STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Suchy Dąb oferta pracy URZĄD GMINY SUCHY DĄB

Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Wynagrodzenie: 3 400 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzenia list płac dla pracowników Urzędu Gminy oraz nauczycieli, obsługi i administracji szkół,sporządzanie w systemie komputerowym w programie kadrowo-płacowym list płac, list zasiłków ZUS , zestawień do list, płacowych, kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, kart podatkowych, naliczanie i terminowe odprowadzanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych,sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, sporządzanie i wydawanie pracownikom druków RM, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska pracy.

Data publikacji: 2019-06-18

Lokalizacja: Suchy Dąb (pomorskie)

Pracodawca: URZĄD GMINY SUCHY DĄB

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzenia list płac dla pracowników Urzędu Gminy oraz nauczycieli, obsługi i administracji szkół,sporządzanie w systemie komputerowym w programie kadrowo-płacowym list płac, list zasiłków ZUS , zestawień do list, płacowych, kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, kart podatkowych, naliczanie i terminowe odprowadzanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych,sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, sporządzanie i wydawanie pracownikom druków RM, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suchy Dąb

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suchy Dąb

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe preferowany kierunek ekonomiczny, 2) znajomość podstaw księgowości, 3) umiejętność obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, 4) znajomość przepisów ustawy o: finansach publicznych, rachunkowości, samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych.2. Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,2) umiejętność pracy w zespole,3) komunikatywność. Miejsce pracy: Suchy Dąb. Kontakt: Urząd Gminy 83-022 Suchy Dąb, ul. Gdańska 17

Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY SUCHY DĄB

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV), 2)list motywacyjny,3) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,4) kwestionariusz osobowy,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub pocztą na adres Urząd Gminy 83-022 Suchy Dąb, ul. Gdańska 17 z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowejw terminie do dnia 26 czerwca 2019 r. /do godz.15.00/.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2012018 , poz.1260 ze zm.). dnia 2019.06.17 Wójt Gminy Suchy Dąb /-/ Henryka KrólOŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia procesu rekrutacji...(data, podpis)KLAUZULA INFORMACYJNA1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Suchy Dąb.2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor (at) cbi24.pl.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej.4. Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacyjnego lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) ww. Rozporządzenia. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:-żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.-cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.-wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. ..(data, podpis)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Suchy Dąb

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Suchy Dąb

Ulica pracodawcy: Gdańska

Numer budynku pracodawcy: 17

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2019

Data dodania oferty pracy: 18.06.2019

Oferta pracy ważna do: 26.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e573c2712a498302e04143c5953d5ec

Podobne oferty pracy

961U - KELNER - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Radom (mazowieckie)

NAUCZYCIEL - od 2 100 PLN

Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w świetlicy szkolnej, Zajecia rewalidacyjne
Zespół Szkół Specjalnych - 2017-09-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

przygootowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Legnica (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA (ART 150 F) - od 2 100 PLN

Opieka nad dziećmi, praca pedagogiczna z dziećmi, czynności porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Lublin (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

- wpisywanie do bazy danych kandydatów- kontakt z klientem, obsługa korespondencji- obsługa osób pracujących za granicą- prace biurowe, odbieranie telefonów, robienie zestawień, przyjmowanie dokumentów, pisanie na komputerze- kontakt z oddziałami
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)

OPERATOR DZIAŁU MONTAŻU - od 2 300 PLN

Montaż manualny siedzeń samochodowych, zapewnienie ciągłości produkcji, przestrzeganie standardów pracy, które istnieją w firmie.Wynagrodzenie 2300,00 zł brutto + premia frekwencyjna 400,00 zł brutto + częściowy zwrot kosztów dojazdu - maksymalnie 200,00 zł brutto. Miejsce wykonywania pracy: Wykroty (gmina Nowogrodziec). Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00
Agencja Pracy Tymczasowej HR Work Polska Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Wykroty (dolnośląskie)

POMOC LABORATORYJNA - od 1 850 PLN

Pobór próbek na budowie,Sporządzanie raportów z badań.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Brudzewo (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIEGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 000 PLN

- Prowadzenie ewidencji wydatków ,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Prowadzenie spraw kadrowych,Kontakt:- telefon: 58 683 90 89- E-mail: gops (at) pszczolki.plTERMIN SKŁADANIA APLIKACJI - 26.02.2016r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-02-17 - Pszczółki (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 2 180 PLN

przewóz towarów w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zalesie (lubelskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Pracownik obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Choszczno (zachodniopomorskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - 3 000 - 4 000 PLN

Mile widziane doświadczenie w budowlance, praca na wysokości. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą. Praca na terenie całej Polski.
ABM INVEST KRZYSZTOF MERTA - 2018-11-28 - Rybnik (śląskie)

NAUCZYCIEL PLASTYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ - od 910 PLN

prowadzenie zajęć plastyki w klasach IV - VI szkoły podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr. 1 im.Janusza Korczaka - Lądek Zdrój - 2016-08-30 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - do 3 500 PLN

1. prowadzenie spraw osobowych pracowników,2. przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych,3. wnioskowanie o wypłacanie nagród jubileuszowych,4. kierowanie pracowników na wstępne i okresowe badania lekarskie,5. przyjmowanie i ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników PZS Nr 1,6. sporządzanie sprawozdań GUS i innych dotyczących pracowników PZS Nr 1,7. prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych PZS Nr 1,8. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu np. ZUS Rp- 7 dla byłych i obecnych pracowników PZS Nr 1,9. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10. sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 02 luty 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2018-01-22 - Krzyżowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 6379) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. .
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

LEKARZ WETERYNARII - 2 000 - 3 000 PLN

leczenie zwierząt
Agata Rucińska Firma Handlowo Usługowa "TORTOX" - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. C+E - do 5 500 PLN

Praca w transporcie międzynarodowym w systemie jedno lub dwutygodniowym
Firma Transportowo - Usługowo - Handlowa " Max - Trans " Jacek Puzio - 2016-07-07 - Mielec (podkarpackie)

KONSERWATOR URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH - od 2 250 PLN

konserwacja urządzeń melioracyjnych, koszenie , odmulanie rowów oraz naprawa rurociągów drenarskich
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Zawidz Kościelny (mazowieckie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - do 2 200 PLN

Opróżnienie pojemników na odpady komunalne i selektywne, umowa zlecenie, praca 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 6-22, kontakt z pracodawcą telefoniczny: 71-39-05-142 lub mailowy: pojemniki.wywozy (at) trans-formers.com.pl, oferta dostępna w sali B
Przedsiębiorstwo Higieny Komunalnej TRANS-FORMERS WROCŁAW Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - do 1 850 PLN

Operator sprzętu budowlanego - operator koparko-ładowarki. Wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B, uprawnienia na koparko-ładowarki.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mysłowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 538 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świodczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.
Poczta Polska S.A. Centrum Poczty Oddział Rejonowy - 2016-11-29 - Banie (zachodniopomorskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 10 PLN

Obsługa infolinii doradztwo, sprzedaż aktualnych usług i produktów. I zmiana 14-20 3/4 etatu 10zł/h pn-pt
GRUPA PROGRES SP. Z O.O. SP. K. - 2016-03-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PP/ MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 3 500 PLN

Malowanie konstrukcji stalowych przy użyciu pompy malarskiej.
Total Serwis Janusz Baran - 2019-06-17 - Świdnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie i ekspozycja towarów
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warta (łódzkie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 900 PLN

Prace porządkowe.
KOZŁOWSKA MAGDALENA PARTNER - 2018-03-16 - Ponięcice (śląskie)

KSIĘGOWY/A - do 3 000 PLN

Dekretowanie i księgowanie dokumentów, analizy kont i rozrachunków, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 607 663 233 lub e-mail: pck.wroclaw.kadry (at) gmail.com
DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)