ŁADOWACZ Rzeszów oferta pracy FBSERWIS KARPATIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ŁADOWACZ
Wynagrodzenie: od 20,44 PLN
Zakres obowiązków: ZAŁADUNEK ODPADÓW NA ŚMIECIARKĘ- PRACA W TERENIE
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: FBSERWIS KARPATIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CIEPŁOWNICZA 5, 35-322 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAŁADUNEK ODPADÓW NA ŚMIECIARKĘ- PRACA W TERENIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20,44 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: ŁADOWACZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ładowacz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20,44 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy:
FBSERWIS KARPATIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
ODLEGŁA 8, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: ODLEGŁA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ładowacz
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 09.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5337530be7b704569c3c31dba68186f
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami z Niemiec, wyjazdy do kontrahentów, prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji w języku niemieckim,
GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Tworzenie planów grupowania maszyn,- Opracodawnie dokumentacji w 2D i 3D- Opracowywanie nowych rozwiązań kontrukcyjnych, projektowanie,- Wynagrodzenie do ustalenia,Kontakt: telefon 58 530-50-84, e-mail: m_p (at) pro.onet.pl
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)
bieżące prowadzenie biura,prowadzenie niezbędnej dokumentacji, w tym jej archiwizacja, prowadzenie podstawowej dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowca samochodu dostawczego. Praca w delegacji 2 TYgodnie w trasie, każdy weeknd w domu. Sala F
Expert Professional Life Sp.z o.o. - 2018-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Ładowacz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Śrem (wielkopolskie)
praca z komputerem (obsługa programu Word, Excel), nadawanie pism faksem, obsługa centrali telefonicznej, ksera, skanera, obsługa sekretariatu, zajmowanie siępocztą oraz korespondencją, rejestr pism, redagowanie pism, współpraca z placówkami oświatowymi oraz Gminym Ośrodkiem Sportu
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Suszec (śląskie)
praca asystenta projektanta przy opracowywaniu projektów budowlanych i wykonawczych w branży konstrukcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
FEDERACJA ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH METALOWCÓW I HUTNIKÓW W POLSCE - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA Z MŁODZIEŻĄ NIEPEŁNOSPRAWNĄ INTELEKTUALNIE W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM. ZNAJOMOŚĆ PROBLEMÓW MŁODZIEŻY, WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI, UMIEJĘTNOŚCI TERAPEUTYCZNE, ZNAJOMOŚĆ PROBLEMÓW MŁODZIEŻY, ZAJĘCIA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 IM. CZESŁAWA PISKORSKIEGO - 2020-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- sprzątanie i pielęgnacja terenów zielonych wokół i na terenie szkoły
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 110 IM. PARTYZANTÓW ZIEMI ŁÓDZKIEJ - 2019-03-20 - Łódź (łódzkie)
Posługiwanie się przyrządami kontrolno-pomiarowymi. Obsługa maszyn. Obsługa szlifierek, wiertarek i innych przyrządów służących do manualnej obróbki metalu.
kontakt przez PUP - 2020-04-15 - Tychy (śląskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Bożków (dolnośląskie)
transport drogowy
IBIZA Grażyna Fornalkiewicz-Adam - 2016-04-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Knyszyn (podlaskie)
Wymagane umiejętności do pracy na ww. zawodzie. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówniu lub telefoniczny.
PRACOWNIA KRAWIECKA VESTIMONI MONIKA PAŹDZIOREK - 2019-03-07 - Rybnik (śląskie)
- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-12-22 - Trzebownisko (podkarpackie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Białobrzegi (mazowieckie)
Wykonywanie prac porządkowych, dbałość o czystość zakładu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Bełchatów (łódzkie)
ręczny odbiór odpadów stałych z posesji lokatorskich i innych, obsługa mechanizów załadunku i rozładunku pojemników, pakowanie do opakowań hermetycznych odpadów zawierających azbest. Oferta przeznaczona dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Oświęcim (małopolskie)
ładowanie kontenerów odpadami budowlanymi
"Zarabski" Leszek Zarabski - 2019-03-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przygotowanie posiłków orientalnych - posiłki tunezyjskie, sprzedaż produktów klientom - dania typu kebabzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony (3 lata), praca jednozmianowa od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00-18:00oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na stanowisku kierownika ds. rehabilitacji
Pszczyński Ośrodek Rehabilitacyjno - Terapeutyczny - 2018-08-01 - Pszczyna (śląskie)
DBANIE O PORZADEK I ŁAD,POMOC W WYKONYWANIU PRAC ZWIAZANYCH Z TYNKAMI MASZYNOWYMI.
KRIS-TYNK Mariusz Kiferling - 2018-10-08 - Siedliska (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć logopedycznych z dzieckiem. Wymiar etatu 2/20 praca w godzinach 7.00 - 16.00.
Zespół Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera - 2020-01-28 - Domosławice (małopolskie)
Polerowanie powierzchni ze stali nierdzewnej. Szlifowanie i przygotowanie powierzchni do polerowania.
GALEON sp. z o.o. - 2017-01-04 - Wiślinka (pomorskie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
PRZEPROWADZENIA ZAJĘC REKREACYJNO-SPORTOWYCH , POMOC PRZY ORGANIZACJI IMPREZ, OBSŁUGA FITNESS CLUB ITP
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Świętochłowice (śląskie)
1. Prowadzenie rachunkowości Centrum Kultury w Jedlinie-Zdroju zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury.3. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt.4. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji kultury sprawozdań o realizacji planu finansowego.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora.6. Przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków.7. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Nadzór nad naliczaniem wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury.11. Nadzór nad obsługą programu PŁATNIK.12. Sporządzanie sprawozdań do US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.13. Nadzorowanie umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.14. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.17. Koordynacja i wdrażanie zadań związanych z kontrolą zarządczą.18. Windykacja należności.19.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
Centrum Kultury w Jedlinie Zdroju - 2015-12-16 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym.
CROWN PACKAGING POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-26 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Załadunek pojemników z odpadami na pojazdy, - Pomoc kierowcy podczas podjazdu do pojemników, - Załadunek odpadów przeznaczonych do transportu do kontenerów/pojemników. Praca w godz.: 6-14, 14-22. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)