OPERATOR MASZYN DROGOWYCH Mrągowo oferta pracy ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI


Największy wybór odzieży

Stanowisko: OPERATOR MASZYN DROGOWYCH

Wynagrodzenie: od 4 800 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie robót drogowych, ziemnych i budowlanych;wykonywanie obsługi technicznej i przygotowywanie walca do prac ziemnych i budowlanych

Data publikacji: 2021-04-16

Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młodkowskiego 2A, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie robót drogowych, ziemnych i budowlanych;wykonywanie obsługi technicznej i przygotowywanie walca do prac ziemnych i budowlanych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: OPERATOR MASZYN DROGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2810

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: operator maszyn drogowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Operator walców drogowych

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI

danePracodawcy_nip: 7421962119

danePracodawcy_regon: 362256555

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie

Adres pracodawcy:
Młodkowskiego 2A, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: mrągowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2810

Gmina pracodawcy: Mrągowo

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Mrągowo

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964896

Ulica pracodawcy: Młodkowskiego

Numer budynku pracodawcy: 2A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|834202

Zawód wykonywany przez pracownika: operator maszyn drogowych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 16.04.2021

Oferta pracy ważna do: 15.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?84f70c04154c3e9d56b66a082714d84a

Podobne oferty pracy

TOKARZ W METALU - od 1 850 PLN

toczenie elementów metalowych
SPÓŁDZIELNIA PRACY MOTORYZACYJNO-METALOWA - 2016-07-21 - Zagórów (wielkopolskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)

SKŁADACZ PAKOWACZ - do 17 PLN

Kompletowanie, pakowanie wyrobów do odpowiednich opakowań (wg przyjętych norm). Układanie zapakowanych kartonów, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem. Sprzątanie, segregowanie odpadów. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy itp. Około 153 godziny pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 5:00-21:00.
Art Vending Sp. z o.o. Oddział w Płocku - 2020-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

Sprzątanie terenu zewnętrznego, koszenie i inne prace gospodarcze.
GARDA SP. Z O.O. SP. K. - 2021-03-17 - Zamość (lubelskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 4 839,28 PLN

nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych; sporządzanie raportów; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP; prowadzenie ewidencji odebranych oświadczeń; odpowiedzialność za jakość oraz poprawność przygotowywanych i składanych dokumentów; wykonywanie innych prac zleconych przez pracodawcę (znajomość języku ukraińskiego jest wymagana do prowadzenia procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych)
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Piaseczno (mazowieckie)

SZLIFIERZ METALI - od 17 PLN

Szlifierz metali
TECH-MON MONIKA CIECHOMSKA - 2020-06-16 - Ogorzelice (mazowieckie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)

RECEPCJONISTA - od 2 300 PLN

przyjmowanie rezerwacji, odbiór e-maili, odpisywanie potwierdzeń, odbiór telefonów, obsługa komputera,
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2018-08-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 19 PLN

prace porządkowe na terenie Dworca Głównego PKP
PLATFORMA USŁUG JERZY PIECHOWIAK - 2019-12-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - DO PRZUCZENIA - od 2 000 PLN

Przygotowywanie potraw kuchni włoskiej
PUH STANEX - 2016-12-13 - Jaworzno (śląskie)

SENIOR QA ENGINEER - do 13 000 PLN

- Współpraca z Analitykami Biznesowymi, Project Managerami, zespołami programistycznymi, - Planowanie testów, wykonywanie testów, raportowanie, - Analiza wyników testowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSULTANT - od 14 PLN

sprzedaż kosmetyków
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Bielawa (dolnośląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)

MONTAŻYSTA SYSTEMÓW WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACJI - od 1 850 PLN

montaż systemów wentylacji i klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 250 PLN

czyszczenie toalet, sprzątanie biur, ciągów komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Poznań (wielkopolskie)

AGENT KONTROLI JAKOŚCI (NR 3628) - 2 250 - 4 900 PLN

kontrola jakości agenta na podstawie globalnych metod, sprawdzanie indywidualnych połączeń i zgłoszeń agentów pod względem jakości, analizowanie negatywnych i pozytywnych opinii z analizy CSAT, tworzenie raportów na temat jakości pracy agenta, regularne spotkania z agentami w celu omówienia wyników, szkolenia miękkie agentów odnośnie obsługi klienta
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

RZEMIEŚLNIK - 2 700 - 2 900 PLN

Prowadzenie samochodu służbowego, koszenie trawy, utrzymanie zieleni, prace porządkowe, pomoc w organizowanych wydarzeniach i eventach dot. działalności placówki.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

INSPEKTOR POWIATOWY - od 2 600 PLN

Realizacja obowiązków służby BHP, prowadzenie dokumentacji kadrowej.Ustalanie uprawnień pracowniczych i przygotowywanie dokumentów rozliczeniowo-płacowych, obsługa systemu Płatnik.Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wynikających z przepisów (m.in. ZUS, GUS).Miejsce wykonywania pracy Powiatowy Urzęd Pracy w Bolesławcu .Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy.Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.Szkodliwe warunki pracy - nie występują.II. ZADANIA SZCZEGÓŁOWEWnioskowanie i dokonywanie zamówień dostaw i usług zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przygotowywanie projektów umów związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi w dziale.Prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki techniczne, środki czystości, sprzęt biurowy oraz paliwo.Prowadzenie rejestru zamówień o wartości do 30 000 euro. Nadzór nad utrzymaniem pomieszczeń i sprzętu we właściwym stanie technicznym.Wnioskowanie i zlecanie odpowiednim jednostkom przeprowadzanie konserwacji sprzętu biurowego, maszyn i urządzeń.Nadzór nad terminowym dokonywaniem opłat związanych z funkcjonowaniem urzędu.Prowadzenie działań związanych z oszczędnym gospodarowaniem środkami budżetowymi urzędu.Prowadzenie analizy wydatków rozmów telefonicznych i zużycia energii.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.Odbieranie, opisywanie i podpisywanie dokumentów finansowych (faktur, rachunków).Wystawianie not księgowych.Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dla działu finansowego.Zamawianie druków i formularzy na podstawie wniosków z pozostałych działów.Zamawianie pieczęci, wizytówek, oraz prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci.Koordynowanie oznaczeń poszczególnych pomieszczeń urzędu oraz prawidłowości danych zamieszczanych na tablicach informacyjnych.Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu.Przygotowywanie projektów zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Przygotowywanie projektów szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Opracowywanie i wdrażanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Monitorowanie obiektu pod względem ochrony przeciwpożarowej. Kontrolowanie wyposażenia apteczek na terenie urzędu. Przydzielanie pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Monitorowanie terminowości obowiązkowych szkoleń bhp oraz badań lekarskich pracowników i stażystów. Współpraca z innymi komórkami w urzędzie. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu. Kompletowanie dokumentów osobowych, wydawanie skierowań na badania lekarskie, na przeszkolenie BHP, kierowanie do centralnego rejestru skazanych zapytania o karalność. Prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy. Kompletowanie dokumentów i kierowanie do ZUS wniosków emerytalno-rentowych.Przekazywanie do ZUS wymaganych informacji i dokumentów ubezpieczeniowych. Prowadzenie ewidencji kar. Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników. Gromadzenie i modyfikowanie aktualnych składników płacy pracowników. Ustalanie uprawnień do wypłaty nagrody tzw. trzynastki". Ustalenie uprawnień pracowniczych do wysługi lat i nagród jubileuszowych. Ewidencjonowanie wniosków o nagrody, dodatki specjalne, dodatki z FP, odprawy emerytalne itp. Sporządzanie wykazów osób objętych przeszeregowaniem i awansem wraz z rozliczeniem skutków finansowych. Przekazywanie dokumentacji do działu finansowego celem dokonywania naliczeń płac i innych świadczeń pracowniczych. Kontrola dyscypliny pracy. Sporządzanie list obecności. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i delegacji służbowych. Prowadzenie kart czasu pracy.Opracowywanie projektów planów urlopowych oraz nadzór nad jego realizacją.Prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami okresowymi pracowników. Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań. Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów oraz staży. Organizowanie szkoleń grupowych pracowników oraz kierowanie na szkolenia indywidualne. Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Zaznajomienie się z sprawami prowadzonymi przez sekretariat i zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z art. 23711 § 1 kodeksu pracy, w tym między innymi: wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.),przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,organizowanie przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom zdrowia lub życia pracowników poprzez poprawę warunków BHP,opracowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy (instrukcji, procedur, sprawozdań, rejestrów),organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP,prowadzenie postępowania po wypadkach i zdarzeniach wypadkowych oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, aktualizowanie i przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego,monitorowanie i interpretowanie przepisów dotyczących BHP,współpraca z PIP, SANEPID, Państwową Strażą Pożarną, lekarzem medycyny pracy sprawującym opiekę nad pracownikami PUP.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2020-07-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - do 2 100 PLN

Wychowanie i nauczanie i opieka nad dziećmi w wieku 2,5 - 6 lat. Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wychowawczych.Praca na umowę na czas nieokreslony na dwie zmiany.Dyspozycyjność: (7-15; 9-17).Sala C
RENATA LISZKA "ZIARENKO" - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSERWATOR - do 14,7 PLN

Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; wymagana dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, pracowitość; zakres obowiązków: obsługa boiska podczas treningów i rozgrywek ligowych, koszenie, malowanie linii, rozmieszczanie siatek, drobne prace konserwatorskie, otwieranie i zamykanie obiektu, dbałość o ład i porządek w budynku socjalnym i na terenie obiektu, dbałość o dobry stan murawy; umowa zlecenie; praca w dni wolne; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice Stadion sportowy
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2019-08-14 - Gliwice (śląskie)

RECEPCJONISTA - od 3 500 PLN

praca w ośrodku
Interfer sp. z o.o. - 2019-04-23 - Łeba (pomorskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 2 200 - 3 000 PLN

Nauczanie języka angielskiego dzieci oraz młodzieży.
CENTRUM NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH PAULINA BAJEROWSKA - 2020-08-21 - Bełchatów (łódzkie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

Prowadzenie rachunkowości finansowej zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów, bieżąca kontrola zapisów księgowych, kontrolowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Zabrze (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 860 PLN

sprzedaż towarów, kontakt z Klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Stargard (zachodniopomorskie)

618U PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Mleczków (mazowieckie)


Wybierz powiat