PODINSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI KANCELARYJNEJ ORGANÓW GMINY ORAZ WINDYKACJI DOCHODÓW Bobowo oferta pracy Urząd Gminy Bobowo
Stanowisko: PODINSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI KANCELARYJNEJ ORGANÓW GMINY ORAZ WINDYKACJI DOCHODÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.) prowadzenie Biura Rady Gminy i sekretariatu Urzędu,2.) prowadzenie archiwum zakładowego,3.) wprowadzanie informacji do BIP Urzędu.Obsługa poczty, windykacja dochodów budżetowych i prowadzenie egzekucji.Szczegóły na stronie BIP pod adresem: http://bip.ugbobowo.nv.pl/m.24.o-pracy-w-urzedzie-gminy.html
Data publikacji: 2019-12-13
Lokalizacja: Bobowo (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Bobowo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 12, 83-212 Bobowo, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.) prowadzenie Biura Rady Gminy i sekretariatu Urzędu,2.) prowadzenie archiwum zakładowego,3.) wprowadzanie informacji do BIP Urzędu.Obsługa poczty, windykacja dochodów budżetowych i prowadzenie egzekucji.Szczegóły na stronie BIP pod adresem: http://bip.ugbobowo.nv.pl/m.24.o-pracy-w-urzedzie-gminy.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DO SPRAW OBSŁUGI KANCELARYJNEJ ORGANÓW GMINY ORAZ WINDYKACJI DOCHODÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bobowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bobowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia, wykształcenie średnie, staż pracy na podobnym stanowisku, umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych regulujących sprawy z zakresu zajmowanego stanowiska pracy. Złożenie aplikacje zgodnie z ogłoszeniem w BIP Bobowo.Wymagania pożądane: znajomość zagadnień w zakresie podstawowych akt prawnych w administracji publicznej, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność dobrej organizacji pracy, obsługa komputera, praca w zespole.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Bobowo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Gdańska 12, 83-212 Bobowo, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracodawcy.Szczegóły na stronie BIP pod adresem: http://bip.ugbobowo.nv.pl/m.24.o-pracy-w-urzedzie-gminy.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: do 30.12.2019 r. godz. 15:15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Bobowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bobowo
Adres strony pracodawcy: www.bobowo.gmina.pl
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 13.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1fcdc447f72ed8cb3740bf565f6eb5b0
Podobne oferty pracy
1) udzielanie klientom MOPR informacji o przysługujących im świadczeniach wychowawczych i wydawanie klientom MOPR niezbędnych formularzy,2) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych wraz z wymaganymi załącznikami oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu,3) ustalanie uprawnień do świadczeń wychowawczych, 4) sporządzanie informacji i projektów decyzji administracyjnych, 5) sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń wychowawczych, przekazów, przelewów,6) prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień i wypłatą świadczeń wychowawczych, 7) windykacja należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,8) wprowadzanie danych dotyczących świadczeń wychowawczych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie,
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-07-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zaopatrzenie gospodarstwa, przewóz pracowników na pole, koszenie, pryskanie, załadunek owoców, prace remontowe w gospodarstwie, zakładanie siatek i konstrukcji przeciwgradowych.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Huta Błędowska (mazowieckie)
a) przyjmowanie wniosków dot. świadczeń 300 +, b) kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia wniosku o przyznanie świadczeń 300+;c) sporządzanie decyzji odnośnie określonych świadczeń;d) sporządzanie list i innych dokumentówwypłat;e) prowadzenie dokumentacji, rejestracja i ewidencja wniosków, decyzji i świadczeniobiorców;f) sporządzanie informacji i sprawozdań rzeczowo-finansowych;g) obsługa programu informatycznego w przedmiocie świadczeń 300+.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor w Dziale Świadczeń Dobry start- 300+ Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie w terminie do dnia 22.06.2018r. do godziny 15.00 w sekretariacie MOPS Wołów, ul. Trzebnicka 6 lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie, ul. Trzebnicka 6, 56-100 Wołów.Więcej informacji na stronie www.mops.wolow.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie - 2018-06-14 - Wołów (dolnośląskie)
kierwoanie samochodami ciezarowymi i prace zwiazane z załadunkiem i rozładunkiem
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Gołańcz (wielkopolskie)
Diagnoza pedagogicznaProwadzenie terapiiPorady dla rodzicówWczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA - 2019-03-13 - Żmigród (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Glina (mazowieckie)
wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, sprzątanie sklepu
Lidl Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Złotoryja (dolnośląskie)
-Praca w centrum logistycznym sieci Biedronka w Gdańsku Kokoszki przy ul. Kartuskiej,-Pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd z Tczewa do miejsca pracy i z powrotem,-Umowa o pracę na czas określony bez okresu próbnego,-Pakiet świadczeń socjalnych (paczki świąteczne, bony, codzienne darmowe posiłki)-Praca dwuzmianowa 12:00-20:00, 20:00-4:00Kontakt: telefon 728-444-825
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2018-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie usług związanych z instalowaniem infrastruktury telekomunikacyjnej i elektrycznej na terenie województwa.
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2018-05-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
obsługa tokarek/frezarek na narzędziowni
P.P.U.H. "SIGMA-LI" Sp. Jawna Wiejacha - 2019-07-23 - Goleszów (śląskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych;- prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych;- prowadzenie spraw wykupu lokali;- dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych;- rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali /tzw. pustostanów/;- zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem;- egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości;- przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami;- współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku;- współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami;- współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających;- terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów;- aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ;- dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu,
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie towaru, metkowanie, sprzedaż, składanie sprzętu ogrodniczego, prace w ogrodzie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PLON" G. i J. Koroza - 2018-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykrawanie elementów odzieży za pomocą noża elektrycznego i taśmowego
P.W. NITEX MARIA NITKA - 2018-12-03 - Gniezno (wielkopolskie)
prace produkcyjne związane z cięciem, klejeniem pasów, prace z komputerem
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-obsługa petentów GOPS
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lubrza (lubuskie)
- Produkcja gipsowych elementów budowlanych z gipsu GRG,- umiejętność czytania rysunków technicznych,- znajomość technologii produkcji z gipsu GRG,- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klienta
ELBLĄGDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Malbork (pomorskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI STOLRKI PCV
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "DE-MA"Sp.z o.o. - 2017-05-09 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie bieżących spraw dotyczących dotowania szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne; przygotowywanie wniosków do MEN w sprawie pozyskiwania środków z rezerwy oświatowej; prowadzenie spraw dotyczących subwencjonowania zadań oświatowych,szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-10-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
pzrygotowywanie posiłków - kuchnia turecka
JUSTYNA JACHURA FIRMA "DE-AY" - 2016-07-26 - Rzgów (łódzkie)
opieka nad dzieckiem z Orzeczeniem z Poradni PP
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrzeście (pomorskie)
ochrona obiektu handlowego, obserwacja, monitoring
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie remontów maszyn piekarniczych
MICHAŁ DAMAZYN MICH-SERVICE - 2017-12-13 - Rawicz (wielkopolskie)
Prowadzenie obsługi kasowej i bankowej w zakresie realizacji gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń depozytów wartościowych mieszkańców, sporządzanie analiz finansowych w zakresie realizacji planów finansowych
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Bądzów (dolnośląskie)
Wykonywanie usług kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
organizowanie transportu samochodowego, towarów eksportowanych i importowanych oraz przewożonych wewnątrz kraju; organizowanie odpraw celnych; prowadzenie rozmów z klientami i kontrahentami w językach obcych tj. rosyjski, angielski
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Lubliniec (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:a) osobowego funduszu płac pracowników administracji, robót publicznych i prac interwencyjnych,b) umowy zlecenia i umowy o dzieło,c) prowizji sołtysów.2. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.3. Prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych.4. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek, podatkówi ubezpieczeń.5. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników o przebiegu kilometrów.6. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.7. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.8. Prowadzenia spraw dotyczących świadczeń socjalnych dla pracowników Urzędu Gminy.9. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu;10. Wydawanie zaświadczeń, poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń i wysokości składek i zadłużeń.11. Obsługa programu Płatnik zgłoszenia/wyrejestrowywania z ZUS pracowników, zleceniobiorców, sporządzanie comiesięcznych deklaracji o wysokości składek społecznych i zdrowotnych, FP, dokonywanie korekt dokumentów, kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń.12. Obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych.13. Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników, zleceniobiorców.14. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT dla wszystkich pracowników, zleceniobiorców i terminowe przekazywanie pracownikom, zleceniobiorcom i Urzędom Skarbowym.15. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących wynagrodzeń.16. Prenumeraty czasopism.17. Dokonywania analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz pilnowanie terminowego regulowania opłat.18. Prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.19. Zaopatrzenia Urzędu w niezbędny sprzęt, wyposażenie i materiały eksploatacyjne biurowe i środki czystości.20. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.21. Zlecania konserwacji i drobnych napraw w pomieszczeniach biurowych w budynkach Urzędu gminy.22. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach administracyjnych Urzędu Gminy.23. Nadzór nad aktualizacją polis ubezpieczeniowych na zabezpieczenie mienia gminnego, OC, NW oraz realizację umowy z BROKEREM w zakresie organizacji przetargów na ubezpieczenia.24. Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;- w tym wymiany i uaktualnianie pieczątek gminnych oraz ich rejestracja.25. Archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.26. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.27. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.28. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.29. Zastępowanie pracownika ds. kadr i archiwum.30.Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.Pełna treśc ogłoszenia znajduje się na stronie: http://bip.stegna.pl/wakaty/2/67/Podinspektor_ds__administracyjnych_i_plac/
Gmina Stegna - 2019-06-25 - Stegna (pomorskie)
Podinspektor w dziale finansowo-księgowym.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej MOPS w Pile w BIP w zakładce ogłoszenie o naborze.Zatrudnienie od marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-02-18 - Piła (wielkopolskie)