STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 6379) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 6379)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. .
Data publikacji: 2018-10-16
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 6379)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi Wymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- znajomość prawa upadłościowego i naprawczego- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe Wymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty16 października 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszcz Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- przy rozpatrywaniu ofert brana jest pod uwagę data stempla pocztowego- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 02.10.2018
Oferta pracy ważna do: 16.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I KOSZTORYSÓW W INSTALACJI SANITARNYCH, ZGODNIE Z WARUNKAMI UMÓW I ZAPYTAŃ PRZETARGOWYCHPRZYGOTOWYWANIE KALKULACJI I OFERT CENOWYCH W ZAKRESIE INSTALACJI SANITARNYCHWERYFIKACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I ZASTOSOWANYCH ROZWIĄZAŃ,KONTAKTY Z PRODUCENTAMI, DOSTAWCAMI I PODWYKONAWCAMI (WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW ORAZZAMAWIANIE MATERIAŁÓW),BIEŻĄCA OBSŁUGA REALIZOWANYCH PRZEZ SPÓŁKĘ BUDÓW,
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa urządzenia wysokociśnieniowego do udrażaniania kanalizacji. Obsługa kamery TV do rewizji kanalizacji. Około 115 godzin w miesiącu, dyspozycyjność: przez calą dobę. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Robotnicza 20/13. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie biura, obieg dokumentów, kontakt z interesantami
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Żary (lubuskie)
sprzedaż produktów przez telefon, informowanie o produktach, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowanie elementów konstrukcji do malowania , przygotowanie odpowiedniej proporcji powłok lakierniczych, dobór odpowiedniej dyszywg. specyfikacji producenta farb, wykonanie operacji malowania, kontrola jakości wykonanego malowania za momocą tzg. grzebienia, miernika grubości.
PBG HUMAN RESOURCES Sp.z.o.o. - 2017-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Magazyn art fryzjerskich, praca na magazynie ( oklejanie produktów polskimi naklejkami )
EURO-FRYZ S.C. - 2017-06-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru
DarMar Spółka Cywilna Florek Dariusz, Gabrysz Marek - 2018-10-11 - Wisła Wielka (śląskie)
prace zbrojarskie
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta , prasowanie, maglowanie, pranie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe" EKO-TAN" w Morągu - 2017-10-06 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych 3 lata, znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word, Excel; zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestniczenie w pracy komisji przetargowej, analiza zapotrzebowania pod kątem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przepisów wewnętrznych, miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-06-29 - Gliwice (śląskie)
Praca fizyczna przy rozładunku i praca fizyczna przy opracowywaniu ładunku pocztowego, przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych zadań.
Poczta Polska S. A. - 2016-08-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie poradnictwa i terapii dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej. Prowadzenie działalności diagnostyczno- konsultacyjnej, której celem jest pozyskiwanie , szkolenie i kwalifikowanie osób zgłaszających gotowość pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej , rodziny zastępczej niezawodowej oraz prowadzenia rodzinnego domu dziecka. Szkolenie i wspieranie psychologiczne osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą. Konsultowanie dokonywanej przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej oceny sytuacji dziecka
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2016-10-04 - Bytów (pomorskie)
Stolarz
Zakład Stolarski Kupiec Henryk - 2017-10-20 - Szczucin (małopolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Zwanowice (opolskie)
1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności: zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami, zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,7) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Sprzątanie klatek schodowych w blokach na osiedlu Ługi.
Firma Handlowo - Usługowa Agnieszka Biernacka - 2016-04-27 - Otwock (mazowieckie)
Obsługa klientów na stoisku: mięso - wędliny; ser, ryby, prace porządkowe na stanowisku pracy. praca w godz. 6-14, 10-18
"CARREFOUR POLSKA" Sp. zo.o. - 2017-09-04 - Opole (opolskie)
dostawa towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Słubice (lubuskie)
obsługa klienta, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Żuromin (mazowieckie)
Pomoc przy sortowaniu towarów, przy pakowaniu zamówień, przenoszenie towarów w magazynie, rozładowywanie/ załadowywanie pojazdów.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Błonie (mazowieckie)
produkcja opakowań dla zakładów krawieckich; praca w systemie 2 lub 3-zmianowym
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Pabianice (łódzkie)
NAUCZYCIEL W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Publiczna Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Bynowie - 2018-06-25 - Bynowo (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie zawodowe- techniczne, znajomość obsługi maszyn CNC, znajomość programu Solid Cam. Obróbka CNC na frezarce elementów form wtryskowych, udział w modyfikacjach form i narzędzi, wykonywanie elektrod grafitowych i miedzianych w zależności od potrzeb technologicznych. Wykonywanie niezbędnych przeglądów maszyny CNC, które umożliwią prawidłową eksplantację (zgodną z DTR), dbanie o czystość swojego miejsca pracy oraz otoczenia.
Silesia Plastic Sp. z.o.o/Antolin Silesia Spółka z o.o. - 2017-05-30 - Strzelin (dolnośląskie)
-Przewóz materiałów na trasach krajowych,-Kontakt telefoniczny 600-390-279 lub 602-138-459
PUBLICZNY TRANSPORT ZAROBKOWY MYSZKA KRZYSZTOF - 2016-04-11 - Wielgłowy (pomorskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Obsługa teczek spraw w obiegu bieżącym w tym: udostępnianie akt, przyjmowanie zwrotów akt, włączanie dokumentów do akt, konserwacja i weryfikacja akt.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sulęcin (lubuskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wiadrowo (mazowieckie)