PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną; 4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 5) negocjowanie warunków umów na prace geodezyjne, geologiczne; 6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000euro; 16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg i wniosków;23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 24) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000 zł;25) inne zlecone prace przez kierownika wydziału, a wynikające z zakresu zadań określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu miasta.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6742/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną; 4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 5) negocjowanie warunków umów na prace geodezyjne, geologiczne; 6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000euro; 16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg i wniosków;23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 24) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000 zł;25) inne zlecone prace przez kierownika wydziału, a wynikające z zakresu zadań określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu miasta.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6742/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor budowlany
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe bez wymaganego stażu pracy lub średnie techniczne z wymaganym co najmniej 3 letnim stażem pracy. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: - prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, - ustawy Prawo zamówień publicznych, - Kodeksu postępowania administracyjnego, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o samorządzie gminnym; 2) umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Office (Word, Excel); 3) umiejętność obsługi programu kosztorysowego (np.: Norma); 4) posiadanie uprawnień budowlanych, 5) doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków, 6) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska.Praca pon.-pt. 7:30-15:30http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6742/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacji o przebiegu postępowania udzielają:1) Urszula Brudnowska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - pok. 211, tel. 77 40-50-333, kadry (at) kedzierzynkozle.pl,2) Bożena Kudlek - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym pok. 211, tel. 77 40-50-337, bozena.kudlek (at) kedzierzynkozle.pl.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w środowisku domowym u pacjenta
NZOZ CARITAS DIECEZJI OPOLSKIEJ - 2018-03-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
opieka nad osobami starszymi
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Złotoria (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
P.W. "Zieja". Ryszard Zieja - 2016-02-12 - Łomża (podlaskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Jarosław (podkarpackie)
wykonanie szablonów i odszycie modeli, współpraca z zleceniodawcą z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze złozoną ofertą
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bytów (pomorskie)
Kasjer sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Dąbrowa Szlachecka (małopolskie)
Obsługa sekretariatu, udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do własciwych wydziałów, przygotowywanie korespondencji, prowadzenie eweidencji przyjętych interesantów przez Starostę i jego zastępców, prowadzenie wymaganych prawem zbiorów dokumentów, przygotowywanie spotkań i posiedzeń organizowanych przez Starostę i jego zastępców
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-03-15 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Utrzymywanie czystości wyznaczonych obiektów i ich wsyposażenia, prowadzenie magazynu odzieży i magazynu środków czystości.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
wg, programu
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pomocnik brukarza
POLDIM - BUD SP. Z O.O. - 2017-06-29 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
Pełnienie obowiązków związanych z ochroną obiektów.
BEZPOL SECURE Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- przygotowywanie posiłków wg jadłospisu,- porcjowanie produktów spożywczych- właściwa organizacja pracy pracowników na zmianie
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-03-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) przygotowanie inwestycji strategicznych, a w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania;- udział w komisjach przetargowych;- przygotowanie projektów umów;- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców;- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę;- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej;- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej;- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów;- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;- zarządzanie projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. ,,Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku" .2) koordynacja i nadzór całości inwestycji- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej;- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych;- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym;- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych).3) Współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze;- wymiana informacji.4) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych;- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych;- udział w naradach koordynacyjnych.5) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji.6) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-25 - Płock (mazowieckie)
Czynności opiekuńczo-wychowawcze przy dzieciach w wieku przedszkolnym.
Niepubliczne Przedszkole "Bolek i Lolek" - 2017-12-19 - Bytów (pomorskie)
osbługa Powiatowego Zespołu Geodezyjnego i Kartograficznego, zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-01-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
naprawy blacharskie samochodów osobowych i dostawczych do 3,5T
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Radom (mazowieckie)
obsługa maszyny do produkcji ogrodzeń, podawanie materiałów, segregacja gotowych produktów
Zakład Produkcyjno-Handlowy SIATEX Artur Fert - 2016-10-13 - Zamość (lubelskie)
Kierowanie pojazde ciężarowym w transporcie międzynarodowym, załadunki, rozładunki, drobne naprawy.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
praca na placu przeładunkowym,
Prima Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-18 - Zielonka (mazowieckie)
.....
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
oferta stażu do 30rż.: Dbanie o wizerunek firmy, przyjmowanie interesantów zewnętrznych i wewnętrznych, wykonywanie prac biurowych, organizowanie zebrań konferencji, serwowanie poczęstunku dla gości, zaopatrywanie biurka w materiały biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, przetwarzanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej
EMONS POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2016-09-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Selekcja i układanie towaru w mroźni (lody, mrożonki)
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta polegająca na doradztwie rolniczym
FIRMA HANDLOWA "ROLSPEC", Marzena Ogłoszka, Jerzy Ogłoszka s.c. - 2017-10-09 - Grabów (łódzkie)
pakowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sielec-Kolonia (świętokrzyskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie brak wymagań; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskania tytułu ratownika; zakres obowiązków: nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających na hali basenowej, podejmowanie akcji i interwencji ratowniczych, udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, nadzór nad przestrzeganiem regulaminu, kontrola sprzętu ratunkowego i zaopatrzenia medycznego; praca także w dni wolne; 3/4 etatu; miejsce pracy: Kryta Pływalnia Mewa Gliwice;
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
Utrzymanie czystości w obiekcie wielkopowierzchniowym, obsługa maszyny sprzątającej. Praca w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00.
ASPEN SP. Z O. O. - 2017-03-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów
P.P.H.U ANIA ANNA SŁAPCZYŃSKA - 2018-07-24 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż towaru, obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
ZAKŁAD MIĘSNY KRZCZONÓW M. I R. DAWIDCZYK, I. STASZCZYK SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-22 - Piaski (lubelskie)