KIEROWNIK ZESPOŁU DO SPRAW: BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY (SŁUŻBY) W WYDZIALE KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU DO SPRAW: BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY (SŁUŻBY) W WYDZIALE KONTROLI K/M
Wynagrodzenie: od 3 747,68 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 747,68 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ZESPOŁU DO SPRAW: BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY (SŁUŻBY) W WYDZIALE KONTROLI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 747,68 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie, doświadczenie zawodowe : powyżej 2 lat w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, umiejętność obsługi sprzętu biurowego, komunikatywność, rzetelność, dokładność, dyspozycyjność., posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Obowiązki: kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy Zespołu do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, przeprowadzanie i nadzorowanie kontroli warunków pracy i służby, przeprowadzanie szkoleń wstępnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i służby, udzielanie instruktaży ogólnych dla nowo przyjętych funkcjonariuszy i pracowników, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie, a także zachorowań na choroby zawodowe, uczestniczenie w przekazywaniu do użytku nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz uczestniczenie w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w zakresie bhp, uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) oraz w ustalaniu zadań kierowników komórek organizacyjnych i innych osób kierujących zespołami funkcjonariuszy i pracowników w zakresie bhp, uczestniczenie w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy i służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji rozwiązań techniczno-organizacyjnych w zakresie poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), sporządzanie i przedstawianie Komendantowi Oddziału analizy stanu bezpieczeństwa i higieny służby-pracy zawierającej propozycje przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: dokumenty należy złożyć do: 15.11.2018 roku (decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Miejsce składania dokumentów: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, ul. Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa z dopiskiem "Kierownik Zespołu do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) NwOSG/WK/ZBHP/1". Szczegółowe informacje na stronie: www.bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl.
Nazwa pracodawcy:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Zgodne z ogłoszeniem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Komitetu Obrony Robotników
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 05.11.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- organizacja podstawowej opieki lekarskiej dla osadzonych w areszcie,- udzielanie porad lekarskich- przyjmowanie podopiecznych
ARESZT ŚLEDCZY - 2017-11-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Organizacja i zarządzanie skladem opału
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Radziszewo (zachodniopomorskie)
Zarządzanie w sklepie.
"TERG" S. A. - 2016-06-08 - Kolno (podlaskie)
1) Nadzór nad planowaniem i naliczaniem potrzeb materiałowych w służbach technicznych w zakresie zabezpieczenia działalności Bazy jako Oddziału Gospodarczego; 2) realizowanie przedsięwzięć zabezpieczenia logistycznego Bazy jako OG w zakresie dostaw sprzętu oraz usług specjalistycznych; 3) Opracowywanie i uaktualnianie dokumentów osiągania wyższych stanów gotowości bojowej i mobilizacyjnej Bazy jako OG; 4) współudział w planowaniu, organizacji i prowadzeniu działalności kontrolnej Bazy jako OG w zakresie; 5) kierowanie sprawami wdrażania nowych rozwiązań w systemie zaopatrywania Bazy jako OG; 6) określanie potrzeb materiałowo-finansowych na zabezpieczenie zadań realizowanych przez podległe służby oraz dokonywanie podziału będących w dyspozycji środków materiałowych, a także sprawowanie nadzoru nad ich prawidłowym wykorzystaniem; 7) sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem pełnej sprawności eksploatacyjnej sprzętu, a także jego przydatności użytkowej w Składach; 8) nadzór nad przestrzeganiem rocznych norm zużycia resursów technicznych uzbrojenia i sprzętu wojskowego (SpW) oraz przydzielonych limitów eksploatacyjnych; 9) ustalanie i ocenianie szkód materialnych spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub niezawinionymi zdarzeniami losowymi sprzętu technicznego; 10) nadzorowanie jego uaktualnienia przez poszczególne osoby funkcyjne oraz nadzorowanie procesu eksploatacji sprzętu technicznego w ramach OG Bazy; 11) nadzór nad ewidencją pracy pojazdów (sprzętu) w podległych składach i warsztatach; 12) nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem wojskowej bazy obsługowo-remontowej i magazynowej; 13) zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu wojskowym; 14) planowanie terminowego odświeżania i rotacji przechowywanych tśm i sprzętu technicznego; 15) przygotowywanie propozycji zagospodarowania zbędnego mienia; 16) przedstawianie Kierownikowi Zespołu Zabezpieczenia ocen i wniosków w sprawach realizowanych przez siebie zadań; 17) koordynowanie działań Specjalistów Grupy Technicznej w zakresie zadań otrzymanych od Kierownika Zespołu Zabezpieczenia; 18) terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNO PRAWNYCH,APLIKACJE KONKURSOWE, LICENCYJNE, NAGRODY, ROZLICZANIE DOTACJI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ I POLSKIM ZWIĄZKIEM KOLARSKIM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ADMINISTRACYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac gospodarczych na Stacji Paliw Bliska, obsługa klientów na podjeździe.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych SA - 2016-05-23 - Poddębice (łódzkie)
zarządzanie pracownikami, nadzór nad bieżącą produkcją, planowanie grafików pracy, kontrola jakości wykonanej pracy
SPOJKAR Kardaś i Wspólnicy Sp. Jawna - 2017-10-18 - Niedomice (małopolskie)
zarządzanie zespołem, prowadzenie marketu wg standardów firm, miejsce pracy: Jenin
DINO POLSKA S.A. - 2015-12-01 - Jenin (lubuskie)
kierownik zespołu w branży informatycznej
Biuro Usług Informatycznych Sławomir Jurek - 2017-09-08 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż gazu LPG, obsługa urzadzeń na stacji
ZBIGNIEW MŁYNARSKI P.H.U. AUTO - GAZ - TRANS - 2017-04-04 - Nowy Janków (mazowieckie)
Kierownik działu zarządzania zasobami ludzkim- kierownik sekcji sprzątającej
MAXUS CLEANING Sp.zo.o. - 2017-06-19 - Skarbimierz (opolskie)
wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie 2 lata, umiejętność zarządzania ludźmi, umiejętność organizacji czasu pracy, umiejętność organizowania zespołu ludzi do pracy. Zakres obowiązków: Planowanie harmonogramu zamówień, nadzoruje realizację produkcji, wystawianie deklaracji, tworzenie dokumentacji powykonawczej
PPHU ZBIGNIEW SZYSZKA - 2016-06-15 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa koparki lub koparko-ładowarki
"WODNER II" Kazimierz Żurawski - 2017-10-04 - Ner-Kolonia (łódzkie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: min. 2 lata; książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: zapewnienie funkcjonowania marketu, zarządzanie asortymentem marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Toszek (śląskie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót drogowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2018-02-13 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu w zakresie zapewnienia mieszkańcom Domu warunków do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa i opieki w szczególności: ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych, opracowywanie potrzeb w tym zakresie, zapewnienie właściwych zajęć usprawniających w tym organizacja i nadzór nad zajęciami rehabilitacyjnymi, organizacja w zakresie aktywizacji mieszkańców poprzez dostęp do terapii zajęciowej oraz imprez kulturalnych itp, bieżąca obserwacja mieszkańców, w szczególności ich stany zdrowia, utrzymywanie kontaktu z rodziną, opracowywanie potrzeb i zaleceń w tym zakresie, organizacja całodobowej opieki, udział w tworzeniu planów indywidualnego wsparcia mieszkańców DPS poprzez koordynację działań zespołu opiekuńczo- terapeutycznego, przygotowywanie sprawozdań, analiz, informacji oraz innych materiałów dotyczących funkcjonowania DPS w zakresie wskazanym powyżej, opracowywanie projektów zarządzeń, instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczo - terapeutycznych, planowanie czasu pracy podległych pracowników, sporządzanie grafików czasu pracy w systemie równoważnym, nadzór nad majątkiem przekazanym do użytkowania podległej komórce oraz realizacją wydatków dotyczących zadań z zakresu działania podległej komórki organizacyjnej, nadzór nad właściwą realizacją umów zawartych na świadczenie usług gastronomicznych i pralniczych
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-12-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie personelem, planowanie i realizacja zakupów, zarządzanie budżetem.Praca w godzinach 7-15 i 14-22.
Hotel "Prezydent" Jacek Urbańczyk FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR" - 2018-01-18 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
- planowanie, organizacja, kierowanie i nadzór nad remontami w zakresie regeneracji armatury przemysłowej w sposób zgodny z obowiązującymi procedurami w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogram prac,- nadzór oraz koordynacja ekip pracowniczych oraz podwykonawców- analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej, sporządzanie dokumentacji powykonawczej
LEADER TECH Ltd. Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wielki Konopat (kujawsko-pomorskie)
zarzadzanie personelem, obsługa systemu informatycznego, zarządzanie przepływem asortymentu, dbałość o standardy handlowe firmy, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00)
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zawidów (dolnośląskie)
• Koordynowanie pracy biura regionalnego znajdującego się w Tczewie.• Koordynowanie pracy podległych kierowników obiektów (obiekty w Gdyni, Gdańsku i Tczewie).• Kontakty z Klientem.• Ścisła współpraca z centralą firmy.• Stała praca nad wynikiem finansowym regionu.
Probet Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Tczew (pomorskie)
kierowanie podległym zespołem
P.P.H.U. "LEDRÓB" Jolanta Filipek - 2016-09-28 - Piotrowice (lubelskie)
Zakres obowiązków wynikający ze stanowiska kierowniczego w zakładzie produkcyjnym (produkcja mebli) - nadzór, kontrola, optymalizowanie produkcji.
"Sancro" Fabryka Mebli Spółka z o.o. - 2017-11-29 - Targowiska (podkarpackie)
Organizowanie i koordynowanie pracy zespołu pracowników, szkolenie pracowników w zakreesie prawidłowego zbioru pieczarek, kierowanie produkcją, nadzór nad realizacją zamówień.
R&J SZTANDERA SP.J. - 2016-11-28 - Ozorów (mazowieckie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI Z ZAGRANICY (WIETNAMCZYCY), DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (PAKIETÓW MS OFFICE), ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, WSPIERANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Magdalenka (mazowieckie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i kierowała całokształtem prac wykonywanych przez pracowników Działu Remontów, nadzorowała przygotowanie dokumentacji dot. procedur przetargowych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych realizowanych na rzecz ZOJO i obsługiwanych jednostek,bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zespołu i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań przez Dział Remontów,współdziałała z wykonawcami poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczyła w czynnościach odbiorowych poszczególnych robót budowlanych,egzekwowała kary umowne w ramach umów zawartych na roboty budowlane, monitorowała wykonanie budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Dział Remontów.- Wynagrodzenie: 4500 do 4900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe techniczne o profilu związanym z działalnością remontowo-budowlaną. Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w planowaniu i koordynacji wielobranżowych zadań remontowych i inwestycyjnych. Umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie dot. robót budowlanych, ustawa o finansach publicznych, kpa, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych, prac związanych z wywozem nieczystości i tym podobnych.
Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD S.J. - 2017-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
1. Dostarczanie rozwiązań IT dla domeny. 2. Zarządzanie ludźmi. 3. Zarządzanie umiejętnościami. 4. Zarządzanie dostawcami. 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- umiejętność przygotowywania posiłków dla diabetyka- pomoc w robieniu zakupów / praniu / sprzątaniu- pomoc w pielęgnacji i higienie osobistej- umiejętność obsługi łóżka rehabilitacyjnego ELBUR PB 331- umiejętność obsługi podnośnika osób niepełnosprawnych REBOTEC ARNOLD 150- kurs I pomocy
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Łódź (łódzkie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-22 - Niewieścin (kujawsko-pomorskie)
Zrządzanie produkcją; Organizacja i kontrola działańzwiązanych z produkcją; Budowanie zaangażowanego iefektywnego zespołu oraz zarządzenie zespołem pracowników produkcji; Optymalizacja produkcji.Współpraca przy wdrażaniu nowych produktów i technologii, zapewnienie dyscypliny pracy iprzestrzegania polityki BHP; Zarządzanie czasem pracy;Dopilnowywanie terminów dostaw.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Opole (opolskie)