KIEROWNIK WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU BUDOWLANEGO Zagnańsk oferta pracy P.B.U.H. "ELBUD" ELŻBIETA KAŁUŻNA
Stanowisko: KIEROWNIK WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: 2 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Wg zawodu
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Zagnańsk (świętokrzyskie)
Pracodawca: P.B.U.H. "ELBUD" ELŻBIETA KAŁUŻNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gruszka 148, 26-050 Zagnańsk, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Wg zawodu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(warunki wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zagnańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zagnańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obsługa komputera, znajomość projektowania szalunków.
Nazwa pracodawcy: P.B.U.H. "ELBUD" ELŻBIETA KAŁUŻNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Bohaterów Warszawy 6/50, 25-394 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 609507080 lub osobisty w godz. 07:00-15:00, Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Bohaterów Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 27.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca z osobami niesprawnymi intelektualnie w WTZ Caritas w Pile. Umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc. Jedna zmiana w zakresie godzin 07.30-15.30.
CARITAS DIECEZJI KOSZALIŃSKO-KOŁOBRZESKIEJ - 2018-05-17 - Piła (wielkopolskie)
Rozwój, zarządzanie i optymalizacja baz danych o produktach firmy. Niezależne zarządzanie przydzielonymi projektami i koordynacja różnych intersariuszy w organizacji macierzowej. Znajdowanie rozwiązań wsparcia dla działu sprzedaży. Opracowywanie platform cyfrowych dla klientów i poprawa doświadczeń klientów firmy. Wdrożenie nowego systemu zarządzania danymi i skoordynowanie zamknięcia starego systemu. Wdrożenie platformy do monitorowania danych przy użyciu aplikacji Power BI dla różnych partnerów biznesowych (integracja z Hybis i SAP). Wdrożenie wspólnego systemu pomocy technicznej do zarządzania danymi. Due diligence istniejących systemów i tworzenie dokumentacji dotyczącej zarządzania danymi. Edukowanie zainteresowanych stron z systemów, z których należy korzystać, oferując pełne wsparcie czasowe.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzór i zarządzanie nad pracownikami - E.LECLERC Kalisz
KONSALNET SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Kalisz (wielkopolskie)
wydawanie towaru, inwentaryzacja, odpowiedzialność za towar i porządek w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziećmi w przedszkolu
CENTRUM OPIEKUŃCZO-EDUKACYJNE S.C. BARBARA RYDLICHOWSKA, EWA KORPUSIŃSKA-PRUSAK - 2018-09-28 - Świerkówiec (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie i zarządzanie ekipą sprzątającą. Praca w Krakowie.
Ryszard Iskra "BAZA" - 2017-07-27 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
j.w
INSTYTUT REUMATOLOGII IM. PROF. DR HAB. MED. ELEONORY REICHER - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Inspektor działu zamówień publicznych
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem,, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż materiałów budowlanych, przygotowywanie ofert handlowych
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-04-15 - Żyrardów (mazowieckie)
Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem parku maszynowego urządzeń produkcyjnych oraz dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń. Planowanie i przeprowadzanie remontów i konserwacji.
Rzeźnia, Masarnia, Sprzedaż Mięsa i Wędlin Norbert Kawski Sp. J. - 2016-05-13 - Różnowo (warmińsko-mazurskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: prawo, ekonomia lub administracja,b)4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowiskuc)przedstawienie na piśmie koncepcji działań w zakresie rozwoju przedsiębiorczości i obsługi inwestora uwzględniającą elementy promocji w oparciu o Program Wspierania Przedsiębiorczości Miasta Racibórz na lata 2015-2020 przyjęty Uchwałą Rady Miasta Nr XIII/154/2015 z dnia 23.12.2015 r. ( publikacja uchwały http://www.bipraciborz.pl/bip/dokumenty-akcja-wyszukaj-idkategorii-73691)d)obywatelstwo polskiee)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej; ustawy o krajowym Rejestrze Sądowym; ustawy o partnerstwie publiczno prawnym; ustawy o finansach publicznych ( Dział I Rozdział 1, 2, 6).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od m-ca listopada.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu wrześniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Kierowanie pracami Referatu w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Rozwoju.2.Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3.Wykonywanie funkcji kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Referatu oraz właściwe zarządzanie personelem.4.Podejmowanie działań służących osiągnięciu celów kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Referatu.5.Koordynacja prac związanych z tworzeniem i realizacja programu rozwoju przedsiębiorczości Miasta Racibórz.6.Koordynacja prac związanych z opracowaniem i realizacja planu pozyskania inwestora.7.Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w zakresie polityki gospodarczej i inwestycyjnej w kraju i za granica.8.Koordynacja prac nad przygotowaniem i realizacja projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych dotyczących rozwoju przedsiębiorczości.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-10-27 - Racibórz (śląskie)
Malowanie, gipsowanie (remonty wnętrz)
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa Gości hotelowych - meldowanie, wymeldowanie, wystawianie faktur za pobyt Gości, rezerwacja miejsc hotelowych, sprzedaż oferty hotelowej, współpraca ze wszystkimi działami w hotelu, dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
GREFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOM ART SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Jaworzynka (śląskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zazamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy,
Dino Polska S.A. - 2018-02-27 - Postoliska (mazowieckie)
kierowanie budową, organizacja pracy ludzi i sprzętu, gospodarka powierzonymi materiałami
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Opole (opolskie)
Nadzór nad pracownikami serwisu sprzątającego, weryfikacja stanu czystości obiektu, sporządzanie grafików pracy, dbanie o stany magazynowe, realizacje zamówiń, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowanie kontraktu, mile widziana umiejętność dotycząca rozliczania pracowników, odpornośc na stres, dokładność, sumienność.
Ever Cleaning Sp. z o.o. - 2018-11-29 - Płock (mazowieckie)
Ocena modeli biznesowych firmy oraz ich integracja z technologią. Kontrola finansowa wszystkich transakcji firmy. Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedażowych. Odpowiedzialność za zgodność procedur uznawania przychodów z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych oraz rocznych audytów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
koordynacja pracowników z Ukrainy
Greenlite Polska Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
- nadzór nad planowaniem i kompleksowe planowanie produkcji,- zapewnienie terminowej i zgodnej z planami realizacji,- organizowanie pracy i kontrola pracy oraz BHP podległych pracowników produkcyjnych,- zarządzanie zasobami produkcyjnymi dla zapewnienia właściwej realizacji planów,- współpraca z działami zapewnienia jakości, sprzedaży, przygotowania produkcji, projektowym oraz zaopatrzenia,- koordynacja i organizacja pracy działu produkcyjnego,- odpowiedzialność za terminową realizację planów produkcyjnych oraz jakość wykonanych prac,- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych,- kontrola bieżącej produkcji pod względem zgodności z projektem,- stała kontrola wydajności i jakości pracy,- współudział w przygotowaniu i nadzór na realizacją harmonogramów robót,- przygotowanie dokumentów do odbiorów branżowych we współpracy z działem technicznym, - dobór sprzętu, narzędzi do przyjętej technologii prac,- zarządzanie kontraktem pod kątem finansowym i technicznym,- współpraca z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy podwykonawców,- zarządzanie gospodarką materiałową na budowach,- prowadzenie analiz postępu wykonania prac
Krop Expert Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Płock (mazowieckie)
Zarządzanie hotelem współpracą z kontrahentemi zagranicznymi. Sporządzanie okresowych raportów z działalności dla centrali spółki w hong kongu.
MIN HOONG DEVELOPMENT CO. PTE LTD POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-05 - Sopot (pomorskie)
wykonywanie czynności opiekuńczych i obsługowych , opieka nad dziećmi podczas zabaw , wyjść, uroczystości porzadokwanie przydzielonych pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-08-27 - Ostrów Lubelski (lubelskie)
MAGAZYNIER
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2016-07-11 - Dębica (podkarpackie)
ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Kraków (małopolskie)
- aktywna obsługa klientów i doradztwo- organizacja pracy w dziale handlowym oraz zarządzanie podległymi pracownikami- obsługa programu komputerowego TOP Sprzedaż, TOP Logistyka- zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radomsko (łódzkie)
koordynacja i nadzór nad pracownikami, zamawianie towaru, kontrola jakości towarów, sprawdzanie dostaw pod względem jakościowym i ilościowym, składanie reklamacji, poszukiwanie kontrahentów na terenie Ukrainy, w celu sprzedaży towarów oferowanych przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych; zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji; dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań; przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych; wprowadzenie danych do programu komputerowego; prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców); analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń; przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,L współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-12-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-OBSŁUGA KLIENTÓW,-WYKŁADANIE TOWARÓW NA PÓŁKI,-OBSŁUGA KASY FISKALNEJ,-PRACE PORZĄDKOWE.SZUKAMY PRACOWNIKÓW DO SKLEPÓW W RZESZOWIE NA UL. PELCZARA, KWIATKOWSKIEGO, CHEŁMOŃSKIEGO, KOCHANOWSKIEGO I LWOWSKIEJ.NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI” (ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY Z DN. 10.05.2018 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH DZ. U. Z 2018 R. POZ. 1000)
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-09-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- montaż i demontaż maszyn,- naprawa maszyn,konserwacja maszyn
ROLMUS BIS Export- Import Szymkowiak Urszula - 2017-06-01 - Września (wielkopolskie)