KSIĘGOWY/KSIĘGOWA (NR 3979) Inowrocław oferta pracy ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU
Stanowisko: KSIĘGOWY/KSIĘGOWA (NR 3979)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych pod sprawoznawczość budżetową;ewidencjonowanie wystawionych upomnień za nieopłacony postój w strefie płatnego parkowania;prowadzenie analityki dłużników z tytułu nieopłaconych upomnień;prowadzenie czynności wyjasniajacych w zakresie upomnień;realizacja powierzonych zadań na podstawie znajomości w/w aktów prawnych
Data publikacji: 2017-10-19
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych pod sprawoznawczość budżetową;ewidencjonowanie wystawionych upomnień za nieopłacony postój w strefie płatnego parkowania;prowadzenie analityki dłużników z tytułu nieopłaconych upomnień;prowadzenie czynności wyjasniajacych w zakresie upomnień;realizacja powierzonych zadań na podstawie znajomości w/w aktów prawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: staż + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/KSIĘGOWA (NR 3979)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej 3-letni staż pracy,znajomość ustaw: o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego wraz z aktami wykonawczymi, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,rzetelnośc w wykonywaniu obowiązków służbowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie w pracę, dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność,niekaralność za umyślne przestepstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralność za umyślne przestepstwa skarbowe,nieposzlakowana opinia,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,umiejetność redagowania pism, wystąpień, notatek i protokółów kontroli i inspekcji,znajomość programów komputerowych wykorzystywanych w Dziale Księgowości
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,oświadczenia: o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestepstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.Informacja o kontaktowym numerze telefonu.Dodatkowe dokumenty-kserokopie:referencji, świadectw pracy, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, innych dokumentów potwierdzających przydatnośc do pracy na danym stanowisku.Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 30.10.2017 r. do godz. 9.00.Wymagane okumenty aplikacyjne należy składać w Zakładzie Robót Publicznych na stanowisku Kierownika Działu Kadr i Administracji lub przesłać drogą pocztową, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru nr 5/2017 na stanowisko pracownika samorządowego w Zakładzie Robót Publicznych-Księgowa/y w Dziale Księgowości na adres: Zakład Robót Publicznych w Inowrocławiu ul. Marcinkowskiego 15,88-100 Inowrocław.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wykonywanie prac: murowanie, malowanie, gipsowanie, tynkowanie, płytkowanie, elektryczne, hydrauliczne, suche zabudowy; WYMAGANIA: mile widziane doświadczenie; MIEJSCE PRACY: teren kraju (Polska)
Firma Remontowo-Budowlana Liboska Andrzej - 2015-12-30 - Kochanowice (śląskie)
ksiegowanie dokumentów, obsługa klientów;
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Obsługa księgowo- kadrowa klientów biura. Umowa zlecenie z możliwością zmiany na umowę o pracę. Mile widziana znajomość programów: Płatnik, Rachmistrz, Rewizor, Gratyfikant.
PW "BIUR - MAR" - Milcarz-Krzewska Marzena - 2017-10-13 - Łęczna (lubelskie)
- obsługa programu Insert GT(Subiekt, Rewizor, Gratyfikant)- przyjmowanie i wystawianie faktur- odbieranie oraz prowadzenie rozmów z kontrahentami- prowadzenie dokumentacji księgowej- analizowanie otrzymanych dokumentów źrodłowych pod względem formalnym, informowanie o wykrytych błędach- wprowadzanie do ewidencji zakupionych środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji - prowadzenie ksiąg handlowych i innych ewidencji do celów podatkowych- sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych- udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień z zakresu zobowiązań podatkowych- nadzór na uchwałami sp. z o.o.- współpraca z organami nadrzędnymi tj. ZUS, US, itp.- publikacja sprawozdań podatkowych
GREAT TRADE SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych. Obsługa klientów. Prowadzenie KPiR.
"Mrija"Oleksii Kryvosheiev - 2016-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie pod nadzorem gospodarkimagazynowej ilościowej i wartościowej, prowadzenie pod nadzorem ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Olesno (opolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - monitorowanie transakcji w obszarze należności w systemie Oracle- sprawdzanie i uzgadnianie kont klientów- wprowadzanie korekt należności i bonusa do systemu- odpowiadanie na zapytania z afiliacji- tworzenie rezerw- zamykanie miesiąca
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
Praca w 2. Lubelskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej- Realizacja obowiązków służby BHP wynikająca z przepisów- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej.- kontrolowanie warunków pracy, stanu BHP, sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenia szkoleń.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, wykładanie towarów, dbanie o czystość
Przedsiębiorstwo Handlowe "TEZA" Teresa Huzarek - 2018-05-18 - Jeżewo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów, pełnej księgowości oraz spraw kadrowo płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Fakturowanie towarów zakupionych oraz sprzedaż towarów, prowadzenie ksią HACCP, kontakt z klientami, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kurów (lubelskie)
-pakowanie przesyłek za sklepu internetowego-obsługa klienta na sklepie stacjonarnym-przyjmowanie i rozładunek towaru na magazyniePraca na okres próbny na 3 m-ce, pn-pt 10:00-18:00, sb 9:00-13:00
GRZEGORSKI TOMASZ P.P.H.U. "TOMAS" - 2016-09-05 - Mikołów (śląskie)
Obsługa maszyn drukarskich offsetowych do druku wielobarwnego, nadzorowanie procesu drukowania. Mile widziane doświadczenieWYMAGANIA: wykształcenie średnieKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 510 245 045
Zakład Wielobranżowy - Drukarnia "MULTICOLOR" Krzysztof Bujak - 2016-09-27 - Jarosław (podkarpackie)
Księgowanie i sporządzanie sprawozdań finansowych .Praca jako samodzielna księgowa.Obsługa INSERT GT , Rewizor, Subiekt .
Amiga Mrągowo Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- drobne prace lakiernice, czyszczenie maszyn budowlanych, czyszczenie osprzętu, dbanie o utrzymanie porządku na stanowisku pracy, prace pomocnicze.
DENISON D. Biernat, M. Biernat Sp. Jawna - 2016-04-13 - Suchoraba (małopolskie)
ochrona obiektu, obchody wieczorne, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników
BIURO USŁUG DETEKTYWISTYCZNO-OCHRONNYCH LEX SP Z O.O. - 2016-12-19 - Konin (wielkopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
Weryfikacja poprawności rozliczeń, księgowanie i dekretowanie dokumentów, przygotowywanie sprawozdań finansowych, terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych oraz zestawień, weryfikowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, utrzymanie zgodności funkcjonującego w firmie systemu finansowo-księgowego. Oferta pracy przeznaczona również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
AGD MARKET Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Zabrze (śląskie)
Księgowanie wyciągów, kosztów, uzgadnianie sald kontrahentów, obsługa klienta telefoniczna, mailowa, osobista, obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych. Praca w godz. 8-16.
EUREKA Gleń Alicja - 2016-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zatrudnienie:pierwsza umowa na zastępstwo,docelowo na czas nieokreśony.Wykonywanie zadań z zakresu obsługi budżetowej i finansowo-rachunkowej jednostki oraz wyborów i referendów, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnęj kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,prowadzenie kasy
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2016-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Węgrów (mazowieckie)
Codzienny kontakt z administratorami systemów IT pracujących w wewnętrznych działach IT klientów, zarządzanie konfiguracją wydaniem,środowiskiem produkcji, zarządzanie przepływem pracy, udział w zmianie kodu, opracowywanie skryptów i HOTFIX, tworzenie wydań, odpowiedzialność za ochronę danych osobowych i biznesowych.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Legnica (dolnośląskie)
Doświadczenie z zakresu prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, pomoc w pełnej księgowości, znajomość podstaw pełnej księgowości. Praca w systemie jednozmianowym od 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub e-mail.
Kamińska-Nawrot Monika Licencjonowane Biuro Rachunkowe "AKTYW" - 2017-03-29 - Roczyny (małopolskie)
- Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego Symfonia FK. Układanie, segregowanie, archiwizowanie dokumentów.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 2 lata. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pełnej księgowości. Mile widziana znajomość programu SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) kkp-partner.pl
BRINGDU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
mielenie odpadów z PCV
POLKEMIC SP. Z O.O. - 2017-08-02 - Rogoźnica (podkarpackie)
fakturowanie, księgowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BOYAR" TOMASZ KAŹMIERCZAK - 2016-09-14 - Kalety (śląskie)
Praca na stanowisku pracownik fizyczny.
Usługi Hydrauliczne "ZDZICH" - 2018-02-07 - Milwino (pomorskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumnetów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem posługującym sie językiem gruzińskim.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)