MŁODSZY ANALITYK DS. RYZYKA KREDYTOWEGO Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY ANALITYK DS. RYZYKA KREDYTOWEGO
Wynagrodzenie: do 6 416,67 PLN
Zakres obowiązków: - czywanie nad płynnością procesu wdrażania,- utrzymywanie dokładności informacji w aplikacjach CRM,- regularne aktualizowanie wartości NAV klienta,- regularne raportowanie,- zarządzanie corocznym procesem oceny klienta,- zarządzanie przepływem wyjątków handlowych,- tworzenie metod oceny zdolności kredytowej dla kontrahentów handlowych,- sprawdzanie danych klienta i dokumentacji prawnej w aplikacji CRM,Umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- czywanie nad płynnością procesu wdrażania,- utrzymywanie dokładności informacji w aplikacjach CRM,- regularne aktualizowanie wartości NAV klienta,- regularne raportowanie,- zarządzanie corocznym procesem oceny klienta,- zarządzanie przepływem wyjątków handlowych,- tworzenie metod oceny zdolności kredytowej dla kontrahentów handlowych,- sprawdzanie danych klienta i dokumentacji prawnej w aplikacji CRM,Umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 416,67 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY ANALITYK DS. RYZYKA KREDYTOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: analityk biznesowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 416,67 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Analityk biznesowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 11)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: wyższe, mile widziane zarządzanie,staż pracy: 11 miesięcy doświadczenia na stanowisku analitycznym,umiejętności: - szeroka wiedza o rynkach finansowych,- umiejętność analitycznego myślenia,- zdolność ustalania priorytetów, wspaniała organizacja.inne: płynna komunikacja w języku angielskim.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 11
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwały spółki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 08.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?48f27c94e692cee63a258b92b210cbcc
Podobne oferty pracy
obsługa zgłoszeń w systemach firmowych, konfiguracja urządzeń CPE i AP klienckich, diagnostacje urządzeń i okablowania klienckiego, wykonywanie napraw okablowania klienckiego, wymiana urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Pawłowice (śląskie)
Stała współpraca z technologiem oraz asystentem w usługach czystościowych, pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacja pracy (w języku ukraińskim), pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim), pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim). Wymiar czasu pracy: 20 godzin w tygodniu.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Wyszków (mazowieckie)
Młodszy bibliotekarz, dwie zmiany 8.00-16.00 lub 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Do zakresu działania stanowiska ds. budownictwa należy: wykonywanie czynności związanych z funkcją inwestora bezpośredniego i nadzorowanie inwestorów pośrednich przy realizacji inwestycji gminnych, koordynowanie prac związanych z remontami, modernizacją, utrzymaniem obiektów budowlanych i urządzeń komunalnych stanowiących mienie gminne, a w szczególności określanie potrzeb w zakresie: zaopatrzenia w energię elektryczną, wodę, odprowadzanie ścieków, przeglądów budynków, oraz ich rozliczanie, przygotowywanie planu remontu dla obiektów gminnych przewidzianych do realizacji, w tym: opracowywanie uproszczonego zestawienia zakresu robót, realizowanie remontów, polegające na ustaleniu wykonawcy zgodnie z przepisami, nadzorowanie ich realizacji, rozliczanie prowadzonego remontu, współpraca z Radami Sołeckimi przy realizowanych przez nie zadaniach sołeckich związanych z inwestycjami i remontami, współdziałanie z projektantami opracowującymi dokumentacje techniczne wszystkich inwestycji w zakresie prawidłowości ich opracowania, w tym kosztorysów inwestorskich, zgodności z przepisami ochrony środowiska, zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego gminy aż do uzyskania pozwolenia na budowę, sprawdzanie dokumentacji odbieranych od projektantów pod względem właściwego jej przygotowania oraz występowanie z wnioskiem o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie inwestycji realizowanych przez Gminę, przygotowywanie placu budowy, dziennika budowy i przekazywanie dla wykonawców, reprezentowanie inwestora na budowie oraz prowadzenie kontroli pod względem zgodności realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, uzgadnianie ewentualnych zmian i robót dodatkowych, nadzorowanie wykonywanych robót budowlano-remontowych oraz dokonywanie rozliczeń materiałów wbudowanych przy realizacji remontów, nadzorowanie prac remontowych wykonywanych przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. w obiektach komunalnych stanowiących własność Gminy, prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kisielice, a także jego konserwacją i rozliczaniem finansowym za energię elektryczną rozbudową oraz prowadzenie spraw z zakresu dekoracji oświetleniowych, współuczestnictwo w odbiorach robót budowlanych i remontowych oraz egzekwowanie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi, opracowywanie decyzji z prawa budowlanego z zakresu zadań przydzielonych dla samorządu gminnego, prowadzenie ewidencji placów zabaw, boisk, świetlic, w tym książki obiektów oraz organizowanie przeglądów technicznych, nadzór nad właściwym utrzymaniem istniejących kąpielisk w Gminie w zakresie stanu technicznego pomostów i innych urządzeń, współpraca przy ustalanie potrzeb inwestycyjnych, przygotowania technicznego zaplanowanych do realizacji inwestycji i nadzór nad ich wykonaniem, współudział w opracowywaniu programów infrastruktury technicznej w zakresie gminnych programów inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie zadań związanych z promocją i turystyką gminy, w tym: gromadzenie i udzielanie informacji o gminie, opracowywanie, zakup materiałów promocyjnych (np. foldery, publikacje, prezentacje), współpraca z pomiotami zewnętrznymi oraz zadania należące do zadań wspólnych określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu, prowadzenie spraw związanych z dostawą energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w tym: procedury związane z dostawą i dystrybucją energii, współpraca z operatorem przesyłowym oraz dostawcą energii, zmiany warunków przyłączenie, występowanie o nowe warunki, nadzorowanie prac, nadzór nad rozliczaniem usług sprzedaży i przesyłu energii elektrycznej, procedury zawierania umowy oraz zmiany sprzedawcy, współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
Urząd Miejski Kisielice - 2018-12-20 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE WEDŁUG TRADYCYJNYCH RECEPTUR POTRAW KUCHNI ARABSKIEJ, INDYJSKIEJ I BENGALSKIEJ. DBANIE O PORZĄDEK I HIGIENĘ W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Płock (mazowieckie)
obsluga klienta
CATERING GROUP Centrum-Południe Spółka Cywilna MIROSŁAW DREWNIAK, WALDEMAR HOŁÓWKA & MARCIN STAŃCZYK - 2016-05-25 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
wg dstanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Stare Jabłonki (warmińsko-mazurskie)
obsługa konferencji, szkoleń i innych imprez okolicznościowych, serwowanie napojów, deserów i drinków, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, inne zadania zlecone.
POS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-27 - Serock (mazowieckie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie i wyliczanie kosztów, przygotowanie przelewów bankowych oraz księgowanie wyciągów bankowych. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Praca w godz. 7-15.
Windows2000sp.j E.Domaszk, E. Główczewski - 2018-09-28 - Rumia (pomorskie)
wg stanowiska
CANBUSZ SPÓŁKA JAWNA MIROSŁAW I ZOFIA ANDRUKONIS - 2017-03-21 - Namysłów (opolskie)
Pozyskiwanie nowych dostawców, optymalizacja zakupów i budowanie strategii, negocjowanie kontraktów, analiza kosztów realizacji zamówień, inicjowanie i prowadzenie projektów w zakresie oszczędności kosztów materiałowych.
TOYOTA BOSHOKU POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
ewidencja magazynowa i rozliczanie inwentaryzacji, wprowadzanie płatności do systemu bankowego, księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych (Symfonia) - osoby zainteresowane proszone są o kontakt mailowy: sylwia.kowalczyk (at) afrodytaspa.pl
Flis, Pierzchała Sp. J., Hotel Afrodyta Business & Spa - 2017-01-27 - Tartak Brzózki (mazowieckie)
obsługa lasera
PPHU GOSET DUO s.c. - 2016-09-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
serwis sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- praca na budowach,- wznoszenie budynków,- remonty budynków
PRB ADAM Sp. z o.o. Sp. Kom - 2018-03-01 - Szamotuły (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Operator koparko-ładowarki
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Choszczno (zachodniopomorskie)
rozwiązywanie problemów technicznych o nieznacznym skomplikowaniu i pomoc we wdrażaniu usprawnień u klientów; odpowiedzialność za część cyklu wdrażania projektu u klienta, współpraca z innymi zespołami w ramach firmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzoru rozwiązań sieciowych
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Kraków (małopolskie)
obsługa, produkcja, kontrola stanu technicznego urządzeń, konserwcja urzadzeń, umiejętność obsługi kazdego urządzenia w procesie produkcji
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Żywiec (śląskie)
przygotowywanie projektów instalacji elektrycznych, pod nadzorem doświadczonych projektantów wykonywanie dokumentacji elektrycznych, zgodnie z ustaleniami i założeniami projektowymi, przygotowywanie list zamówieniowych w oparciu o przygotowaną dokumentację, wykonywanie dokumentacji podwykonawczych projektów, przygotowywanie dokumentacji techniczno rozruchowych, tłumaczenie dokumentacji w programie ePlan
Wuwer sp. z o.o. - 2017-03-29 - Ruda Śląska (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Sejny (podlaskie)
zgodnie z zawodem
FIRMA "TEGAZ-SYSTEM" MIROSŁAWA CZARLIŃSKA - 2018-09-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
PROGRAMOWANIE APLIKACJI I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH, TWORZENIE DOKUMENTACJI SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, ANALIZA WYMAGAŃ SYSTEMOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
• Dekretacja i księgowanie dokumentów,• Bieżący kontakt z klientem biura rachunkowego,• Umiejętności interpersonalne, łatwość komunikowania się, przystępność i pozytywna postawa wobec klientów i pracowników biura rachunkowego, • Orientacja na rozwiązywanie problemów, umiejętności organizacyjne oraz inicjatywa w działaniu. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony (2 lata). Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą -
ATHA Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań związanych z magazynowaniem towarów. Kompletacja, przygotowanie towaru do wydania. Załadunek i rozładunek towarów zgodnie z obowiązującymi standardami. Wykonywanie prac związanych z procesem rozliczenia odbiorów. Zabezpieczanie wyrobów przed zniszczeniem. Dbanie o porządek w magazynie. Praca ze skanerem. Odpowiedzialność za stan BHP na stanowiskach pracy. Prawidłowa gospodarka odpadami i opakowaniami.
CELL-FAST Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Realizacja polityki handlowej sieci sklepów, negocjacje z dostawcami, analizowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Krosno (podkarpackie)