KSIĘGOWY/KADROWA Złotów oferta pracy "Chrupek" Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe F.P.T. Miedzińscy Sp. j.
Stanowisko: KSIĘGOWY/KADROWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: "Chrupek" Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe F.P.T. Miedzińscy Sp. j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 26, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/KADROWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
chęci do pracy, staż pracy w zawodzie min. 3 lata
Nazwa pracodawcy:
"Chrupek" Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe F.P.T. Miedzińscy Sp. j.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 11, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?054cbfacdca44355c7f0cc1acc269282
Podobne oferty pracy
Kompleksowa realizacja zadań związanych z księgowością w zakresie podatku VAT tj. księgowanie dokumentów zewnętrznych, prowadzenie rejestrów VAT dotyczących zakupu i sprzedaży, sporządzanie deklaracji VAT, rozliczanie podatku VAT z budżetem, finansowe rozliczanie projektów unijnych, wsparcie pracy działu księgowości.
nadleśnictwo Zdroje Szczytna - 2018-08-02 - Szczytna (dolnośląskie)
dozorca/ochroniarz
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radom (mazowieckie)
Sortowanie odpadów komunalnych
GARDA Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Leżajsk (podkarpackie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentem, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
do uzgodnienia
SINJA Firma Handlowo-Usługowa Jerzy Czekaj - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
ksiegowanie, rozliczenia VAT, fakturowanie, gospodarka magazynowa
Nadleśnictwo Różanna - 2019-05-14 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa księgowa
INSTYTUT NAUKOWO BADAWCZY KS. SEBASTIANA KNEIPPA ZESPÓŁ REHABILITACYJNO-WYPOCZYN.SEBASTIANEUM SILESIACUM KAMIEŃ ŚLĄSKI - 2018-04-06 - Kamień Śląski (opolskie)
Szlifowanie i polerowanie kamienia, montaż parapetów i blatów kuchennych, montaż nagrobków.
ART-do - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie dań i potraw kuchni nepalskiej
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji księgowej. Prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych. Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych. Prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczenia operacji finansowych. Księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności.
Kancelaria Podatkowa PROGRES Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, rozliczanie Współnot Mieszkaniowych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
staz dla osób do 30 r.z. ZAZNAJOMIENIE Z BRANŻĄ ORAZ SPECYFIKA STANOWISKA PRACY, POZNANIE PRACY W MAGAZYNIE, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, PRACA W DZIALE SPEDYCJI, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca przy wykonywaniu posadzek przemysłowych
Firma Handlowo-Usługowa "COMERCJA" Marcin Leśniak - 2016-10-07 - Zbylitowska Góra (małopolskie)
obsługa programów księgowychobsługa kancelariiwprowadzanie dokumentówarchiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i odpowiedzialność za funkcjonowanie działu zakupów, zamawianie towarów/usług od dostawców, dbanie o zaopatrzenie organizacji w niezbędne towary/usługi, nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami towarów/usług z chin. Miejsce pracy: Wrocław RynekKontakt z pracodawca elektroniczny. Oferta zgłoszona przez Agencję Pracy TymczasowejOferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe, dobra znajomość w zakresie pełnej księgowości (ksiegi rachunkowe). Praca od godziny 7:00 lub 8:00. Aplikacje wysyłać na adres e-mail: biuro (at) kufiks.pl.
KUFIKS SP. Z O.O. - 2016-01-20 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
prowadzenie ksiąg handlowych, prowadzenie rachunkowości
Austria Juice Polska Sp. z o.o. - 2018-11-09 - Chełm (lubelskie)
Umiejętności fryzjerskie,doświadczenie zawodowe, sumienność.
Studio Fryzur Kosmetyka ,, WELLA'' - 2016-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)
układanie glazury
"MARCEL" DĄBROWSKI MARCIN - 2017-06-07 - Janów (łódzkie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
KANCELARIA PODATKI-RACHUNKOWOŚĆ SP. Z O. O. - 2017-02-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca biurowa / do uzgodnienia/ obsługa klientów , spisywanie zleceń, koordynowanie zleceń , kontakt z klientem ,
Akcent Studio Gęza Jarosław - 2018-11-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Obsługa urządzeń polująco-zgrzewających oraz wytłaczarek, konserwowanie obsługiwanych urządzeń; wypełnianie dokumentacji technologicznej
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Makowisko (podkarpackie)
Prowadzenie spraw płacowych, podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS Przygotowywanie imiennych raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów potrąceń w/w składek w obowiązujących terminach. Obsługa księgowo-finansowa, rozliczanie zadań powiatu i zadań zleconych dofinansowywanych ze środków PFRON. Współpraca w tym zakresie z Zespołem ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe, lokalne, VAT, itp.). Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie not księgowych, rachunków za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu. Prowadzenie rozliczeń między powiatami za dzieci przebywające w pieczy zastępczej. Naliczanie wynagrodzeń, należnych świadczeń i dodatków rodzinie zastępczej zawodowej, prowadzącemu rodzinny dom dziecka, rodzinie zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego oraz rodzinie zastępczej niezawodowej. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie należności z tytułu odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy instytucjonalnej, odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy zastępczej oraz świadczeń pieniężnych nienależnie pobranych. Ściąganie w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustaw oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń. Bieżąca kontrola terminów płatności. Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. Kontrola realizacji tytułów wykonawczych. Bieżąca współpraca z organami egzekucyjnymi. Przygotowywanie wniosków w sprawach zgłaszania wierzytelności oraz zabezpieczeń wykonania zobowiązań (hipoteka i zastaw skarbowy). Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: zaliczania wpłat, zaliczania nadpłat na poczet zobowiązań oraz w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań. Ewidencjonowanie ulg, dokonywanie umorzeń zobowiązań, przedawnienia zobowiązań. Przygotowywanie wezwań, zawiadomień, postanowień i projektów decyzji w prowadzonych sprawach. Dokonywanie zwrotu nadpłat z tytułu zobowiązań, naliczanie odsetek ustawowych od nieterminowo regulowanych należności. Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dowodów księgowych dotyczących rachunku dochodów własnych oraz zwrotu nadpłat dochodów; dekretacja dokumentów księgowych. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz przygotowanie danych do opracowania analiz. Naliczanie i aktualizacja opłat należnych z tytułu gospodarowania mieniem. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych objętych spisem z natury, dokonywanie wyceny i rozliczenia wyników spisu. Naliczanie amortyzacji. Rozliczanie wyników inwentaryzacji. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora PCPR w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych.Umowa o pracę zawierana na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-14 - Łęczna (lubelskie)
Prace ogólnobudowlane
Maksbud Piotr Śladewski - 2017-03-03 - Teresin (mazowieckie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, ewidecja czasu pracy, kompletowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowego,, współpraca z instytucjami państwowymi, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,GUS
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-03-02 - Lubsko (lubuskie)
Księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu; prowadzenie ewidencji środków trwałych; sporządzanie deklaracji VAT; prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów; prowadzenie ksiąg handlowych. Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia na wstępnym etapie zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie. Godziny pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawca od poniedziałku do piątku w godzinach 12-14.
Przedsiębiorstwo Usługowe ELCOM Joanna Grabowska - 2017-03-28 - Słupsk (pomorskie)
naprawa sprzętu spawalniczego
REM - SPAW PPHU - 2018-08-20 - Ruda Śląska (śląskie)