KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO Koszalin oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu w zakresie zapewnienia mieszkańcom Domu warunków do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa i opieki w szczególności: ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych, opracowywanie potrzeb w tym zakresie, zapewnienie właściwych zajęć usprawniających w tym organizacja i nadzór nad zajęciami rehabilitacyjnymi, organizacja w zakresie aktywizacji mieszkańców poprzez dostęp do terapii zajęciowej oraz imprez kulturalnych itp, bieżąca obserwacja mieszkańców, w szczególności ich stany zdrowia, utrzymywanie kontaktu z rodziną, opracowywanie potrzeb i zaleceń w tym zakresie, organizacja całodobowej opieki, udział w tworzeniu planów indywidualnego wsparcia mieszkańców DPS poprzez koordynację działań zespołu opiekuńczo- terapeutycznego, przygotowywanie sprawozdań, analiz, informacji oraz innych materiałów dotyczących funkcjonowania DPS w zakresie wskazanym powyżej, opracowywanie projektów zarządzeń, instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczo - terapeutycznych, planowanie czasu pracy podległych pracowników, sporządzanie grafików czasu pracy w systemie równoważnym, nadzór nad majątkiem przekazanym do użytkowania podległej komórce oraz realizacją wydatków dotyczących zadań z zakresu działania podległej komórki organizacyjnej, nadzór nad właściwą realizacją umów zawartych na świadczenie usług gastronomicznych i pralniczych
Data publikacji: 2016-12-09
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-206 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu w zakresie zapewnienia mieszkańcom Domu warunków do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa i opieki w szczególności: ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych, opracowywanie potrzeb w tym zakresie, zapewnienie właściwych zajęć usprawniających w tym organizacja i nadzór nad zajęciami rehabilitacyjnymi, organizacja w zakresie aktywizacji mieszkańców poprzez dostęp do terapii zajęciowej oraz imprez kulturalnych itp, bieżąca obserwacja mieszkańców, w szczególności ich stany zdrowia, utrzymywanie kontaktu z rodziną, opracowywanie potrzeb i zaleceń w tym zakresie, organizacja całodobowej opieki, udział w tworzeniu planów indywidualnego wsparcia mieszkańców DPS poprzez koordynację działań zespołu opiekuńczo- terapeutycznego, przygotowywanie sprawozdań, analiz, informacji oraz innych materiałów dotyczących funkcjonowania DPS w zakresie wskazanym powyżej, opracowywanie projektów zarządzeń, instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczo - terapeutycznych, planowanie czasu pracy podległych pracowników, sporządzanie grafików czasu pracy w systemie równoważnym, nadzór nad majątkiem przekazanym do użytkowania podległej komórce oraz realizacją wydatków dotyczących zadań z zakresu działania podległej komórki organizacyjnej, nadzór nad właściwą realizacją umów zawartych na świadczenie usług gastronomicznych i pralniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zasadnicze+ dodatek funkcyjny, stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik domu spokojnej starości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe magisterskie, 5 letni staż pracy w tym 2 lata w pomocy społecznej, umiejętność gromadzenia i wykorzystywania informacji na temat funkcjonowania domu pomocy społecznej i potrzeb jego mieszkańców, bardzo dobra znajomość procedur sprawowania nadzoru, biegła znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz pozostałych aktów prawnych regulujących sprawy pomocy społecznej, przepisów Kodeksu Pracy w szczególności regulujących czas pracy pracowników, ustawy o ochronie danych osobowych, predyspozycje: odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, kreatywność (inicjatywa w rozwiązywaniu problemów związanych z opieką nad osobami chorymi), komunikatywność, dyspozycyjność,
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Leonida Teligi 4, 75-206 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: osobiście w godzinach od 7.00 do 15.00Dodatkowe informacje: wynagrodzenie od 2800 do 3400 zł - wynagrodzenie zasadnicze brutto plus dodatek funkcyjny, stażowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Leonida Teligi
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik domu spokojnej starości
Data dodania oferty pracy: 09.12.2016
Oferta pracy ważna do: 19.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
DINO POLSKA S.A. - 2016-04-04 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
przygotowywanie ofert i kosztorysów dla potrzeb realizowanych inwestycji
FERMY TRZODY "POL-FERM" SP. Z O.O. - 2016-11-30 - Lutol (lubuskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-08-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- koordynacja i nadzorowanie pracy pracowników leśnych:pilarzy,operatorów maszyn leśnych.
ENFOREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Wołów (dolnośląskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Organizowanie okresowych kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej budynków , budowli i urządzeń technicznych oraz sporządzanie informacji zbiorczej wraz z nakładami rzeczowymi i finansowymi na jej odtworzenie i utrzymanie w należytym stanie;c.Przekazywanie protokołów z okresowych kontroli stanu technicznego do organów infrastruktury celem włączenia do książek obiektów budowlanych;d.Opracowywanie rocznych planów remontów nieruchomości; e.Opracowywanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno – użytkowych dla zadań ujętych w rocznym planie remontów nieruchomości; f.Opracowywanie i skompletowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca polega na sortowaniu listów i przesyłek
kontakt przez OHP - 2016-09-07 - Zabrze (śląskie)
sprzątaczka biurowa
P.H.U. TELSAT - 2018-01-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
zamawianie towaruzarządzanie personelem
WEGAR J. K. Węglarz-Spółka Jawna - 2016-08-03 - Ustroń (śląskie)
wg. stanowiska
STAR DADAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OLSZTYNIE ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-06-11 - Ramsowo (warmińsko-mazurskie)
Umiejętność współpracy oraz zarządzania zespołem, sporządzanie harmonogramów czasu pracy, znajomość obsługi kasy fiskalnej i komputera, rozliczenie kas fiskalnych, umiejętność prawidłowego rozliczenia utargów, sporządzanie raportów dekadowych, zamawianie i odbiór towarów. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 5:00 - 19:00.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2016-04-27 - Brzesko (małopolskie)
praca zgodnie ze stanowiskiem; umowa na okres próbny na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; wynagrodzenie zasadnicze + premia uznaniowa praca w godz.6.00-14.00,14.00-22.00; praca w markecie Biedronka w Główczycach
PHUP ROLMASZ SP. Z O.O. - 2018-04-16 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad budowami drogowymi, kierowanie zespolem pracowników. Praca na terenie województwa wielkopolskiego, łódzkiego i dolnośląskiego. Mile wiidziane uprawnienia drogowe. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. - 2017-06-30 - Kępno (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników, utrzymanie kontaktów z klientem zagranicznym- niemieckojęzycznym, pozyskiwanie klientówwysokość wynagrodzenia uzależniona od liczby przepracowanych godzin
SeniorPol24 Care Kompleksowa Opieka dlaSeniorów i Chorych, ClenTor UsługiPorządkowe Mirosława Lubomska - 2017-02-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- czynna obsługa Gości w restauracji (serwowanie dań i napojów zgodnie ze standardami)- promowanie najwyższej jakości obsługi i potraw- dbanie o doskonałe relacje z gośćmi hotelowymi, restauracyjnymi, przedstawicielami firm zewnętrznych i instytucji lokalnych, dostawcami oraz kontrahentami- szkolenie, zarządzanie i motywowanie personelu- koordynacja sprzedaży, organizowanie i rozliczanie bankietów, eventów i innych spotkań okolicznościowych
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2018-03-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie biura terenowego, zarządzanie zespołem doradców na podległym terenie, rekrutacja oraz wdrożenie nowych doradców, realizacja planów, raportowanie wyników
Profi Credit Polska S.A. - 2016-06-06 - Brzeg (opolskie)
wymagane doświadczenie w zakresie realizacji projektów dotyczących wsparcia aktywizacji bezrobotnych RPO WP / dawny POKL/, sporzadzanie wniosków o płatność, monitoring wskażników, harmonogramu i budżetu, samodzielność, obsługa administracyjna i logistyczna
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2017-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedawca w branży przemysłowej
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Żabno (małopolskie)
Zarządzanie, administrowanie, nadzór na mieniem i pracownikami działu techniczno-administracyjnego, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa, nadzór nad infrastrukturą i utrzymaniem obiektów ICK, nadzór i kontrola nad wykorzystaniem sprzętu i wyposażenia będącego własnością ICK, nadzór nad prowadzeniem ewidencji mienia ruchomego, organizowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, prowadzenie rejestru zamówień z zleceń, sporządzanie umów z dzierżawcami i innymi podmiotami, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie pism i zarządzeń Dyrektora ICKUmiejętności: posiadanie kwalifikacji zawodowych uprawniających do wykonywania pracy na określonym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, imprez masowych, obsługa komputera w tym pakietu Microsoft Office, umiejętność dobrej organizacji pracy
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2016-08-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przewóz osób, przewóz towarów, załadunek
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
zarzadzanie procesami i nadzór nad przestrzeganiem procedur personalnych
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-01-08 - Bogatynia (dolnośląskie)
Kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
Zakład Budowlany Rafał Lehmann - 2016-12-21 - Kiełpino (pomorskie)
sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzoną grupą pracowników i procesem realizowanych przez nią robót budowlanych, odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z harmonogramem robót powierzonego odcinka prac, wydajność pracy i uzyskiwany wynik finansowy prowadzonych prac, stała współpraca z kierownictwem robót.
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2017-10-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
utrzymanie czystości na obiektach
kontakt przez OHP - 2017-12-12 - Bytom (śląskie)
Opis stanowiska pracy:• Kierowanie podległym zespołem pracowników • Nadzór nad całością spraw związanych z zapewnieniem dostaw materiałowych na potrzeby terminowej realizacji zleceń produkcyjnych• Negocjacje z dostawcami - monitorowanie i optymalizacja poziomu kosztów• Tworzenie i nadzór nad procedurami i procesami z zakresu zakupów i logistyki• Nadzór nad gospodarką magazynową, ustalanie wielkości zapasów, poziomu cen• Organizowanie dostaw do klienta zgodnie z przyjętym planem• Wdrażanie i planowanie nowych rozwiązań logistycznych• Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji potrzeb produkcyjnych i zabezpieczenia materiałowegoMiejsce Pracy Rawicz.Kontakt z pracodawcą: wolow (at) igbpiast.pl
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST - 2016-09-09 - Rawicz (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz obsługa automatu do lodów.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Przysucha (mazowieckie)
ksiegowanie dokumentów, obsługa kadrowa, obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lubawka (dolnośląskie)
zarządzanie i nadzór nad produkcją
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "MIMAL" ZENON FLUDRA - 2016-10-14 - Lębork (pomorskie)
Kompleksowe zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników.
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Piła (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
•Organizowanie ekspresowych transportów w relacjach międzynarodowych•Monitorowanie realizowanych zleceń transportowych•Budowanie długofalowych relacji z klientami i podwykonawcami•Dbanie o najwyższą jakość usług i terminowość•Kontrola i nadzorowanie obiegu dokumentów transportowych
Cargo LOG sp. z o.o. - 2018-02-07 - Kościerzyna (pomorskie)