Praca URZ膭D GMINY SUCHY D膭B - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy URZ膭D GMINY SUCHY D膭B, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy URZ膭D GMINY SUCHY D膭B.
1)Kierowanie dzia艂alno艣ci膮 Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej oraz reprezentowanie go na zewn膮trz. 2)Realizacja zada艅 w zakresie pomocy spo艂ecznej, 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczni贸w i innych wynikaj膮cych z przepis贸w prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki. 3)Organizacja pracy w GOPS na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, zapewniaj膮ca sprawne wykonywanie zada艅. 4)Przestrzeganie dyscypliny finans贸w publicznych przy 艣cis艂ej wsp贸艂pracy ze skarbnikiem gminy i g艂贸wnym ksi臋gowym GOPS. 5)Organizacja pracy socjalnej o艣rodka pomocy spo艂ecznej.6)Nadz贸r merytoryczny nad prac膮 pracownik贸w i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracownik贸w. 7)Analizowanie i ocenianie zjawisk powoduj膮cych zapotrzebowanie na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅. 8)Udzielanie informacji, wskaz贸wek i pomocy w trudnych sytuacjach 偶yciowych osobom potrzebuj膮cym. 9)Wsp贸艂dzia艂anie z instytucjami, organizacjami spo艂ecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zak艂adami pracy w celu realizacji zada艅 spo艂ecznych. 10)Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialno艣膰 za maj膮tek GOPS. 11)Przygotowanie i sk艂adanie informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych funkcjonowania GOPS. 12)Pozyskiwanie 艣rodk贸w pozabud偶etowych, w tym unijnych na dzia艂alno艣膰 O艣rodka. 13)Informowanie prze艂o偶onego o stanie prowadzonych spraw i zaistnia艂ych problemach. 14)Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwi膮zywania Problem贸w Spo艂ecznych. 15)Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 i zarz膮dze艅 dot. dzia艂alno艣ci O艣rodka. 16)Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez W贸jta Gminy Suchy D膮b.
URZ膭D GMINY SUCHY D膭B - 2020-04-30 - Suchy D膮b (pomorskie)
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowi膮cej podstaw臋 do sporz膮dzenia list p艂ac dla pracownik贸w Urz臋du Gminy oraz nauczycieli, obs艂ugi i administracji szk贸艂,sporz膮dzanie w systemie komputerowym w programie kadrowo-p艂acowym list p艂ac, list zasi艂k贸w ZUS , zestawie艅 do list, p艂acowych, kart wynagrodze艅, kart zasi艂kowych, kart podatkowych, naliczanie i terminowe odprowadzanie do Urz臋du Skarbowego miesi臋cznych zaliczek na podatek dochodowy od os贸b fizycznych, sporz膮dzanie rocznych rozlicze艅 podatkowych,sporz膮dzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, sporz膮dzanie i wydawanie pracownikom druk贸w RM, sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu stanowiska pracy.
URZ膭D GMINY SUCHY D膭B - 2019-06-18 - Suchy D膮b (pomorskie)