik budowlany(prace ciesielskie, murowanie,betonowanie,zbrojenia)
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

smazenie produktów, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku w miejsuc pracy
CHICKEN KING Małgorzata Piotrowska - 2016-02-12 - Końskie (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta w sklepie mięsnym
Przemysław Marcinkowski Delikatesy Mięsne - 2016-04-21 - Kościan (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR DS. LOKALI UŻYTKOWYCH K/M - od 4 000 PLN

Gospodarowanie powierzonym zasobem nieruchomości, prowadzenie pełnej ewidencji zasobów lokali niemieszkalnych z podległego terenu działania, przygotowywanie pełnej dokumentacji najmu wolnego lokalu użytkowego zgodnie z wydaną dyspozycją, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów, sporządzanie sprawozdań, informacji oraz wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - 2 100 - 3 900 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji : planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności;Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych;Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców;Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej;Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową.Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach.Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej.Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy.Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia.Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta.Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej.Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej.Prowadzenie ewidencji:Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych;Protokołów przeprowadzonych kontroli.Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny;Planu obrony cywilnej;Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu.Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu.Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna.Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy.Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych.Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie.Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku; Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych; Aktualizacja i opracowanie Programu; Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.
Urząd Gminy Stegna - 2018-11-26 - Stegna (pomorskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII(NR 2609) - od 2 500 PLN

Przygotowywanie posiłków typu kebab i grill, dbanie o ekspozycję i ogólną prezentację dań
AUTO-FINANSE MICHAŁ NAWROCKI - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 925 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych
SOLCOM - BAYARD Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT GEODETY - 1 017,4 PLN

Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz: 8:00 do 16:00.1.Sporządzanie zgłoszeń prac geodezyjnych.2.Kompletowanie operatów technicznych.3.Obsługa instrumentów geodezyjnych.4.Obsługa oprogramowania geodezyjnego.5.Opracowywanie wyników pomiarów terenowych.6.Przygotowanie danych do wytyczenia obiektów w terenie.7.Zapoznanie się z obsługą maszyn i urządzeń biurowych.8.Utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kolbuszowa Dolna (podkarpackie)

PODINSPEKTO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ I SEKRETARIATU - od 2 100 PLN

1) Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu w formie papierowej i elektronicznej. 2) Prowadzenie ewidencji korespondencji i rejestru delegacji. 3) Przygotowanie pomieszczeń i obsługi w tym protokołowanie spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza Gminy. 4) Prenumerata czasopism i dzienników urzędowych. 5) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych. 6) Organizowanie kontaktów z Wójtem i Sekretarzem Gminy w zakresie petycji, skarg i wniosków. pozostałe zadania opisane w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Wilków - 2018-01-22 - Wilków (lubelskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

szycie obuwia filcowego
Spółdzielnia Pracy Przemysłu Skórzanego "ŚWIT" - 2017-10-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Obsługa klientów, sprzedaż produktów, zamawianie towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
GLOBAL TRADE TROCHOLEPSZY DAWID - 2019-02-22 - Zbąszyń (wielkopolskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - 3 000 - 5 000 PLN

lakierowanie elementów samochodowych i nadwozi
RAJAUTO CENTER ANDRZEJ MAGACZEWSKI - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK ROZKŁADAJĄCY TOWAR NA PÓŁKACH - od 14,7 PLN

Obsługa klientów. Wykładanie towarów na półkach, kontrolowanie etykiet cenowych i terminów ważności towarów. Prace porządkowe w sklepie.
Eurobizness Find Work Sp. z o. o. - 2019-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

REFERENT (STAŻ) - 1 017,4 PLN

- wprowadzanie danych do systemów informatycznych - obsługa dokumentów (weryfikacja, segregacja, archiwizacja) - obsługa urządzeń biurowych - obsługa pomocnicza klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Lubin (dolnośląskie)

KSIĘGOWA/WY- SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 590 PLN

dekretowanie, księgowanie, prowadzenie kasy Teatru, ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,obsługa programu płacowego i Płatnika
POLSKI TEATR TAŃCA - 2018-09-04 - Poznań (wielkopolskie)

SPAWACZ PROSZKOWY - od 1 850 PLN

Praca fizyczna, spawanie konstrukcji offshore, spawanie elektrodą topliwą drutem proszkowym MAG, spawanie dużych konstrukcji stalowych
PARTNER TEMPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat