PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU Kołobrzeg oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 15, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Okopowa 15, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko "Podinspektor ds. obsługi sekretariatu" do dnia 28.05.2019 r. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 28.05.2019, Godziny : do godz. 15-tej
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 28.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?90e7e483de6d0a32a806cfc909f4e3a5
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć z języka francuskiego z dorosłymi.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-03 - Mońki (podlaskie)
Obsługa klientów.
Adecco Poland sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2015-12-03 - Nysa (opolskie)
-
AUTO-LAK, Handel i Usługi Motoryzacyjne, Joachim Wieczorek - 2018-09-05 - Pietna (opolskie)
Zakres zadań:1. wykonywanie zadań z zakresu spraw Referatu Nieruchomości Gminy, a w szczególności:wykonywanie zadań zleconych związanych z nadaniem przez Prezydenta miasta pełnomocnictw iupoważnień do wykonywania określonych zadań w imieniu Prezydenta Miasta,opracowywanie planów finansowych i harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji zadań wynikających z Programów Gospodarczych Miasta Jaworzna objętych zakresem działania Wydziału Skarbu,ewidencja analityczna środków trwałych stanowiących własność Gminy,czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem środków finansowych,informowanie o stanie dochodów i wydatków dotyczących Gminy,przygotowanie dokumentacji - zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych, dotyczącej zlecenia usług wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego,prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych stanowiących własność Gminy.
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)
transport krajowy i międzynarodowy owoców
Sangrow Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Zajeziorze (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku montera konstrukcji stalowych, palenie i sczepianie. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca w godz. 7-15.
Fabryka Kotłów "FAKO" - 2018-03-14 - Rumia (pomorskie)
utrzymanie porządku i czystości w przydzielonym rejonie
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Piła (wielkopolskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Chin, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Pleszew (wielkopolskie)
robotnik budowlany(prace ciesielskie, murowanie,betonowanie,zbrojenia)
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
smazenie produktów, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku w miejsuc pracy
CHICKEN KING Małgorzata Piotrowska - 2016-02-12 - Końskie (świętokrzyskie)
obsługa klienta w sklepie mięsnym
Przemysław Marcinkowski Delikatesy Mięsne - 2016-04-21 - Kościan (wielkopolskie)
Gospodarowanie powierzonym zasobem nieruchomości, prowadzenie pełnej ewidencji zasobów lokali niemieszkalnych z podległego terenu działania, przygotowywanie pełnej dokumentacji najmu wolnego lokalu użytkowego zgodnie z wydaną dyspozycją, załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z pustostanami lokali użytkowych, przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez interesantów, sporządzanie sprawozdań, informacji oraz wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu, udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji : planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności;Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych;Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców;Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej;Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową.Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach.Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej.Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy.Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia.Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta.Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej.Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej.Prowadzenie ewidencji:Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych;Protokołów przeprowadzonych kontroli.Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny;Planu obrony cywilnej;Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu.Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu.Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna.Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy.Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych.Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie.Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku; Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych; Aktualizacja i opracowanie Programu; Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.
Urząd Gminy Stegna - 2018-11-26 - Stegna (pomorskie)
sprzątanie pokoi gościnnych
ELEKTROSERWIS, Dom Gościnny Ola Sp.C - I.R. Budzyńscy 76-150 Darłowo ul. Tynieckiego 11 - 2018-02-28 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie posiłków typu kebab i grill, dbanie o ekspozycję i ogólną prezentację dań
AUTO-FINANSE MICHAŁ NAWROCKI - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
SOLCOM - BAYARD Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Poznań (wielkopolskie)
Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz: 8:00 do 16:00.1.Sporządzanie zgłoszeń prac geodezyjnych.2.Kompletowanie operatów technicznych.3.Obsługa instrumentów geodezyjnych.4.Obsługa oprogramowania geodezyjnego.5.Opracowywanie wyników pomiarów terenowych.6.Przygotowanie danych do wytyczenia obiektów w terenie.7.Zapoznanie się z obsługą maszyn i urządzeń biurowych.8.Utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kolbuszowa Dolna (podkarpackie)
1) Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu w formie papierowej i elektronicznej. 2) Prowadzenie ewidencji korespondencji i rejestru delegacji. 3) Przygotowanie pomieszczeń i obsługi w tym protokołowanie spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza Gminy. 4) Prenumerata czasopism i dzienników urzędowych. 5) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych. 6) Organizowanie kontaktów z Wójtem i Sekretarzem Gminy w zakresie petycji, skarg i wniosków. pozostałe zadania opisane w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Wilków - 2018-01-22 - Wilków (lubelskie)
szycie obuwia filcowego
Spółdzielnia Pracy Przemysłu Skórzanego "ŚWIT" - 2017-10-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów, zamawianie towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.
GLOBAL TRADE TROCHOLEPSZY DAWID - 2019-02-22 - Zbąszyń (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
lakierowanie elementów samochodowych i nadwozi
RAJAUTO CENTER ANDRZEJ MAGACZEWSKI - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów. Wykładanie towarów na półkach, kontrolowanie etykiet cenowych i terminów ważności towarów. Prace porządkowe w sklepie.
Eurobizness Find Work Sp. z o. o. - 2019-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych - obsługa dokumentów (weryfikacja, segregacja, archiwizacja) - obsługa urządzeń biurowych - obsługa pomocnicza klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Lubin (dolnośląskie)
dekretowanie, księgowanie, prowadzenie kasy Teatru, ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,obsługa programu płacowego i Płatnika
POLSKI TEATR TAŃCA - 2018-09-04 - Poznań (wielkopolskie)
Praca fizyczna, spawanie konstrukcji offshore, spawanie elektrodą topliwą drutem proszkowym MAG, spawanie dużych konstrukcji stalowych
PARTNER TEMPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH I HOTELARSKICH - 2018-08-24 - Radom (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Uście Gorlickie (małopolskie)