PODINSPEKTOR DO SPRAW EWIDENCJI LUDNOŚCI, EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, DOWODÓW OSOBISTYCH, SPRAW WOJSKOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Bobowo oferta pracy Urząd Gminy Bobowo
Stanowisko: PODINSPEKTOR DO SPRAW EWIDENCJI LUDNOŚCI, EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, DOWODÓW OSOBISTYCH, SPRAW WOJSKOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw: 1. w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, 2. w zakresie spraw wojskowych, 3. w zakresie udzielania zamówień publicznych, 4. w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Bobowo (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Bobowo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 12, 83-212 Bobowo, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw: 1. w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, 2. w zakresie spraw wojskowych, 3. w zakresie udzielania zamówień publicznych, 4. w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DO SPRAW EWIDENCJI LUDNOŚCI, EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, DOWODÓW OSOBISTYCH, SPRAW WOJSKOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bobowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bobowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy na podobnym stanowisku w przypadku wykształcenia średniego, umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych regulujących sprawy z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych, prawo zamówień publicznych.wymagania pożądane: znajomość zagadnień w zakresie podstawowych aktów prawnych w administracji publicznej, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność dobrej organizacji pracy, obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Bobowo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Gdańska 12, 83-212 Bobowo, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Bobowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bobowo
Adres strony pracodawcy: www.bobowo.gmina.pl
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?480b487d2c682e0abd874a983a1c604e
Podobne oferty pracy
Zadania: m. in. drukowanie dokumentów i ofert, odbieranie telefonów, potwierdzanie terminów spotkań i umówionych wizyt, wykonywanie telefonów do stałych klientów, wysyłanie maili oraz poczty, przekazywanie podstawowej informacji wraz z ofertą usług klientom odwiedzającym oddział firmy.
Spółdzielnia Socjalna dla Zdrowia w Jaświłach - 2018-12-07 - Łomża (podlaskie)
sprzątanie obiektu, pomoc malarzowi, zabezpieczaniezatrudnienie na umowę zlecenie około 60 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracu - 3 lata, dyspozycyjność w godzinach 8:00-17:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2020-02-26 - Knurów (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, szkolnych, sanitariatów i korytarzy. Okres próbny 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 14-18.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W KOBYLNICY - 2019-08-14 - Kobylnica (pomorskie)
Montaż konstrukcji budowlanych, montaż tarasu na podwórku orz nad garażem, zrobienie kładki z desek tarasowych do sauny, obudowa deską tarasową dookoła basenu. Wykształcenie zasadnicze zawodowe - budowlane. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Umiejętność czytania projektów.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Marki (mazowieckie)
obsługa poczty, programu do obsługi przesyłek
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Gdynia (pomorskie)
sporządzanie raportów i baz danych klientów z Wietnamu potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Piaseczno (mazowieckie)
sortowanie, belowanie materiałów wtórnych
EPARTNER s.c. Maciej Lipowiecki Leszek Jacek Lipowiecki - 2017-05-11 - Kowala (małopolskie)
SPRZĄTANIE TERENÓW OTWARTYCH I PLAŻ
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Sopot (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2020-06-02 - Knurów (śląskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość branży elektrycznej. Charakterysyka pracy: praca w hurtownii elektrycznej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: elektroses1 (at) gmail.com.
ELEKTRO-SES Piechula Joanna - 2017-08-22 - Rybnik (śląskie)
- prace ciesielskie,- szalowanie ścian, stropów,- demontaż szalunków, lanie
Sygutowski Usługi Budowlane Sławomir Sygutowski - 2015-11-26 - Zielona Góra (lubuskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, obsługa urządzeń kuchennych, wykonywanie poleceń szefa kuchni
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Ustroń (śląskie)
Prowadzenie spraw w zakresie świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych, w tym przygotowanie decyzji administracyjnych. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia. Szczegóły ogłoszenia o naborze dostępne są na stronie internatowej MOPS w Pile - www.mops.pila.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-03-31 - Piła (wielkopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa sekretariatu, w tym:- przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,- przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Zastępców Prezydenta,- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w systemie Mdok, sporządzanie raportów,- obsługa techniczno - biurowa,- dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinetach Zastępców Prezydenta,- przechowywanie akt i zbiorów bibliotecznych znajdujących się w gabinetach Zastępców Prezydenta,- obsługa poczty elektronicznej,- prowadzenie monitoringu spraw terminowych,- przygotowywanie odpowiedzi na pisma,- prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Zastępców Prezydenta,- przygotowanie spotkań i narad,- bieżące informowanie przełożonych o harmonogramie dnia,- kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Zastępców Prezydenta.2) obsługa interesantów, w tym:- prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,- pośredniczenie w kontaktach Zastępców Prezydenta z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek .
Urząd Miasta Płocka - 2018-11-02 - Płock (mazowieckie)
Przepakowanie towarów, prace magazynowe
PHU PATRYK NOWAKOWSKI - 2020-06-02 - Cieplewo (pomorskie)
Szycie, pakowanie, prasowanie asortymentu szwalni.
VADAIN INTERNATIONAL Sp.zo.o. - 2016-04-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie porządku na terenie szkoły
Zespół Szkół w Ugoszczy - 2019-01-28 - Ugoszcz (pomorskie)
Obróbka elementów metalowych, plastikowych do maszyn i urzadzeń, obsługa tokarki, frezowanie elementów metalowych
Zakład Prod.Usł. Polskie Rury Preizolowane Sp.z o.o. - 2017-09-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
reprezentowanie usług firmy; kontakt z klientami zagranicznymi;
Waldi sp. z o.o. - 2017-07-03 - Opole (opolskie)
- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na serwerach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM - 2017-11-30 - Oświęcim (małopolskie)
prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-04-07 - Gądki (wielkopolskie)
pomoc w montażu i demontażu instalacji sanitarnych i C.O.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MARWID - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie bazy danych nieruchomości Gminy będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych;2) prowadzenie bazy danych podmiotów, których prawo użytkowania wieczystego zostało przekształcone w prawo własności;3) regulacja zmiany okresów użytkowania wieczystego;4) przygotowywanie wykazów użytkowników wieczystych oraz nieruchomości przeznaczonych do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Gminy;5) sporządzanie informacji dotyczących wysokości wpływów z użytkowania wieczystego;6) przygotowywanie wniosku do Wydziału Zamówień Publicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dot. sporządzania operatów szacunkowych dla celów aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego;7) powiadomienie stron postępowania administracyjnego o zebraniu materiału dowodowego i możliwości zapoznania się z nim;8) przygotowywanie wypowiedzeń opłat z tytułu użytkowania wieczystego z propozycją nowej opłaty, wynikającej z operatów szacunkowych, sporządzonych w tym celu;9) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji w sprawie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku odwołania się osoby obciążonej opłatą;10) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji w sprawie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego do Sądu w przypadku zaskarżenia orzeczenia Samorządowego Kolegium Odwoławczego;11) sporządzanie przypisów dla Wydziału Podatków i Księgowości;12) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i skargi.
Urząd Miasta Płocka - 2019-06-03 - Płock (mazowieckie)
obsługa klientów, obsluga kasy fiskalnej, ekspozycja towarów, dbanie o czystość na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Chmielnik (świętokrzyskie)
Sortowanie, kalibrowanie, mierzenie, tubowanie jelit naturalnych
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wulkanizacja pojazdów,
Auto - Service Zbigniew Pest - 2018-03-07 - Radzionków (śląskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowiązków: obsługa klienta, znajomość podstaw optyki, zamawianie szkieł, soczewek kontaktowych, obsługa programów do zamawiania szkieł, prowadzenie dok. związanej z pracą; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
L & E ZAKŁAD OPTYCZNY S.C. LUCYNA GASZ, EWA GASZ - 2018-03-05 - Gliwice (śląskie)
palacz C.O + dodatkowo prace konserwatorskie
Szkoła Podstawowa im. Władysława Stanisława Reymonta w Uboczu - 2019-09-09 - Ubocze (dolnośląskie)