PODINSPEKTOR Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Stanowisko: PODINSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: 1) udzielanie klientom MOPR informacji o przysługujących im świadczeniach wychowawczych i wydawanie klientom MOPR niezbędnych formularzy,2) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych wraz z wymaganymi załącznikami oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu,3) ustalanie uprawnień do świadczeń wychowawczych, 4) sporządzanie informacji i projektów decyzji administracyjnych, 5) sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń wychowawczych, przekazów, przelewów,6) prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień i wypłatą świadczeń wychowawczych, 7) windykacja należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,8) wprowadzanie danych dotyczących świadczeń wychowawczych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie,

Data publikacji: 2019-07-04

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) udzielanie klientom MOPR informacji o przysługujących im świadczeniach wychowawczych i wydawanie klientom MOPR niezbędnych formularzy,2) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych wraz z wymaganymi załącznikami oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu,3) ustalanie uprawnień do świadczeń wychowawczych, 4) sporządzanie informacji i projektów decyzji administracyjnych, 5) sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeń wychowawczych, przekazów, przelewów,6) prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień i wypłatą świadczeń wychowawczych, 7) windykacja należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,8) wprowadzanie danych dotyczących świadczeń wychowawczych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dwa lata stażu w przypadku posiadania wykształcenia średniego

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 05.07.2019

Oferta pracy ważna do: 18.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?215ec0d5ec9ffa1ce9bf4754a1b8cc86

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK - od 2 000 PLN

wykształćenie i doświadczenie bez znaczenia.Prace porządkowe oraz gospodarcze na terenie powiatu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PROCEDUR PLANISTYCZNYCH, ANALIZ I OPRACOWAŃ PROJEKTÓW URBANISTYCZNYCH - od 2 250 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowiązujących oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych;3) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta, a także z projektów planów wykładanych do publicznego wglądu;5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;7) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;8) przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);9) udział w posiedzeniach MKUA oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;10) przekazywanie kopii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;11) wydawanie zaświadczeń:a) o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,b) o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;c) o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;12) formułowanie założeń polityki przestrzennej Miasta;13) konsultacje z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;14) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.15) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;16) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;17) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:a) oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;b) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta a także ich zmiany;18) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;19) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;20) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;21)koordynacja sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;22)redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stornie Urzędu w zakładce "Rozwój miasta planowanie przestrzenne".
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-11 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 100 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 4 930 PLN

Wożenie humusu na autostradzie,roślin i materiałów, itp.
ACER Sp. z o.o. - 2019-05-31 - Międzyrzecz (lubuskie)

KELNER - do 2 250 PLN

Obsługa bufetu szwedzkiego przy śniadaniach, podawanie menu, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie zapłaty
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Zgórsko (świętokrzyskie)

MAGAZYNIER/PRACOWNIK DS. EWIDENCJI MATERIAŁU I TOWARU - od 2 250 PLN

Przygotowywanie, wydawanie i zamawianie towaru, przyjmowanie dostaw, kontrola materiałów pod względem ilościowym i jakościowym, przeprowadzanie kontroli stanu magazynowego, dbanie o powierzone mienie.
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "AS" ARTUR SASAK - 2019-03-29 - Góra Motyczna (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI LOTNICZEJ - od 2 310 PLN

Prace produkcyjne oraz montażowe,Obsługa narzędzi ręcznych(wiertarki, nitownice, szlifierki),Praca na schematach technicznych,Precyzyjne mierzenie detali.
kontakt przez OHP - 2018-02-14 - Lublin (lubelskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA ORAZ SKARBNIKA MIASTA - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa sekretariatu, w tym:-przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,-wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,-przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Zastępców Prezydenta,-przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w systemie Mdok, sporządzanie raportów,-obsługa techniczno - biurowa,-dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinetach Zastępców Prezydenta,-przechowywanie akt i zbiorów bibliotecznych znajdujących się w gabinetach Zastępców Prezydenta,-obsługa poczty elektronicznej,-prowadzenie monitoringu spraw terminowych,-przygotowywanie odpowiedzi na pisma,-prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Zastępców Prezydenta,-przygotowanie spotkań i narad,-bieżące informowanie przełożonych o harmonogramie dnia,-kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Zastępców Prezydenta.2)obsługa interesantów, w tym:-prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,-pośredniczenie w kontaktach Zastępców Prezydenta z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek .
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-31 - Płock (mazowieckie)

KIEROWCA - KURIER - od 2 480 PLN

Wykształcenie min. zawodowe; min. roczne doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; prawo jazdy kat. B; niekaralność; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
CENTRUM USŁUG EDUKACYJNYCH "ALFA" ANDRZEJ SZTANDERA - 2018-09-04 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu kadr. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. CV wysyłać na adres praca (at) simarltd.pl.
SIMAR LTD SP. Z O.O. - 2017-03-30 - Rybnik (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 600 PLN

Kierowanie samochodem asenizacyjnym i komunalnym do odbioru odpadów na terenie powiatu Lubartowskiego i Lubelskiego.
PHU EKO-TRANS CEZARY KUBACKI - 2016-09-16 - Lubartów (lubelskie)

PODINSPEKTOR - 2 800 - 3 000 PLN

KONKURS, dokumenty należy składać do 26.09.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: wyższe o kirunku architektura lub urbanistyka; zakres obowiązków: sprawy związane z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym gminy; sprawy dot. sytuowania obiektów malej archotektury; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-09-17 - Pyskowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klientów w sklepie odzieżowym. Obsługa kasy fiskalnej i programu magazynowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 500 PLN

Odbiór towarów z firm, dowożenie towaru do klientów, sprawdzanie odbieranego towaru.
STAWPOL MACIEJ STAWNY, KRYSTYNA STAWNA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-24 - Długosiodło (mazowieckie)

SUWNICOWY - 2 700 - 3 600 PLN

Załadunek i rozładunek zbrojeń. Załadunek i rozładunek płyt prefabrykowych. Transport materiałów.
Fabud Wytwórnia Konstrukcji Betonowych S.A. - 2018-02-15 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 925 PLN

aktywna obsługa regionu północnej Polski; kontrahenci: hurtownie hydrauliczne, instalacyjne, budowlane, skuteczna sprzedaż, ofertowanie, budowa dystrybucji, analiza sprzedaży, raportowanie
"Moderator" Sp. z o.o. w Hajnówce - 2016-01-27 - Hajnówka (podlaskie)

ZBROJARZ - od 1 850 PLN

ZBROJENIA - PRACA DĘBICA I OKOLICE, TEREN KRAJU ORAZ SŁOWACJA.
MONT-DACH PLUS MAŁGORZATA GIL - 2016-02-03 - Wola Żyrakowska (podkarpackie)

TECHNIK LOGISTYK- PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Obsługa biura, Planowanie i zarządzanie przepływem towarów
MIR-POL MIROSŁAW ŁOPUCKI - 2016-08-23 - Strzyżewice (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (NR3995) - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów drukarni; budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami; realizacja planów sprzedaży
DRUKARNIA POZKAL SP Z O O SP K - 2015-12-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Nowy Targ (małopolskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 40 PLN

Prowadzenie zajęć z języka angielskiego.
Centrum Języków Obcych i Edukacji Tomasz Górski POLIGLOTUS - 2016-01-05 - Opole (opolskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 2 500 PLN

prace ślusarskie, spawanie
PAW STAL Paweł Komar - 2017-02-21 - Rosochate Kościelne (podlaskie)

HYDRAULIK - od 1 850 PLN

prace montażowe i remontowe instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Ogrodzieniec (śląskie)

FRYZJER / FRYZJERKA - do 2 000 PLN

Praca na stanowisku fryzjer, strzyżenia męskie, damskie, koloryzajca włosów, upięcia.
SALON KOSMETYCZNY "KASHMIR" JOANNA PRZEPIÓRKOWSKA - 2017-01-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 2 100 - 4 000 PLN

Transport krajowy.
Rafał Bitnerowski RBTrans - 2018-02-06 - Kulczyzna (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa programu magazynowego, klienta i kasy fiskalnej, układanie towau
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Długosiodło (mazowieckie)

PODINSPEKTOR - od 3 200 PLN

- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na sererach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM - 2017-10-18 - Oświęcim (małopolskie)