PŁYTKARZ/KAFELKARZ Reda oferta pracy Zakład Ogólnobudowlany "Czesbud" Czesław Miotk
Stanowisko: PŁYTKARZ/KAFELKARZ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca na budowie. Miejsce pracy: Trójmiasto. Forma kontaktu z Pracodawcą: kontakt telefoniczny.
Data publikacji: 2017-04-19
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ogólnobudowlany "Czesbud" Czesław Miotk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 49 C, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na budowie. Miejsce pracy: Trójmiasto. Forma kontaktu z Pracodawcą: kontakt telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PŁYTKARZ/KAFELKARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pomocniczy robotnik budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ogólnobudowlany "Czesbud" Czesław Miotk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Gdańska 49 C, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Reda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Reda
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 49 C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik budowlany
Data dodania oferty pracy: 19.04.2017
Oferta pracy ważna do: 18.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pilnowanie i sprzątanie przydzielonego rejonu. Zastępowanie dozorcy nocnego.
Zespół Szkół - 2016-06-01 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
prace budowlane
Stanex-Bud Niedźwiecki Stanisław - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
ZGODNY ZE STANOWISKIEM
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO MONTAŻOWE LUBTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Samotrzask (mazowieckie)
wykonywanie i montaż zbrojeń na budowie oraz szalunków systemowych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Radom (mazowieckie)
Zakres prac: kompletowanie i przygotowanie towarów do wysyłki; zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem w trakcie transportu do odbiorcy. Zadania zawodowe: rozkładanie towarów na półkach magazynowych; kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem / specyfikacją; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem; obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AGRICOLA TOMASZ KOZŁOWSKI - 2018-02-06 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Szpachlowanie ścian, sufitów, wykonywanie stiuków, malowanie ścian i sufitów malarskim agregatem, zabudowy g/k, sufity i ściany g/k, praca z wełną mineralną. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Tatarska 9, następnie według zleceń we Wrocławiu i okolicach
IHOBUD SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
-OBSŁUGA KLIENTÓW,- PRZEBIERANIE I WYKŁADANIE OWOCÓW I WARZYW,- OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,- PRACE PORZĄDKOWE.SZUKAMY PRACOWNIKÓW DO SKLEPÓW W RZESZOWIE NA UL. BOHATERÓW 5 I NA UL. STOJAŁOWSKIEGO 19.NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI” (ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY Z DN. 10.05.2018 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH DZ. U. Z 2018 R. POZ. 1000)ADMINISTRATOREM DANYCH JEST FRAC HANDEL SP. Z O.O. AUTO-MARKET S.K.A. Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE, KOD POCZTOWY 35-959 RZESZÓW, UL. LWOWSKA 6. DANE ZBIERANE SĄ DLA POTRZEB OBECNEJ REKRUTACJI, A W PRZYPADKU WYRAŻENIA PRZEZ PANIĄ/PANA WYRAŹNEJ I DOBROWOLNEJ ZGODY TAKŻE DLA POTRZEB PRZYSZŁYCH REKRUTACJI. DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE W CELU POZ
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż szaf sterowniczych
GUTELEKTRIKER - GUTKOWSKI TOMASZ - 2017-04-28 - Kotarwice (mazowieckie)
wg zawodu
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Wyszosław i Mirosława Teślik - 2017-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Płytkowanie ścian i posadzek
Piotr Górski USŁUGI INŻYNIERSKO -BUDOWLANE " BUDMISTRZ " - 2018-03-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-prasowanie konfekcji damskiej
GINA ZPH - 2016-05-06 - Ostrożanka (świętokrzyskie)
obsługa maszyn do produkcji- tłocznie, walcarki (przezbrajanie i regulacja), rejestrowanie urobku do systemu, nadzór nad jakością produkowanych wyrobów, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej i jakościowej
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB S.A. - 2017-09-01 - Palikówka (podkarpackie)
do uzgodnienia
UNIMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
zdobinie czakoladowych figurek, pzrygotowanie masy cukierniczej, pakowanie asortymentu do kartonów. prac pomiędzy 6.oo a 22.oo ( 154 godzin w miesiącu)
DOMINO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Układanie płytek
DANIEL HOJAN KRONOS - 2018-07-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zapoznanie się z obsługą klientów Obwodowego Urzędu Miar w Kętrzynie w zakresie kontrolimetrologicznej przyrządów pomiarowych (legalizacji, wzorcowania, sprawdzenia) z dziedziny:- masy np. wagi nieautomatyczne, wzorce masy,- termodynamiki np. instalacje pomiarowe do cieczy innych niż woda, zbiorniki pomiarowe, - prędkości np. taksometry elektroniczne.
Okręgowy Urząd Miar w Gdańsku – Oliwie - 2016-08-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sprzętu ogrodniczego, koszenie trawników, pielęgnacja zieleni
Architektura Zieleni MALWA Beata Kwiatosz - 2017-03-01 - Prószków (opolskie)
nauka obsługi programów księgowych KPiR, KH, analizy kont, obsługa programów e - deklaracja, faktury, zapoznanie się z obiegiem dokumentacji księgowej, archiwizacja dokumentacji księgowej, księgowanie dokumentacji do ewidencji ryczałtowej i VAT
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klienta na hali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, kontrola dat przydatności do spożycia , uzupełnianie cen towarów.Praca w wymiarze 1/2 etatu
TESCO (POLSKA ) SP. Z O.O. - 2016-03-04 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Praca przy mięsie w strojach ochronnych w temp. 9'C.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Praca w serwisie ogumenia. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-18.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW PRZEMYSŁOWYCH LAK H.ADAMSKI, J.LACH, T.KNIE SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Dbanie o bezpieczeństwo systemów informatycznych w jednostce; Prowadzenie analizy stanu technicznego użytkowanego sprzętu komputerowego; Dbanie o utrzymanie optymalnego poziomu technologicznego systemów informatycznych jednostki.- Wynagrodzenie: 2826 zł/brutto. Mianowanie czas nieokreślony.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania stawiane kandydatom określone w ustawie z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2016 r., poz. 713):1. obywatelstwo polskie,2. nieposzlakowana opinia, niekaralność, pełnia praw publicznych,3. bardzo dobry stan zdrowia, wysoka sprawność fizyczna i psychiczna,4. wykształcenie minimum wyższe zawodowe o kierunku informatyczno- technicznym,5. uregulowany stosunek do służby wojskowej,6. doświadczenie zawodowe oraz znajomość zagadnień informatycznych będą dodatkowymi atutami,7. komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, samodzielność.
ARESZT ŚLEDCZY W KATOWICACH - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego stażu pracy. 1. posiadanie doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarządzaniu i rozliczaniu projektów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych lub programów krajowych), 2. mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku w administracji samorządowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projektów, zamówień publicznych, 4. znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów/projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych, 5. znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, 6. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiejętność pracy w zespole oraz organizowania pracy własnej i innych osób, także pod presją czasu, 8. zdolności analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, operatywność, odporność na stres, 10. samodzielność, zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, dyspozycyjność, 11. znajomość języka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych programów zagranicznych i krajowych na realizację projektów dostępnych dla Gminy. 2. Analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadzór i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczególnych projektów realizowanych przez Gminę. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogramów rzeczowo-finansowych umów. 5. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów, sporządzanie wniosków do budżetu w związku z finansowaniem zadań ze środków zewnętrznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów. 7. Przygotowywanie wniosków o płatność lub innych dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie działań promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Współpraca z administracją rządową i samorządową, przedsiębiorcami oraz innymi organizacjami, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, które mogą być wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsiębiorczości i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich planów, czy innych programów gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowań planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze. 14. Współpraca oraz koordynacja kontaktów krajowych i zagranicznych, w tym udziału w stowarzyszeniach i związkach. 15. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw związanych zamówieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pełny etat warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 zł brutto), prawdopodobny termin rozpoczęcia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnym podpisem, 2. życiorys curriculum vitae - opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załączono do ogłoszenia, kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe załączono do ogłoszenia, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na określonym stanowisku, oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Besku, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych Dokumenty należy składać w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urzędzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje dzień wpływu dokumentów do Urzędu. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
GMINA BESKO - 2018-11-16 - Besko (podkarpackie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów z produkcji. Załadunek na samochód.
"AQUER" M.Dyba, J. Kram, Spółka jawna - 2017-04-24 - Bochnia (małopolskie)
Praca na lini produkcyjnej, praca fizyczna. Umowa o dzieło, następnie umowa o pracę na okres próbny. Praca na dwie zmiany w godz. 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
ANKRA Sp. z o. o. Zabrze - 2016-06-10 - Gliwice (śląskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Prace ogólnobudowlane (murowanie, gładź, płytki, malowanie).
Usługi Ogólnobudowlane Rafał Kuliński w Pile - 2016-03-11 - Piła (świętokrzyskie)
Udzielanie pomocy personelowi szpitalnemu w pielęgnowaniu chorych, pomoc przy ich transporcie oraz utrzymanie w czystości i porządku wyznaczonych pomieszczeń szpitalnych, zapewnienie transportu pacjentów oraz różnego rodzaju materiałów medycznych i niemedycznych. Praca od pn do pt w godz. 7.00-14.35. Praca na terenie oddziałów szpitalnych i Izby Przyjęć w szpitalu w Wilkowicach.
SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ - 2016-11-09 - Wilkowice (śląskie)
Rozwożenie pzresyłek kurierskich na terenie woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)