KSIĘGOWY Łęczna oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw płacowych, podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS Przygotowywanie imiennych raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów potrąceń w/w składek w obowiązujących terminach. Obsługa księgowo-finansowa, rozliczanie zadań powiatu i zadań zleconych dofinansowywanych ze środków PFRON. Współpraca w tym zakresie z Zespołem ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe, lokalne, VAT, itp.). Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie not księgowych, rachunków za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu. Prowadzenie rozliczeń między powiatami za dzieci przebywające w pieczy zastępczej. Naliczanie wynagrodzeń, należnych świadczeń i dodatków rodzinie zastępczej zawodowej, prowadzącemu rodzinny dom dziecka, rodzinie zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego oraz rodzinie zastępczej niezawodowej. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie należności z tytułu odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy instytucjonalnej, odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy zastępczej oraz świadczeń pieniężnych nienależnie pobranych. Ściąganie w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustaw oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń. Bieżąca kontrola terminów płatności. Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. Kontrola realizacji tytułów wykonawczych. Bieżąca współpraca z organami egzekucyjnymi. Przygotowywanie wniosków w sprawach zgłaszania wierzytelności oraz zabezpieczeń wykonania zobowiązań (hipoteka i zastaw skarbowy). Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: zaliczania wpłat, zaliczania nadpłat na poczet zobowiązań oraz w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań. Ewidencjonowanie ulg, dokonywanie umorzeń zobowiązań, przedawnienia zobowiązań. Przygotowywanie wezwań, zawiadomień, postanowień i projektów decyzji w prowadzonych sprawach. Dokonywanie zwrotu nadpłat z tytułu zobowiązań, naliczanie odsetek ustawowych od nieterminowo regulowanych należności. Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dowodów księgowych dotyczących rachunku dochodów własnych oraz zwrotu nadpłat dochodów; dekretacja dokumentów księgowych. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz przygotowanie danych do opracowania analiz. Naliczanie i aktualizacja opłat należnych z tytułu gospodarowania mieniem. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych objętych spisem z natury, dokonywanie wyceny i rozliczenia wyników spisu. Naliczanie amortyzacji. Rozliczanie wyników inwentaryzacji. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora PCPR w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych.Umowa o pracę zawierana na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STASZICA 9, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw płacowych, podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS Przygotowywanie imiennych raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów potrąceń w/w składek w obowiązujących terminach. Obsługa księgowo-finansowa, rozliczanie zadań powiatu i zadań zleconych dofinansowywanych ze środków PFRON. Współpraca w tym zakresie z Zespołem ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe, lokalne, VAT, itp.). Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie not księgowych, rachunków za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu. Prowadzenie rozliczeń między powiatami za dzieci przebywające w pieczy zastępczej. Naliczanie wynagrodzeń, należnych świadczeń i dodatków rodzinie zastępczej zawodowej, prowadzącemu rodzinny dom dziecka, rodzinie zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego oraz rodzinie zastępczej niezawodowej. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie należności z tytułu odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy instytucjonalnej, odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy zastępczej oraz świadczeń pieniężnych nienależnie pobranych. Ściąganie w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustaw oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń. Bieżąca kontrola terminów płatności. Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. Kontrola realizacji tytułów wykonawczych. Bieżąca współpraca z organami egzekucyjnymi. Przygotowywanie wniosków w sprawach zgłaszania wierzytelności oraz zabezpieczeń wykonania zobowiązań (hipoteka i zastaw skarbowy). Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: zaliczania wpłat, zaliczania nadpłat na poczet zobowiązań oraz w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań. Ewidencjonowanie ulg, dokonywanie umorzeń zobowiązań, przedawnienia zobowiązań. Przygotowywanie wezwań, zawiadomień, postanowień i projektów decyzji w prowadzonych sprawach. Dokonywanie zwrotu nadpłat z tytułu zobowiązań, naliczanie odsetek ustawowych od nieterminowo regulowanych należności. Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dowodów księgowych dotyczących rachunku dochodów własnych oraz zwrotu nadpłat dochodów; dekretacja dokumentów księgowych. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz przygotowanie danych do opracowania analiz. Naliczanie i aktualizacja opłat należnych z tytułu gospodarowania mieniem. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych objętych spisem z natury, dokonywanie wyceny i rozliczenia wyników spisu. Naliczanie amortyzacji. Rozliczanie wyników inwentaryzacji. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora PCPR w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych.Umowa o pracę zawierana na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Niekaralność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa pakietu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: uprawniający do wykonywania zawodu księgowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Posiadanie uprawnień biegłego rewidenta. Szczegółowe informacje dot. wymagań pracodawcy znajdują się na stronie internetowej PCPR w Łęcznej w zakładce ogłoszenia o naborze
Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
STASZICA 9, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje dot. wymaganych dokumentów znajdują się na stronie internetowej PCPR w Łęcznej w zakładce ogłoszenia o naborze
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: STASZICA
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2016
Data dodania oferty pracy: 10.11.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
lektor języka angielskiego
Szkoła języków obcych SKJO "ARKANA" Stalowa Wola - 2017-07-07 - Janów Lubelski (lubelskie)
transport towarów busem na terenie Unii Europejskiej
EXPRES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa techniczna imprez plenerowych
ROMUALD AUGUSTYNEK AGENCJA ARTYSTYCZNA "AUGUSTYNEK" - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat C/E, uprawnienia na HDS
POLWOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu wraz z apewnieniem własciwego obiegu dokumentów, prowadzenia poczty PINB, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Gniezno (wielkopolskie)
Wykonywanie pokryć dachowych. Miejsce pracy Nysa.
Zakład Blacharsko-Dekarski Piotr Bułka - 2016-04-26 - Głuchołazy (opolskie)
księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych, księgowanie sprzedaży detalicznej, księgowanie kasy w PLN i EURO, księgowanie dokumentów RW i innych, rozliczanie inwentaryzacji, delegacji
MANPOWERGROUP SP. Z O .O. - 2018-10-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca na stanowisku księgowa:- sporządzanie naliczeń i rozliczeń w zakresie opłata mieszkaniowych i czynszowych-pełna obsługa włąciceli i użytkowników mieszkań i lokali użytkowych-wystawianie faktur oraz rozliczeń sprzedaży- windykacja należności- prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących księgowości
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2018-02-02 - Zabierzów (małopolskie)
praca przy obsłudze maszyn i urzadzeń piekarniczych oraz przy recznych pracach transportowych, segregacja, pakowanie wyrobu gotowego
TERMIKA SP. Z O.O. - 2017-07-14 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości - salon samochodowy 41 362-62-00 w godz. 09:00-15;00 lub e-mail: rekrutacja (at) solokielce.pl
"SOLO" - Dąbrowa gm. Masłów - 2016-06-17 - Dąbrowa (świętokrzyskie)
Administrowanie sieciami i systemami teleinformatycznymi. Prowadzenie wsparcia użytkownika systemów teleinformatycznych pod względem sprzętowym i programowym. Konserwacja sprzętu teleinformatycznego, prowadzenie dokumentacji technicznej.
Jednostka Wojskowa nr 1145 w Bolesławcu - 2017-07-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wspieranie przełożonego w bieżącej, rutynowej pracy: przygotowanie dokumentów, prezentacji, wyszukiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Realizowanie wyznaczonych przez CEO bieżących zadań o charakterze jednorazowym, realizowanie zadań interwencyjnych, aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów. Przygotowywanie i obsługa wizyt gości, spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, konferencji, organizacja podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów. Współpraca z wywiadownią gospodarczą, biurem prawnym i rachunkowym oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez CEO. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO BEATA KRAWCZYK-JASTRZĘBSKA - 2017-09-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Świdnica (dolnośląskie)
transport towarów na trasach krajowych, dowóz materiałów na budowy
Zakład Instolatorstwa Sanitarnego CO i Gaz Kostek - 2016-08-08 - Jatutów (lubelskie)
sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, księgowanie operacji gospodarczych na podstawie dokumentów księgowych w programie Ramzes, sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7z wykorzystaniem programu Ramzes po zaksięgowaniu dokumentów księgowych, elektroniczne przesyłanie deklaracji VAT-7 do odpowiedniego urzędu skarbowego, wydrukowanie ich oraz potwierdzeń wysłania UPO, sporządzanie miesięcznych deklaracji PIT-5, PIT-5L za pomocą programu Ramzes, przekazywanie kwot podatków klientom telefonicznie oraz pocztą elektroniczną, sporządzanie list płaci dodatkowych list wynagrodzeń z wykorzystaniem programu Ramzes, wyliczanie podatku PIT-4 za pracowników na podstawie list płac, umów cywilno-prawnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Lubań (dolnośląskie)
PRACA PRZY PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, ROZLICZANIE VAT, CIT
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Dębica (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: zawodowe; dobry stan zdrowia, wysoka sprawność fizyczna, dokładność; przygotowanie wagonów do naprawy i malowania; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
Nadzorowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK), ewidencja środków trwałych.
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AQUA-TECH" SP. Z O.O - 2016-08-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; prowadzenie KPiR, ewidencji VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych
DURKOWSKA ELWIRA"TAX" BIURO RACHUNKOWE - 2017-06-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Łódź (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów bankowych i niebankowych, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów. Praca w Banku w Oleśnie lub w Dobrodzieniu.
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S. A. - 2018-08-10 - Olesno (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Spóldzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
1) pomoc w zakupach,2) sporządzaniu jadłospisu,3)szukanie nowych dostawców,
MKW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-15 - Ząbki (mazowieckie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku od 3 do 6 lat,Wspieranie i pomoc w pracy nauczycieli prowadzących grupę Pomaganie nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej.Czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas pobytu w placówce.Dbanie o ład, porządek i estetykę w pomieszczeniach, w których przebywają dzieci.Współpraca, oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami, opiekunami i współpracownikami.Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) bajkowaprzystan.pl lub 690 009 699[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcy1/2 etatu
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów,uzgadnianie dokumentacji, sporzadzanie wyciągów, ksiegowanie rozliczeń.Wymagane wykształcenie min. srednie, mile widziane doświadczenie zawodowe. Proponowane wynagrodzenie2300zł/miesięcznie.
Bank Spółdzielczy w Mikołajkach - 2018-06-22 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
prace budowlane na terenie Solca Kujawskiego z zakwaterowaniem
USŁUGI WIELOBRANŻOWE SZEWCZYK JÓZEF - 2019-02-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca w systemie 3 zmianowym; przeglądy, naprawy maszyn wtryskowych; prace elektryczne związane z utrzymaniem ruchu w firmie produkcyjnej.
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-10-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i produkcyjnych
"TABEMAX" - Bernard Grzanka,Maciej Drecki Spółka jawna - 2017-03-08 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)