KSIĘGOWY Lębork oferta pracy Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Stanowisko: KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.Przyjmowanie dokumentów –faktury zakupu z dowodem PZ z magazynów : medyczny , techniczny , Apteka Zakładowa oraz zakupów pozostałych,2.Sprawdzanie zgodności dowodu PZ z fakturą zakupu,3.Dekretacja dokumentów –odpowiednia klasyfikacja do kont w księgach rachunkowych z uwzględnieniem przypisania kosztów do odpowiedniego ośrodka ich powstania wg zasad przyjętych w SPSZOZ w Lęborku,4.Rejestracja dokumentów w systemie Finansowo-Księgowym z uwzględnieniem Rejestru VAT,5.Rozliczanie transakcji dokonanych pomiędzy odbiorcami, dostawcami, uzgadnianie sald oraz analiza zapisów księgowych ,

Data publikacji: 2020-03-06

Lokalizacja: Lębork (pomorskie)

Pracodawca: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Przyjmowanie dokumentów –faktury zakupu z dowodem PZ z magazynów : medyczny , techniczny , Apteka Zakładowa oraz zakupów pozostałych,2.Sprawdzanie zgodności dowodu PZ z fakturą zakupu,3.Dekretacja dokumentów –odpowiednia klasyfikacja do kont w księgach rachunkowych z uwzględnieniem przypisania kosztów do odpowiedniego ośrodka ich powstania wg zasad przyjętych w SPSZOZ w Lęborku,4.Rejestracja dokumentów w systemie Finansowo-Księgowym z uwzględnieniem Rejestru VAT,5.Rozliczanie transakcji dokonanych pomiędzy odbiorcami, dostawcami, uzgadnianie sald oraz analiza zapisów księgowych ,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu Office

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Adres pracodawcy:
Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail:kadry (at) szpital-lebork.com.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: lęborski

Gmina pracodawcy: Lębork

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lębork

Ulica pracodawcy: Juliana Węgrzynowicza

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 06.03.2020

Oferta pracy ważna do: 05.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02dc228d7a7050a3478d19c36472d5a9

Podobne oferty pracy

KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

wprowadzanie dokumentów zakupu, kosztów ,
RAWECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Rudna Mała (podkarpackie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - do 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Ogonki (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWY - od 1 600 PLN

prowadzenie ogólnej rachunkowości rozliczenia ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy, płace
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Sławno (zachodniopomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220) - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KRAWCOWA - od 1 200 PLN

kreowanie i szycie ubrań, szycie firan, obsługa klientów wietnamskich, przestrzeganie zasad BHP, dbanie o porządek i czystość w pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KSIĘGOWY - do 1 850 PLN

sporzadzanie sprawozdań księgowych
Nowa Piekarnia K.Karwowski Spółka z o.o. - 2016-02-16 - Łuków (lubelskie)

PLACOWY - od 1 850 PLN

Praca w zakładzie przemysłowym w Raciborzu.Zakres obowiązków:- dbanie o wygląd zewnętrzny zakładu przemysłowego,- koszenie trawy, grabienie liści/ odśnieżanie,- obsługa belownicy.Oczekiwania pracodawcy:- sumienność w wykonywaniu obowiązków,- punktualność,- dbanie o powierzony sprzęt,- elastyczność i mobilność.Mile widziane osoby z książeczką sanitarno-epidemiologiczną (książeczką zdrowia).Pracodawca oferuje:- stałe godziny pracy,- miłą atmosferę,- możliwość uzyskania nowego doświadczenia,- dogodne warunki pracy,- zatrudnienie na umowę zlecenie oraz umowę o pracę.
"AMLUX" Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Racibórz (śląskie)

KIEROWCA KAT-C - od 2 100 PLN

Ładowanie i nadzór nad prawidłowym załadowaniem,rozmieszczaniem i zamocowaniem ładunku.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Biała (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWY/A -OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ DO 30 R.Ż. LUB POW. 30 R.Ż. -BIURO RACHUNKOWE BARBARA OWCZARZAK UL. DWORCOWA 4, GNIEWKOWO (NR 1072) - 997,4 PLN

staz w Biurze Rachunkowym :wprowadzanie i księgowanie dokumentów-kontrola dokumentów , obsługa urządzeń biurowych/praca wgodz. 8.30-16.30
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK ODDZIAŁU - od 4 000 PLN

Kierowanie oraz nadzór nad pracownikami oddziału, sporządzanie raportów sprzedażowych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Gorlice (małopolskie)

KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń dla kazdego pracownika i deklaracji podatkowych do US - PIT,obsługa programu Płatnik - przesyłanie deklaracji do ZUS-u,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu Fk-Polisoft,prowadzenie kasy dotyczącej wydatków bieżących zakładu, dochodów i sporządzanie raportów kasowych,przygotowywanie analiz dochodów i wydatków budżetowych na potrzeby sprawozdawczości i planowania jednostki
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie - 2018-09-11 - Chełm (lubelskie)

KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

Praca w biurze rachunkowym
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RADOMSKU - 2018-04-13 - Radomsko (łódzkie)

KSIĘGOWY - od 4 000 PLN

•Opiekowanie się Klientami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie zapytań dotyczących polskiej księgowości finansowej i płacowej•Wsparcie przy wypełnianiu obowiązków deklaracyjnych ( urząd skarbowy, ZUS, GUS )•Wprowadzanie danych księgowych do systemu księgowego•Sporządzanie deklaracji podatkowych•Współpraca z pozostałymi oddziałami
RIEDIGER. legal I tax Rechtsanwaltsgesellschaft mbH (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce - 2020-02-19 - Lubań (dolnośląskie)

KSIĘGOWY- STAŻ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Zakopane (małopolskie)

KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)

DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE ALIOR BANKU - od 2 000 PLN

obsługa klientów oraz sprzedaż produtów bankowych wedle standardów obowiązujących w całym banku - realizacja indywidualnych i zespołowych planów sprzedazy - aktywne pozyskiwanie klienta (telemarketing oraz działania zewnętrzne); mile widziane doświadczenie w sprzedaży
POŚREDNICTWO FINANSOWE URSZULA BOCHENEK - 2017-06-09 - Strzelce Opolskie (opolskie)

KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

Praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Sp. z o.o w Grajewie - 2017-04-04 - Grajewo (podlaskie)

KSIĘGOWY - 3 000 - 3 500 PLN

- ewidencja dokumentów księgowych (KPIR) - Ustalanie dochodu i podstawy opodatkowania- Ustalanie wysokości podatku VAT należnego i naliczonego- Sporządzanie deklaracji podatkowych
HIBNER CONSULTING MAGDALENA HIBNER - 2018-12-31 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 950 PLN

Wykonywanie zabiegów z zakresu fizykoterapii, kinezyterapii, masażu zgodnie z zaleceniami lekarza.Obsługa urządzeń służących do wykonywania zabiegów zgodnie z ich przeznaczeniem.Prowadzenie wymaganej dokumentacji zabiegowej.Odpowiedzialność za sprzęt rehabilitacyjny.Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.
Dom Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie - 2016-06-01 - Wyszogród (mazowieckie)

KSIĘGOWY - 2 000 - 2 500 PLN

Prowadzenie ksiąg rachunkowych - pełna księgowość. MOŻLIWOŚC PRACY W SYSTEMIE HOME OFFICE.PRACODAWCA OFERUJE ZATRUDNIENIE NA 1/2 ETATU, NA CZAS OKREŚLONY 1 ROK. PRACA JEDNOZMIANOWA, W GODZINACH 8-17. GODZINY PRACY DO USTALENIA.Kontakt tel. 602520225 lub osobisty.
Chowaniec Grzegorz S-TRANS - 2019-03-19 - Andrychów (małopolskie)

PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH, OBSŁUGI KLIENTA - od 13 PLN

prace administracyjne (wsparcie działu administracji sprzedaży i logistyki), Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, przygotowywanie i weryfikacja, wysyłanie zestawień do klienta
kontakt przez OHP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)

FAKTURZYSTKA - od 2 700 PLN

Obsługa komputerowego systemu sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, , dbanie o ekspozycje towaru, obsługa klienta, obsługa wózka jezdniowego, praca w godz.6-14/11-19
EUROCASH S.A. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)

KSIĘGOWY - 2 000 - 4 000 PLN

dokonywanie zapisów w KPiR, prowadzenie ksiąg rachunkowych, przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej do Urzędy Skarbowego
Kancelaria Podatkowa Merkler Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-03 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWY - od 2 600 PLN

Prace księgowe
Biuro Rachunkowe - Ewa Skalska - 2020-02-19 - Strzyżów (podkarpackie)

PRACOWNIK DS PRODUKCJI PRODUKTÓW PANIEROWANYCH MIĘSNYCH - od 2 100 PLN

Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: obróbka surowca mięsnego, przygotowanie surowców do produkcji dań gotowych typu fast food, przygotowanie mieszanki przyprawowej, panieru kuchni tureckiej typu: ada kofte, urfa, adana, wdrażanie oryginalnych tureckich receptur, obsługa linii produkcyjnych wyprodukowanych w Turcji, których język oprogramowania jest w języku tureckim nieulegającym zmianie, pakowanie i etykietowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zduny (wielkopolskie)

KSIĘGOWY/A - od 3 500 PLN

wyksz. wyższe ekonomiczne,min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość programu Comarch Optima,znajomość zasad rachunkowości;prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie raportów i bilansów1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: od 3500 zł brutto
ALspaw Group Sp. z o.o. Sp.K - 2019-01-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KSIĘGOWY/A - 2 000 - 2 500 PLN

- Sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie faktur zakupu;- bieżące uzgadnianie kont podatkowych, księgowanie dokumentów PK;- uzgadnianie kont rozrachunków;- wprowadzanie przelewów do bankowości internetowej;- księgowanie wyciągów bankowych;- nadzór nad obiegiem dokumentów;- wsparcie procesów zachodzących w trakcie audytu i kontroli;
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2017-04-07 - Krzywonoś (mazowieckie)