OPERATOR MASZYN DROGOWYCH Mrągowo oferta pracy ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI
Stanowisko: OPERATOR MASZYN DROGOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie robót drogowych, ziemnych i budowlanych;wykonywanie obsługi technicznej i przygotowywanie walca do prac ziemnych i budowlanych
Data publikacji: 2021-04-16
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodkowskiego 2A, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie robót drogowych, ziemnych i budowlanych;wykonywanie obsługi technicznej i przygotowywanie walca do prac ziemnych i budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: OPERATOR MASZYN DROGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2810
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: operator maszyn drogowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Operator walców drogowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI
danePracodawcy_nip: 7421962119
danePracodawcy_regon: 362256555
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Młodkowskiego 2A, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: mrągowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2810
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964896
Ulica pracodawcy: Młodkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|834202
Zawód wykonywany przez pracownika: operator maszyn drogowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.04.2021
Oferta pracy ważna do: 15.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?84f70c04154c3e9d56b66a082714d84a
Podobne oferty pracy
toczenie elementów metalowych
SPÓŁDZIELNIA PRACY MOTORYZACYJNO-METALOWA - 2016-07-21 - Zagórów (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)
Kompletowanie, pakowanie wyrobów do odpowiednich opakowań (wg przyjętych norm). Układanie zapakowanych kartonów, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem. Sprzątanie, segregowanie odpadów. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy itp. Około 153 godziny pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 5:00-21:00.
Art Vending Sp. z o.o. Oddział w Płocku - 2020-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego, koszenie i inne prace gospodarcze.
GARDA SP. Z O.O. SP. K. - 2021-03-17 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)
nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych; sporządzanie raportów; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP; prowadzenie ewidencji odebranych oświadczeń; odpowiedzialność za jakość oraz poprawność przygotowywanych i składanych dokumentów; wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę (znajomość języku ukraińskiego jest wymagana do prowadzenia procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych)
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Szlifierz metali
TECH-MON MONIKA CIECHOMSKA - 2020-06-16 - Ogorzelice (mazowieckie)
Murarz
Firma Handlowo- Usługowa Krzysztof Michałek - 2021-05-06 - Paszowa (podkarpackie)
Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)
przyjmowanie rezerwacji, odbiór e-maili, odpisywanie potwierdzeń, odbiór telefonów, obsługa komputera,
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2018-08-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe na terenie Dworca Głównego PKP
PLATFORMA USŁUG JERZY PIECHOWIAK - 2019-12-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni włoskiej
PUH STANEX - 2016-12-13 - Jaworzno (śląskie)
- Współpraca z Analitykami Biznesowymi, Project Managerami, zespołami programistycznymi, - Planowanie testów, wykonywanie testów, raportowanie, - Analiza wyników testowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż kosmetyków
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Bielawa (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)
montaż systemów wentylacji i klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
czyszczenie toalet, sprzątanie biur, ciągów komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola jakości agenta na podstawie globalnych metod, sprawdzanie indywidualnych połączeń i zgłoszeń agentów pod względem jakości, analizowanie negatywnych i pozytywnych opinii z analizy CSAT, tworzenie raportów na temat jakości pracy agenta, regularne spotkania z agentami w celu omówienia wyników, szkolenia miękkie agentów odnośnie obsługi klienta
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie samochodu służbowego, koszenie trawy, utrzymanie zieleni, prace porządkowe, pomoc w organizowanych wydarzeniach i eventach dot. działalności placówki.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Realizacja obowiązków służby BHP, prowadzenie dokumentacji kadrowej.Ustalanie uprawnień pracowniczych i przygotowywanie dokumentów rozliczeniowo-płacowych, obsługa systemu Płatnik.Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wynikających z przepisów (m.in. ZUS, GUS).Miejsce wykonywania pracy Powiatowy Urzęd Pracy w Bolesławcu .Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy.Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.Szkodliwe warunki pracy - nie występują.II. ZADANIA SZCZEGÓŁOWEWnioskowanie i dokonywanie zamówień dostaw i usług zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przygotowywanie projektów umów związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi w dziale.Prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki techniczne, środki czystości, sprzęt biurowy oraz paliwo.Prowadzenie rejestru zamówień o wartości do 30 000 euro. Nadzór nad utrzymaniem pomieszczeń i sprzętu we właściwym stanie technicznym.Wnioskowanie i zlecanie odpowiednim jednostkom przeprowadzanie konserwacji sprzętu biurowego, maszyn i urządzeń.Nadzór nad terminowym dokonywaniem opłat związanych z funkcjonowaniem urzędu.Prowadzenie działań związanych z oszczędnym gospodarowaniem środkami budżetowymi urzędu.Prowadzenie analizy wydatków rozmów telefonicznych i zużycia energii.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.Odbieranie, opisywanie i podpisywanie dokumentów finansowych (faktur, rachunków).Wystawianie not księgowych.Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dla działu finansowego.Zamawianie druków i formularzy na podstawie wniosków z pozostałych działów.Zamawianie pieczęci, wizytówek, oraz prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci.Koordynowanie oznaczeń poszczególnych pomieszczeń urzędu oraz prawidłowości danych zamieszczanych na tablicach informacyjnych.Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu.Przygotowywanie projektów zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Przygotowywanie projektów szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Opracowywanie i wdrażanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Monitorowanie obiektu pod względem ochrony przeciwpożarowej. Kontrolowanie wyposażenia apteczek na terenie urzędu. Przydzielanie pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Monitorowanie terminowości obowiązkowych szkoleń bhp oraz badań lekarskich pracowników i stażystów. Współpraca z innymi komórkami w urzędzie. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu. Kompletowanie dokumentów osobowych, wydawanie skierowań na badania lekarskie, na przeszkolenie BHP, kierowanie do centralnego rejestru skazanych zapytania o karalność. Prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy. Kompletowanie dokumentów i kierowanie do ZUS wniosków emerytalno-rentowych.Przekazywanie do ZUS wymaganych informacji i dokumentów ubezpieczeniowych. Prowadzenie ewidencji kar. Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników. Gromadzenie i modyfikowanie aktualnych składników płacy pracowników. Ustalanie uprawnień do wypłaty nagrody tzw. trzynastki". Ustalenie uprawnień pracowniczych do wysługi lat i nagród jubileuszowych. Ewidencjonowanie wniosków o nagrody, dodatki specjalne, dodatki z FP, odprawy emerytalne itp. Sporządzanie wykazów osób objętych przeszeregowaniem i awansem wraz z rozliczeniem skutków finansowych. Przekazywanie dokumentacji do działu finansowego celem dokonywania naliczeń płac i innych świadczeń pracowniczych. Kontrola dyscypliny pracy. Sporządzanie list obecności. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i delegacji służbowych. Prowadzenie kart czasu pracy.Opracowywanie projektów planów urlopowych oraz nadzór nad jego realizacją.Prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami okresowymi pracowników. Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań. Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów oraz staży. Organizowanie szkoleń grupowych pracowników oraz kierowanie na szkolenia indywidualne. Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Zaznajomienie się z sprawami prowadzonymi przez sekretariat i zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z art. 23711 § 1 kodeksu pracy, w tym między innymi: wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.),przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,organizowanie przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom zdrowia lub życia pracowników poprzez poprawę warunków BHP,opracowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy (instrukcji, procedur, sprawozdań, rejestrów),organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP,prowadzenie postępowania po wypadkach i zdarzeniach wypadkowych oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, aktualizowanie i przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego,monitorowanie i interpretowanie przepisów dotyczących BHP,współpraca z PIP, SANEPID, Państwową Strażą Pożarną, lekarzem medycyny pracy sprawującym opiekę nad pracownikami PUP.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2020-07-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Murarz
Firma Handlowo- Usługowa Krzysztof Michałek - 2021-05-06 - Paszowa (podkarpackie)
Wychowanie i nauczanie i opieka nad dziećmi w wieku 2,5 - 6 lat. Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wychowawczych.Praca na umowę na czas nieokreslony na dwie zmiany.Dyspozycyjność: (7-15; 9-17).Sala C
RENATA LISZKA "ZIARENKO" - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; wymagana dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, pracowitość; zakres obowiązków: obsługa boiska podczas treningów i rozgrywek ligowych, koszenie, malowanie linii, rozmieszczanie siatek, drobne prace konserwatorskie, otwieranie i zamykanie obiektu, dbałość o ład i porządek w budynku socjalnym i na terenie obiektu, dbałość o dobry stan murawy; umowa zlecenie; praca w dni wolne; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice Stadion sportowy
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2019-08-14 - Gliwice (śląskie)
praca w ośrodku
Interfer sp. z o.o. - 2019-04-23 - Łeba (pomorskie)
Murarz
Firma Handlowo- Usługowa Krzysztof Michałek - 2021-05-06 - Paszowa (podkarpackie)
Nauczanie języka angielskiego dzieci oraz młodzieży.
CENTRUM NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH PAULINA BAJEROWSKA - 2020-08-21 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż towarów, kontakt z Klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Murarz
Firma Handlowo- Usługowa Krzysztof Michałek - 2021-05-06 - Paszowa (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Mleczków (mazowieckie)