PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2020-06-02
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
danePracodawcy_nip: 6311001507
danePracodawcy_regon: 000526297
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 17.06.2020r. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Knurów".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 17.06.2020r
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Knurów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940849
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 17.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8387685e6d2250c8d5184f8e8d691878
Podobne oferty pracy
•Naprawy, remonty, konserwacje: samochodów ciężarowych, ładowarek, żurawi samojezdnych, wózków widłowych•Bieżące usuwanie awarii i usterek •Sprawdzanie stanu technicznego pojazdów
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2019-09-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa i serwowanie dań, utrzymanie czystości
LES NOMADES RENE TSIKAMPOUNGUI - 2018-08-28 - Łódź (łódzkie)
Praca w magazynie z art. spożywczymi
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Chorzów (śląskie)
PIELEGNACJA, ZBIÓR I OBRÓBKA DRZEW ORAZ PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO TRANSPORTU
NORDPOL TREES SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Czaplin Mały (zachodniopomorskie)
1) udział w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów decyzji:a) o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę;b) o pozwoleniu na rozbiórkę wraz z zatwierdzeniem projektu rozbiórki;c) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;e) o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości, w przypadku konieczności wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych z określeniem granic niezbędnej potrzeby oraz warunków korzystania z sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości;f) o zmianie pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;g) o przeniesieniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, za zgodą strony, na rzecz której decyzja została wydana, na rzecz innego podmiotu, jeżeli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) o uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez właściwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;i) o uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikających z art. 145 Kodeksu postępowania administracyjnego, w wyniku wznowienia postępowania administracyjnego na żądanie strony lub z urzędu;j) na żądanie wnoszącego wniosek, odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzającej wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;2) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących udzielania odstępstwa lub odmawiania udzielenia odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletności i zgodności projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;4) przyjmowanie zgłoszeń:a) zamiaru rozbiórki budynków i budowli, także obiektów i urządzeń budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy obiektów wymagających pozwolenia na rozbiórkę;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy budowy objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;c) zamiaru wykonania robót budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy wykonywania robót budowlanych objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;d) zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;5) prowadzenie rejestru wniosków:a) o pozwolenie na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwolenie na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji:a) o pozwoleniu na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) o pozwoleniu na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zgłoszeń: zamiaru budowy i wykonania robót budowlanych oraz rozbiórki budynków i budowli oraz zmiany sposobu użytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę/o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz kopii rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z wyjątkiem rejestrów dotyczących terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gazów płynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemności do 7,0 m3;12) wydawanie zaświadczeń:a) o samodzielności lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne niż mieszkalne;b) potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem się do ich treści;14) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;15) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.
Urząd Miasta Płocka - 2020-09-11 - Płock (mazowieckie)
Rozładunek, dowóz towarów do klienta.
F.P.H.U. RADOMIR sp.j. Mirosław i Bożena Sobolewscy - 2018-04-13 - Czyżew (podlaskie)
- racjonalne gospodarowanie powierzonym zasobem lokali użytkowych (garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych),- prowadzenie pełnej ewidencji zasobów lokali użytkowych (garaży, stanowisk postojowych i boksów motocyklowych) z podległego terenu działania,- przygotowanie pełnej dokumentacji najmu wolnego lokalu użytkowego zgodnie z wydaną dyspozycją,- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi,- przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów, - udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję,- wykonywanie innych czynności związanych z problematyką w ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy poleconych przez bezpośredniego zwierzchnika oraz Dyrekcję.- sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych,- udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia, - sporządzanie sprawozdań, informacji oraz wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
rozwożenie pieczywa
PIEKARNIA I. B. Mroczkowscy s.c. - 2017-07-25 - Puńsk (podlaskie)
dbanie o czystość lokalu, obsługa gości, parzenie kawy, podawanie napojów, przyrządzanie sałatek i przekąsek
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Sosnowiec (śląskie)
Wg Programu Stazu
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaz książek i art papierniczych, przyjmowanie i rozpakowywanie towaru, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Sieradz (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Grodziszcze (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji : planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności;Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych;Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców;Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej;Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową.Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach.Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej.Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy.Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia.Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta.Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej.Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej.Prowadzenie ewidencji:Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych;Protokołów przeprowadzonych kontroli.Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny;Planu obrony cywilnej;Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu.Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu.Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna.Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy.Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych.Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie.Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku; Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych; Aktualizacja i opracowanie Programu; Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.
Urząd Gminy Stegna - 2018-11-26 - Stegna (pomorskie)
Pakowanie towarów i przygotowanie do wysyłki, dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem, obsługa skanera magazynowego
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2020-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
pracownik restauracji
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Utrzymywanie w sprawności zasobów informatycznych, w szczególności nadzór nad sprzętem, oprogramowaniem systemowym i narzędziowym:- ustalenie przyczyn niesprawności,- przygotowanie niezbędnego sprzętu lub oprogramowania do usunięcia usterki,- usunięcie niesprawności,- prowadzenie wykazu części zamiennych i akcesoriów komputerowych zakupowanych przez Oddział Teleinformatyki,2) Dokonywanie przeglądów, interwencji serwisowych i konserwacji:- zarządzanie aplikacją służącą do inwentaryzacji stacji roboczych i oprogramowania,- analiza zasobów podlegających serwisowi lub konserwacji,- zgromadzenie sprzętu,- wymiana.3) Nabywanie, dystrybucja i instalowanie środków informatycznych.4) Zabezpieczenie sprawności funkcjonowania telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej, zakup telefonów i telefaksów, przekazywanie ich do użytkowania.5) Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na usługi telekomunikacyjne.6) Zapewnienie sprawnego działania Infokiosków.7) Obsługa multimedialna narad i konferencji.8) Prowadzenie spraw w zakresie: zabezpieczenia konserwacji i serwisów systemów syganalizacji pożarów ( SAP ), systemów gaszenia gazem (SUG), urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach i lokalach Urzędu oraz mechanizmu sterowania zegarem na wieży Ratusza.9) Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń klimatyzacyjnych oraz systemów gaszenia gazem.10) Współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej w zakresie podłączenia i obsługi urządzeń kopiujących.11) Szkolenia pracowników Urzędu z zakresu obsługi sprzętu komputerowego oraz używanych aplikacji.12) Przygotowywanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami pracy systemów i podsystemów w szczególności w zakresie bezpieczeństwa.13) Współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, określeniu istotnych postanowień umowy na dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i papierniczych, nadzór nad realizacją umowy w zakresie technicznym.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-13 - Płock (mazowieckie)
praca na stanowisku obsługowym, sprzątanie na terenie szkoły, wewnątrz oraz na zewnątrz budynku
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W STARGARDZIE - 2019-06-10 - Stargard (zachodniopomorskie)
dowożenie półproduktów/komponentów na linie montażowe
GI GROUP Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Radomsko (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i układanie towaru, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków dla dzieci przedszkolnych
Przedszkole Niepubliczne Magiczna Kraina Agnieszka Pawlak - 2017-06-14 - Nowa Wola (mazowieckie)
Asystentka lub higienistka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Tarnów (małopolskie)
SZLIFOWANIE ODLEWÓW ŻELIWNYCH;miejsce pracy: Mosbach (Niemcy); dojazd we własnym zakresie; zakwaterowanie zapewnia pracodawca; I umowa na okres próbny 1 m-c, następnie na czas określony; dwie zmiany; możliwość pracy w soboty
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY MAREK KULIK - 2018-07-23 - Niemcy (Niemcy)
mechanika samochodowa, posługiwanie się narzędziami samochodowymi jak podnośnik, spawarka.Naprawianie, podnoszenie do demoontazu kół, naprwa zawieszenia, układu kierowniczego, wydechowego.Kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
koszenie trawy, grabienie liści, cięcie żywopłotów, wycinka chwastów, drzew i krzewów, zamiatanie chodników
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych (praktycznych), prace przygotowawcze związane ze szkoleniami, przygotowywanie dokumentacji do Instytutu Spawalnictwa.
Centrum Kształcenia Spawaczy "RADIIS" E. Kądziołka, M. Ogonowska s.c. - 2016-02-16 - Nisko (podkarpackie)
Praca na budowach związana z wykonywanieminstalacji sanitarnych, wentylacyjnych, kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
OBOWIĄZKI :Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności: -szacowanie wartości inwestycyjnych i innych zamówień celem zabezpieczenia wymagań środków finansowych na realizację w budżecie gminy,-przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla inwestycji i usług związanych z wykonywaniem budżetu gminy, w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy, - prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych przez Urząd Gminy Białe Błota w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,- przygotowywanie inwestycji w zakresie pozyskania dokumentów formalno-prawnych niezbędnych do jej rozpoczęcia,-współpraca z inspektorami nadzoru wszystkich branż podczas zadań inwestycyjnych,- kompletowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, przede wszystkim w zakresie inwestycji drogowych, kubaturowych i oświetlenia ulicznego,
Urząd Gminy Białe Błota - 2016-11-15 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
spawanie zbiorników i konstrukcji stalowych; system czasu pracy: jednozmianowy czterodniowy (poniedziałek-czwartek); Kontakt przez pocztę: Komnino 8, 76-213 Gardna Wielka; Praca na okres próbny: okres próbny 3 miesiące; kontynuacja umowy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KOMNINO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-03 - Komnino (pomorskie)