PODINSPEKTOR Piła oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Podinspektor w dziale finansowo-księgowym.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej MOPS w Pile w BIP w zakładce ogłoszenie o naborze.Zatrudnienie od marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.
Data publikacji: 2019-02-18
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podinspektor w dziale finansowo-księgowym.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej MOPS w Pile w BIP w zakładce ogłoszenie o naborze.Zatrudnienie od marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne + 2 lata stażu (w przypadku wykształcenia średniego) doświadczenie zawodowe związane z obsługą finansowo-księgową. Więcej informacji o zakresie obowiązków w ogłoszonym naborze na stronie internetowej MOPS w Pile w BIP w zakładce ogłoszenie o naborze.
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszonym naborem na stronie internetowej MOPS w Pile w BIP w zakładce ogłoszenia o naborze.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: Dokumenty aplikacyjne należy składać zgodnie z ogłoszonym naborem do dnia 25.02.2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.mops.pila.pl
Ulica pracodawcy: Kwiatowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.02.2019
Data dodania oferty pracy: 18.02.2019
Oferta pracy ważna do: 25.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace ogólnobudowlane, kierowca B+E, operator minikoparki
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną; 4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 5) negocjowanie warunków umów na prace geodezyjne, geologiczne; 6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000euro; 16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg i wniosków;23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 24) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000 zł;25) inne zlecone prace przez kierownika wydziału, a wynikające z zakresu zadań określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu miasta.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6742/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Urząd Miasta - 2019-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klientaPomoc w wypełnianiu wnioskówInformowanie o przepisach prawaPrzyjmowanie i rejestrowanie wnioskówWykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Chorzów (śląskie)
Obsługa kotłów wodnych.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O. - 2017-01-26 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub administracyjne, komunikatywność, bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
prace przy dociepleniu
kontakt przez OHP - 2017-10-09 - Wancerzów (śląskie)
Obsługa wózka widłowego. Obsługa wózka elektrycznego.
"ADECCO POLAND" Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
CZUWANIE NAD BEZPIECZEŃSTWEM MIESZKAŃCÓW, PACJENTÓW, ORAZ POZOSTAŁYCH OSÓB PRZEBYWAJĄCYCH NA TERENIE MIN POPRZE MONITOROWANIE OBIEKTU, KONTROLĘ OSÓB WCHODZĄCYCH I WYCHODZĄCYCH, WYKONYWANIE OBCHODÓW OBIEKTU CO 2 GODZINY, KONTAKTOWANIE SIĘ Z OCHRONĄ ZEWNĘTRZNĄ, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE KLUCZY DO POMIESZCZEŃ, DBANIE O P[PORZĄDEK W PORTIERNI , NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU, ORGANIZOWANIE STANOWISKA ZGODNIE Z ZASADAMI BHP I PPOŻ, POWIADAMIANIE PRACOWNIKÓW O PRZYBYCIU UMÓWIONYCH OSÓB, KIEROWANIE INTERESANTÓW, WSKAZYWANIE LOKALIZACJI DZIAŁÓW.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA, WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCHPRACA MIN 24 H/M-ĄC
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta kasy fiskalne
Sklep Spożywczo-Monopolowy BRACIA CYBULSCY - 2016-06-22 - Bieżuń (mazowieckie)
Sortowanie i belowanie surowców wtórnych.
EKO-WTÓR Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Wadowice (małopolskie)
Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży. Planowanie i wdrażanie nowych metod i strategii promocji.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA "ROSPUDA" W FILIPOWIE - 2017-02-17 - Filipów (podlaskie)
wg.stanowiska
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2017-02-28 - Luborzyca (małopolskie)
wg stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ATM Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Szymonków (opolskie)
Wykonywanie określonych czynności spawania konstrukcji stalowych w określonym czasie i miejscu.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Płock (mazowieckie)
Wykrawanie elementów z materiałów
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-12-17 - Płock (mazowieckie)
jw.
EXTRA GWARANT Marcin Bort - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
GREY TREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie i obsługa klientów, sprzedaż produktów spółki; m-ca pracy: Tarczyn, Konstancin, Prażmów, Baniocha, Góra Kalwaria
PROVIDENT POLSKA S.A. - 2017-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Monitoring i weryfikacja informacji dot. możliwości pozyskania środków zewnetrznych; przygotowanie dokumentów do złożenia wniosku aplikacyjnego , realizacja i rozliczenie projektów finansowanych ze środków UE; współpraca z jednastkami organizacyjnymi Powiatu oraz innymi samorządami; prowadzenie zadań inwestycyjnych Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu. Pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z listą wymaganych dokumentów - dostępna na tablicy ogłoszeń PUP lub stronie Starostwa w Biuletynie Informacji Publicznej https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2018-11-05 - Łęczna (lubelskie)
rboty wykończeniowe, montaż zabudów G-K, roboty malarskie, tynkarskie
FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA Wiktor Poloczek - 2018-02-21 - Łowkowice (opolskie)
- sprzątanie pomieszczeń biurowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Opracowywanie stategii marketingowych, pozyskiwanie reklamodawców, sponsorów, klientówna usługi świadczone przez spółkę. Planowanie, organizowanie oraz koordynowanie imprez na terenie spółki i poza nią
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Głogów (dolnośląskie)
Hydraulik, pomocnik hydraulika.Umowa o pracę na czas nieokreślony, poprzedzona okresem próbnym.
ZEN Zakład Instalacyjno-Budowlany - 2018-09-20 - Zasutowo (wielkopolskie)
produkcja złączy budowlanych, strzemion
Firma "CZARBUD" Adam Czarnuch - 2016-03-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Glównym zadaniem sprzedawcy w salonie jest praca z Klientem, również w soboty i niedziele pracujące, pracujemy w równoważnym czasie pracy.
"Ashton" Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć katechetycznych w szkole,
Zespół Szkół w Duczkach - 2017-10-17 - Duczki (mazowieckie)
Przygotowywanie potraw dla Kientów restauracji. Praca na 1/2 etatu w godz.: 09.00-22.00.
Restauracja i Pizzeria PYSZNOŚCI PO CAŁOŚCI Tomasz Gąsiorek - 2018-03-14 - Siedlce (mazowieckie)
prace z zakresu: glazura, terakota, szpachlowaie, malowanie
Usługi Remontowo - Budowlane Adam Lubiejewski - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac dociepleniowych na budynkach.Wymagane doświadczenie w zawodzie.I zmiana-godziny pracy do uzgodnieniaWynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji kandydata, do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą.
Przedsiębiorstwo UNIPRO-BUD Spółka z o.o. - 2019-01-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)