KIEROWNIK SPRZEDAŻY Wyszogród oferta pracy P.P.H.U OLATRANS Olga Skibińska
Stanowisko: KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, tworzenie wycen, zamawianie i przyjmowanie towarów, sporządzanie umów.
Data publikacji: 2016-02-15
Lokalizacja: Wyszogród (mazowieckie)
Pracodawca: P.P.H.U OLATRANS Olga Skibińska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okólna 1A, 09-450 Wyszogród, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, tworzenie wycen, zamawianie i przyjmowanie towarów, sporządzanie umów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850,00 + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszogród
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszogród
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie w branży budowlanej (branża stolarki drzwiowej i okiennej) oraz wymagana umiejętność obsługi programu Okna2000.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: P.P.H.U OLATRANS Olga Skibińska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Okólna 1A, 09-450 Wyszogród, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Wyszogród
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszogród
Ulica pracodawcy: Okólna
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż materiałów budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ewidencji magazynowych materiałów i części samochodowych, wydawanie i przyjmowanie materiałów, udział w inwentaryzacji, konserwacja sprzętu w magazynie, prowadzenie okresowych kontroli stanu ilościowego, nadzór nad stanem ilościowym zapasów w magazynie.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-10-13 - Czerwieńsk (lubuskie)
nauczanie języka ukraińskiego
Centrum Języków Obcych Agencja Pracy Tymczasowej "Sayokay" Bartosz Gawędzki - 2016-08-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-koordynacja całokształtu zadań administracyjno - technicznych KCK,-nadzór i kontrola nad stanem technicznym wszystkich obiektów i sprzętów będących w posiadaniu lub zarządzaniu KCK,-prowadzenie wszelkich spraw związanych z administracją majątku KCK wraz z odpowiedzialnością materialną ( min. przygotowanie umów dot. wynajmu i dzierżawy lokali),-dążenie do poszukiwania nowych i doskonalenie dotychczasowych form pracy,-współpraca z Wydziałem Finansowym w Urzędzie Miasta Kętrzyn w zakresie sporządzania wykazów dotyczących naliczania płac i dokumentów związanychz finansami KCK, dokonywanie korekt i analiz,-współpraca z Działem Kadr w Urzędzie Miasta Kętrzyn,-prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej i merytorycznej działalności KCK,-organizacja i przeprowadzanie inwen
Kętrzyńskie Centrum Kultury - 2018-03-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia , praca w kraju kierownik budowy
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierowanie Działem Gastronomii, Zarządzanie podległym zespołem, ustalaniegrafików i rozliczanie czasu pracy, Nadzór nad przebiegiem organizowanych imprez.
NEYA Sp. z o.o. Warszawa ZAMEK NA SKALE - 2017-01-23 - Trzebieszowice (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Zabrze (śląskie)
- załadunek maszyn i urządzeń- uruchamianie obróbki- zgłaszanie usterek- prace konserwacyjne- dbanie o czystość i ład
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Zimna Wódka (opolskie)
przygotowanie i montaż do spawnia rur i blach ze stali kotłowych i nierdzewnych; spawanie met. 111, 141 lub 311G; praca na podstawie rysunku technicznego,
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
nadzór nad prawidłowym naliczeniem wynagrodzeń pracowników i uposażeń żołnierzy,kierowanie podległymi pracownikami,wykon. sprawozdań placowych,nadzór nad prawidłowością pobierania składek ZUS,nadzór nad prawidłowością naliczenia podatków od osób fiz.,nadzór nad dod.należnościami pracowniczymi.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-10-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Naprawa maszyn i urządzeń, montaż, przygotowanie narzędzi.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Smardzów (dolnośląskie)
zarządzanie sklepem (dostawy, ceny itp.), nadzór nad pracownikami
KRAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami z architektami oraz projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku.
MELDOM S.C. - 2017-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie pracami na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MONOBET MARIAN ANDRZEJEWSKI - 2016-01-26 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy na rynku skandynawskim,- organizowanie transportów międzynarodowych,- utrzymywanie kontaktów z klientami i przewoźnikami,- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń- rozbudowa bazy klientów i podwykonawców w krajach skandynawskich
KRAFTTRANS VENUS GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-02-13 - Marki (mazowieckie)
- zarządzanie procesem produkcyjnym w zakładzie,- osiąganie założonych celów jakościowych poprzez realiację wyznaczonego planu produkcyjnego,- zarządzanie 50 osobowym zespołem,- organizowanie pracy podległych działów/praconików,- opracowywanie procesu planowania produkcji,- optymalizacja zapasów produkcyjnych,- współpraca z innymi działami,- nadzór i przestrzeganie standardów technologicznych
MAXSTONE Krzysztof Wójcik - 2016-05-05 - Bratkówka (podkarpackie)
Zarzadzanie podległym zespołem pracownikiem, nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi; opracowywanie regulaminów wewnątrzzakładowych; przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu Działu Kadr i Płac; sporządzanie umów o pracę i cywilnoprawnych, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia; kontrola terminowej realizacji badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników; nadzór nad właściwą ewidencją i rozliczeniem czasu prac.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-05-19 - Szamotuły (wielkopolskie)
Pomoc murarza, przygotowywanie zaprawy i cegły. Praca w Niemczech - Hamburg stawka - 8,5 euro/hPracodawca zapewnia dowóz i nocleg. Praca od poniedziałku do piątku, weekendy w Polsce.
KLINKIER DOM Miśko Dariusz - 2017-09-04 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, oferta pracy tymczasowej
TOOLIP HR Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Tczew (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów, ekspozycja towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Dęblin (lubelskie)
pomoc w przygotowywaniu dań, dbanie o czystość na kuchni
P.P.H ."JAKIN" Jacek Napolski Hotel-Restauracja Spichlerz - 2018-03-20 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Realizacja i nadzór nad realizacją otrzymanych zleceń napraw kablowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
opracowanie projektów, wnętrz i budynkówsporządzanie inwentaryzacji i wizualizacjiprace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
praca na koplaniach JSW, prace dołowe
ANTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Żory (śląskie)
obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, polerowanie powłok lakierniczych, przygotowywanie pojazdów do lakierowania, konserwacja pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Brzesko (małopolskie)
Organizacja pracy w sklepie, sporządzanie zamówień, fakturowanie, prace biurowe.Praca w sklepie spożywczym w Słopnicach.
GFT GASTRO T.FLIŚNIK M.FLIŚNIK - 2016-06-03 - Słopnice (małopolskie)
Prowadzenie magazynu, negocjacje cenowe, bieżące sprawowanie nadzoru nad zamówieniami towarów. Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B.
ORIM Producent Mebli Mirosław Richert - 2016-04-26 - Wejherowo (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-14 - Słupsk (pomorskie)
Praca przy wykonywaniu różnego rodzaju pokryć dachowych i obróbek blacharskich.
DAWBUD Usługi Budowlane Grażyna Kałuzińska - 2017-04-27 - Pabianice (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Tczów (mazowieckie)
Organizacja stanowiska pracy wg BHP, kierowanie zespołem oraz dbanie o rozwój, inicjowanie i zgłaszanie usprawnień, monitorowanie i raportowanie wyników, organizacja pracy działu, praca przy obsłudze klienta.
PAMAKO - PAULA KORKOWSKA - 2017-04-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)