KSIĘGOWY Sławno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ogólnej rachunkowości rozliczenia ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy, płace
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Sławno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sławno, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ogólnej rachunkowości rozliczenia ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy, płace
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sławieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programów do prowadzenia pełnej księgowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: sławieński
Gmina pracodawcy: Sławno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sławno
Ulica pracodawcy: Sempołowskiej
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie oddziałem firmy, po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w Bytomiu, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie Word, Excel
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Bytom (śląskie)
prace elektryczne w lokalach mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
CV
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
bieżące księgowanie operacji gospodarczych w walucie polskiej jak i walucie obcej, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT 7, VAT-UE CIT, PIT 11, PIT-4R, PCC, PIT-36, PIT-36-L, PIT-37. Nadzorowanie prawidłowości prowadzenia akt osobowych, sporządzania list płac i rozliczenia z urzędami, informowanie podatników o wysokości zobowiązań podatkowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia naliczanie umorzeń. Stały kontakt z klientem, reprezentowanie biura i klientów biura w US i ZUS oraz innych instytucjach publicznych.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Chełm (lubelskie)
Realizacja zajęć opiekuńczych, wychowawczych i dydaktycznych w wymiarze 13 godzin w tygodniu w świetlicy szkolnej
Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Marcinkowicach - 2018-08-13 - Marcinkowice (dolnośląskie)
- Jesteśmy nowoczesnym Contact Center obsługowym w drugiej co do wielkości spółce ubezpieczeniowej. Naszym zadaniem jest kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów i Agentów: udzielanie informacji, przyjmowanie zgłoszeń szkód w systemach informatycznych. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Operatorzy Contact Center współtworzą swój grafik pracy.- Oferujemy: elastyczną umowę zlecenie z gwarancją wynagrodzenia, profesjonalne i kompleksowe szkolenie wstępne, wsparcie coachingowe. - Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na dwa lata, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Kwota miesięcznego wynagrodzenia stanowi suma wszystkich prawidłowo wykonanych w danym miesiącu czynności pomnożoną przez odpowiednią stawkę, przy czym kwota miesięcznego wynagrodzenia począwszy od pierwszego dnia jej obowiązywania nie może być niższa niż 12 zł/brutto/godzina.- Biuro czynne w godzinach: 6:00-22:00, również w soboty: 8:00-16:00. Zlecenie można wykonywać w godzinach pracy biura. Praca w elastycznych godzinach pracy - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane ---> zleceniodawca zapewnia kompleksowe branżowe szkolenia. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 502-192-386) lub e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Obsługa koparko-ładowarki przy pracach ziemnych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic.
FUMAR Techniki Bezwykopowe Wojciech Furtak - 2017-08-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Operator maszyn i urządzeń do obróbki drewna
ZWDTUREK MACIEJ TUREK - 2018-01-11 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Przewóz artykułów spożywczych chłodnią na terenie województwa podkarpackiego.Kontakt z Pracodawcą: 607 912 102
FHU - ANNA SREBNICKA - 2016-07-29 - Węgierka (podkarpackie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Nisko. -zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Nisko-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.Konieczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży: automatyka, hydraulika, pneumatyka min. 2 lata. Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Od nowego kandydata oczekujemy, że będzie samodzielnie potrafił organizować sobie pracę, umiejętnie zarządzał sobą w czasie i realizował wyznaczone cele.Znajomość języków obcych, mile widziany j. angielski.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Nisko (podkarpackie)
Praca na magazynie żywca
ZAKŁADY MIĘSNE "ZAKRZEWSCY" Dariusz Zakrzewski, Janusz Zakrzewski Spółka Jawna - 2015-12-21 - Kosów Lacki (mazowieckie)
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości; księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań; pozostałe prace biurowe
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA WŁAŚCICIELI w Idzikowicach - 2018-01-18 - Idzikowice (opolskie)
Prowadzenie zajęć komputerowych z osobami dorosłymi na terenie całego powiatu. Możliwość przeprowadzenia większej ilości godzin. Praca w Nysie.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-30 - Nysa (opolskie)
Sprzedawca w dziale kas
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Bełchatów (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa instalacji elektrycznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "UNIDROG" Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Grajewo (podlaskie)
prowadzenie ewidencji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kręciszówka (lubelskie)
Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości firmy
Biuro Kompleksowej Obsługi Firm J&J s.c. w Malborku - 2018-04-18 - Malbork (pomorskie)
praca na stanowisku księgowego/księgowej
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Pszczyna (śląskie)
- Prowadzenie pełnej księgowości sp. z o.o.,- Przygotowywanie deklaracji - kontakty z Urzędem Skarbowym,- Odpowiadanie na zapytania merytoryczne,- Przygotowywanie list płac oraz deklaracji ZUS,- Archiwizacja dokumentów,- Pomoc w bieżących pracach zespołu księgowości,- Samodzielność w obsłudze podmiotów,
EURO CONSULT Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Leżajsk (podkarpackie)
Planowanie, realizowanie i kontrola przepływu oraz magazynowania gromadzonych w magazynie materiałów i towarów.
PONER SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Mianowice (wielkopolskie)
sporzadzanie sprawozdań księgowych
Nowa Piekarnia K.Karwowski Spółka z o.o. - 2016-02-16 - Łuków (lubelskie)
Bieżące wsparcie działu księgowości. Księgowanie i rozliczanie dokumentów. Zapewnienie właściwej koordynacji procesów księgowych i podatkowych, prawidłowy przepływ informacji i dokumentów finansowych.Wystawianie faktur. Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS). Bieżąca kontrola należności i zobowiązań spółki. Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi firmy – dostarczanie wiarygodnych i terminowych danych księgowych. Sporządzanie zestawień i raportów. Ujednolicanie procedur księgowych.
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-05-16 - Strzeszów (dolnośląskie)
Wykonywanie operacji księgowych, obsługa programu księgowego, ocena dokumentów pod kątem podatkowym.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Krosno (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.19- 19.07
HOTEL USTKA ABM TOURISTIC Sp. zo.o. - 2017-11-07 - Ustka (pomorskie)
wg stanowiska
Firma Handlowa OUI Dorota Szczepanowska Darłowo - 2015-11-30 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Prace porządkowe na terenach zewnętrznych (osiedla, wspólnoty mieszkaniowe). Wymagania: umiej obsł kosiarki i narzędzi ogrodniczych, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziani emeryci/renciści. Praca na terenie Rumi i Wejherowa w zależności od zlecenia. Pracodawca oferuje dojazd z siedziby w Rumi.
PPHU Optima S.C. - 2018-04-10 - Rumia (pomorskie)
Prowadzenie spraw płacowych oraz księgowości.
BARBARA SUCHACKA "KOSZTBUD" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - 2017-09-25 - Chojnice (pomorskie)
-dekretacja dokumentów księgowych,-praca w programie InsertNexo,-deklaracje do US i ZUS,-odbiór dokumentów od klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Niepołomice (małopolskie)
Księgowanie dokumentów zakupowych ewidencja środków trwałych , naliczanie amortyzacji- sporządzanie rejestrów zakupów/sprzedaży oraz deklaracji VAT- sprawozdania finansowe/statystyczne GUS
Polarica Sp.z o.o. - 2016-06-07 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)