KSIĘGOWY Darłowo oferta pracy A&P PODATKI I KSIĘGOWOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA, KSIEGOWANIE I NALICZANIE PODATKÓW, ZUS, KONTAKT Z URZEDAMI I INSTYTUCJAMI
Data publikacji: 2020-07-16
Lokalizacja: Darłowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: A&P PODATKI I KSIĘGOWOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałowa 26, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTA, KSIEGOWANIE I NALICZANIE PODATKÓW, ZUS, KONTAKT Z URZEDAMI I INSTYTUCJAMI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Darłowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sławieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Darłowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawy księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ABC biznesu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kurs kadrowo-księgowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : OBSLUGA PROGRAMU COMARCH ERP OPTIMA, PŁATNIK
Nazwa pracodawcy:
A&P PODATKI I KSIĘGOWOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 4990661664
danePracodawcy_regon: 366197329
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Wałowa 26, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: sławieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3213
Gmina pracodawcy: Darłowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Darłowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949833
Ulica pracodawcy: Wałowa
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?908f13c7c6bc74ac96f3e98d8130abfa
Podobne oferty pracy
sprzątanie klatek schodowych i terenu wokół budynku
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Księgowy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, sprawdzanie poprawności rachunkowej, przygotowywanie deklarcji i sprawozdań, sprawy personalne, kadrowe.
TRANSPORT KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY "ALEX" ANDRZEJ ADAM ŁOJEWSKI - 2017-04-28 - Ryn (warmińsko-mazurskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BIURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- Strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja, fryzury okolicznościowe itd.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00, 11:00-19:00 + co druga sobota: 9:00-17:00, 11:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Fryzjer. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 606-395-456) lub e-mail: kontakt (at) panewnicka201.pl
PERFECT GROUP BARBARA SZAFARCZYK-MAŃKOWSKA - 2019-01-09 - Katowice (śląskie)
ciecie i okleinowanie płyt meblowych; skręcanie mebli;
MEBLE PRUS Joachim Prus - 2016-08-24 - Dąbrówka Łubniańska (opolskie)
zgodny,praca w magazynie, stanowisko wymagające dużej sprawności i siły fizycznej
LAURENCE RAFAŁ MIELNICZUK - 2018-11-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
"Chrupek" Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe F.P.T. Miedzińscy Sp. j. - 2019-10-16 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie spraw księgowych
Towarzystwo Przemysłowe "WEGA" S.C. w Ostrołęce - 2016-10-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prowadzenie spraw płacowych, podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS Przygotowywanie imiennych raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów potrąceń w/w składek w obowiązujących terminach. Obsługa księgowo-finansowa, rozliczanie zadań powiatu i zadań zleconych dofinansowywanych ze środków PFRON. Współpraca w tym zakresie z Zespołem ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe, lokalne, VAT, itp.). Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie not księgowych, rachunków za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu. Prowadzenie rozliczeń między powiatami za dzieci przebywające w pieczy zastępczej. Naliczanie wynagrodzeń, należnych świadczeń i dodatków rodzinie zastępczej zawodowej, prowadzącemu rodzinny dom dziecka, rodzinie zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego oraz rodzinie zastępczej niezawodowej. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie należności z tytułu odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy instytucjonalnej, odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy zastępczej oraz świadczeń pieniężnych nienależnie pobranych. Ściąganie w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustaw oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń. Bieżąca kontrola terminów płatności. Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. Kontrola realizacji tytułów wykonawczych. Bieżąca współpraca z organami egzekucyjnymi. Przygotowywanie wniosków w sprawach zgłaszania wierzytelności oraz zabezpieczeń wykonania zobowiązań (hipoteka i zastaw skarbowy). Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: zaliczania wpłat, zaliczania nadpłat na poczet zobowiązań oraz w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań. Ewidencjonowanie ulg, dokonywanie umorzeń zobowiązań, przedawnienia zobowiązań. Przygotowywanie wezwań, zawiadomień, postanowień i projektów decyzji w prowadzonych sprawach. Dokonywanie zwrotu nadpłat z tytułu zobowiązań, naliczanie odsetek ustawowych od nieterminowo regulowanych należności. Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dowodów księgowych dotyczących rachunku dochodów własnych oraz zwrotu nadpłat dochodów; dekretacja dokumentów księgowych. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz przygotowanie danych do opracowania analiz. Naliczanie i aktualizacja opłat należnych z tytułu gospodarowania mieniem. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych objętych spisem z natury, dokonywanie wyceny i rozliczenia wyników spisu. Naliczanie amortyzacji. Rozliczanie wyników inwentaryzacji. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora PCPR w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych.Umowa o pracę zawierana na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-14 - Łęczna (lubelskie)
Wymagane wykształczenie kierunek administracja oraz 5 letni staż pracy. Do obowiązków będzie należeć obsługa księgowa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Mądrzechowo (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Prace pomocnicze na budowach (okolice Chorzowa)
Zakład Blacharsko-Dekarsko-Ciesielski Marcin Watoła - 2016-07-26 - Chorzów (śląskie)
w/g zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Przedbórz (łódzkie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie zleceń zamówień, dbanie o czystość w miejscu pracy.
PPUH "JM-GRAB" S.C. - 2018-01-23 - Czudec (podkarpackie)
WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ W ZALEŻNOŚCI OD KWALIFIKACJI.Miejsce pracy: Gniew, Rolls-Royce Poland, Marine OperationsKluczowe obowiązki:Bieżące i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, w tym weryfikacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, procedurami wewnętrznymi oraz standardami przyjętymi przez Grupę.Rozliczanie i księgowanie delegacji.Kontrola dokumentów księgowych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi, ich dekretacja, księgowanie oraz archiwizacja.Wsparcie w przygotowywaniu rejestrów i deklaracji podatkowych.Inicjatywa i aktywne uczestnictwo w procesie usprawniania i ujednolicania procesów księgowych w firmie.Przygotowywanie raportów na potrzeby firmy i grupy.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji do 30.11.2017 na adres: recruitment.cee (at) rolls-royce z dopiskiem w temacie: Księgowy lub dostarczenie do Działu Personalnego.W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.
ROLLS - ROYCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Gniew (pomorskie)
Sprzatąnie w fabryce karmy dla zwierząt. Praca w Niepołomicach, dwie zmiany w godz. 6-18, 18-6 (w systemie 3 dni pracy / 3-4 dni wolne). Istnieje możliwośc zorganizowania przez pracodawcę dojazdu do miejsca pracy z Rynku w Niepołomicach.
SODEXO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Niepołomice (małopolskie)
wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do systemu księgowego SYMFONIA, przetwarzanie dokumentów elektronicznych i importowanie do systemu księgowego; pozostałe czynności ksiegowego;
Doradca Podatkowy Marek Artur Grabowski - 2020-06-15 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie zbrojenia na budowie zgodnie z rys. technicznym, praca w godz. 7-15
Firma Budowlana Budex JR - 2017-09-01 - Opole (opolskie)
utrzymanie czystości na terenie wewnętrznym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firm
AKCENT Sp. z o. o. Usługi Finansowo Prawne i BHP - 2017-03-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek rachunkowość, mile widziane doświadczenie, dobra organizacja pracy, zaangażowanie. Kontakt na e-mail: biuro (at) kufiks.pl
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie faktur, zarządzanie zespołem specjalistów, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: śledzenie nowych wersji oprogramowania w celu opracowania i utrzymania planu dokumentacji, planowanie, projektowanie, aktualizowanie dokumentacji produktowej zgodnie z dostarczonymi przez firmę narzędziami.Praca do godziny 17.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych, dekretowanie, księgowanie dokumentów, współpraca z GUS,US, NBP, księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń kosztów międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
Rozliczenia podatkowej książki przychodów i rozchodów. Wymagane: wykształcenie średnie, doświadczenie, znajomość przepisów podatkowych, przepisów kadrowo-płacowych, znajomość programu Płatnik, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
BIURO RACHUNKOWE KWADRAT WOJCIECH NIEDŹWIECKI - 2017-05-09 - Łódź (łódzkie)
weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dokumentów kosztowych, przychodowych, magazynowych i pozostałych; sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT; bieżące uzgadnianie kont, przygotowanie bieżących rozliczeń wyniku (rachunek zysków i strat), przygotowanie raportów analitycznych dla Klientów, inne bieżące prace księgowo-administracyjne
Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
ZGODNYZ PR STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Olimpiów (łódzkie)