PODINSPEKTOR Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1) udzielanie klientom MOPR informacji o przysługujących im świadczeniach wychowawczych i wydawanie klientom MOPR niezbędnych formularzy,2) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych wraz z wymaganymi załącznikami oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu,3) ustalanie uprawnień do świadczeń wychowawczych, 4) sporządzanie informacji i projektów decyzji administracyjnych, 5) sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń wychowawczych, przekazów, przelewów,6) prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień i wypłatą świadczeń wychowawczych, 7) windykacja należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,8) wprowadzanie danych dotyczących świadczeń wychowawczych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie,
Data publikacji: 2019-07-04
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) udzielanie klientom MOPR informacji o przysługujących im świadczeniach wychowawczych i wydawanie klientom MOPR niezbędnych formularzy,2) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych wraz z wymaganymi załącznikami oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu,3) ustalanie uprawnień do świadczeń wychowawczych, 4) sporządzanie informacji i projektów decyzji administracyjnych, 5) sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń wychowawczych, przekazów, przelewów,6) prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień i wypłatą świadczeń wychowawczych, 7) windykacja należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,8) wprowadzanie danych dotyczących świadczeń wychowawczych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dwa lata stażu w przypadku posiadania wykształcenia średniego
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?215ec0d5ec9ffa1ce9bf4754a1b8cc86
Podobne oferty pracy
wykształćenie i doświadczenie bez znaczenia.Prace porządkowe oraz gospodarcze na terenie powiatu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowiązujących oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych;3) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta, a także z projektów planów wykładanych do publicznego wglądu;5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;7) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;8) przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);9) udział w posiedzeniach MKUA oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;10) przekazywanie kopii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;11) wydawanie zaświadczeń:a) o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,b) o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;c) o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;12) formułowanie założeń polityki przestrzennej Miasta;13) konsultacje z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;14) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.15) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;16) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;17) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:a) oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;b) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta a także ich zmiany;18) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;19) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;20) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;21)koordynacja sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;22)redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stornie Urzędu w zakładce "Rozwój miasta planowanie przestrzenne".
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-11 - Płock (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Wożenie humusu na autostradzie,roślin i materiałów, itp.
ACER Sp. z o.o. - 2019-05-31 - Międzyrzecz (lubuskie)
Brak danych
SERWISY JÓZEF SKRZYPA SP. Z O.O. SP. K. - 2016-09-15 - Słubice (lubuskie)
Obsługa bufetu szwedzkiego przy śniadaniach, podawanie menu, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie zapłaty
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Zgórsko (świętokrzyskie)
Przygotowywanie, wydawanie i zamawianie towaru, przyjmowanie dostaw, kontrola materiałów pod względem ilościowym i jakościowym, przeprowadzanie kontroli stanu magazynowego, dbanie o powierzone mienie.
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "AS" ARTUR SASAK - 2019-03-29 - Góra Motyczna (podkarpackie)
Prace produkcyjne oraz montażowe,Obsługa narzędzi ręcznych(wiertarki, nitownice, szlifierki),Praca na schematach technicznych,Precyzyjne mierzenie detali.
kontakt przez OHP - 2018-02-14 - Lublin (lubelskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa sekretariatu, w tym:-przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,-wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,-przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Zastępców Prezydenta,-przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w systemie Mdok, sporządzanie raportów,-obsługa techniczno - biurowa,-dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinetach Zastępców Prezydenta,-przechowywanie akt i zbiorów bibliotecznych znajdujących się w gabinetach Zastępców Prezydenta,-obsługa poczty elektronicznej,-prowadzenie monitoringu spraw terminowych,-przygotowywanie odpowiedzi na pisma,-prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Zastępców Prezydenta,-przygotowanie spotkań i narad,-bieżące informowanie przełożonych o harmonogramie dnia,-kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Zastępców Prezydenta.2)obsługa interesantów, w tym:-prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,-pośredniczenie w kontaktach Zastępców Prezydenta z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek .
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-31 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie min. zawodowe; min. roczne doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; prawo jazdy kat. B; niekaralność; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
CENTRUM USŁUG EDUKACYJNYCH "ALFA" ANDRZEJ SZTANDERA - 2018-09-04 - Gliwice (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu kadr. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. CV wysyłać na adres praca (at) simarltd.pl.
SIMAR LTD SP. Z O.O. - 2017-03-30 - Rybnik (śląskie)
Kierowanie samochodem asenizacyjnym i komunalnym do odbioru odpadów na terenie powiatu Lubartowskiego i Lubelskiego.
PHU EKO-TRANS CEZARY KUBACKI - 2016-09-16 - Lubartów (lubelskie)
KONKURS, dokumenty należy składać do 26.09.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: wyższe o kirunku architektura lub urbanistyka; zakres obowiązków: sprawy związane z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym gminy; sprawy dot. sytuowania obiektów malej archotektury; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-09-17 - Pyskowice (śląskie)
Obsługa klientów w sklepie odzieżowym. Obsługa kasy fiskalnej i programu magazynowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Odbiór towarów z firm, dowożenie towaru do klientów, sprawdzanie odbieranego towaru.
STAWPOL MACIEJ STAWNY, KRYSTYNA STAWNA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-24 - Długosiodło (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek zbrojeń. Załadunek i rozładunek płyt prefabrykowych. Transport materiałów.
Fabud Wytwórnia Konstrukcji Betonowych S.A. - 2018-02-15 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
aktywna obsługa regionu północnej Polski; kontrahenci: hurtownie hydrauliczne, instalacyjne, budowlane, skuteczna sprzedaż, ofertowanie, budowa dystrybucji, analiza sprzedaży, raportowanie
"Moderator" Sp. z o.o. w Hajnówce - 2016-01-27 - Hajnówka (podlaskie)
ZBROJENIA - PRACA DĘBICA I OKOLICE, TEREN KRAJU ORAZ SŁOWACJA.
MONT-DACH PLUS MAŁGORZATA GIL - 2016-02-03 - Wola Żyrakowska (podkarpackie)
Obsługa biura, Planowanie i zarządzanie przepływem towarów
MIR-POL MIROSŁAW ŁOPUCKI - 2016-08-23 - Strzyżewice (lubelskie)
Prace budowlane
Zakład Murarski Czesław Domachowski - 2017-01-17 - Gostyń (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów drukarni; budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami; realizacja planów sprzedaży
DRUKARNIA POZKAL SP Z O O SP K - 2015-12-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Nowy Targ (małopolskie)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego.
Centrum Języków Obcych i Edukacji Tomasz Górski POLIGLOTUS - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
prace ślusarskie, spawanie
PAW STAL Paweł Komar - 2017-02-21 - Rosochate Kościelne (podlaskie)
prace montażowe i remontowe instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Ogrodzieniec (śląskie)
Praca na stanowisku fryzjer, strzyżenia męskie, damskie, koloryzajca włosów, upięcia.
SALON KOSMETYCZNY "KASHMIR" JOANNA PRZEPIÓRKOWSKA - 2017-01-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Transport krajowy.
Rafał Bitnerowski RBTrans - 2018-02-06 - Kulczyzna (świętokrzyskie)
-
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ANIMA Anna Masek - 2017-08-23 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa programu magazynowego, klienta i kasy fiskalnej, układanie towau
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Długosiodło (mazowieckie)
- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na sererach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM - 2017-10-18 - Oświęcim (małopolskie)