MŁODSZY KSIĘGOWY Rumia oferta pracy Windows2000sp.j E.Domaszk, E. Główczewski
Stanowisko: MŁODSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie i wyliczanie kosztów, przygotowanie przelewów bankowych oraz księgowanie wyciągów bankowych. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Praca w godz. 7-15.
Data publikacji: 2018-09-28
Lokalizacja: Rumia (pomorskie)
Pracodawca: Windows2000sp.j E.Domaszk, E. Główczewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 23, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie i wyliczanie kosztów, przygotowanie przelewów bankowych oraz księgowanie wyciągów bankowych. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Praca w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rumia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rumia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawy księgowości - mała księgowość
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
możliwość przyuczenia, wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Windows2000sp.j E.Domaszk, E. Główczewski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 23, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Rumia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rumia
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Garwolin (mazowieckie)
Wprowadzanie danych w ramach systemu WODA-Excel. Pobieranie próbek wody do badań laboratoryjnych. Prowadzenie postępowania administracyjnego.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Płocku - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
układanie płytek ceramicznych na ścianie
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Żagań (lubuskie)
wykonywanie grupowych i indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych na sali gimn., basenie, gabinetach, prowadzenie dokumnetów pacjentów, kontrolowanie efektywności procesu fizjoterapii
Zespół Sanatoryjno-Szpitalny Rehabilitacji Narządu Ruchu GWAREK - 2016-03-31 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
pn-czw 7:30-15:30pt 7:30-14:00
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Opole (opolskie)
projektowanie ukladow automatyki automatycznych systemów wytwórczych
''TEWES-BIS'' Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
budowa, przebudowa i remonty linii elektroenergetycznych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Gniezno (wielkopolskie)
aktywne budowanie bazy kandydatów, weryfikacja nadesłanych aplikacji, organizowanie rozmów kwalifikacyjnych, redagowanie ogłoszeń na portalach internetowych i w prasie,
MEGA SERVICE PLUS SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie potraw kuchni bengalskiej - pod nadzorem Starszego kucharza.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Pułtusk (mazowieckie)
jw.
Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny "Koło" - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
praca w warunkach chłodniczych
"LUBELSKI RYNEK HURTOWY" S.A. - 2018-07-26 - Poniatowa (lubelskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• Telefoniczna obsługa Klienta , Abonenta oraz Partnera Biznesowego FM GROUP Mobile• Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, promocjach firmy• Podnoszenie swoich kompetencji i aktualizowanie wiedzy• Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
FM GROUP Mobie - 2018-09-26 - Szewce (dolnośląskie)
Organizacja kontaktów międzynarodowych (kraje arabskie), utrzymywanie stałych kontaktów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Bolechowice (małopolskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
Kontrola w obiektach - zakładach pracy w zakresie przestrzegania przepisów BHP, prowadzenie spraw w postepowaniu administracyjnym, prowadzenie spraw biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tarnów (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -wspieranie Menadżera Kategorii lub indywidualne definiowanie możliwości/spraw obszernego rynku marki -analiza potrzeb dorosłych palaczy dla odpowiedniej przypisanej marki we wszystkich czterech oddziałach -wspieranie Menadżera Kategorii w celu budowania strategicznej pozycji marki biorąc pod uwagę potrzeby rynku konsumenckiego oraz przydatność na rynku pracy jak również ogólnoświatowe i lokalne zapotrzebowania -przygotowywanie planów (strategii, inicjatyw, kluczowych wskaźników efektywności, spraw biznesowych we współpracy z analityką finansową) w celu odpowiedniego wykorzystania możliwości biznesowych/spraw oraz osiągnięcia corocznych celów firmy -dostosowanie strategii oraz inicjatyw firmowych wraz z menadżerem kategorii -przyjęcie obowiązków Opiekuna Marki dbając o zgodność komunikacji dotyczącej marki z właściwą pozycją na rynku, dla przedsiębiorstw wobec konsumentów jak i dla firm świadczących usługi dla biznesu, -utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy o narzędziach niezbędnych do budowania własnej marki, identyfikowanie odpowiednich narzędzi potrzebnych do zdobywania wiedzy od innych podmiotów z grupy spółek PMI jak i dostosowywanie narzędzi do potrzeb rynków lokalnych -bieżące analizowanie działalności marki, wizerunku, postrzegania produktu w ujęciu częściowym, konkurencji oraz inicjatyw -przygotowywanie recenzji marki oraz analizy bieżących szans oraz zagrożeń dla wszystkich czterech rynków -identyfikowanie oraz rozumienie potrzeb klienta -śledzenie działalności konkurencji oraz najnowszych trendów konsumpcyjnych jak i umiejętność natychmiastowej reakcji w razie nadarzającej się okazji -informowanie liderów aktywacji marek o poszczególnych inicjatywach, oraz wdrażanie ich w strategie marki -współpraca z Menadżerem Projektu oraz Liderami Aktywacji Marek podczas ostatecznych rekomendowanych rozwiązań dla wszystkich inicjatyw marki -zorganizowana współpraca z Liderami Aktywacji Marek dotycząca poszczególnych projektów -bliska współpraca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projektów marki. Rozwijanie HL oraz/lub narzędzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podział z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy związanej z działalnością marki oraz prezentacji dla wszystkich udziałowców -współpraca podczas tworzenia treści prezentacji na potrzeby spotkań dotyczących zatwierdzania projektów, spotkań RS jak i wspieranie Liderów Aktywacji Marek podczas owych spotkań -bliska współpraca ze studiem BBG w celu rozwoju globalnych projektów marki -rozwijanie HL oraz/lub narzędzi wraz ze studiem BBG lub systemem Hoghart oraz ich podział z Liderami Aktywacji Marek -dostarczanie analizy związanej z działalnością marki oraz prezentacji dla wszystkich udziałowców -współpraca podczas tworzenia treści prezentacji na potrzeby spotkań dotyczących zatwierdzania projektów, spotkań RS jak i wspieranie Liderów Aktywacji Marek podczas owych spotkań -kontrola budżetu oraz sporządzanie raportów -otrzymywanie sprawozdań projektów z ręki Liderów Aktywacji Marki. Dążenie do uzyskania optymalnej wydajności oraz efektywności w przyznawaniu wydatków -upewnianie się, że wydatki firmowe są dostosowane do rocznego budżetu oraz zarządzanie miesięcznymi sprawozdaniami pamiętając o przypisywaniu wydatków w odniesieniu do bieżących zmian biznesowych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Praca w magazynie, sprawdzanie dostaw pod kątem zgodności z zamówieniami, wydawanie towaru, odpowiedzialność za inwentaryzację, sporządzanie raportów dla obcojęzycznego zarządu spółki. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-11
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż asortymentu RTV/AGD it.Fachowe doradztwo.
Neonet S.A. - 2017-09-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace administracyjno-biurowe, księgowość
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wągrowiec (wielkopolskie)
obsługa lini produkcyjnej, obsługa magazynu, stosowanie się do przepisów BHP
CARGILL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Tworóg (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
Transport drewna w obrębie zakładu pracy do 50 km
Rud - Drew Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Ruda Różaniecka (podkarpackie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Transport drogowy na terenie kraju
Firma Usługowo - Handlowa "FABEX" Fabian Czapla - 2016-08-26 - Grabowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Mieczysławów (mazowieckie)
1. Zapozanie stażysty ze strykturą organizacyjną Starostwa Powiatowego.2. Zapoznanie z zakresem działania wydziału, Kodeksem postępowania administracyjnego, ustawą - Prawo budowalne.3. Przyjmowanie wniosków i dokumentacji budowlanej.4. Ocena złożonych dokumentów.5. Wysyłanie korespondencji.6. Obsługa komputera i telefonu.7. Przygotowywanie proejktów pism i decyzji.8. Sporządzenie sprawozdań.9. Przygotowywanie dokumentacji do archiwum.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łęczyca (łódzkie)
praca na linii montażowej/montaż drobnych elementów/wzrokowa kontrola jakości/obsługa komputera
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Stryków (łódzkie)
Wystawianie faktur, obsługa punktu gastronomicznego. Miejsce wykonywania pracy: Będkowo
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALICJA SP. Z O.O. - 2015-12-04 - Będkowo (dolnośląskie)