PODINSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Stegna oferta pracy Urząd Gminy Stegna

Stanowisko: PODINSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 900 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji : planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności;Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych;Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców;Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej;Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową.Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach.Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej.Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy.Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia.Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta.Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej.Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej.Prowadzenie ewidencji:Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych;Protokołów przeprowadzonych kontroli.Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny;Planu obrony cywilnej;Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu.Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu.Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna.Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy.Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych.Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie.Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku; Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych; Aktualizacja i opracowanie Programu; Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.

Data publikacji: 2018-11-26

Lokalizacja: Stegna (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Stegna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji : planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności;Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych;Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców;Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej;Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową.Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach.Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej.Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy.Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia.Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta.Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej.Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej.Prowadzenie ewidencji:Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych;Protokołów przeprowadzonych kontroli.Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny;Planu obrony cywilnej;Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu.Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu.Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna.Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy.Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych.Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie.Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku; Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych; Aktualizacja i opracowanie Programu; Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stegna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stegna

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: wojskowe, zarządzanie kryzysowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne;- dwa lata stażu pracy w administracji samorządowej lub służbach mundurowych;- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość.- znajomość:- ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,- ustawy o stanie wojennym,- ustawy o stanie wyjątkowym,- ustawy o organizowaniu zadań na rzecz obronności państwa realizowanych przez przedsiębiorców,- ustawy o zarządzaniu kryzysowym,- ustawy o stanie klęski żywiołowej,- ustawy o samorządzie gminnym,- Kodeksu postępowania administracyjnego,- prowadzenia dokumentacji materiałowej,- umiejętność obsługi programów Pakietu MS Office, oraz innych aplikacji do obsługi baz danych, stron internetowych;- prawo jazdy kategorii B.INNE: Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 11 grudnia 2018 r. na godz. 8.00Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Stegna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Adres pracodawcy:
Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).List motywacyjny.Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego przez Urząd Gminy w Stegnie.Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracownika ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego w terminie do dnia 7 grudnia 2018 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel. 055 247-81-71 wew.14

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: nowodworski

Gmina pracodawcy: Stegna

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stegna

Ulica pracodawcy: Gdańska

Numer budynku pracodawcy: 34

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania kryzysowego

Data dodania oferty pracy: 26.11.2018

Oferta pracy ważna do: 07.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

prace biurowe, fakturowanie
"Cytrus" D. Czarnecka, J.Czarnecki sp.j - 2018-05-14 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

PRACOWNIK PATROLU DROGOWEGO - od 2 300 PLN

Jazda samochodem i patrolowanie dróg w regionie Kościerzyńskim oraz dokonywanie drobnych napraw w obszarze drogi.Praca na jedną zamianę.
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD.S.A - 2017-07-07 - Człuchów (pomorskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 3 500 PLN

- kierowanie pracownikami podczas zmiany - przyjęcie towarów na magazyn- przygowtowywanie towarów do wysyłki, - udział w inwentaryzacjachInformacja o ofercie w sali F, D, A
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 15,33 PLN

kompletowanie i łączenie części, dbałość o stan techniczny przyrządów, przestrzeganie bhp.
Ostróda Yacht Sp. z o.o. - 2018-10-11 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 100 PLN

sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, obsługa posprzedażowa, telefoniczna obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Biała Podlaska (lubelskie)

PODINSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 400 PLN

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotempostępowania:1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji, 2) przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na prace geodezyjne,geologiczne, koncepcyjne w zakresie działania wydziału,3) przygotowywanie materiałów do wszczęcia postępowania w trybie zamówień publicznych,4) negocjowanie warunków umów na prace jak wyżej,5) przygotowywanie umów na udzielenie zamówienia publicznego, 6) wydatkowanie środków budżetowych w celu realizacji zadań wykonywanych w zakresiefunkcjonowania wydziału, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w szczególności ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych;rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów na prace jak wyżej, 7) opracowanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie objętym zadaniami wydziału, 8) analiza otrzymanej dokumentacji technicznej pod względem formalnym,9) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę i do zgłoszenia rozbiórki obiektów budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,10) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,11) współudział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych wydziału w ramach proceduryopracowania budżetu miasta i planu finansowego do niego.
Urząd Miasta - 2018-02-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE INŻYNIERII I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2 500 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Podinspektor ds. gospodarki odpadamiTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OCHRONY ZABYTKÓW - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2017-04-07 - Przemyśl (podkarpackie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - 997,4 PLN

Obsługa klientów stacji paliw, przyjęcia towarów na stan stacji, sprzedaż paliw.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Zamość (lubelskie)

DYREKTOR ZAKŁADU - od 4 000 PLN

Prowadzenie zakładu produkcji opakowań kartonowych, jego organizacja, zarządzanie pracownikami, nadzór nad maszynami, pozyskiwanie odbiorców oraz utrzymywanie z nimi współpracy i dobrych relacji, nastawienie na rozwój i sukces
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Łowicz (łódzkie)

SPRZĄTACZKA (317Y) - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń urzędu, mycie okien, sprzątanie wokół budynku urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Osieck (mazowieckie)

PODINSPEKTOR - 2 400 - 2 880 PLN

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu:a.ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, b.odstępowania od ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, c.umorzenia należności względem MOPR w Koszalinie, d.rozłożenia na raty należności względem MOPR w Koszalinie, e.przyznania pomocy dot. usamodzielnianych wychowanków z pieczy zastępczej oraz placówek. 2.Występowanie do Sądu z wnioskiemo zasądzenie alimentów na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz o ustanowienie kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu. 3.Przygotowywanie decyzji administracyjnych. 4.Sprawozdawczość. 5.Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akti dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-10-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POKOJOWA - od 1 500 PLN

sprzątanie pomieszczeń pensjonatu, miejsce pracy Willa AFRODYTA- Krynica Morska
AFRODYTA Mirosław Krupiński - 2016-06-27 - Krynica Morska (pomorskie)

PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - 2 000 - 6 000 PLN

zadania remontowe i inwestycyjne prowadzone wg procedur i przepisów prawa w zakresie robót elektrycznych. Praca na pełen etat
URZĄD GMINY RASZYN - 2017-09-18 - Nowe Grocholice (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Końskie (świętokrzyskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚRODOWISKA, ROLNICTWA I LEŚNICTWA - OFERTA KONKURSOWA - od 1 000 PLN

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu wynikającego z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach, Prawa łowieckiego;uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych;wydawanie kart wędkarskich lub kart łowiectwa podwodnego;rejestracja sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb;wydawanie oraz przedłużanie ważności legitymacji działającej na terenie powiatu straży rybackiej;rejestracja zwierząt objętych ochroną na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej;prowadzenie rejestrów, sporządzanie sprawozdań, wydawanie zaświadczeń;prowadzenie spraw w systemie papierowym oraz w systemie elektronicznym SEKAP
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-07-07 - Cieszyn (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

Obsługa klientów, obsługa pism, wsparcie działu sprzedaży, marketingu, wsparcie zarządu w zakresie komunikacji z rynkiem.
ABMmedia INFOrmacje FACHOWE Marek RĘBISZ - 2016-11-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PLAKACIARZ - od 1 850 PLN

Roznoszenie materiałów marketingowych w tym ulotek i plakatów
EVEREST FINANSE S.A. - 2016-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTORA DO INSPEKTORA OFERTA NR 02/16 Z DNIA 01.03.2016 - 2 500 - 3 200 PLN

Realizowanie obligatoryjnych zadań z zakresu statystyki publicznej rynku pracy. Opracowywanie analiz i ocen sytuacji na rynku pracy oraz innych informacji przydatnych do realizacji zadań samorządu województwa. Udzielanie odpowiedzi na otrzymaną korespondencję w zakresie statystyki publicznej. Współpraca w zakresie opracowywania koncepcji oraz organizowania i prowadzenia badań mających na celu diagnozowanie sytuacji na rynku pracy, w tym zapotrzebowania na zawody. Upowszechnianie wyników badań, analiz i informacji o rynku pracy wśród partnerów i instytucji zewnętrznych.
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 100 PLN

Utrzymywanie czystości na oddziale, dezynfekcja sprzętu medycznego, rozdawanie posiłków, pomoc personelowi medycznemu
kontakt przez OHP - 2018-11-14 - Myślenice (małopolskie)

ŚLUSARZ/SPAWACZ - od 925 PLN

przygotowanie i organizowanie stanowisk pracy. prace ślusarskie, cięcie, gradowanie, szlifowanie, montaż, piłowanie. prace spawalnicze
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Malbork (pomorskie)

DORADCA TECHNICZNO-HANDLOWY - od 2 400 PLN

wykształcenie średniedoświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta w branży stolarki okiennejprawo jazdy kat. Bgotowość do wyjazdów służbowych
FENETRA Sp. z o.o - 2017-01-18 - Lewkowiec (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - SERWISANT - od 2 000 PLN

Kontakt z nowymi i bieżącymi klientami firmy. Serwis nowych i obecnych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (O) - do 15 PLN

Pracownik budowlany
TOMAX Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)

DOSTAWCA POTRAW - od 1 850 PLN

Dostawca potraw
Pizzeria "AMORE" Pazoła Jan - 2016-03-03 - Zaniemyśl (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 400 PLN

prowadzenie negocjacji z dostacami odzieży w tym wietnamskimi lub chińskimi, przygotowanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPAWACZ-MONTER-83 - od 2 000 PLN

wewnętyrzne prace instalacyjne- wod-kan. co, zewnętrzne -uzbrojenie terenu.
INSTAL-BUD EWELINA SAJDERA - 2016-01-18 - Słotwina (dolnośląskie)