KSIĘGOWY Stalowa Wola oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Małopolska
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ustalanie wyniku finansowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych, rozliczeń podatkowych (PIT, VAT, podatki lokalne), sprawozdań GUS i niezbędnych zestawień finansowych. Czynny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz kontrolach podatkowych. Przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu banków oraz instytucji zewnętrznych. Bieżąca analiza i uzgodnienie kont księgowych. Nadzór nad praca działu księgowości, zarządzanie i koordynacja pracy calego działu.
Data publikacji: 2017-03-07
Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Małopolska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Eugeniusza Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ustalanie wyniku finansowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych, rozliczeń podatkowych (PIT, VAT, podatki lokalne), sprawozdań GUS i niezbędnych zestawień finansowych. Czynny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz kontrolach podatkowych. Przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu banków oraz instytucji zewnętrznych. Bieżąca analiza i uzgodnienie kont księgowych. Nadzór nad praca działu księgowości, zarządzanie i koordynacja pracy calego działu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stalowowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse), minimum 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym w banku, SKOK lub instytucji finansowej, dobra znajomość MS Office oraz obsługa komputera.
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Małopolska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Adres pracodawcy:
Eugeniusza Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres: kontakt (at) skokmalopolska.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: stalowowolski
Gmina pracodawcy: Stalowa Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stalowa Wola
Ulica pracodawcy: Eugeniusza Kwiatkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 05.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami chińskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Chin, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
PRACA Z RODZINAMI
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce, Program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2019-01-25 - Karlino (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw płacowych, podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS Przygotowywanie imiennych raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów potrąceń w/w składek w obowiązujących terminach. Obsługa księgowo-finansowa, rozliczanie zadań powiatu i zadań zleconych dofinansowywanych ze środków PFRON. Współpraca w tym zakresie z Zespołem ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe, lokalne, VAT, itp.). Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie not księgowych, rachunków za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu. Prowadzenie rozliczeń między powiatami za dzieci przebywające w pieczy zastępczej. Naliczanie wynagrodzeń, należnych świadczeń i dodatków rodzinie zastępczej zawodowej, prowadzącemu rodzinny dom dziecka, rodzinie zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego oraz rodzinie zastępczej niezawodowej. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie należności z tytułu odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy instytucjonalnej, odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy zastępczej oraz świadczeń pieniężnych nienależnie pobranych. Ściąganie w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustaw oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń. Bieżąca kontrola terminów płatności. Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. Kontrola realizacji tytułów wykonawczych. Bieżąca współpraca z organami egzekucyjnymi. Przygotowywanie wniosków w sprawach zgłaszania wierzytelności oraz zabezpieczeń wykonania zobowiązań (hipoteka i zastaw skarbowy). Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: zaliczania wpłat, zaliczania nadpłat na poczet zobowiązań oraz w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań. Ewidencjonowanie ulg, dokonywanie umorzeń zobowiązań, przedawnienia zobowiązań. Przygotowywanie wezwań, zawiadomień, postanowień i projektów decyzji w prowadzonych sprawach. Dokonywanie zwrotu nadpłat z tytułu zobowiązań, naliczanie odsetek ustawowych od nieterminowo regulowanych należności. Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dowodów księgowych dotyczących rachunku dochodów własnych oraz zwrotu nadpłat dochodów; dekretacja dokumentów księgowych. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz przygotowanie danych do opracowania analiz. Naliczanie i aktualizacja opłat należnych z tytułu gospodarowania mieniem. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych objętych spisem z natury, dokonywanie wyceny i rozliczenia wyników spisu. Naliczanie amortyzacji. Rozliczanie wyników inwentaryzacji. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora PCPR w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych.Umowa o pracę zawierana na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-14 - Łęczna (lubelskie)
1. obsługa telefoniczna klientów w serwisie i w siedzibie klienta2. naprawa sprzętu w serwisie i w siedzibie klienta/w miejscu instalacji urządzenia3. prowadzenie dokumentacji serwisowej i obsługa baz serwisowych, raportowanie wykonanych prac
RAM-SERWIS SP. Z O.O. - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie wysokiej jakości rozliczeń oraz raportów używanych podczas procesu tworzenia sprawozdań finansowych (w tym, lecz nie wyłącznie Rachunku Zysków i Strat, Bilansu, Zestawienia Inwestycji, Informacji Dodatkowych do Sprawozdań Finansowych) w półrocznych oraz rocznych cyklach księgowych; Przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do procesu audytu funduszy inwestycyjnych; Pełnienie roli osoby pierwszego kontaktu podczas audytu - odpowiadanie na zapytania audytorów oraz klientów wewnętrznych dotyczące rozliczeń oraz wyjaśnianie niezgodności w sprawozdaniach; Udział w innego rodzaju audytach oraz kontrolach wewnętrznych jeśli zachodzi taka potrzeba; Dbanie o zachowanie wysokiego poziomu kontroli finansowej poprzez przygotowywanie kompleksowych rozliczeń kont bilansowych oraz wynikowych funduszy inwestycyjnych w cyklach miesięcznych; Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy oraz działami pomocniczymi w celu otrzymania odpowiednich informacji bazowych oraz likwidacji wszelkich zidentyfikowanych różnic księgowych; Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacji zadań w ramach napiętego harmonogramu; Przestrzeganie zasad księgowości, procedur wewnętrznych oraz innego rodzaju dokumentów kontrolnych; Zrozumienie procesów obowiązujących w zespole, związanych z nimi ryzyk oraz praca z Przełożonymi w celu ich zmniejszenia; Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Przełożonego; Ciągłe zwiększanie wiedzy oraz podnoszenie umiejętności w zakresie księgowości, sprawozdawczości finansowej oraz funduszy inwestycyjnych; Proaktywne uczestnictwo w projektach mających na celu usprawnienie pracy w firmie, kiedy tylko jest to możliwe.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)
Księgowy/a
Wytwórnia Sit Sitono Krzysztof Nowakowski - 2017-07-28 - Nekla (wielkopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT
Biuro Rachunkowe CONSULTO Paweł Kraj - 2017-12-29 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie księgowości firmy, rozliczanie podatku VAT
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Pajęczno (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Żary (lubuskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Wodzisław Śląski KARUZELA. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-07-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Praca samodzielna na stanowisku księgowej w szkole publicznej zgodnie z ustawą o finansach publicznych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sadownem - 2017-12-01 - Sadowne (mazowieckie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Tesco Wyszków. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-11-26 - Wyszków (mazowieckie)
ewidencja dokumentów księgowych, obsługa klienta, sporządzanie deklaracji dla ZUS US
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Pogórze (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości;ewidencja księgowa;rozliczanie vat;naliczanie płac,kontakt z PFRON, US,ZUS,GUS; księgowanie wyciągów,sporządzanie sprawozadań
CZMUDA GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-18 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld C.H. Fabryka Mrągowo. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-09-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Produkcja wyrobów cukierniczych, ciast, deserów, zapobieganie powstawaniu wad i odstępstw od norm jakościowych przy produkcji oraz zakończeniu przed sprzedażą wyprodukowanych wyrobów. Praca dwuzmianowa w godz. 10.00-18.00, 14.00-22.00.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Piła (wielkopolskie)
- przyjmowanie towarów do magazynu,- odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru,- przechowywanie i składowanie towaru,- kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka,- posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami,- obsługa systemów informacyjnych,- przyjmowanie i rozpoatrywanie reklamacji. Umowa zlecenie, ilość godzin miesięcznie: okolo 150. Dyspozycyjność w godzinach: 8:00-22:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa recepcji oraz centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prace instalacyjne (możliwość zdobycia uprawnień SEP - sfinansowane przez pracodawcę)
M TECH Mariusz Szczepłocki, Pieniężno - 2017-03-27 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
Załadunek i transport art. motoryzacyjnych z tworzyw sztucznych do magazynów firmowych, przewóz surowca do produkcji. PRACA NA TRASIE KARCZEW-JÓZEFÓW-ZABORÓW.
REZAW-PLAST Ryszard Zawół - 2017-11-22 - Karczew (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.Oferta skierowana do osób bezrobotnych poniżej 30-go z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa ksiąg rachunkowych, KPiR
BIURO RACHUNKOWE " FISKUS " WIESŁAWA KAPŁON - 2019-12-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów i przedstawicieli, odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, czatem, mailem, faxem, pocztą tradycyjną, rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy lub przedstawienia nowej oferty. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów.Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.cominformacja o ofercie w sali E.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld GS SCh SUPER SAM Ropczyce. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-10-26 - Ropczyce (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych pod sprawoznawczość budżetową;ewidencjonowanie wystawionych upomnień za nieopłacony postój w strefie płatnego parkowania;prowadzenie analityki dłużników z tytułu nieopłaconych upomnień;prowadzenie czynności wyjasniajacych w zakresie upomnień;realizacja powierzonych zadań na podstawie znajomości w/w aktów prawnych
ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU - 2017-10-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
osoba będzie opiekowała się ekspozycją stałą i czasową w formie dbania o czystość i pilnowanie eksponatów podczas wizyt zwiedzajacych, techniczna pomoc w zakresie organizowania wystaw czasowych i stałych, pomoc w zakresie organizowania materiałów archiwalnych i bibliotecznych, udział w organizacji muzealnych czwartków i innych imprez
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Mysłowice (śląskie)
prace naprawcze, murarskie
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Bytom (śląskie)
ANALIZA BIEŻĄCYCH DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY, KOSZTOWYCH, UBEZPIECZENIOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-10-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
segregacja tworzyw sztucznych, prace magazynowe
POLIMERPLAST SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)