KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIM- KIEROWNIK SEKCJI SPRZĄTAJĄCEJ Skarbimierz oferta pracy MAXUS CLEANING Sp.zo.o.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIM- KIEROWNIK SEKCJI SPRZĄTAJĄCEJ
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik działu zarządzania zasobami ludzkim- kierownik sekcji sprzątającej
Data publikacji: 2017-06-19
Lokalizacja: Skarbimierz (opolskie)
Pracodawca: MAXUS CLEANING Sp.zo.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:49-318 Skarbimierz, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierownik działu zarządzania zasobami ludzkim- kierownik sekcji sprzątającej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Kierownik działu zarządzania zasobami ludzkim- kierownik sekcji sprzątającej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIM- KIEROWNIK SEKCJI SPRZĄTAJĄCEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarbimierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarbimierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: MAXUS CLEANING Sp.zo.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Kalwaryjska 69, 30-504 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Kalwaryjska
Numer budynku pracodawcy: 69
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 19.06.2017
Oferta pracy ważna do: 18.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji sklepowej, przyjmowanie towaru, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sanitarnej, realizacja planów sprzedaży, obsługa kasy fiskalnejm-ce pracy: Fordon
BEKONIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prawidłowa i efektywna organizacja czasu pracy podległych pracowników, układanie grafików według obowiązujących norm, aktywne uczestnictwo w pracy hali sprzedaży, zamawianie towaru, implantacja towarów na półki, obsługa klientów na wydzielonych działach.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
Nadzór nad produkcją przetwórstwa rybnego.Praca w godz. 6-14, 14-22 w Obrotach.
Zakład Przetwórstwa Rybnego BARKAS Sp. j. E. Świderek G. Świderek A. Skorupińska - 2017-03-03 - Obroty (zachodniopomorskie)
przygotowanie posiłków na obszarze kuchni, obsługa gości, wydawanie zamówień, prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Radom (mazowieckie)
nadzorowanie procesu produkcji twarogu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska - 2015-12-28 - Pawłowice (śląskie)
Analiza akcji promocyjnych i cen, udzielanie rabatów, analiza zapasów, sprzedaży i zakupów.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie, sprzedaż towarów, sporządzanie raportów i innych dokumentów, praca WRONIAWY
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W WOLSZTYNIE - 2017-11-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Brak danych
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2018-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
SMAK SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Tyczyn (podkarpackie)
koordynowanie kontaktów handlowych z klientami chińskojęzycznymi, sporządzanie zamówień i ofert, rozwijanie kontraktów handlowych, negocjowanie warunków zakupu/ sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-03 - Bogatynia (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Bielczyny (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie analiz fizyko - chemicznych i mikrobiologicznych surowców, półproduktów i produktów gotowych zgodnie z wewnętrznymi instrukcjami, przygotowanie do badań szkła laboratoryjnego aparatury oraz sprzętu laboratoryjnego, obsługa urządzeń będących na wyposażeniu laboratorium, prowadzenie dokumentacji z racji prowadzonych prac, udział w utrzymaniu doskonaleniu systemu zarządznaia jakością, aktywny udział w audytach prowadzonych wewnętrznie oraz przez jednostki certyfikujące.
VAN PUR S.A. Oddział w Jędrzejowie - 2018-08-10 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie na ww. stanowisku; mile widziane uprawnienia technika RTG (zdjęcia stomatologiczne); prowadzenie higienizacji pacjentów; prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KĘPA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA KĘPA -BARYLUK - 2017-03-22 - Gliwice (śląskie)
- poszukiwanie możliwości finansowania projektów,- aplikowanie o środki krajowe i zagraniczne (w tym aplikacje w języku angielskim) oraz odpowiedzialność materialna za zawierane i realizowane umowy,- utrzymywanie sprawnie funkcjonującego biura,- planowanie i kontrola kosztów w zakresie administracyjno-biurowym,- koordynacja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili),- zarządzanie dostawami z drukarni,- przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu,- koordynacja przesyłek kurierskich,- kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami, - uaktualnianie danych, adresu, telefonów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura,- koordynacja działalności wydawnictwa Ekonomia i Środowisko,- monitorowanie realizacji bieżących umów,- redagowanie tekstów i korespondencji w języku polskim i angielskim.
Fundacja Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych - 2017-03-02 - Białystok (podlaskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM; zarządzanie zespołem pracowników; realizacje planów sprzedażowych; utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta; motywowanie i ocena pracowników; organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu; coaching pracowników
"MEDIAEXPERT" TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-24 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
kierowanie robotami budowlanymi w zakresie elektrycznym, kierowanie, koordynowanie i monitorowanie prac, prowadzenie rozmów i negocjacji, realizacja powierzonych projektów w obszarze energetyki
"BARBARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa blistrzarki (urządzenie pakujące), obsługa linii MAR, pobór wody oczyszczonej na terenie firmy, prace porządkowe (sprzątanie) wynikające z procedur blistrowania i napełniania, przygotowywanie materiałów do sterylizacji, wszystkie inne prace manualne związanie z pakowaniem produktów w Wydziale.
INSTYTUT BIOTECHNOLOGII SUROWIC I SZCZEPIONEK BIOMED SPÓŁKA AKCYJNA - SKRÓT FIRMY IBSS BIOMED S.A. - 2018-01-23 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie oprogramowania dla ETrading SRP;Branie odpowiedzalności za komponenty oraz ich infrastrukturę;Uczestniczenie w projektowaniu oraz weryfikacja poprawności implementacji;Zarządzanie lokalnym zespołem i planowanie pracy;Kontrola jakości i terminowości dostarczanych produktów.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska. Praca w Pisarzowej (nowy sklep). Praca w godzinach 7-15, 12-20.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Pisarzowa (małopolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, weryfikacja i organizacja przysługujących klientom serwisów, koordynacja pracy usługodawców.
kontakt przez OHP - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
bieżące nadzorowanie i koordynowanie procesów produkcyjnych, efektywne zarządzanie zespołem pracowników, znajomość zagadnień związanych z obsługą utrzymania ruchu urządzeń produkcyjnych i automatyki, praca trzyzmianowa w godz. 6-14; 14-22; 22-6 od poniedziałku do piątku
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGA" ELŻBIETA OSIŃSKA - 2016-05-10 - Dawidy (mazowieckie)
zarządzanie kosztami działalności, zaopatrzenie restauracji w produkty żywnościowe, środki czystości i narzędzia
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Myszęcin (lubuskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowym zawieraniem umów, czynny udział w procesach logistycznych, zarządzanie procesami sprzedaży, reprezentowanie firmy na rynku chińskim, współpraca z dostawcami i producentami w Chinach, tworzenie strategii sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Projektowanie procesów podejścia do infrastruktury, instalacji, wdrażania i utrzymania średnich i dużych rozwiązań od podstaw.Tworzenie planów operacyjnych produktów i/lub usług w ścisłej współpracy z zespołem zarządzania produktem i zespołem programistycznym.Opracowywanie planów zarządzania infrastrukturą i środowiskami.Tworzenie planów wdrożeniowych dla oprogramowania i wersji usług.Projektowanie oraz tworzenie skryptów do automatyzacji procesów kompilacji i wdrażania.Analizowanie, oszacowywanie, rozwijanie i rozwiązywanie złożonych problemów zarządzania konfiguracją.Projektowanie, rozwijanie i testowanie procedury instalacji i konfiguracji oprogramowania i usług.Planowanie, analizowanie, opracowywanie i wdrażanie procedury i skrypty dla budowy i/lub migracji danych/aplikacji/produktów na różnych platformach.Konfigurowanie środowiska, wykonywanie zaawansowanych ustawień aktualizacji, pomoc w procesie przygotowywania testów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, tworzenie wycen, zamawianie i przyjmowanie towarów, sporządzanie umów.
P.P.H.U OLATRANS Olga Skibińska - 2016-02-15 - Wyszogród (mazowieckie)
- Organizowanie, kierowanie i nadzór całości pracy na budowie. Kontrola zgodności realizacji obiektu pod względem technicznym i ekonomicznym i przyjętej technologii robót. Nadzorowanie wszystkich etapów procesu realizacji produkcji montażowej i zapewnienie przygotowania niezbędnych dokumentów do fakturowania robót. Terminowa realizacja zobowiązań. Przygotowywanie rozliczeń budżetu projektu i analiz dotyczących realizowanych projektów. Raportowanie do Zarządu.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku delegacji)- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 5-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Mile widziane uprawnienia energetyczne. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
Praca polega na kompleksowym wykonywaniu prac wykończeniowych. Niezbędnie wymagana jest umiejętność układania płytek ceramicznych, gresu, wykonywanie zabudów GK, sufitów podwieszanych, ścianek działowych, szpachlowanie, malowanie, tapetowanie, układanie podłóg, listwowanie.Biały montaż. Montaż drzwi, precyzyjne nakładanie akrylu, silikonu, zabezpieczanie stolarki okiennej i drzwiowej. Drobne prace elektryczne (np.przeniesienie punktów lub zrobienie nowych).
KRIS-BUD Usługi remontowo-budowlane Krzysztof Żukowski - 2017-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie budową, prowadzenie dokumentacji budowlanych
STAL-TECH Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Michałówka (podkarpackie)