KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Suchy Dąb oferta pracy URZĄD GMINY SUCHY DĄB
Stanowisko: KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz. 2)Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki. 3)Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań. 4)Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym GOPS. 5)Organizacja pracy socjalnej ośrodka pomocy społecznej.6)Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników. 7)Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń. 8)Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym. 9)Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych. 10)Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS. 11)Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS. 12)Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka. 13)Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach. 14)Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych. 15)Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka. 16)Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Suchy Dąb.
Data publikacji: 2020-04-30
Lokalizacja: Suchy Dąb (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY SUCHY DĄB
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz. 2)Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki. 3)Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań. 4)Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym GOPS. 5)Organizacja pracy socjalnej ośrodka pomocy społecznej.6)Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników. 7)Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń. 8)Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym. 9)Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych. 10)Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS. 11)Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS. 12)Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka. 13)Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach. 14)Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych. 15)Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka. 16)Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Suchy Dąb.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suchy Dąb
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suchy Dąb
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw strategii i planowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1)Wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.). 2)Staż pracy: 3 lata w pomocy społecznej. 3)Znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, finansów publicznych, samorządu gminnego, ochrony danych osobowych. 4)Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. 5)Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 6)Nieposzlakowana opinia7)Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. 8)Obywatelstwo polskie,9)Znajomość obsługi komputera.2.Wymagania dodatkowe:1)Umiejętność kierowania zespołem pracowników. 2)Umiejętność praktycznego stosowania obowiązujących przepisów. 3)Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych. 4)Umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych. 5)Predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu. 6)Bardzo dobra organizacja czasu pracy. 7)Aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności. 8)Znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych i innych środków pozabudżetowych przeznaczonych na statutową działalność Ośrodka. 9)Prawo jazdy kat. B.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY SUCHY DĄB
danePracodawcy_nip: 5931090485
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny2)życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, 3)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia4)klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych wg wzoru stanowiąceg5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6)podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7)oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowiskuWymagane dokumenty należy składać do dnia 07.05.2020 r. do godz. 15.00 osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na adres : gmina (at) suchy-dab.pl lub pocztą na adres Urząd Gminy w Suchym Dębie ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, z dopiskiem: Oferta pracy na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchym Dębie .Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Suchy Dąb).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: gdański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2204
Gmina pracodawcy: Suchy Dąb
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Suchy Dąb
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0174540
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121302
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw strategii i planowania
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.05.2020
Oferta pracy ważna do: 07.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f7698b9938d1c7806d93bcec4e8addbe
Podobne oferty pracy
kontakt z pracownikami, tłumaczenie dokumentów pracowników, rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
obsługa administracyjna biura, rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
sprowadzanie owoców mango z Egiptu - znajomość rynku Egipskiego - umiejętność negocjacji cen - pozyskiwanie i fakturowanie kontrahentów - prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
prace montażowe na lini produkcyjnej
Elgat sp. z o.o. - 2019-10-03 - Tanowo (zachodniopomorskie)
Kierowanie personelem, praca w systemie 2 zmianowym, w godzinach 06.00-14.00 (od poniedziałku do soboty), 14.00-21.00 (od poniedziałku do czwartku), 1 niedziela pracująca - raz na dwa miesiące - 3 godziny.
MD s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska - 2018-05-16 - Gościszów (dolnośląskie)
wykonywnaie obowiązków kierownika w nowopowstającym sklepie; nadzorowanie pracy pozostalego personelu,
FRUKT-PORHEM D. i H. POROWSCY SP. JAWNA - 2016-12-05 - Czarnowąsy (opolskie)
nadzór nad salą produkcyjną oraz dotrzymywanie terminowości napływających zleceń od kontrahentów
P.H.U."EGRO" EWELINA ZNAJMIECKA - 2015-12-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych w blokach mieszkalnych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "SOMAR" S.C. MAREK URBAN, CZESŁAW SOBOLEWSKI - 2018-09-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych oraz ofert w swoim zakresie działania; przygotowywanie ofert na wykonanie prac w branży elektrycznej; praca z dokumentacją techniczną i formalno-prawną inwestycji i remontów w swoim zakresie działania; prowadzenie kontraktów w zakresie branży elektrycznej; analiza kosztów ponoszonych na prowadzone kontrakty; organizacja i nadzór nad pracami branży elektrycznej; optymalizowanie zakupów materiałów i usług niezbędnych dla realizacji powierzonych zadań; prowadzenie niezbędnej dokumentacji inwestycyjnej, remontowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; nadzór nad pracami podwykonawców prac branży elektrycznej; rozliczanie zobowiązań wynikających z usług świadczonych na rzecz Spółki przez podwykonawców; współuczestniczenie w raportowaniu zarządczym.
"MEGAZEC" sp. z o.o. w Bydgoszczy - 2020-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
NADZOROWANIE I PROWADZENIE BUDÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, KILKULETNIE DOŚWIADCZENIE
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy-bezpośredni nadzór nad podwykonawcami-koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów etapów robót i rozliczeń -bieżące raportowanie o przebiegu prac
POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O. - 2019-07-29 - Lębork (pomorskie)
KIEROWANIE SKLEPEM, KONTROLA WDRAŻANIA OKREŚLONYCH DZIAŁAŃ PRZY WSPÓŁPRACY Z KIEROWNIKIEM REGIONU, KIEROWANIE ZESPOŁEM
MARTES SPORT SP. Z O.O. - 2018-01-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
palenie w kotłach c. o., utrzymywanie porządków w kotłowniach, rozładunek koksu
Dom Dziecka im.Janusza KorczakaDarłowo ,ul. Morska 78 - 2015-11-17 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Rekrutacja pracowników, przygotowywanie pracowników do pracy, szkolenia pracowników, wdrażanie pracowników. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Rekrutacja do nowo otwieranego biura w Pile. Godziny pracy: pn. - pt. 09.00 - 17.00, sb. 09.00 - 13.00.
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE Monika Jaroszewicz - 2017-09-04 - Piła (łódzkie)
obsługa kadrowo-personalna pracowników wraz z prowadzeniem dokumentacji kadrowej, poszukiwanie pracowników z zagranicy, uczestnictwo w międzynarodowych giełdach pracy i konferencjach, współpraca z firmami zagranicznymi. Do tych celów jest koniecznośc wyjazdów służbowych
Sp.z o.o.Lexsstal - 2018-09-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pełna odpowiedzialność za prawidłowe działanie serwisu:rejestracja napraw, nadzór nad pracownikami, doractwo techniczne dla klientów, raportowanie, wsparcie w naprawach, nadzór nad dokumentacją. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia
"ADECCO POLAND" SP. Z O.O. (Agencja Zatrudnienia nr KRAZ 364) - 2017-03-10 - Pruszków (mazowieckie)
j.w
"SPOŁEM" WSS Warszawa Wola - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie powierzchnimalowanie i układanie paneligładż itp.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Pawliczka (mazowieckie)
Kierowanie pracą brygady roboczej, nadzorowanie, czytanie projektów
KAROTO Karolina Bednarczyk - 2019-02-15 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie biura firmy, prace organizacyjne, biurowe oraz wsparcie techiczne.Wynagrodzenie oraz zmiany do uzgodnienia z pracodawcą.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: biuro (at) barton-serwis.pl, w tytule dopisek Kierownik.
BARTON Katarzyna Bartosiewicz - 2020-04-17 - Płońsk (mazowieckie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie marketem
Lech Mularczyk Przedsiębiorstwo DREMEX - 2018-08-29 - Zdzieszowice (opolskie)
Ochrona powierzonego obiektu
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Andrychów (małopolskie)
odpowiedzialność za sprawną komunikację pomiędzy Polską i Chinami, kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój, wsparcie w organizacji i dostaw zamówień, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników, inicjowanie i zgłaszanie przełożonemu projektów usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - Bieruń (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Głogów (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie pracami budowlanymi i zespołem pracowników. Praca na terenie Krakowa, a także w delegacjach.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY UNI-BUD JÓZEF ROSIEK - 2019-06-04 - Kraków (małopolskie)
prace remontowe budynków gminnych(tynkowanie,ukladanie plyt gipsowych,malowanie, ukladanie glazury, terakoty, sprzatanie nieruchomości gminnych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Sarnaki (mazowieckie)
do przyuczenia, aplikacja reklam na samochodach, wykonywanie reklam wszelkiego rodzaju.
ASGRAF Jakubenko Spółka Jawna - 2020-09-02 - Dalęcino (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe, spec.: chemia, technologia chemiczna bądź inżynieria materiałowa (specjalizacja: tworzywa sztuczne i stopień doktora mile widziane); komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; znajomość technik analitycznych stosowanych do charakterystyki materiałów polimerowych i węglowych, znajomość zagadnień dotyczących transferu wiedzy oraz komercjalizacji wyników prac badawczych, zdolności analitycznego myślenia i kompleksowego rozwiązywania problemów, dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Innowacji, Technologii i Analiz oraz zespołami realizującymi poszczególne zlecenia, kontakt z klientami naukowymi i biznesowymi w zakresie realizacji prac zleconych, koordynowanie pracami zleconymi klientów biznesowych i naukowych, reprezentowanie Instytutu na imprezach branżowych (kongresach, konferencjach, seminariach czy targach), inicjowanie współpracy Instytutu z partnerami biznesowymi celem realizacji wspólnych projektów badawczo-rozwojowych, poszukiwanie potencjalnych partnerów dla komercjalizacji wyników prac badawczych uzyskanych w ramach działalności Instytutu, kształtowanie i realizowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej Instytutu, organizowanie wydarzeń promujących działalność Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Zabrze;
Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu - 2018-07-20 - Zabrze (śląskie)