PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ WYDZIAŁU Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ WYDZIAŁU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie bazy danych nieruchomości Gminy będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych;2) prowadzenie bazy danych podmiotów, których prawo użytkowania wieczystego zostało przekształcone w prawo własności;3) regulacja zmiany okresów użytkowania wieczystego;4) przygotowywanie wykazów użytkowników wieczystych oraz nieruchomości przeznaczonych do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Gminy;5) sporządzanie informacji dotyczących wysokości wpływów z użytkowania wieczystego;6) przygotowywanie wniosku do Wydziału Zamówień Publicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dot. sporządzania operatów szacunkowych dla celów aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego;7) powiadomienie stron postępowania administracyjnego o zebraniu materiału dowodowego i możliwości zapoznania się z nim;8) przygotowywanie wypowiedzeń opłat z tytułu użytkowania wieczystego z propozycją nowej opłaty, wynikającej z operatów szacunkowych, sporządzonych w tym celu;9) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji w sprawie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku odwołania się osoby obciążonej opłatą;10) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji w sprawie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego do Sądu w przypadku zaskarżenia orzeczenia Samorządowego Kolegium Odwoławczego;11) sporządzanie przypisów dla Wydziału Podatków i Księgowości;12) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i skargi.

Data publikacji: 2019-06-03

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie bazy danych nieruchomości Gminy będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych;2) prowadzenie bazy danych podmiotów, których prawo użytkowania wieczystego zostało przekształcone w prawo własności;3) regulacja zmiany okresów użytkowania wieczystego;4) przygotowywanie wykazów użytkowników wieczystych oraz nieruchomości przeznaczonych do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Gminy;5) sporządzanie informacji dotyczących wysokości wpływów z użytkowania wieczystego;6) przygotowywanie wniosku do Wydziału Zamówień Publicznych oraz opisu przedmiotu zamówienia dot. sporządzania operatów szacunkowych dla celów aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego;7) powiadomienie stron postępowania administracyjnego o zebraniu materiału dowodowego i możliwości zapoznania się z nim;8) przygotowywanie wypowiedzeń opłat z tytułu użytkowania wieczystego z propozycją nowej opłaty, wynikającej z operatów szacunkowych, sporządzonych w tym celu;9) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji w sprawie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku odwołania się osoby obciążonej opłatą;10) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji w sprawie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego do Sądu w przypadku zaskarżenia orzeczenia Samorządowego Kolegium Odwoławczego;11) sporządzanie przypisów dla Wydziału Podatków i Księgowości;12) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i skargi.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku bez podjazdu dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na I piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ponadto w ciągach komunikacyjnych znajdują się schody. W budynku na I piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I OBSŁUGI KANCELARYJNEJ WYDZIAŁU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie administracji, prawa, ekonomii lub geodezji.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.);- z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 ze zm.);- z dnia 6 lipca 1982 roku o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2018 r. poz. 1916 ze zm.);- z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 ze zm.);- z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r. poz. 725 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 14 czerwca 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 04.06.2019

Oferta pracy ważna do: 14.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?29fe7b7b3e2d7dd7d4edcab2aefded33

Podobne oferty pracy

HODOWCA ZWIERZĄT FUTERKOWYCH - od 13 PLN

wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Dębowiec (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR - od 2 250 PLN

praca z interesantem, obsługa systemu kolejkowego, redagowania pism, obsługa E-obiegu
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Mława (mazowieckie)

PRACOWNIK SERWISÓW(NR 1541) - od 1 850 PLN

1. Utrzymywanie czystości z użyciem środków dezynfekcyjnych2. Obsługa sprzętu do utrzymania czystości
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW- PROWADZENIE I OBSŁUGA ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO - od 1 850 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie średnie lub wyższe, pożądane wyższe ze specjalnością archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją współczesną; znajomość konkretnych przepisów określonych w ogłoszeniu o naborze; umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-10-13 - Knurów (śląskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH, BRYGADZISTA - 4 000 - 5 000 PLN

kontakty z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KLASYFIKATOR JAJ, DROBIU I PIERZA - od 2 250 PLN

ocena jaj wylęgowych (wygląd skorupy, stan komory powietrznej,widoczność żółtkai tarczki zarodkowej oraz obecność krwistych i obcych ciał), oznaczanie jaj wylęgowych za pomocą odpowiednich stempli. Ułożenie jaj na tacach wylęgowych i wsunięcie na wózki wylęgowe. Prowadzenia dokumentacji związanej z klasyfikacją jaj. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad BHP i PPoż.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Wyszyny Kościelne (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - od 1 850 PLN

przygotowywanie materiałów do instalacji, montaż urządzeń instalacyjnych, obsługa narzędzi i elektronarzedzi monterskich
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Lubaczów (podkarpackie)

DORADCA KLIENTA - do 1 850 PLN

Sprzedaż usług i produktów naszego klienta, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów.
WORK SERVICE S.A. - 2016-08-23 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - do 1 850 PLN

wykonywanie robót ziemnych, niwelacja terenu
"TRANS-BUD CZARNA" SP. Z O.O. W CZARNEJ - 2016-11-09 - Czarna (podkarpackie)

STYLISTKA PAZNOKCI - do 13 PLN

wykonywanie manicure i pedicure, przedłużanie paznokci, zdobienie paznokci, dezynfekcja narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Chorzów (śląskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 1 750 PLN

roboty malarskie klatek schodowych
PPHU Zakład Usług Budowlanych Janusz Przygocki - 2015-12-10 - Chechło Pierwsze (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

sprzatanie
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Świętochłowice (śląskie)

OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ KL. III - od 3 200 PLN

obsługa koparki jednonaczyniowej kl. III
P.P.H.U. "JACK-SYSTEM" JACEK LASOTA - 2018-04-06 - Lubin (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 2 500 PLN

Obsługa klienta na kasie i sali sprzedaży, rozładunek towaru, wypiek pieczywa, prace porządkowe.
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWCA WÓZKA PODNOŚNIKOWEGO - od 2 000 PLN

Transport, kompletacja wyrobów w pomieszczeniach magazynowych, składowanie na regalach, załadunki na środki transportu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Sieradz (łódzkie)

STOLARZ - od 2 500 PLN

praca na stanowisku stolarza
ODNOWA Spółdzielnia Produkcyjno Usługowo Handlowa - 2019-04-26 - Pszczyna (śląskie)

TECHNIK - od 2 400 PLN

utrzymanie sprawności technicznej eksploatowanych systemów łączności, prowadzenie dokumentacji
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-05-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MANITU - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
D. A. GLASS DOROS TEODORA - 2016-09-22 - Rogoźnica (podkarpackie)

WYCHOWAWCA - od 2 100 PLN

Praca z dziećmi w placówce opiekuńczo-wychowawczej.
DOM DZIECKA NR 4 W ŁODZI - 2018-01-17 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

-Przetwórstwo orzechów arachidowych, pakowanie, etykietowanie, czyszczenie maszyn,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy.
De Graaf Poland Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Ornasowo (pomorskie)

PRACOWNIK SOLARIUM - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa klienta,- obsługa urządzeń solaryjnych,- obsługa sauny,- sprzedaż kosmetyków, karnetów,- obsługa kasy fiskalnej,- rejestr telefoniczny klienta,- dbanie o porządek i higienę.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

INŻYNIER MECHANIK - od 3 000 PLN

Prowadzenie projektów związanych z wykonywaniem i wdrażaniem nowych narzędzi, współpraca z firmami zagranicznymi.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE KRAK-OLD Sp.zo.o. - 2016-02-04 - Skawina (małopolskie)

SPRZEDAWCA W PUNKCIE FAST FOOD (KEBAB) - od 2 000 PLN

Wykonywanie dań, obsługa klienta, dbanie o miejsce pracy, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Dobra organizacja pracy.
KEBAB SEBASTIAN PAŁCZYŃSKI - 2017-09-26 - Osie (kujawsko-pomorskie)

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA SALONIE Z PŁYTKAMI - od 15 PLN

- Utrzymanie czystości na salonie z płytkami. - Wynagrodzenie: 15,00 zł brutto/godz. Praca na umowę zlecenie.- Wymgana umiejętność sprzątania. Kontakt osobisty (ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 604-139-990) w godz.: 9:00-16:00.
DOMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-05 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA - MAGAZYNIER (O) - od 2 000 PLN

załadunek i wyładunek samochodu ciężarowego i dostarczenie towaru do klienta
WIA-LAN Langer i Wiatr Sp.j. Zakład Zaopatrzenia Ogrodniczego i Rolniczego - 2017-11-07 - Tarnów (małopolskie)

FORMIERZ WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - do 13 PLN

ręczne wykładanie części na formach z materiałów wyspecyfikowanych w procesach technologicznych, obcinanie, obróbka wykańczająca, stosowanie dokumentacji techniczno-technologicznej i konstrukcyjnej
Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-11-17 - Mielec (podkarpackie)

KALIBRATOR JELIT NATURALNYCH - od 2 800 PLN

praca przy nakładaniu jelit na rurki, paski, kalibracja - ustalanie średnicy jelit naturalnych
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Czechów (lubuskie)


Wybierz powiat