Praca Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy Wipro IT Services Poland Sp. z o.o., które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 32 ofert pracy Wipro IT Services Poland Sp. z o.o..

następna strona
SENIOR SERVICE DESK ENGINEER WITH SWEDISH - 6 000 - 8 000 PLN

Rozwiązywanie problemów i doświadczenie w obsłudze resetowania i środowiska Lotus NotesRozwiązywanie problemów na komputerach stacjonarnych i aplikacjach opakowanych (MS Office, Adobe itp.)Rozwiązywanie problemów z łącznością VPN, modemami, routerami bezprzewodowymiRozwiązywanie problemów przy użyciu narzędzi zdalnego sterowaniaRozwiązywanie problemów związanych z resetem hasła.Godziny pracy: 6-14, 14-22, 22-6 od poniedziałku do niedzieli.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2020-09-07 - Gdańsk (pomorskie)

SENIOR/LEAD SERVICE DESK ENGINEER WITH SWEDISH - 7 000 - 9 000 PLN

Koordynacja działań związanych z satysfakcją klienta / menedżera wiedzy i kierownika ds. eskalacji / incydentów i upewnia się, że są one zgodne. Zarządzanie wiedzą na poziomie organizacyjnym i zespołowym. Przeprowadzanie przeglądów zgłoszeń i analiz zgłoszeń oczekujących z kierownikiem zespołu. Przeglądanie eskalacji i wdrażanie działań naprawczych i zapobiegawczych. Zarządzanie działaniami zgodnie z Planem doskonalenia usług (SIP) i Planem ciągłego doskonalenia (CIP) Nadzorowanie pracy całego zespołu wraz z jego menadżerem.Praca w systemie 3 zmianowym, w godz. 6-14, 14-22, 22-6 od poniedziałku do niedzieli.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2020-09-07 - Gdańsk (pomorskie)

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 5 500 PLN

Kontakt z użytkownikami biznesowymi, rozwijanie programów diagnostycznych oraz ich wdrażanie, zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodzących zapytań i problemów związanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprzętem, odpowiadanie na zapytania z zakresu IT w profesjonalny sposób, prowadzenie korespondencji z nowymi użytkownikami, prowadzenie klienta przez proces rozwiązywania problemów, obsługa programów diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwiązania problemu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz kontakt z klientem w celu weryfikacji rozwiązania problemu, tagowanie problemów oraz sortowanie ich, wsparcie użytkowników na 1 i 2 linii z użyciem kanałów społecznościowych, praca z bazami danych
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Gdańsk (pomorskie)

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 7 300 PLN

Obsługa, klasyfikacja i nadzór zleceń w systemie do zarządzania zgłoszeniami, odpowiadanie na zapytania z zakresu IT, zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodzących zapytań i problemów związanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprzętem, analiza problemów i wprowadzanie nowych rozwiązań. Przyjmowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach Klientów, prowadzenie klienta przez proces rozwiązywania problemów, obsługa programów diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwiązania problemu. Ułatwienie komunikacji pomiędzy naszymi filiami i współpraca z innymi oddziałami IT i dostawcami w celu szybkiego rozwiązywania problemów ITrozwiązywanie problemów technicznych oraz kontakt z klientem w celu weryfikacji rozwiązania problemu
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Gdańsk (pomorskie)

ANALITYK SERVICE DESK - do 4 900 PLN

Kontakt z użytkownikami biznesowymi, odpowiadanie na zapytania z zakresu IT w profesjonalny sposób, zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodzących zapytań i problemów związanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprzętem, analiza problemów i wprowadzanie nowych rozwiązań, prowadzenie korespondencji z nowymi użytkownikami, prowadzenie klienta przez proces rozwiązywania problemów, obsługa programów diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwiązania problemu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz kontakt z klientem w celu weryfikacji rozwiązania problemu.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Gdańsk (pomorskie)

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 7 065 PLN

Kontakt z użytkownikami biznesowymi, odpowiadanie na zapytania z zakresu IT w profesjonalny sposób, zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodzących zapytań i problemow związanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprzętem, prowadzenie korespondencji z nowymi użytkownikami, prowadzenie klienta przez proces rozwiązywania problemów, obsługa programów diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwiązania problemu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz kontakt z klientem w celu weryfikacji rozwiązania problemu.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)

IT SERVICE DESK ADMINISTRATOR WITH DUTCH - do 6 000 PLN

• Kontakt B2B w języku holenderskim• Odpowiadanie użytkownikom na zapytania z zakresu IT w profesjonalny sposób • Zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodzących zapytań i problemów związanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprzętem• Odpowiadanie na telefony, e-maile, wiadomości od użytkownikówszukających pomocy• Zadawanie pytań, aby określić charakter problemu• Prowadzenie klienta przez proces rozwiązywania problemów• Obsługa programów diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwiązania problemu• Rozwiązywanie problemów technicznych• Kontakt z klientami w celu weryfikacji rozwiązania problemu• Uzyskiwanie informacji zwrotnej od klientów• Praca w systemie zmianowym w projekcie 24/7
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Warszawa (mazowieckie)

IT SERVICE DESK ADMINISTRATOR - do 6 000 PLN

• Kontakt B2B w języku norweskim• Odpowiadanie użytkownikom na zapytania z zakresu IT w profesjonalny sposób • Zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia dla przychodzących zapytań i problemów związanych z systemami komputerowymi, oprogramowania i sprzętem• Odpowiadanie na telefony, e-maile, wiadomości od użytkownikówszukających pomocy• Zadawanie pytań, aby określić charakter problemu• Prowadzenie klienta przez proces rozwiązywania problemów• Obsługa programów diagnostycznych, w celu zidentyfikowania i rozwiązania problemu• Rozwiązywanie problemów technicznych• Kontakt z klientami w celu weryfikacji rozwiązania problemu• Uzyskiwanie informacji zwrotnej od klientów• Praca w systemie zmianowym w projekcie 24/7
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)

ADMINISTRATOR SERVICE DESK - do 7 500 PLN

Tworzenie, przypisywanie, kategoryzacja, priorytetyzacja, eskalacja, śledzenie, zamykanie zgłoszeń. Udzielanie informacji zwrotnej zgodnie z regulacjami SLA. Odbieranie połączeń telefonicznych, e-maili i wiadomości w wyznaczonym czasie pracy. Rozwiązywanie problemów technicznych zgodnie z wymogami KEDB i przestrzeganie procedur SOP/SOW. Identyfikcja trendów zgłoszeń i przekazywanie ich do drugiej lini wsparcia , TL w razie potrzeby. Tworzenie i kategoryzowanie zgłoszeń powiązanych.Monitorowanie rozwiązań i akutualizacja KB. Przekazanie informacji zwrotnej użytkownikowi w celu potwierdzenie rozwiązania problemu. Przygotowanie MIS zgodnie z wymogami. Przekazywanie zgloszenia do PRG w razie braku rozwiązania przez level 2. Przypisywanie zgłoszeń do odpowiednich grup wsparcia.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Gdańsk (pomorskie)

następna strona